Bezpečnost
a dalsi level je kdyz daj tricitku kvuli dire na silnici a "zapomenou" ji ukoncit, takze bys mel na rovny a siroky silnici jet tou tricitkou treba nekolik kilometru do prvni krizovatky
Ano. Nejen Praha, ale celá ČR patří na daleký východ svou automobilovou kulturou. Značení na cestách k tomu významně napomáhá.
V civilizovaných zemích značením předcházejí problémům, např. s omezením rychlosti, s odbočením, se zákazy a pod. V Česku? Podívejte se na příjezd po D1 do Prahy: malá čtvercová značka označující silnici pro motorová vozidla. Tečka. V okolí velkých měst v Rakousku a Německu máte nejméně třikrát za sebou upozornění, že se rychlost bude snižovat, navíc v pruzích na asfaltu vidíte rychlost v kruhu. V ČR nikoliv. Zrovna v tomhle punktu zodpovědní lidé rozhodli, že ušetří náklady. Totéž výjezd z centra Prahy po D1: jednou jedinkrát umístěná značka silnice pro motorová vozidla (jsme pořád v obci, takže osmdesátka; ta se ale nikde nenachází, takže téměř 100% návštěvníků hl. m. Prahy pokračuje dál 50), potom konec obce (standardní cedule na obou stranách v té chvíli tříproudé komunikace v místě, kde se navíc připojují 2 (!) pruhy zprava), takže zase 80% řidičů pokračuje 50 nebo 80 podle své nálady a významu starostí, na než musí zrovna myslet. Vodorovné značení na vozovce nikde.
Chcete dojet bez navigace kamkoliv v ČR? Tak na orientaci pomocí dopravních značek rovnou zapomeňte. I za císaře pána byly směrovky nastaveny a udržovány lépe, než kdykoliv za komunistů a demošky jakbysmet. Za komančů bylo záměrem zmást imperialisty, kteří řinčeli zbraněmi na našich západních hranicích; za demošky se naráží na ten primitivní problém, že značením se zabývají umolousaní ztroskotanci bez kontroly umolousanými nadřízenými, kterým je nějaká logika značení a předcházení nebezpečným situacím zcela šuma fuk.
A kolikrát vidím policejní vozy s dvoučlennými či tříčlennými posádkami míjet nějaký značkový totální nesmysl, aniž by jej jen trošku zaregistrovali...
Ne, nejsme jako v Rusku? Ale ano, pořád ještě jsme svou kulturou v Rusku. Však se podívejte, kolik řidičů chčije na kraji dálnice nebo silnice, protože ten svůj náklad už k nejbližší pumpě nedovezli...
V civilizovaných zemích značením předcházejí problémům, např. s omezením rychlosti, s odbočením, se zákazy a pod. V Česku? Podívejte se na příjezd po D1 do Prahy: malá čtvercová značka označující silnici pro motorová vozidla. Tečka. V okolí velkých měst v Rakousku a Německu máte nejméně třikrát za sebou upozornění, že se rychlost bude snižovat, navíc v pruzích na asfaltu vidíte rychlost v kruhu. V ČR nikoliv. Zrovna v tomhle punktu zodpovědní lidé rozhodli, že ušetří náklady. Totéž výjezd z centra Prahy po D1: jednou jedinkrát umístěná značka silnice pro motorová vozidla (jsme pořád v obci, takže osmdesátka; ta se ale nikde nenachází, takže téměř 100% návštěvníků hl. m. Prahy pokračuje dál 50), potom konec obce (standardní cedule na obou stranách v té chvíli tříproudé komunikace v místě, kde se navíc připojují 2 (!) pruhy zprava), takže zase 80% řidičů pokračuje 50 nebo 80 podle své nálady a významu starostí, na než musí zrovna myslet. Vodorovné značení na vozovce nikde.
Chcete dojet bez navigace kamkoliv v ČR? Tak na orientaci pomocí dopravních značek rovnou zapomeňte. I za císaře pána byly směrovky nastaveny a udržovány lépe, než kdykoliv za komunistů a demošky jakbysmet. Za komančů bylo záměrem zmást imperialisty, kteří řinčeli zbraněmi na našich západních hranicích; za demošky se naráží na ten primitivní problém, že značením se zabývají umolousaní ztroskotanci bez kontroly umolousanými nadřízenými, kterým je nějaká logika značení a předcházení nebezpečným situacím zcela šuma fuk.
A kolikrát vidím policejní vozy s dvoučlennými či tříčlennými posádkami míjet nějaký značkový totální nesmysl, aniž by jej jen trošku zaregistrovali...
Ne, nejsme jako v Rusku? Ale ano, pořád ještě jsme svou kulturou v Rusku. Však se podívejte, kolik řidičů chčije na kraji dálnice nebo silnice, protože ten svůj náklad už k nejbližší pumpě nedovezli...
I proto říkám, že ty vemena co nejvíc křičí, jak by brali za překročení rychlosti řidičáky, jsou ve skutečnosti největší adepti na jejich odebrání. Protože jsou to obvykle špatní řidiči a pravidla si často vykládají po svém. My, co jezdíme rádi a někdy vědomě povolenou rychlost překračujeme, o těch “chytácích” víme.
No, co jsme se dozvěděli? Vůbec nic.
Ráno vychází slunce, večer zapadá, voda je mokrá, zeměkoule se točí, BEV nikdo nechce, a dopravni značení stojí za houby a chybí snad už jen značka "pozor, dopravní značka"...
Ráno vychází slunce, večer zapadá, voda je mokrá, zeměkoule se točí, BEV nikdo nechce, a dopravni značení stojí za houby a chybí snad už jen značka "pozor, dopravní značka"...
@Marek Bednář
V poslední době narážím na problém s aplikací Waze, místo aby mě navigovala mimo nejhustší dopravní zácpy, vede mě přímo do nich.
V poslední době narážím na problém s aplikací Waze, místo aby mě navigovala mimo nejhustší dopravní zácpy, vede mě přímo do nich.
Waze vládne.
Teda, vládlo. Pořád je super v reportování situací na cestě a velmi dobře taky zná právě rychlostní limity, ale v poslední době mě fakt štve způsobem plánování tras.
Máte to někdo podobně, nebo je chyba na mém přijímači?
Teda, vládlo. Pořád je super v reportování situací na cestě a velmi dobře taky zná právě rychlostní limity, ale v poslední době mě fakt štve způsobem plánování tras.
Máte to někdo podobně, nebo je chyba na mém přijímači?
@kari.laz
Proč diagnóza ? My v Praze jsme akorát vycvičení rozjíždět se na zelenou a nezastavovat před kruháčem, jak je v některých oblastech běžné. A není za tím machrování, ale hustá doprava po Praze díky které si na to zvyknete a pak vám přijde, že jinde jezdí jako šneci
Proč diagnóza ? My v Praze jsme akorát vycvičení rozjíždět se na zelenou a nezastavovat před kruháčem, jak je v některých oblastech běžné. A není za tím machrování, ale hustá doprava po Praze díky které si na to zvyknete a pak vám přijde, že jinde jezdí jako šneci
@Lord Owl Policie nic neschvaluje, ma moznost pouze pripominkovat, a na tyto pripominky nemusi odbor dopravy brat ohled. Evidentne vis kulovy. 😉
Mě stačí vědět, kde je úsekové měření, nebo kde se obvykle měří. Všechno ostatní se podá...
Ve městech a obcích navrhuje dopravní značení "radnice". Policie jim to pak schvaluje. Na radnici je to samej dařbuján zvolený lidem a policii zajímá jen obecné měřítko, zda to bude bezpečné v provozu. Jestli je to přehledné, nebo se z toho pomatou i moderní čtecí systémy značek, to jaksi policie v manuálu nemá, natož ty radnice.
100% souhlas.
K tomu znackova mafie ktera naopak dokaze jinde zahltit ridice a veřejný prostor silenym mnozstvim znacek ktere jsou naprosto zbytecne.
Absolutně nefunkci a kurupcni STK a prehlizeni přetížených nákladních vozidel uz jen dokresluje stav s dopravou v CR. 😐