Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot e-5008 GT (73 kWh) – Sedmimístný elektromobil, který nemá rád zimu

84 komentářů

DonVito
Trochu mi to pripomina problemy Zettiho.
Proste je to nedotazene, jako byla Zettiho Toyota.

Doufam, ze na zaklade toho nebude zde v diskuzi dochazet ke zobecnovani...

Jak obdobne EV funguje spravne ukazuje TMY take zminena v clanku.
Ne nahodou nejprodavanejsi auto 2023.
Avatar - Zetti
Zetti
@DonVito muj jediny problém je, ze sem tobe a podobnym skocil na spek. Na pohadky o nabijeckach na kazdem rohu.
S autem az takovy problem nemam . 4kolka zrychluje pod 7 sec, je tichá, pohodlna, topi. Ma top awd a ovlada se tlacitkama. Ze bere auto bez topeni 20kwh a ze je v nem baterka kolem 60kwh sem taky vedel
I blba zkusenost je zkusenost. Na delsi cestu mam fosil a s e-autem uz e😜erimentovat nebudu. Tohle si na nakupy necham dokud bude jezdit .
Nikdo ale nemuze chtit abych to velebil do nebe. Tyhle zabavy zad necham ostatnim
https😐/autosalon.tv/novinky/autopunk/fronty-u-nabijecek-ve-vestci-ukazuji-temnou-budoucnost-fanousci-elektromobilu-se-certi
topten
@Zetti
ve venezuele, ktera ma nejvetsi zasoby ropy na svete, se na benzin ceka klidne nekolik dni
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…neho-sveta-64004
a staci jeden vetsi konflikt a cela EU je bez ropy a na tu benzinku uz ani nedojedes
Avatar - Zetti
Zetti
@topten ja vim, mame vanoce a leckde nemaji co jist nebo lítají rakety . Tahle agitka mi dlouho schazela, soudruhu
topten
@Zetti
ty tady agitujes proti fronte na jedny nabijecce jako spravnej soudruh proti kapitalistum, pritom v okruhu 5km od superchargeru ve vestci mas minimalne dalsich 5 moznosti kde nabit
to je jako bys tvrdil, ze na benzince si musis vystat frontu, protoze na tank ono kvuli kacce na litru je porad narvano
pritom ale jina benzinka o par kilometru dal zeje prazdnotou
Avatar - Zetti
Zetti
@topten nebude dlouho trvat a ty fronty budou vsude.
Ale neni az takový problém fronta, pokud nespechas. S elektroautem se spatne odhaduje kdy dorazis do cile. Takhle sem stal za elektroautem, pan mel nabito nicmene k autu nespechal ale me začínal za hodku pohreb. Nebudes tomu verit, ale neboztik na me nechtel cekat. Nakonec jsme na nej dojeli zmrzli na kost s prazdnou baterkou, uvnitr taky nebylo dvakrát teplo. Na tyhle dobrodruzstvi uz sem docela starej, to necham vam mladsim.
To neni agitka, nerikam co mas delat, rikam co urcite nebudu delat ja
Avatar - Zetti
Zetti
@topten ten pohřeb mel pokracovani. Po nem sli vsichni do restaurace a my jeli hledat nabijecku. Takze do restaurace jsme dorazili doslova s krizkem po funuse skoro za hodinu, az uz kar koncil.
Priste to chce o dve az tri hodky driv, nebo jet klasikou.
topten
@topten
priste jed na koni
muzes ho nakmit po prikopech
jen dej bacha, aby nesezral nejakou plastovou flasku
prikopy jich sou plny
Th0r
@topten tak kdyz to pise CT tak ti musi byt pravda 🤣👍 Ja si treba vzpominam, co mektala tvoje CT za C19 nebo o Ukrajine. Ta uz podle CT obsadila cely Rusko 🤣👍 Nase zbrane postupuji vitezne vpred. Od Svejka se nic nezmenilo. Stejny jednoduchy typy verej vsemu, resp. cemu verit chtej 😉
DonVito
@Th0r

Ja sleduju CT.
Je to ceska verejnopravni televize.
👍

Z principu ma dodavat vyvazene infomace, coz muze byt problem u soukromych medii...

Na jakou koukas vyvazenou televizi ty?
Ruskou?
😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tesla, nejvíce poruchové auto ze statistik TUV... hele nevim, teoreticky je na ni vše fajn, ale až když zlepší servisní podporu a kontrolu výstupní kvality 😁 @DonVito
ptr078
@Ozzman Tak neviem, pravidelne si na letisku poziciavam 3ku a y a proste y je brak aj v porovnani s 3kou. Horsie jazdne vlastnosti, horsie spracovanie, proste vsade citit, ze sa setrilo. Nechapem preco vsetci tu y tak velebia. Najlepsia tesla je 3ka a keby to neprasili po fl ergonomiou, tak mozno aj kupitelne pre niekoho, co to ma kde zadara nabijat
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne mimo výkonu a už hezkého interiéru u faceliftu ta trojka ničím nezaujala, je to docela hlučné, řízení odtažité a umělé, podvozek asi slušný, ale ve vyšších rychlostech je auto zvláštně nestabilní, je to spíše tedy pocit (TM3 Long Range), ale už jsem psal, že problémy s autem z výroby, přístup k reklamacím na dlouhé lokty, to si nedovlí snad ani Dacie.. to za mne je prostě fail. A statistiky spolehlivosti tuto mou zkušenost jen potvrzují @ptr078
Avatar - Emel
Emel
@ptr078 trojka je asi nejlepší... pokud ti nevadí, že je malá a je to sedan.
ptr078
@Emel Tak pre mna to nie je, ja sa len cudujem, ako tu donvito a spol adoruju y a pritom je 3 ovela lepsi produkt. Zatial plati, najlepsie ev je pozicane a uplne nabite 🤣
DonVito
Ahoj Ozzy,

zkusim vysvetleni toho, co jsem mel na mysli.

Treba nabijeni Tesly funguje naprosto bezproblemove, tak jako termomanagement.
Peugeot to snad jeste alespon castecne dozene SW updaty.
Je to pochopitelne?

PS Ano, o tvym znamym a jeho problemech s Teslou vime.
😉
O servisu taky.
🙂
Co takhle to neopakovat v kazde diskuzi?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky opakuješ o Tesle v každé frázi, proto je duležité říct, že to má i svou stinnou stránku, navíc to není jediný oddělený problém, ale problém řady aut, viz statistika. Ono to teoreticky zní hrozně hezky, ale prakticky to prostě pořád pokulhává, nerozporuji funkčnost baterek a pohonu, ale bohužel jen to auto nedělá autem a jako koncový zákazník tohle pocítí... mne se ten Peugeot fakt docela líbí, škoda, že nemá lepší pohon = funkčnější @DonVito
DonVito
@DonVito
Ja zase nerozporuju statistiky.
Komentoval jsem, co bylo konkretne spatne na tomhle Peugeotu.
Jak relevantni je ve srovnani s timto spolehlivost Tesly?
Tezko rict u novyho modelu Peugeotu.
Pro me je Peugeot jako Tesla, nestranim ani jednomu. Ale spolehlivost Peugeotu se teprve ukaze.
Peugeot ma treba hezci interier a je variabilnejsi...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Relevantní je to, že ji dáváš jen jako konkurenci, překvapivě se vším ostatním co píšeš, souhlasím 😊 Mne se tedy P5008 víc líbí i z exteriéru, nemám rád takové ty knedlíkové tvary SUV/MPV crossoveru, ale to je otázka vkusu 😊 @DonVito
ptr078
@DonVito Ved ty opakujes svoje hluposti pod kazdym clankom, trochu sebareflexie chlape 🤣
DonVito
Ozzy, snazim se vzdy o neco zajimaveho casto podporeneho odkazem.
😉

Budu rad, kdyz tve prispevky budou v podobnem duchu.

Srovnani s etalonem je naprosto bezne.
https😐/www.planetearthandbeyond.c👋p/a-single-billboard-heralds-the-death
😀

PS Ten odkaz je pro ilustraci, neznamena, ze se vsim co je tam napsano souhlasim.
Avatar - del42sa
del42sa
@DonVito ano, etalon spolehlivosti 😀

https😐/fdrive.cz/…ci-pocitac-13664
DonVito
@Ozzman

TM3 je nejzelenější.
https😐/www.greenncap.com/…del-3-2024-0211/
Zelenější než hybrid...
https😐/www.greenncap.com/…prius-2021-0070/

In 2022 Green NCAP tested a Tesla Model 3 for the first time and the vehicle set new standards for energy efficiency. Today, the result of the new Model 3 are even more impressive. Tested here is the rear wheel drive version. Its mass of 1,763 kg doesn't make it a light-weight, but the efficient powertrain in combination with the extremely optimised aerodynamics helps it not only keep its image as one of the most efficient electric vehicles without any compromise on comfort, but to set a new record value once again – only 20.8 kWh/100 km in the BAB130 Highway Test. Green NCAP confirmed a usable battery capacity of 60 kWh, which allows the small Tesla to go for 324 km of high dynamic high speed Highway driving. The mixed driving type real-world On-Road Drive was performed on a dry road in sunny weather with a favourable temperature of 20°C. Under such conditions, the Model 3 recorded a consumption of only 14.2 kWh/100 km, corresponding to a range of 475 km. The short Urban Trip needed just 12.4 kWh/100 km and could be repeated for 547 km in total. In the Cold Ambient Test at -7°C, not only is the low consumption figure impressive, but also the fact that the thermal management system reached 18°C at the front passenger's headrest in only 3 minutes, clearly not sacrificing comfort to increase driving range.
The new Model 3 again is a reason for Tesla engineers to be proud of their achievement. It receives an Average Score of 98% and collects 5 Green stars.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Mohu mít dotaz na redakci? Za co má tohle auto 3,5*
Dle popisu jízdy a nabíjení to je totální propadák. Přeci nemůže mít tolik hvězd jen za prostornost a domněnku, že na jaře by to bylo lepší. Dle testu se nejde spolehnout snad na žádný údaj, dobíjení je sázka do loterie.
Promiňte, ale 3,5* je naprosto mimo.
Vezmu-li fakt, že s poměrně velkým výkonem jsou dynamické parametry dost žalostné, ma to ještě náhon na předek. Tohle vše u auta za bezmála 1,5 milionu?
Avatar - sargis
sargis
@kari.laz
Je to velke - *
Je to EV - *
Ma to vybavu - *
Pol roka funguje, pol nie - pol *
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
@hiphop Opět ses projevil jako totální trapák...🤮👎
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@hiphop k tématu nic nemáš, nulo?
Avatar - hiphop
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Roman Šitner
@kari.laz Je to dobré auto. Kdybych nekoukal na spotřebu, v zimě nenabíjel na dálkové trase a nešťoural se moc v infotainmentu, těžko bych hledal slabiny. Taky je třeba dodat, že řada konkurentů si se zimou neví rady ještě víc. Navíc osobně věřím, že auto výrazně zlepší jen jednodnoduchá aktualizace - hardware auto má, a to se týká i baterie. Taky jde o sedmimístný vůz. Kdo chce elektřinu, tak moc na výběr nemá.
Arese
@Roman Šitner Naštěstí takových elektrohujerovských zoufalců je naprosté minimum. 🙂
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Roman Šitner nejde přeci do hodnocení počítat s tím, že update něco změní. S největší pravděpodobností něco ano, ale to auto, jakmile v testu je takový nepodarek s občas až absurdními faily. Argument "Kdybych nekoukal na spotřebu, v zimě nenabíjel na dálkové trase a nešťoural se moc v infotainmentu" je přeci také blbost. To auto má fungovat jako celek a ne napsat X "kdyby". Možná že někteří konkurenti jsou na tom hůř, ale to neznamená, že tohle je dobré, jen konkurenti jsou ještě horší. A další věc, že to porovnáváte jen s elektrovozy. Nemá být náhodou elektromobilita jako jediná cesta za pár let? Byť začínají střízlivět nejen automobilky, ale i státy a EU, že nařízení je nesplnitelné. Tak by se auto mělo porovnávát se všemi konkurenty a to i spalovacími.
3,5 hvězdičky je v tomto případě nesmysl. Tolik podmínek, "ale" "kdyby" jsem dlouho neviděl.
DonVito
@kari.laz

Takze porovnavat se spalovaky?
Tudiz je tohle jednoznacnym vitezem po strance pohonu...

Kolik dostali hvezd spalovaky, treba Oct, s problemovym infotaimentem???
https😐/www.auto.cz/…si-er-eso-142282
4 hvezdy?
Po drtivou většinu času je tak řidič odkázán na trefování se prstem za jízdy do malých ploch na displeji. Ano, jasně, stejně to mají i jiná auta, jenže ve Škodě (a ve Volkswagenu) minimalisticky-digitální koncept dotáhli do podoby, která umí naštvat.
Avatar - Emel
Emel
@DonVito
Proč je tohle - s problematickým dojezdem, maximálkou 170 a stovkou za deset - vítězem po stránce pohonu?
Octavia IV ze začátku produkce jistě měla velké problémy s infotainmentem, ale v tom základu auta je benzínové RS skvělé a pokud je tvé zadání "velmi velmi svižné auto pro každý den i s rodinou", tak je to jedna z nejlepších variant co existují.
DonVito
@Emel
Krome maximalni rychlosti jsou vlastnosti pohonu (v dane vykonove tride) top.
Zrychleni se urcite zlepsi ve verzi 4x4.

Dojezd a rychlost nabijeni souviseji spis s baterkou nez s pohonem.
Avatar - Emel
Emel
@DonVito možná zlepší... ale hodnotíme co je, ne?
Na pohonu nevidím nic, co by bylo top - všechny měřitelné parametry jsou maximálně průměrné a i subjektivní dojem v testu je spíše špatný. Dojezd zřejmě souvisí i s efektivitou pohonu, samotná baterka není zase tak malá.
Avatar - Emel
Emel
@DonVito možná zlepší... ale hodnotíme co je, ne?
Na pohonu nevidím nic, co by bylo top - všechny měřitelné parametry jsou maximálně průměrné a i subjektivní dojem v testu je spíše špatný. Dojezd zřejmě souvisí i s efektivitou pohonu, samotná baterka není zase tak malá.
DonVito
@Emel

Drive byvala kriteria u spalovaku treba pruznost, prevodovka atp.

V tom je jakykoli EV bezkonkurencni.
Tak jako ve meste, kde bude dynamika vynikajici a neobtezujici posadku.

Bylo by zajimavy srovnani s benzinovym pohonem v tomhle aute...
Avatar - Emel
Emel
@DonVito hezká jistě bude reakce na "plyn". Pružnost už ale asi až tolik ne... výkon a točivý moment dejme tomu solidní, jenže v krabici s 2,3t... no, pokud sis ke srovnání vybral Octavii RS, tak na tu bych si vsadil v jakékoli měřené disciplíně - shodou okolností se v testu měřilo 80-120 za 3,7s, kolik tipuješ že by to bylo u Pažouta?
DonVito
@Emel
Oktavku jsem uvedl jen kvuli poctu hvezd a nefungujicimu infotainmentu.
Avatar - Emel
Emel
@DonVito nefungující infotainment - půl hvězdy dolů? Přijde ti to fér? Pak - pokud pomineme infotainment - může být RSko auto na 4,5*? Za mě ano, takže všechno v pořádku...
U Peugeota je těch věcí špatně mnohem víc... a bohužel pro mě osobně tam není moc těch cukříků, které by to vyvažovaly. Radši odpustím Tesle Y bramboroidní exteriér a ledničkový interiér výměnou za lepší podstatu auta.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@kari.laz Podle toho, co jsem se v článku dočetl, je to zoufalé vozidlo, kterého jediným plusem (subjektivním) je vnější vzhled. Taky mi to na 3,5 hvězdičky příjde docela málo. Jinak ale pane Šitnere díky za test.
Avatar - Emel
Emel
@Stejsn ...a dejme tomu interiér (prostornost, variabilita, provedení)... pokud ti sedne iCock.
topten
ja uplne nechapu, proc EV nema na zimu bufik na benzin nebo na lih, kterej by pokles dojezdu v zime na delsich trasach z velky casti resil
tomas4568
@topten Bufík melo plug-in Volvo xc90 T8 pred osmi lety. Takze i kdyz jsem v zime po Praze jel do prace 35 km na baterku, tak auto ukazovalo spotrebu kolem 4 l/100km. To byl prave ten benzin, ktery se spalil v bufiku. Takze delsi dojezd by to resilo za cenu spotreby maleho dieslu 😄
topten
@tomas4568
v praze s prumernou rychlosti 25km/h to je 1 litr na hodinu = 4litry / 100km
po dalnici pri prumeru 100km/h to dela 1 litr / 100km
u EV na kratky vzdalenosti to je jedno - v garazi to das do zasuvky ne 4x mesicne, ale 5x
ale kdyz ti na delsi trase z 500km ubude 150km, tak to uz je znat
kyklop
@tomas4568 naftový alebo benzínový bufík potrebuje 0,2l na hodinu, odkiaľ máš tie čísla ?
tomas4568
@kyklop z palubního displeje. Spotřeba benzinu, kterou auto ukazovalo, přestože jelo jenom na baterku. V zimě. V létě to bylo na nule.
matuS
@kyklop nemáš pravdu. Spotreba je vyššia, rádovo.
tomas4568
Nic moc nejede a daleko nedojede, jinak je to auto ovsem velice prakticke. Nejsem vubec zaprisahly odpurce elektromobility, ale nabizet v roce 2024 novy model s temito parametry je trapne.
ptr078
@tomas4568 Trapne-netrapne, nechajme to na zakaznika. Sam som zvedavy na predaje novej generacie 3008/5008 ev od pezotu
Arese
@ptr078 No, já myslím, že výsledek je jasný předem! 😀
ptr078
@Arese Ja verim donvitovi, treba pockat uz len chvilku, baterky budu za polovic, ev budu stat menej ako vcerajsie rozky a energie samozrejme zadara, nabijacky na kazdom balkone. A to by bol v tom cert, aby sme to spolocne nedotiahli k tej 110% elektromobilite.
DonVito
@ptr08

Ty mas svou viru zalozenou na vlastnich pranich.

Ja mam pro to co zde tvrdim podklady.

Treba zde😒br />https😐/www.goldmansachs.com/…-percent-by-2025
Electric vehicle battery prices are e😜ected to fall almost 50% by 2026

Muzes klidne uvest svoji predikci.
I s jejim zdrojem😒br /> Přání ptr078
😂
ptr078
@DonVito Mne to je jedno, ci bude kilo baterky stat buduci rok 10e alebo 100e, nenajem sa z toho
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@DonVito Hlavně, že tvoje grafíky predikovaly to vyšponování cen v roce 2022, od kterého to autor článku počítá, že? Protahovat grafy umí každý trouba.
DonVito
Twistede, jaka je tvoje predikce?
Ty ten graf dnes zlomis a nejednou poleti vzhuru.
😂
Mas pravdu interpolace je jednoducha metoda.
Ale vychazi casteji, nez nepodlozene zlomy vychazejici z víry tvurcu.
😉
PS Kdyby sis ty data alespon poradne prohledl, tak zjistis, ze i pres zakolisani v roce 2022 krivka klesa pomerne predvidatelne.
Jen kvuli tomu zakolisani vychazi spektakularni hodnota 50% v roce 2026 oproti 2023...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@DonVito Já věštění z koule nepraktikuji. Za 5 let tu může být krize, válka, boom bateriových úložišť, cokoli, a bude zase všechno jinak.
Lubo
To aká bola nakoniec tá spotreba? Nemyslím ten generátor náhodných čísiel v aute... nejako som sa v tých údajoch a číslach stratil.

- Z Prahy do Mikulova je cca 247 km.
- Auto ukazuje dokazuje 500 km, ale zároveň, že do Mikulova bez dobitia nedôjde, napriek pomalej jazde.
- Výsledná spotreba je 20 kWh, baterka má 73 kWh, takže 365 km by to malo dať, tj. kľudne aj do Viedne (334 km).
- Nakoniec to boli pre istotu 2 nabíjania na ceste do Viedne (v Jihlavě a na hranicích)?
- Navyše doteraz som všade čítal, že v meste majú EV nižšie spotreby. A tuto naopak.

Čo dodať. Skvelé auto. Určite sa pri výrobe každého zachráni jeden ľadový medveď a ďalší narodí pri každej ceste na dovolenku.
DonVito
@Lubo
Krasna ironie v posledni vete.
👎👎👎
Za kazdou cenu si dokaz, ze spalovat ropu je v poradku.
I kdyz budou argumenty sebepitomejsi.
Jeste se muzes vysmat lidem co tridi odpad.
Nebo treba pracovnikum narodnich parku.
WTF

Zkusim ti vysvetli alespon spotrebu ve meste. Ta je v zime u EV vysoka bo potrebujes (casto jen pri kratkych jizdach) vyhrat interier i baterku. Navic cim nizsi rychlost (a vetsi mraz), tim vic protopis...

PS Mohl by sis priste ledni medvedy odpustit?!
gil54
@DonVito

"Jeste se muzes vysmat lidem co tridi odpad.
Nebo treba pracovnikum narodnich parku."
Protože...( DonVito 15. prosince 2024 • 14:07)..."My elektromobilisti jsme slusni ohleduplni lide!"

Kdyby ten strážce národního parku, co zapálil úmyslně celý park České Švýcarsko, měl elektromobil, tak se to nestalo. Kdyby MUDr. Jan Cimický, CSc. měl elektromobil, tak by určitě nepřefikl x svých pacientek a Stodolovi ho neměli taky a asi ani netřídili odpad.

Když chceš ty sebepitomější argumenty.

"My elektromobilisti" je co? Zájmová skupina, hnutí, sekta, strana, víc než národ, zachránci planety, elita mudrců, vybraní členové mensy, "lepší" lidé nebo něco jiného ?
DonVito
@gil54
my elektromobilisti - vetsina uzivatelu EV

kdyz ti zalezi na svych bliznich, na ostatnich ucastnicich provozu, na zivotnim prostredi, na odvraceni klimaticke katastrofy, pak dava smysl jezdit EV
Kdyz ti na tom nezalezi, tak budes vymejslet pitomy argumenty, jak diesel cisti vzduch.
Jak je vse zbytecny.
Nejlepe klimatickou zmenu primo popirat.
A psat o ironicke prispevky o lednich medvedech. 👎
https😐/plus.rozhlas.cz/…-medvedy-6654281

Ja mam svoji klimatickou tisen a obavy jak budou zit moje deti pripadne vnuci.
Zavidim kazdemu, kdo je k tomuto lhostejny a ma svuj zivot jednodussi.

PS Nez zacnes psat o lidech jako jsem ja jako o sekte nebo o fanatizmu, uvedom si, ze muj nazor je mainstream EU, cili normalni. A ty jsi deviant.
😀
Resp. rozporovani klimaticke zmeny a jeji priciny clovekem je zalozeno ciste na VÍŘE v primem rozporu s vedeckym poznanim (konsenzem).
ericn
@DonVito ty si především zoufalec, co vydává své bludné názory za “mainstream EU”. To, co chce zelená klika politiků v EU, naštěstí v realitě nikoho už moc nezajímá…

Nacpat lidem něco, co nechtějí, zas tak snadno nejde 😋 A ani takový “užiteční ***i” jako jsi ty, na tom nic nezmění.

Sni dál 😉
DonVito
@ericn

Takze EU nechce prodavat jen (lokalne) bezemisni vozidla od roku 2035?

Nejak ti nerozumim.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@DonVito EU není plně demokratická.
Avatar - Emel
Emel
@DonVito někteří politici chtějí... jiní nechtějí. Kdyby o tom mělo teď být referendum, pak myslím, že by zákaz spalováků neprošel. Ale neříkám, jestli je to dobře nebo špatně.
ericn
@Emel To je přesně důvod, proč tohle EU nikdy neudělá. GD a zákaz spalováků by nikdy v referendu neprošel. Referenda se EU úředníci bojí jak čert kříže, vzalo by jim možnost zasahovat do našich životů a přerozdělovat peníze do svých utopických projektů 👎
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@DonVito Lidé jako ty jsou největší reklama na pálení pet lahví, ropy, uhlí, medvědů. Škoda, že jste si téma životního prostředí unesli k naplňování vlastních autoritářských choutek, takže se prakticky nedá racionálně bavit o tom, jak klima smysluplně a na globální úrovni řešit.
kyklop
@DonVito čisto teoreticky, ak by na kúrenie žral 2kWh a zároveň na diaľnici spomalíš zo 130 na čo ja viem 100km/h, tak pokles spotreby skrz jazdu musí byť taký, že to bohate vykompenzuje dlhší čas kúrenia (napríklad o 1/3)
Lubo
@DonVito Viem, že to auto je o ničom, ale rovno do triedeného odpadu? To hádam nemyslíš vážne, mohol by si to nabudúce odpustiť 😉
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ano, vzhled je opravdu subjektivní...
Pán Včielka
otocim sa za Corvettou, Mustangom, ale aj za peknym RAM-om..., ale nie za niecim takym, co nema "dusu"
Arese
@Pán Včielka Přesně tak! 🙂👍
Othello
Auto dobrá bída, běžná zimní jízda balancuje mezi groteskou a velkým dobrodružstvím ale mám i pár poznámek k parametrům:
Za prvé parametry "Nejvyšší výkon 157 kw / 3935 ot.min a nejvyšší toč. moment 345 Nm" se vzájemně vylučují, tj. něco z toho není pravda.
A chybné je tvrzení že "výkon 157 kilowattů a točivý moment až 345 Nm se přenáší na přední nápravu". Výkon ano, točivý moment nikoliv.
Radovan Pastucha
@Othello
motor produkuje krutiaci moment a otacky a presne to sa prenasa cez prevodovku na kolesa. Vykon neexistuje bez krutiaceho momentu a otacok a preto nie je mozne aby sa vykon prenasal a krutiaci moment nie.
Othello
@Radovan Pastucha týkalo se to samozřejmě těch udaných hodnot. Na přední nápravu téměř celý výkon nejspíš doputuje ale 345 Nm jako max. moment motoru ani nahodou
Radovan Pastucha
@Othello
to aky krutiaci moment dorazi na kolesa zavisi od celkoveho prevodu samozrejme,moze to by nasobne viac aj menej ako na motore....
Othello
bude to několikanásobně víc
Othello
B
ericn
@Othello To auto je neuvěřitelná zoufalost a pevně doufám, že na to Stellantis dojede…
Avatar - del42sa
del42sa
@ericn to auto to je špatnej vtip ....
tom1522
Kolik teda ted v zime byla dojednost?jak jste jeli do Vidne? je to v clanku napsane?jsem Pežoťák,ale už asi nebudu pokračovat
Meky
Podľa evclinic sú ev od stellantisu neopraviteľné vraky.

Googlite pred nákupom.