Testy
celý test je nezmyselný. Nejaké náznaky objektivity tam síce sú, ale reálne preberá naratív Renoltu - teda marketingové ojeby.
Podme si to teda prejst😒br /> - Symbioz je postaveny na podvozku Clio, teda maleho auta.
- Vpredu je miesto ako tak dostatocne, vzadu je vsak miesta kriticky malo, obzvlast na hlavu zadnych pasazierov.
- sirka vozidla nie je relevantna, vzadu nikto 3 osoby vozit nebude. Ovela dolezitejsia je vnutorna vyska a ta je podpriemerna - aj v Capture aj v Symbioze.
- motor 140k je na dnesnu dobu nedostatocny
- velkost kufra je aj v symbioze na urovni skoda scala, takze aka extra rodinnost by to mala byt?
Cele je to podpriemerne a predrazene auto.
Chybajuce prvky vybavy to len podciarkuju.
Len uplny blazen za taketo nieco bude ochotny vydat takmer 30000 €.
Podme si to teda prejst😒br /> - Symbioz je postaveny na podvozku Clio, teda maleho auta.
- Vpredu je miesto ako tak dostatocne, vzadu je vsak miesta kriticky malo, obzvlast na hlavu zadnych pasazierov.
- sirka vozidla nie je relevantna, vzadu nikto 3 osoby vozit nebude. Ovela dolezitejsia je vnutorna vyska a ta je podpriemerna - aj v Capture aj v Symbioze.
- motor 140k je na dnesnu dobu nedostatocny
- velkost kufra je aj v symbioze na urovni skoda scala, takze aka extra rodinnost by to mala byt?
Cele je to podpriemerne a predrazene auto.
Chybajuce prvky vybavy to len podciarkuju.
Len uplny blazen za taketo nieco bude ochotny vydat takmer 30000 €.
@Meky Kolik by mělo mít koní nakopnuté Clio?
@KANKUNEN
130 koni bohato staci, ked je rozumne urobena prevodovka. Tento kram ma ale prevodovku extremne zlu - pokial je teda zhodna s tou, co ma Duster III HEV. Atmosfericky motor dychavicny, baterka mala, kazda jazda hore kopcom obtazovala daleko viac, ako v spominanej Toyke s eCVT, pretoze prevodovka sa nevedela rozhodnut, co zaradit.
A na zaver si neodpustim poznamku o bezpecnost - auto za tolko prachov by nemalo farbit tesovaciu figurinu na hnedo - kuk do detailneho EuroNCAP reportu.
130 koni bohato staci, ked je rozumne urobena prevodovka. Tento kram ma ale prevodovku extremne zlu - pokial je teda zhodna s tou, co ma Duster III HEV. Atmosfericky motor dychavicny, baterka mala, kazda jazda hore kopcom obtazovala daleko viac, ako v spominanej Toyke s eCVT, pretoze prevodovka sa nevedela rozhodnut, co zaradit.
A na zaver si neodpustim poznamku o bezpecnost - auto za tolko prachov by nemalo farbit tesovaciu figurinu na hnedo - kuk do detailneho EuroNCAP reportu.
Chlapi fakt to po sobe ctete😒br />
"Novy Captur, postaveny na zakladech Capturu"...
🙄
"Novy Captur, postaveny na zakladech Capturu"...
🙄
Nejak mi chybí info o spotřebách. Dálniční provoz (140 tacho) bude notně odebírat z nádrže. Holt auto vhodné do města a kolem komína. 700 000??? Pak dost vysoká cena.
10 let zpět si v nabídce aut vyberu, až nevím jaké auto dříve jak jsou super. Teď? Teď, bych vybiral dlouho a pak žádné nekoupil.
10 let zpět si v nabídce aut vyberu, až nevím jaké auto dříve jak jsou super. Teď? Teď, bych vybiral dlouho a pak žádné nekoupil.
Ceny nie su tak hrozne, Karoq stoji o dalsich 100tis k tomu ma o 2l, vyssiu spotrebu a poruchovu prevodovku. Tu ma i Renault 😁
Ani jedno som na dlhodobe vlastnictvo neriskoval spolu s diskami v nezmyselnom rozmere. Nema na to podvozok.
Ty rozměry disků u Renaultu jsou často hroznej nesmysl. Jen na efekt, ale použitelnost dost snížená.
jo určitě souhlas, když je možnost. Ale i ty nestandardní rozměry, kdy máš velké a úzké kolo je úlet.