O prémiové značky americké automobilky Ford má zájem finanční společnost Cerberus Capital Management, která nedávno koupila americkou automobilku Chrysler.
britský jaguar a technologie italskejch pekáčů ??? nemůžu si pomoc ale bych blil ... nemám nic proti alfe fiatu lancii, ale zrovna zmiňované automobilky z nějakého důvodu nemusím a nechávají mě klidným, narozdíl od jaga .... ;-\ :-(:no:
Teď jsi mě to teda nandal, Evropane :-), nadřazovat IS nad C-klasse je asi stejně zaslepené jako nadřazovat Golfa nad ostatní. Tomu, že rozumíš autům už neveří nikdo kromě tebe samotnýho, tak přesedni z toho metra, pořiď první káru ať víš o čem se tady bavíme. Jo ten test přečti ještě jednou fakt nic moc.
No nevím jak si na to přišel. Já teď celkem četl, aspoň tak to vyznělo mě, že se to peklo od února a že Fiat má prakticky vyjednané předkupní právo a věc je prakticky upečená. Je mi to v podstatě jedno,ale když se nad tím zamyslím, tak je to celkem logický krok. Fiat by pro své značky získal konečně lepší jméno v anglosaských zemích, získal by right handed platform V6, V8 od jaguaru, kterou nemá. Jaguar by jistě získal nejnovější technologii Maserati a Ferrari a jako bonus by získal Fiat divizi terénních vozů Land Rover, kterou prostě dosud nemá. Asi tak... Celkem hodně vyjednávání v životě selhalo,ale tohle bych skoro viděl jako hotovou věc, spíš teď jde jen o vyjednání co nejlepších podmínek.
No nevím jak si na to přišel. Já teď celkem četl, aspoň tak to vyznělo mě, že se to peklo od února a že Fiat má prakticky vyjednané předkupní právo a věc je prakticky upečená. Je mi to v podstatě jedno,ale když se nad tím zamyslím, tak je to celkem logický krok. Fiat by pro své značky získal konečně lepší jméno v anglosaských zemích, získal by right handed platform V6, V8 od jaguaru, kterou nemá. Jaguar by jistě získal nejnovější technologii Maserati a Ferrari a jako bonus by získal Fiat divizi terénních vozů Land Rover, kterou prostě dosud nemá. Asi tak... Celkem hodně vyjednávání v životě selhalo,ale tohle bych skoro viděl jako hotovou věc, spíš teď jde jen o vyjednání co nejlepších podmínek.
Jako pokřik viselce na tyči v metru to může být působivé. Tady tě čtou ovšem především evropané a navíc lidé, co rozumí autům. Tak to příště trochu vypiluj. Neboť nadřazovat IS nad C-klasse, to vyžaduje velkou slepotu.
Když něco nese, ale tvoje celkové ztráty jsou v porovnání s tímhle získem řádově vyšší, pak prodej té věci zvážíš už jenom proto, abys VŮBEC PŘEŽIL do té doby, kdy (jak doufáš) se z nejhoršího vykřešeš.
A ještě laická domněnka: Jaguar (jeho vlastnictví) dost možná negativně ovlivňuje podmínky, za kterých FoMoCo dostává úvěr. (Snad jsem teda správně pochopil, co vedlo Fiat k zavrhnutí koupě LR+Jaguar.)
Jistě o tom žádná; jsem poslední, kdo by tvrdil, že Ford "pár" let neměl hlavu ve vlastní pr... Ale nechápu, jak se ze snahy o prodej prodělečné automobilky dá vyvodit neuvědomování si vážnosti situace v současnosti.
Jinak pořád trochu věřim, že XF se povedl natolik, že 1) Jaguar přivede (zatím) alespoň k nule, čímž 2) ukáže světlo na konci tunelu. A že se tohle stane, dřív než A) FoMoCo bude bradou nahoru nebo B) Jaguar změní majitele.
hmm to je príma nasypat do LR hafo peněz a když automobilka je konečně silná a začíná vydělávat tak jí prodat ... takový vytloukání klínu klínem ;-\ ... no každopádně držím jak Fordu tak i LR resp. Jagu palce ať to ustojej :yes:
Tak sis zde GÉTÉÍŤÁKU opět uvolnil svou energii. Naprosto zbytečně. Ano, téměř každý si tvůj příspěvek přečte, ale jen z důvodu, aby se dozvěděl, co jsi sem opět trapného napsal! Ale tebe to asi baví. Toto prostředí se jemenuje DISKUSE. Příspěvky tohoto typu jsou jen bezduché a TRAPNÉ prosazování německých automobilek (koncernu). Já mám taky "němce" rád, ale dávát to tímto exhibicionistickým způsobem najevo je skutečně dětinské. :no:
Tak jsem si přečetl ten test a nechápu z čeho máš takovou radost? Vždyt to pro něj nedopadlo nic moc. Málo místa vzadu, nekvalitní plasty, nic moc řízení s tím interiérem má pravdu že design nic moc (to je ale subjetivní) a ty ho tady chválíš jak nevím co, navíc koukni do ceníku, mercedes už není co býval, je mnohem dostupnější. Naštěstí v této třídě máme hvězdu IS od Lexe, tak zapoměň na Německo to bejvávalo, dneska už pro pořádný auto musíš jinam, Japan rulez >:-[]
FoMoCo je po krk ve sr... (i díky několika letům kálení na všechno), potřebuje peníze ber-kde-ber, půjčit si už nemůže (protože rodina Fordů ručí i značkou), tak chce prodat (zatím bohužel pořád) ztrátovou automobilku => Nejsou si vědomi vážnosti své situace...???
Tak to si přečti. Vlajková lod Peugeotu a současně vlajková loď Francie, nebo že bys raděšji C6? Jo, tahle pežotka je opravdu již postarší... přesto stále velmi velmi elegantní. Tak si přečti test. Dost se při tom čtení vzděláš. A tak to má být. BRAVO TEST :yes:
Tak to si přečti. Spadne ti brada. Test rozsahem i obsahem má přesah do vážné literatury. Ty také po přečtení zvážníš. Budeš sedet, čučet do monitoru a přemýšlet o tom jak je to možné, že někdo umí udělat takový skvost na kolech, jakým céčko nepochybně je. V testu velmi oceňuji podrobný rozbor pohledu na vnitřek auta... to postupné přijímání... to zvažování. A pak - jistě registruješ ten akcent na čitelnost údajů na přístrojovém panelu, na ergonomii obecně. Jistě, knoflík od Mercedesu, není knoflík od tvého kaftanu. Já tedy musím Mercedesu vyseknout velkou poklonu. Spolu s testem cením větší příklon ke sportovní vizáži, přesto ta světově proslulá "mercedes-klasa" tam i nadále je. Mercedesem naštěstí nemůže jezdit každý, i když... jak koukám na cenu, není to nemožné. Chce to jen být tou správnou klasou. BRAVO TEST :yes: BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: P.S. Takovéhle auto neumí nikde jinde na světě, jen v Německu...
No, Ford (USA) to bere z gruntu. Jinak asi ostatně ani nemůže. My v Evropě ovšem nemusíme smutnit. Minimálně pro VOLVO a LAND ROVER. Ten zamýšlený prodej totiž není výprodej... S Jaguarem je to trochu tvrdší vořech. Očekávání, která ford s jaguarem měl se nejspíše nenaplnila. Jo... nějak mu to v poslední době nejde. Ale možná, že jsme jen příliš horliví na tuhle starou dobrou anglickou značku. To co probleskuje, to vypadá nadějně. Tak popřejme Fordu do USA, ať se brzy vyhrabe z těch velkých problémů, co má... v Evropě se jeho odnož drží přimknutá dokonale k jedničce Evropy, totiž k VW a dobře dělá. Mít auta, která soupeří s evropským supermainstreamem, to nedokáže každý. Minimálně Focus a Mondeo dnes patří spolu s Golfem a Passatem k tomu nejlepšímu, co lze v dané třídě pořídit.
krizí procházejí všechny americké automobilky a toto je jen logickým vyústěním celé situace. Nemá smysl si nechávat neziskové značky, když nic mateřskému Fordu nepřinášejí... Byl to neuvážený megalomanský krok předchozího vedení, podobný tomu jako u VW s Phaetonem a Bugatti.