Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Symbioz 1.6 E-Tech hybrid – Rodinná přístavba

14 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Ty rozměry disků u Renaultu jsou často hroznej nesmysl. Jen na efekt, ale použitelnost dost snížená.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@garminbreak
jo, ta převodovka u tohoto hybridu je děsná. Pomalá, elektro slabé, aby to vykrylo tu pomalost převodovky. Je to něco jako u DSG. Dokud člověk od toho nechce žádnou práci, tak funguje dobře, ale jakmile má něco dělat, je to děs.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
jo určitě souhlas, když je možnost. Ale i ty nestandardní rozměry, kdy máš velké a úzké kolo je úlet.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Mikesus Kolo plné klikyháků, musí to vážit jak tři plecháče. chce to hezká a lehká kola. A normální rozměr, protože to auto přezuješ za ranec.
Anonym
@KANKUNEN
130 koni bohato staci, ked je rozumne urobena prevodovka. Tento kram ma ale prevodovku extremne zlu - pokial je teda zhodna s tou, co ma Duster III HEV. Atmosfericky motor dychavicny, baterka mala, kazda jazda hore kopcom obtazovala daleko viac, ako v spominanej Toyke s eCVT, pretoze prevodovka sa nevedela rozhodnut, co zaradit.
A na zaver si neodpustim poznamku o bezpecnost - auto za tolko prachov by nemalo farbit tesovaciu figurinu na hnedo - kuk do detailneho EuroNCAP reportu.
Avatar - lamal
lamal
Čaptúr, polovicak Symbiozu, asi nedostane nastupcu.
Ceny nie su tak hrozne, Karoq stoji o dalsich 100tis k tomu ma o 2l, vyssiu spotrebu a poruchovu prevodovku. Tu ma i Renault 😁
Ani jedno som na dlhodobe vlastnictvo neriskoval spolu s diskami v nezmyselnom rozmere. Nema na to podvozok.
vencelín
Nevzhledne a bez motoru.
Meky
celý test je nezmyselný. Nejaké náznaky objektivity tam síce sú, ale reálne preberá naratív Renoltu - teda marketingové ojeby.

Podme si to teda prejst😒br /> - Symbioz je postaveny na podvozku Clio, teda maleho auta.
- Vpredu je miesto ako tak dostatocne, vzadu je vsak miesta kriticky malo, obzvlast na hlavu zadnych pasazierov.
- sirka vozidla nie je relevantna, vzadu nikto 3 osoby vozit nebude. Ovela dolezitejsia je vnutorna vyska a ta je podpriemerna - aj v Capture aj v Symbioze.
- motor 140k je na dnesnu dobu nedostatocny
- velkost kufra je aj v symbioze na urovni skoda scala, takze aka extra rodinnost by to mala byt?

Cele je to podpriemerne a predrazene auto.

Chybajuce prvky vybavy to len podciarkuju.

Len uplny blazen za taketo nieco bude ochotny vydat takmer 30000 €.
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus Ked sa da objednat so 17 aj vo vybave, je to riesenie. Japonci tiez nutia velky rozmer s vybavou, horsie je ze nemas moznost to zmenit. Aspon nejdu do extremu s 19...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nejak mi chybí info o spotřebách. Dálniční provoz (140 tacho) bude notně odebírat z nádrže. Holt auto vhodné do města a kolem komína. 700 000??? Pak dost vysoká cena.
10 let zpět si v nabídce aut vyberu, až nevím jaké auto dříve jak jsou super. Teď? Teď, bych vybiral dlouho a pak žádné nekoupil.
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus proč je použitelnost snížená? Ono to kolo není nutně těžší... a i při menší šířce gumy máš stejnou dotykovou plochu a teoreticky možná lepší aerodynamiku. Nabídka gum samozřejmě bude trošku omezená, ale vybrat se dá... mně to přijde jako zajímavá cesta.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Chlapi fakt to po sobe ctete😒br />
"Novy Captur, postaveny na zakladech Capturu"...

🙄
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus je to v podstate eko fičura ako zachovat prilnavost v spojeni s uzsou gumou, pomahaju tym zlepsit parametre ich pohonu
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Meky Kolik by mělo mít koní nakopnuté Clio?