Novinky
@vencelín protože buď hledáš způsob, nebo si lžeš do kapsy, že bys to určitě chtěl, kdyby to šlo😊
@Ringhofer a proč by se nehodil? Jezdím s podobným křápem a odvezu na tom bordel ze zahrady stejně jako horské kolo nebo motorku😊 a už mě vysloveně otravuje přijímat komplimenty na dvacet let starý šrot, nebo potenciální kupce...
@Ringhofer Tak třeba ten Charger vypadá hodně dobře. Holdena s řízením na správné straně nemáš šanci koupit.
https😐/www.smythkitcars.com/…1-20-charger-kit
https😐/www.smythkitcars.com/…1-20-charger-kit
@manky
A proč tolerovat to, že siml hází zbytečně občanům klacky pod nohy a vůbec si neuvědomuje že ti jej platí z daní?
To že občan si simlovo manýry musí řešit kostrbate a složité o leccems vypovídá a rezignace na takovýto stav spilecnost kupředu neposune.
A proč tolerovat to, že siml hází zbytečně občanům klacky pod nohy a vůbec si neuvědomuje že ti jej platí z daní?
To že občan si simlovo manýry musí řešit kostrbate a složité o leccems vypovídá a rezignace na takovýto stav spilecnost kupředu neposune.
@Man Ký
Proč se drbat pravou rukou za levým uchem?
Nebylo by lepší, kdyby ceskej siml tolik nekravnul, co?
Proč se drbat pravou rukou za levým uchem?
Nebylo by lepší, kdyby ceskej siml tolik nekravnul, co?
Toto lze amikum závidět, že i takovýto vytvoř lze přihlásit do provozu.
Máš siml by naházel tolik klacku pod nohy, že by se z toho člověk osypal.
Máš siml by naházel tolik klacku pod nohy, že by se z toho člověk osypal.
Užitně je to auto opravdu na h.vno, zástupy by se pro něj určitě nehrnuly. Ale pick up se samonosnou karoserií typu double cab, by tu šel na dračku. Moc nechápu, proč tu Dacia nenabízí svůj Oroch, nebo Hyundai Santa Cruz (ale za rozumnou cenu, pochopitelně).
@Man Ký
Pokud se nic nezměnilo, tak od toho tu máme STK, aby kontrolovala kourivost motorů, korozi,ostré hrany, atd, atd.
Nikoliv šimla který si myslí jak je důležitý a navymýšlí zběsilý úřední postup, který nedává jedinou logiku.
Bohužel v ČR je i TK většinou buzerace slušných občanů, kdy jsou tamní nýmandi schopny člověka min šikanovat, či přímo vyhodit za to, že v autě nemá zadní sedadla (výrobcem navržena pro ruční vyjmutí) a čmoudící vraky jezdí vesele dál až jejich zadní stěna je od sazí připaklá jak uhel.
Pokud se nic nezměnilo, tak od toho tu máme STK, aby kontrolovala kourivost motorů, korozi,ostré hrany, atd, atd.
Nikoliv šimla který si myslí jak je důležitý a navymýšlí zběsilý úřední postup, který nedává jedinou logiku.
Bohužel v ČR je i TK většinou buzerace slušných občanů, kdy jsou tamní nýmandi schopny člověka min šikanovat, či přímo vyhodit za to, že v autě nemá zadní sedadla (výrobcem navržena pro ruční vyjmutí) a čmoudící vraky jezdí vesele dál až jejich zadní stěna je od sazí připaklá jak uhel.
Nejen pick-up, ale tento caddy má ještě sníženou střechu. Proto vypadá skvěle a rozhodně se netváří jako užitkový vůz. I když určitě něco na korbě odveze, je to hlavně atraktivní sporťák. Do Čech, do Moravy se ale nehodí.
Tohle auto se sériově nikdy nevyráělo, CTS 2 generace existovalo jako sedan, kombi a kupé. První generace jenom sedan, třetí taky jenom sedan.
@manky
No právě, přitom činnost o by to běžná tk měla pokrýt.
Nicméně ani to že vozidlo je odvezeno z EU, kde bylo řádně přihlášeno, neznamená snadné a levné přihlášení.
Pro příklad, vovezl jsem si klasický brzdeny přívěs za oa z Německa, udělal jsem komplet dovozovou tk, kde bylo výslovně napsáno že vozidlo splňuje zákonné požadavky a je způsobile provozu.
I přesto se k tomu musel siml vyjádřit formou dalšího razítka za 3000 kc aniž by bany přívěs fyzicky věděl a něco na něm měřil či zkoušel.
Proč? Jednou jsem v EU tak když vozidlo bylo přihlášeno proč další simlovska habadura, kdy tk to vozidlo viděla a hledala že vyhovuje předpisum??????A to je jen obyčejný přívěs za oa tovární výroby.
Český siml je kocourkov a buzeristan.
No právě, přitom činnost o by to běžná tk měla pokrýt.
Nicméně ani to že vozidlo je odvezeno z EU, kde bylo řádně přihlášeno, neznamená snadné a levné přihlášení.
Pro příklad, vovezl jsem si klasický brzdeny přívěs za oa z Německa, udělal jsem komplet dovozovou tk, kde bylo výslovně napsáno že vozidlo splňuje zákonné požadavky a je způsobile provozu.
I přesto se k tomu musel siml vyjádřit formou dalšího razítka za 3000 kc aniž by bany přívěs fyzicky věděl a něco na něm měřil či zkoušel.
Proč? Jednou jsem v EU tak když vozidlo bylo přihlášeno proč další simlovska habadura, kdy tk to vozidlo viděla a hledala že vyhovuje předpisum??????A to je jen obyčejný přívěs za oa tovární výroby.
Český siml je kocourkov a buzeristan.
@vencelín Je možnost si to pořád přes státní zkušebnu nebo jak se ten ústav jmenuje nechat zlegalizovat. Obyčejná STK by na tohle asi nestačila.
@kruskar single cab se dá objednat celkem v pohodě od Hiluxu, dřív i Rangeru i L200ky, ale pořád je to pick-up se zvýšenou konstrukcí, osobní byl jen Logan od Dacie a Fiat Strada.
@vencelín link mi nejde - je to ta americká firma, co přestavuje Holdeny? To mi přijde opravdu kostrbaté, navíc auto s volantem vpravo není zase tak zásadní problém...
@manky
Nějaká šance je
https😐/www.youtube.com/…6T7roGmbH2dziwUI
Jak jste to psal, bud hledáte způsoby nebo si nalhávat.
Nějaká šance je
https😐/www.youtube.com/…6T7roGmbH2dziwUI
Jak jste to psal, bud hledáte způsoby nebo si nalhávat.
https😐/www.smythkitcars.com/