Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Renault Symbioz 1.6 E-Tech hybrid – Rodinná přístavba

14 komentářů

Avatar - lamal
lamal
Čaptúr, polovicak Symbiozu, asi nedostane nastupcu.
Ceny nie su tak hrozne, Karoq stoji o dalsich 100tis k tomu ma o 2l, vyssiu spotrebu a poruchovu prevodovku. Tu ma i Renault 😁
Ani jedno som na dlhodobe vlastnictvo neriskoval spolu s diskami v nezmyselnom rozmere. Nema na to podvozok.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Ty rozměry disků u Renaultu jsou často hroznej nesmysl. Jen na efekt, ale použitelnost dost snížená.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Mikesus Kolo plné klikyháků, musí to vážit jak tři plecháče. chce to hezká a lehká kola. A normální rozměr, protože to auto přezuješ za ranec.
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus Ked sa da objednat so 17 aj vo vybave, je to riesenie. Japonci tiez nutia velky rozmer s vybavou, horsie je ze nemas moznost to zmenit. Aspon nejdu do extremu s 19...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
jo určitě souhlas, když je možnost. Ale i ty nestandardní rozměry, kdy máš velké a úzké kolo je úlet.
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus je to v podstate eko fičura ako zachovat prilnavost v spojeni s uzsou gumou, pomahaju tym zlepsit parametre ich pohonu
Avatar - Emel
Emel
@Mikesus proč je použitelnost snížená? Ono to kolo není nutně těžší... a i při menší šířce gumy máš stejnou dotykovou plochu a teoreticky možná lepší aerodynamiku. Nabídka gum samozřejmě bude trošku omezená, ale vybrat se dá... mně to přijde jako zajímavá cesta.
Meky
celý test je nezmyselný. Nejaké náznaky objektivity tam síce sú, ale reálne preberá naratív Renoltu - teda marketingové ojeby.

Podme si to teda prejst😒br /> - Symbioz je postaveny na podvozku Clio, teda maleho auta.
- Vpredu je miesto ako tak dostatocne, vzadu je vsak miesta kriticky malo, obzvlast na hlavu zadnych pasazierov.
- sirka vozidla nie je relevantna, vzadu nikto 3 osoby vozit nebude. Ovela dolezitejsia je vnutorna vyska a ta je podpriemerna - aj v Capture aj v Symbioze.
- motor 140k je na dnesnu dobu nedostatocny
- velkost kufra je aj v symbioze na urovni skoda scala, takze aka extra rodinnost by to mala byt?

Cele je to podpriemerne a predrazene auto.

Chybajuce prvky vybavy to len podciarkuju.

Len uplny blazen za taketo nieco bude ochotny vydat takmer 30000 €.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@Meky Kolik by mělo mít koní nakopnuté Clio?
Anonym
@KANKUNEN
130 koni bohato staci, ked je rozumne urobena prevodovka. Tento kram ma ale prevodovku extremne zlu - pokial je teda zhodna s tou, co ma Duster III HEV. Atmosfericky motor dychavicny, baterka mala, kazda jazda hore kopcom obtazovala daleko viac, ako v spominanej Toyke s eCVT, pretoze prevodovka sa nevedela rozhodnut, co zaradit.
A na zaver si neodpustim poznamku o bezpecnost - auto za tolko prachov by nemalo farbit tesovaciu figurinu na hnedo - kuk do detailneho EuroNCAP reportu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@garminbreak
jo, ta převodovka u tohoto hybridu je děsná. Pomalá, elektro slabé, aby to vykrylo tu pomalost převodovky. Je to něco jako u DSG. Dokud člověk od toho nechce žádnou práci, tak funguje dobře, ale jakmile má něco dělat, je to děs.
vencelín
Nevzhledne a bez motoru.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Chlapi fakt to po sobe ctete😒br />
"Novy Captur, postaveny na zakladech Capturu"...

🙄
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Nejak mi chybí info o spotřebách. Dálniční provoz (140 tacho) bude notně odebírat z nádrže. Holt auto vhodné do města a kolem komína. 700 000??? Pak dost vysoká cena.
10 let zpět si v nabídce aut vyberu, až nevím jaké auto dříve jak jsou super. Teď? Teď, bych vybiral dlouho a pak žádné nekoupil.