Ekonomika
traveldrive
3
Už by to namiesto sľubov konečne chcelo nový model, no...
A o kolik poklesly ostatní automobilky, když je snížení o 1 % v současné situaci považováno za takové zklamání? Nebo si snad někdo myslí, že jakákoliv firma může růst donekonečna?
Podle údajů, které jsem našel na internetu, jsou čísla následující😒br /> • Toyota: -1,8 %
• Volkswagen: -1,3 % (a to díky tomu, že jej nahoru táhnou Škoda a Porsche; bez nich by situace byla mnohem horší, zejména pro samotné VW nebo Audi)
• Stellantis: -7 %
• Hyundai-Kia: +2,7 %
• General Motors: -3,6 %
• For😜 +1,5 %
• Honda: -3,2 %
• BY😱 +42 %
Mně to ve srovnání s ostatními tedy nepřipadá nijak tragické. Samozřejmě BYD je v současnosti obrovský fenomén.
Podle údajů, které jsem našel na internetu, jsou čísla následující😒br /> • Toyota: -1,8 %
• Volkswagen: -1,3 % (a to díky tomu, že jej nahoru táhnou Škoda a Porsche; bez nich by situace byla mnohem horší, zejména pro samotné VW nebo Audi)
• Stellantis: -7 %
• Hyundai-Kia: +2,7 %
• General Motors: -3,6 %
• For😜 +1,5 %
• Honda: -3,2 %
• BY😱 +42 %
Mně to ve srovnání s ostatními tedy nepřipadá nijak tragické. Samozřejmě BYD je v současnosti obrovský fenomén.
@Horký Rom přitom je to BYD pěkná ***. A to doslova. Pěkné to je, to jo. Ale hnije to, jen to vyjede z fabriky.
@eLzyx
Neřekl bych. Čína se velmi rychle učí i v tomto.
Neřekl bych. Čína se velmi rychle učí i v tomto.
@rohYpnol Jak vypadá půlroční VW? Já jen, že nechávám stát venku Pašíka už 4. zimu a na zvedáku jsem viděl jen trochu rzi na vnitřní straně zadních brzdových kotoučů, protože auto víc stojí než jezdí a navíc jsem přestal jezdit sportovně a nebrzdím prudce, když nemusím. Zbytek auta jako nový. To samý předtím Golf VII. V 5. roce šel z domu a kupujícího servisák se ptal, proč prodávám nový auto?
@Horký Rom
v zemi, ktera ma 1.4mld obyvatel mi 4mil bydu neprijde jako fenomen
to je jako by skodovka v cesku vyrobila cca 30tis aut
v zemi, ktera ma 1.4mld obyvatel mi 4mil bydu neprijde jako fenomen
to je jako by skodovka v cesku vyrobila cca 30tis aut
@Horký Rom
Nebo si myslí někdo ze může firma růst donekonečna...
🤣🤣🤣 ano, ještě v říjnu si to Elon myslel 🤣🤣🤣
A právě proto je to neúspěch. Ne pro ten mírný pokles, ale pro to nenaplnění očekávaného růstu!!!
Nebo si myslí někdo ze může firma růst donekonečna...
🤣🤣🤣 ano, ještě v říjnu si to Elon myslel 🤣🤣🤣
A právě proto je to neúspěch. Ne pro ten mírný pokles, ale pro to nenaplnění očekávaného růstu!!!
@Horký Rom Donekonečna ne, ale Tesla by měla vzhledem k ceně akcií růst stále raketově, jinak cena půjde dolů. Tržní kapitalizace Tesly je větší než součet tržních kapitalizací největších automobilek světa (Toyota, VW, Stellantis), přičemž stále vyrábí jenom zlomeček jejich produkce, takže by se měla velmi rychle dostat na jejich čísla a daleko před ně, jinak nenaplní to co do ní vkládají investoři a stane se to, co se stalo u bubliny dot.comů. Kdyby Tesla vyráběla 20 mil. aut ročně a měla pokles 1%, tak by nebyla žádná tragédie, ale jestliže stále nevyrábí/neprodává ani desetinu tohoto čísla, tak je jakýkoliv nerůst průšvih.
@Ham. pořád Teslu soudíte jako automobilku. Ale to není. Je to technologická firma, vyrábějící mimo jiné i auta.
@eLzyx v každé případě je velmi nadhodnocena, protože to co vyrábí neodpovídá tržní kapitalizaci = investoři jí až nezaslouženě věří… 👎
@ericn to každopádně, já v Tesle svoje úspory nemám, protože si nemyslím, že je ta cena akcií udržitelná. Navíc nevyplácí dividendy.
@Ham. energetická úložiště, která budou hrát čím dál větší roli. Aktuálně to generuje cirka 1/20 zisku. Má vlastní nabíjecí síť, včetně vlastního HW. Autopilot bude generovat ohromné zisky, v USA to rozloží taxislužby. Teslabot je také ohromná kapitola s velkým potenciálem. Ať ve snižování nákladů, nebo v ziscích za jejich prodej.
@Ham. energetická úložiště, která budou hrát čím dál větší roli. Aktuálně to generuje cirka 1/20 zisku. Má vlastní nabíjecí síť, včetně vlastního HW. Autopilot bude generovat ohromné zisky, v USA to rozloží taxislužby. Teslabot je také ohromná kapitola s velkým potenciálem. Ať ve snižování nákladů, nebo v ziscích za jejich prodej.
Gamechanger je FSD. A tím nemyslím to od Tesly, nýbrž obecně. Kdo to hackne jako první, ten (minimálně krátkodobě) vyhraje.
Jinak problém Tesly je, že v ceně jejích akcií už zahrnuto nejen FSD, ale i 20 milionů Modelu 2, Optimus v každé domácnosti, lunapark na Marsu, Trumpetovská inflace 10 % + a pořád to ještě nestačí. 😁
Jinak problém Tesly je, že v ceně jejích akcií už zahrnuto nejen FSD, ale i 20 milionů Modelu 2, Optimus v každé domácnosti, lunapark na Marsu, Trumpetovská inflace 10 % + a pořád to ještě nestačí. 😁
@Barry Lyndon
Elon je typický prodejce snů. Je jen otázkou, kdy to lidem dojde.
Elon je typický prodejce snů. Je jen otázkou, kdy to lidem dojde.
@rohYpnol
Otazkou ne spis kdy dojde tobe, ze jsi se mylil.
Moudri se z chyb pouci.
Hlupaci opakuji furt ty samy chyby dokola.
Otazkou ne spis kdy dojde tobe, ze jsi se mylil.
Moudri se z chyb pouci.
Hlupaci opakuji furt ty samy chyby dokola.
@DonVito
ja teda investuju pouze do cihel, protoze nejakejm papirkum neverim, ale prekvapilo
me, kolik beznejch lidi v mym okoli akcie Tesly
ma a pritom z nich Teslu nikdo nema a vetsina ji ani neridila.
Je to zajimavej fenomen...
ja teda investuju pouze do cihel, protoze nejakejm papirkum neverim, ale prekvapilo
me, kolik beznejch lidi v mym okoli akcie Tesly
ma a pritom z nich Teslu nikdo nema a vetsina ji ani neridila.
Je to zajimavej fenomen...
plni se presne to pred cim varoval Diess
tva predpoved je krach Tesly
misto toho Tesla roste
a je nejhodnotnejsi automobilkou sveta...
Takze se plni pravy opak tvych predpovedi, rohYpnole!
Jak u tebe proboha doslo k promene z lasky k Tesle k jeji nenavisti?
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky :-! :-!
Davam ti lajk 👍
tva predpoved je krach Tesly
misto toho Tesla roste
a je nejhodnotnejsi automobilkou sveta...
Takze se plni pravy opak tvych predpovedi, rohYpnole!
Jak u tebe proboha doslo k promene z lasky k Tesle k jeji nenavisti?
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky :-! :-!
Davam ti lajk 👍
@Hendly
Už tvůj dotaz ukazuje, že jsi úplně mimo. Ta otázka vůbec není na stole.
Asi takto k vědcům, předpovědim😒br /> Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje
Likvidace evropského automobilového průmyslu nepřinese ani z pohledu globálního klimatu nic pozitivního. O tom to celé je.
Už tvůj dotaz ukazuje, že jsi úplně mimo. Ta otázka vůbec není na stole.
Asi takto k vědcům, předpovědim😒br /> Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje
Likvidace evropského automobilového průmyslu nepřinese ani z pohledu globálního klimatu nic pozitivního. O tom to celé je.
rohYpnole, ochlazovani Atlantiku?
A co -14°C na Kvilde?
Asi podobny "dukaz" ze se Zeme neotepluje...
👎
Btw. dal bys mi odkaz na tvuj (dez)informacni zdroj?
Ne?
Muj zdroj je zde😒br /> https😐/www.reading.ac.uk/news/2024/Research-News/Unprecedented-ocean-heating-shows-risks-of-a-world-3C-warmer
Record-high ocean temperatures observed in 2023 could become the norm if the world moved into a climate that is 3.0°C warmer than pre-industrial levels, according to a new study.
From March 2023, the North Atlantic began to show extremely warm temperatures far exceeding anything seen in the past 40 years. As of August 2023, the North Atlantic was about 1.4°C warmer than the 982-2011 average.
Tohle nejak nekoresponduje s tvoji (dez)informaci!
A co -14°C na Kvilde?
Asi podobny "dukaz" ze se Zeme neotepluje...
👎
Btw. dal bys mi odkaz na tvuj (dez)informacni zdroj?
Ne?
Muj zdroj je zde😒br /> https😐/www.reading.ac.uk/news/2024/Research-News/Unprecedented-ocean-heating-shows-risks-of-a-world-3C-warmer
Record-high ocean temperatures observed in 2023 could become the norm if the world moved into a climate that is 3.0°C warmer than pre-industrial levels, according to a new study.
From March 2023, the North Atlantic began to show extremely warm temperatures far exceeding anything seen in the past 40 years. As of August 2023, the North Atlantic was about 1.4°C warmer than the 982-2011 average.
Tohle nejak nekoresponduje s tvoji (dez)informaci!
@DonVito
Žádnou dezinfomaci jsem neuvedl ani nenapsal, proto ti nemůžu dát žádný odkaz na něco, co jsem neuvedl.
Žádnou dezinfomaci jsem neuvedl ani nenapsal, proto ti nemůžu dát žádný odkaz na něco, co jsem neuvedl.
rohYpnole, napsal jsi toto😒br />
rohYpnol
4. ledna 2025 • 17😁2
@Hendly
"Asi takto k vědcům, předpovědim😒br /> Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje"
To je podle me dezinformace.
👎
Ale nevim. Az prostuduji tvuj zdroj, budu to schopen posoudit.
Podle meho zdroje je to lez.
Odkud to mas ty??
Retezovy e-mail?
rohYpnol
4. ledna 2025 • 17😁2
@Hendly
"Asi takto k vědcům, předpovědim😒br /> Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje"
To je podle me dezinformace.
👎
Ale nevim. Az prostuduji tvuj zdroj, budu to schopen posoudit.
Podle meho zdroje je to lez.
Odkud to mas ty??
Retezovy e-mail?
@DonVito
Milý doníčku,
chtěl jsi odkaz na dezinformaci co jsem napsal. A já ti říkám, že žádný, odkaz na detinformsci nedostaneš, protrže jsem žádnou dezinformsci nenaspal. Chápeme?!
Mimochodem, krásně ses vybarvil... neznáš zdroj, ale rovnou to odsoudíš jako dezinfomaci, protože se ti to prostě nehodí... 🤣🤣🤣
No a nějaké řetězové maily...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 To už dnes asi nepřekonáš 👍
Milý doníčku,
chtěl jsi odkaz na dezinformaci co jsem napsal. A já ti říkám, že žádný, odkaz na detinformsci nedostaneš, protrže jsem žádnou dezinformsci nenaspal. Chápeme?!
Mimochodem, krásně ses vybarvil... neznáš zdroj, ale rovnou to odsoudíš jako dezinfomaci, protože se ti to prostě nehodí... 🤣🤣🤣
No a nějaké řetězové maily...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 To už dnes asi nepřekonáš 👍
rohYpnole, napsal jsi toto😒br />
"Asi takto k vědcům, předpovědim😒br />
Nečekaně rychlé ochlazování Atlantského oceánu zaskočilo vědce. Netuší, proč se to děje"
Jestlize pro to nemas zdroj, tak je to jen tva LEŽ = dezinformace.
👎👎
Realita je zde😒br /> Changes in sea surface temperature vary regionally. While most parts of the world’s oceans have seen temperature rise, a few areas have actually e😜erienced cooling—for example, parts of the North Atlantic (Figure 2).
https😐/www.epa.gov/climate-indicators/climate-change-indicators-sea-surface-temperature
Zrejme jsi se snazil zobecnovat lokalni vykyv teploty SEVERNIHO Atlantiku.
Coz nic nemeni na globalnim trendu oteplovani!
Figure 1. Average Global Sea Surface Temperature, 1880–2023
Globalni oteplovani jednoznacne potvrzuje teplota oceanu.
PRAVDA OPET ZVITEZILA!
Jestlize pro to nemas zdroj, tak je to jen tva LEŽ = dezinformace.
👎👎
Realita je zde😒br /> Changes in sea surface temperature vary regionally. While most parts of the world’s oceans have seen temperature rise, a few areas have actually e😜erienced cooling—for example, parts of the North Atlantic (Figure 2).
https😐/www.epa.gov/climate-indicators/climate-change-indicators-sea-surface-temperature
Zrejme jsi se snazil zobecnovat lokalni vykyv teploty SEVERNIHO Atlantiku.
Coz nic nemeni na globalnim trendu oteplovani!
Figure 1. Average Global Sea Surface Temperature, 1880–2023
Globalni oteplovani jednoznacne potvrzuje teplota oceanu.
PRAVDA OPET ZVITEZILA!
@DonVito
🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, přesně. Nehodí se ti to. Nic o tom nevíš. Takže tvůj závěr - je to lež...
Grstuluji, právě jsi mi ukázal TVOJE NAPROSTÉ DNO👍👍👍
Fajn vědět, jak uvažuješ.
P.S. žádnou dezinformsci jsem nenapsal, proto ti k žádné dezinformaci odkaz dát nemůžu a nedám. Víckrát už ti to opakovat nebudu.
🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, přesně. Nehodí se ti to. Nic o tom nevíš. Takže tvůj závěr - je to lež...
Grstuluji, právě jsi mi ukázal TVOJE NAPROSTÉ DNO👍👍👍
Fajn vědět, jak uvažuješ.
P.S. žádnou dezinformsci jsem nenapsal, proto ti k žádné dezinformaci odkaz dát nemůžu a nedám. Víckrát už ti to opakovat nebudu.
@DonVito
Tichý oceán
https😐/hnonline.sk/…epoznaju-pricinu
VEDCI nepoznajú príčinu,ale rátam, ze ty áno.
O rok neskôr článok o Atlantickom oceáne
https😐/www.epochtimes.sk/…preco_21128.html
E😜ERTI nevedia,ale zase rátam,že ty ano.
Tichý oceán sa ochladzuje vďaka javu La Nina
https😐/www.startitup.sk/…oteraz-nevideli/
Rovnaký jav sa začína prejavovať aj v Atlantickom oceáne
Realita dnešných dní je,že obidva oceány sa ochladzujú,takže si vlastne klamár a hoaxer,keď šíriš reči o oteplovaní oceánov.
Tichý oceán
https😐/hnonline.sk/…epoznaju-pricinu
VEDCI nepoznajú príčinu,ale rátam, ze ty áno.
O rok neskôr článok o Atlantickom oceáne
https😐/www.epochtimes.sk/…preco_21128.html
E😜ERTI nevedia,ale zase rátam,že ty ano.
Tichý oceán sa ochladzuje vďaka javu La Nina
https😐/www.startitup.sk/…oteraz-nevideli/
Rovnaký jav sa začína prejavovať aj v Atlantickom oceáne
Realita dnešných dní je,že obidva oceány sa ochladzujú,takže si vlastne klamár a hoaxer,keď šíriš reči o oteplovaní oceánov.
https😐/www.epa.gov/climate-indicators/climate-change-indicators-sea-surface-temperature
https😐/www.theguardian.com/…eme-weather-data
The world’s oceans were hotter than ever recorded in 2023
The world’s oceans were hotter than ever recorded in 2023
Ocean heat content in upper 2,000 metres relative to 1981-2010 average (zettajoules)
HOWGH
https😐/www.theguardian.com/…eme-weather-data
The world’s oceans were hotter than ever recorded in 2023
The world’s oceans were hotter than ever recorded in 2023
Ocean heat content in upper 2,000 metres relative to 1981-2010 average (zettajoules)
HOWGH
https😐/wmo.int/news/media-centre/2024-track-be-hottest-year-record-warming-temporarily-hits-15degc
Ocean
Ocean heat content in 2023 was the highest on record and preliminary data show 2024 has continued at comparable levels. Ocean warming rates show a particularly strong increase in the past two decades. From 2005 to 2023, the ocean absorbed on average approximately 3.1 million terawatt-hours (TWh) of heat each year. This is more than 18 times the world’s energy consumption in 2023.
About 90% of the energy that has accumulated in the Earth system is stored in the ocean and it is therefore e😜ected that ocean warming will continue – a change that is irreversible on centennial to millennial timescales.
Ocean
Ocean heat content in 2023 was the highest on record and preliminary data show 2024 has continued at comparable levels. Ocean warming rates show a particularly strong increase in the past two decades. From 2005 to 2023, the ocean absorbed on average approximately 3.1 million terawatt-hours (TWh) of heat each year. This is more than 18 times the world’s energy consumption in 2023.
About 90% of the energy that has accumulated in the Earth system is stored in the ocean and it is therefore e😜ected that ocean warming will continue – a change that is irreversible on centennial to millennial timescales.
Opět se děje přesně to, co jsem předpovídal. 🤣🤣🤣
Opět se musím smát všem doníčkům, hendlíčkům, mikešům a hujeříčkům...
Opět se musím smát všem doníčkům, hendlíčkům, mikešům a hujeříčkům...
@rohYpnol
Mas pravdu. 🙂
Pred deseti lety jsi to predpovidal.
Tak si to ted prestan kazit, nevedel jsem, ze patris k nam.
😉
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky :-! :-!
Mas pravdu. 🙂
Pred deseti lety jsi to predpovidal.
Tak si to ted prestan kazit, nevedel jsem, ze patris k nam.
😉
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky :-! :-!
@DonVito
Pokud jsem to napsal, může být. Většina z toho se opravdu vyplnila. Většinu z toho bych napsal znovu i dnes. A v tom, kde se můj názor změnil, tak se ptáš co za to může. A odpověď je prostá - reálná zkušenost s BEV a vyhodnocení 10ti let vývoje BEV. Ano, je to děsivé. Je to už takřka 10 let. A Tesla se nikam významně neposunula. BEV stále nemají akceptovatelné vlastnosti, nemají ekonomiku, nedávají smysl...
A že Tesla změnila autoprůmysl? Jednoznačně ano! Že se zapsala do dějin? Jednoznačně ano! ...
Že Tesla S přinesla to co přinesla? Ano! A proč? Protože např. platilo bezplatné nabíjení, že... Proto si mnozí snaží držet původní Tesly S, ktere stejně maji dávno baterky vyměněné...
Pokud jsem to napsal, může být. Většina z toho se opravdu vyplnila. Většinu z toho bych napsal znovu i dnes. A v tom, kde se můj názor změnil, tak se ptáš co za to může. A odpověď je prostá - reálná zkušenost s BEV a vyhodnocení 10ti let vývoje BEV. Ano, je to děsivé. Je to už takřka 10 let. A Tesla se nikam významně neposunula. BEV stále nemají akceptovatelné vlastnosti, nemají ekonomiku, nedávají smysl...
A že Tesla změnila autoprůmysl? Jednoznačně ano! Že se zapsala do dějin? Jednoznačně ano! ...
Že Tesla S přinesla to co přinesla? Ano! A proč? Protože např. platilo bezplatné nabíjení, že... Proto si mnozí snaží držet původní Tesly S, ktere stejně maji dávno baterky vyměněné...
@rohYpnol
Proc to co jsi psal pred deseti lety davalo smysl a dnes pises takovy kraviny?
Kde nastal ten obrat?
Fakt by me to zajimalo.
Behem covidu?
Jsi antivaxer?
https😐/www.forum24.cz/…nce-ruske-invaze
Nic ve zlym. Je to ciste psychologicky pruzkum.
Proc to co jsi psal pred deseti lety davalo smysl a dnes pises takovy kraviny?
Kde nastal ten obrat?
Fakt by me to zajimalo.
Behem covidu?
Jsi antivaxer?
https😐/www.forum24.cz/…nce-ruske-invaze
Nic ve zlym. Je to ciste psychologicky pruzkum.
@DonVito
StBácký praktiky zvládáš celkem slušně, tak hledej, kde nastal zlom.
P.S. kdyby tu byla Čína, tvůj idol, jak by sis přál, ta už by to o mě vše věděla 🤣🤣🤣
StBácký praktiky zvládáš celkem slušně, tak hledej, kde nastal zlom.
P.S. kdyby tu byla Čína, tvůj idol, jak by sis přál, ta už by to o mě vše věděla 🤣🤣🤣
@rohY
STB se mi hnusi, tak jako KGB nebo FSB.
Cina neni muj idol, je to konkurence.
Takze jsem se trefil?
Nic si z toho nedelej, jsi jeden z mnoha, ktere zpracovala ruska propaganda.
Prestali verit ČT. Prestali vlastne verit skoro vsemu. Krome spikleneckych teorii.
Ale propaganda (dezinformace) ma jasne dany smer😒br /> antiEV, antivax, antiUkrajina, mir za kazdou cenu, ukrajinsky fasismus, antiEU, popirani globalniho oteplovani atd.
Vesmes (ne)prekvapive proruska temata.
Jsi ockovany proti covidu?
PS Ja proti neockovanym nic nemam. Jen je to jedna z indicii.
STB se mi hnusi, tak jako KGB nebo FSB.
Cina neni muj idol, je to konkurence.
Takze jsem se trefil?
Nic si z toho nedelej, jsi jeden z mnoha, ktere zpracovala ruska propaganda.
Prestali verit ČT. Prestali vlastne verit skoro vsemu. Krome spikleneckych teorii.
Ale propaganda (dezinformace) ma jasne dany smer😒br /> antiEV, antivax, antiUkrajina, mir za kazdou cenu, ukrajinsky fasismus, antiEU, popirani globalniho oteplovani atd.
Vesmes (ne)prekvapive proruska temata.
Jsi ockovany proti covidu?
PS Ja proti neockovanym nic nemam. Jen je to jedna z indicii.
@DonVito
🤣🤣🤣opět ukazuješ jaký jsi zamindrákovaný hujer 👍👍👍
Opravdu MOC hezky.
Přitom ti vůbec nedochází, že pokud někdo nesouhlasi, a to zcela obecně vzato, s podporou Ukrajiny, tak to neznamená že souhlasí nebo nedej bože dokonce podporuje Rusko!!!
A to ještě vedle toho je úplně jiná dimenze a rovina, kterou evidentně nepochopíš.
A to že třeba lidi jako Filip Turek podporují Ukrajinu a jsou pro podporu, a to zcela jednoznačně, ale nesouhlasí s formou nebo podmínkami podpory... To jsou věci, co?
Ale ty dokážeš jen hloupě nálepkovat, černá, bílá... Kdo není přítel je nepřítel...jsi směšný. Ne, vlastně jsi ubohý a k pláči, uvažuješ přesně jako kovaný komunista!!! Vedeš třídní boj. Chápu, když Čína je tvým vzorem.
A na očkování ti klidně odpovím, byl jsem očkovaný v mé věkové skupině jako jeden z vůbec prvních. Tvé konstrukce, domněnky, směřují
úplně mimo realitu a opravdu prokazuješ,
že jsi ale jakože ÚPLNĚ totální mimoň 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣opět ukazuješ jaký jsi zamindrákovaný hujer 👍👍👍
Opravdu MOC hezky.
Přitom ti vůbec nedochází, že pokud někdo nesouhlasi, a to zcela obecně vzato, s podporou Ukrajiny, tak to neznamená že souhlasí nebo nedej bože dokonce podporuje Rusko!!!
A to ještě vedle toho je úplně jiná dimenze a rovina, kterou evidentně nepochopíš.
A to že třeba lidi jako Filip Turek podporují Ukrajinu a jsou pro podporu, a to zcela jednoznačně, ale nesouhlasí s formou nebo podmínkami podpory... To jsou věci, co?
Ale ty dokážeš jen hloupě nálepkovat, černá, bílá... Kdo není přítel je nepřítel...jsi směšný. Ne, vlastně jsi ubohý a k pláči, uvažuješ přesně jako kovaný komunista!!! Vedeš třídní boj. Chápu, když Čína je tvým vzorem.
A na očkování ti klidně odpovím, byl jsem očkovaný v mé věkové skupině jako jeden z vůbec prvních. Tvé konstrukce, domněnky, směřují
úplně mimo realitu a opravdu prokazuješ,
že jsi ale jakože ÚPLNĚ totální mimoň 🤣🤣🤣
https😐/www.forum24.cz/…mu-odpadu-evropy
Samolibý Filip Turek zcela správně zapadl do nové Babišovy a Orbánovy frakce „Patriotů pro Evropu“. Je to frakce antipatriotů a antivlastenců, protože jejich programem je slabá Evropa a silné Rusko. Člověk se stydí za to, jaké hlupáky a zbabělce vysíláme na evropskou politickou scénu.
Samolibý Filip Turek zcela správně zapadl do nové Babišovy a Orbánovy frakce „Patriotů pro Evropu“. Je to frakce antipatriotů a antivlastenců, protože jejich programem je slabá Evropa a silné Rusko. Člověk se stydí za to, jaké hlupáky a zbabělce vysíláme na evropskou politickou scénu.
Za Forum24 me skutecne hanba nefackuje!
🙂
https😐/forumpromedia.cz/
"Fórum pro média, kulturu a civilizaci
Spolek založil dlouholetý novinář Pavel Šafr spolu s kolegy Tomášem Klvaňou, Barborou Tachecí, Jefimem Fištejnem a Janem Jandourkem jako reakci na převzetí českých médií oligarchy v předchozích letech a měsících. Spolek se podílí na tvorbě obsahu názorové sekce Svobodné fórum deníku FORUM 24 a časopisu Revue FORUM.
Od roku 2016 je předsedkyní Free Czech Media, z. s. Johana Hovorková a od března 2024 došlo ke změně názvu na Fórum pro média, kulturu a civilizaci, z.s."
Co ctes ty, krome acz???
Obycejne sve zdroje neuvadis. Napr. o oteplovani Atlantiku.
Kdepak sis to precetl?
Nebo to tvrdil Turek v nejakem rozhovoru?
Popirani globalniho oteplovani muze v dnesni dobe byt zalozeno na jedinem: silne vire.
Vedci se totiz (temer) jednoznacne na globalnim oteplovani i jeho pricinach shoduji!
🙂
https😐/forumpromedia.cz/
"Fórum pro média, kulturu a civilizaci
Spolek založil dlouholetý novinář Pavel Šafr spolu s kolegy Tomášem Klvaňou, Barborou Tachecí, Jefimem Fištejnem a Janem Jandourkem jako reakci na převzetí českých médií oligarchy v předchozích letech a měsících. Spolek se podílí na tvorbě obsahu názorové sekce Svobodné fórum deníku FORUM 24 a časopisu Revue FORUM.
Od roku 2016 je předsedkyní Free Czech Media, z. s. Johana Hovorková a od března 2024 došlo ke změně názvu na Fórum pro média, kulturu a civilizaci, z.s."
Co ctes ty, krome acz???
Obycejne sve zdroje neuvadis. Napr. o oteplovani Atlantiku.
Kdepak sis to precetl?
Nebo to tvrdil Turek v nejakem rozhovoru?
Popirani globalniho oteplovani muze v dnesni dobe byt zalozeno na jedinem: silne vire.
Vedci se totiz (temer) jednoznacne na globalnim oteplovani i jeho pricinach shoduji!
@DonVito
Forum24 je NÁZOROVĚ antibabiš, tj. co napíší vůči babišovi nebo turkovi je značně irelevantní.
A to je přesně to, co ty opět ignoruješ. Neumíš pracovat s informacemi. Vůbec nechápeš a nevnímáš souvislosti, v jakých je kdo uvedl. Uvedes co jsem napsal před 10ti lety zcela bez souvislostí, ignoruješ fakta (a dokonce je bez důkazů označuješ za lži!!!) které ti napíšu jen proto, že se ti nehodí, ignoruješ vědecké poznání i s odkazy (čímž jsi mi potvrdil správnost toho, že jsem ti žádný odkaz nenapsal... proč taky když je ti to stejně jedno...).
Debatuješ zcela mimo podstatu problémů, odvádíš pozornost úplně jinam...
Opravdu jsi bez urážky hloupý.
Např. nikdo tady globální oteplování bezpochybňuje, takže celá tahle debata je úplně mimo 🤣🤣🤣
A vědci se opravdu neshoduji na příčinách. Že tam je vliv člověka, to zpochybňuje málokdo. Ale o tom to opět vůbec není. A PODÍL člověka na oteplování, ten nikdo určit neumí. Jedno je ale jisté - žádná elektromobilita globální oteplování nezpomalí, neovlivní.
Forum24 je NÁZOROVĚ antibabiš, tj. co napíší vůči babišovi nebo turkovi je značně irelevantní.
A to je přesně to, co ty opět ignoruješ. Neumíš pracovat s informacemi. Vůbec nechápeš a nevnímáš souvislosti, v jakých je kdo uvedl. Uvedes co jsem napsal před 10ti lety zcela bez souvislostí, ignoruješ fakta (a dokonce je bez důkazů označuješ za lži!!!) které ti napíšu jen proto, že se ti nehodí, ignoruješ vědecké poznání i s odkazy (čímž jsi mi potvrdil správnost toho, že jsem ti žádný odkaz nenapsal... proč taky když je ti to stejně jedno...).
Debatuješ zcela mimo podstatu problémů, odvádíš pozornost úplně jinam...
Opravdu jsi bez urážky hloupý.
Např. nikdo tady globální oteplování bezpochybňuje, takže celá tahle debata je úplně mimo 🤣🤣🤣
A vědci se opravdu neshoduji na příčinách. Že tam je vliv člověka, to zpochybňuje málokdo. Ale o tom to opět vůbec není. A PODÍL člověka na oteplování, ten nikdo určit neumí. Jedno je ale jisté - žádná elektromobilita globální oteplování nezpomalí, neovlivní.
Sevca1
Příspěvek podléhá schvalování.
Opět účelově zneužité dezinformace, které mají působit negativně proti elektromobilům.
Kde je informace, že prodej elektromobilů na Maltě vzrostl meziročně o více než 60%?
Proč jste zatajili, že Papua Nová Guinea oznámila záměr, že v roce 2030 bude polovina aut mít elektrický pohon a že v listopadu tam bylo otevřeno první dealerství s elektromobily?
https😐/www.businessadvantagepng.com/…-sparks-to-life/
https😐/www.postcourier.com.pg/…r-dealer-in-png/
Můžeme o tom diskutovat, ale to je tak všechno. Fakta dokazují, že budoucnost je elektromobilita.
Kde je informace, že prodej elektromobilů na Maltě vzrostl meziročně o více než 60%?
Proč jste zatajili, že Papua Nová Guinea oznámila záměr, že v roce 2030 bude polovina aut mít elektrický pohon a že v listopadu tam bylo otevřeno první dealerství s elektromobily?
https😐/www.businessadvantagepng.com/…-sparks-to-life/
https😐/www.postcourier.com.pg/…r-dealer-in-png/
Můžeme o tom diskutovat, ale to je tak všechno. Fakta dokazují, že budoucnost je elektromobilita.
Silver Spirit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Horký Hrom
Proč jsi zatajil, že
Skoro polovina majitelů elektromobilů v USA už auto na baterky nechce
?!?
🤣🤣🤣
Budoucnost elektrická prokazatelně není 🤣🤣🤣
Proč jsi zatajil, že
Skoro polovina majitelů elektromobilů v USA už auto na baterky nechce
?!?
🤣🤣🤣
Budoucnost elektrická prokazatelně není 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Rohypnolové, aresové, tyconové, barichelové, pepové007 a další, váš fosilní svět, už skončil.Celý svět přechází na elektromobilitu. Až Trump objedná novou prezidentskou obrněnou limuzínu u jeho sponzora a přítele Muska tak elektrická budoucnost bude i v USA.
Rohypnolové, aresové, tyconové, barichelové, pepové007 a další, váš fosilní svět, už skončil.Celý svět přechází na elektromobilitu. Až Trump objedná novou prezidentskou obrněnou limuzínu u jeho sponzora a přítele Muska tak elektrická budoucnost bude i v USA.
@rohYpnol
protoze to sou internety, kecy blaboly... Promluv si s nekym kdo ev realne ma a necerpej hovadiny z webu..
protoze to sou internety, kecy blaboly... Promluv si s nekym kdo ev realne ma a necerpej hovadiny z webu..
@kesumb
https😐/fdrive.cz/…ektromobil-13621
Světový průzkum: 92 % elektromobilistů si znovu koupí elektromobil
https😐/fdrive.cz/…ektromobil-13621
Světový průzkum: 92 % elektromobilistů si znovu koupí elektromobil
@DonVito
https😐/www.topspeed.sk/…ektromobil/25157#…
https😐/www.autotrendy.sk/…elektromobilitu/#…
Tak kde je pravda?
https😐/www.topspeed.sk/…ektromobil/25157#…
https😐/www.autotrendy.sk/…elektromobilitu/#…
Tak kde je pravda?
Caterhame, znam ceny nabijeni v Nemecku.
Ja mit energetiku Nemecka tady a jejich ceny nabijeni, tak EV taky nechci...
Orientovat se podle Nemecka, ktere zcela chybne odstavilo funkcni jaderne elektrarny je kravina.
Zkus radeji Francii, Norsko, Spanelsko.
Nebo i Velkou Britanii, ktera uz kompletne odstavila uhli.
Ja mit energetiku Nemecka tady a jejich ceny nabijeni, tak EV taky nechci...
Orientovat se podle Nemecka, ktere zcela chybne odstavilo funkcni jaderne elektrarny je kravina.
Zkus radeji Francii, Norsko, Spanelsko.
Nebo i Velkou Britanii, ktera uz kompletne odstavila uhli.
@DonVito
Text z prvého linku😒br />
Anketa prebehla v 15 najvyspelejších štátoch, v ktorých sa predá viac ako 80 percent všetkých elektrických áut na svete
Ta anketa sa nerobila len v Nemecku.
Veľká Británia?
https😐/auto.pravda.sk/…biju-na-poplach/
https😐/www.trend.sk/…prehodnoti-plany
https😐/hnonline.sk/…iadat-aj-policia
Text z prvého linku😒br />
Anketa prebehla v 15 najvyspelejších štátoch, v ktorých sa predá viac ako 80 percent všetkých elektrických áut na svete
Ta anketa sa nerobila len v Nemecku.
Veľká Británia?
https😐/auto.pravda.sk/…biju-na-poplach/
https😐/www.trend.sk/…prehodnoti-plany
https😐/hnonline.sk/…iadat-aj-policia
@DonVito
...Mezinárodní lobbistická skupina Global EV Drivers Alliance...
Ok, dál se o tom nemusíme vůbec bavit 🤣🤣🤣👍
...Mezinárodní lobbistická skupina Global EV Drivers Alliance...
Ok, dál se o tom nemusíme vůbec bavit 🤣🤣🤣👍
@DonVito
Elektromobily se ocitly v Německu v nemilosti. Někteří o ně projevují zájem, avšak mnohem méně lidí se rozhoduje pro jejich koupi. Alarmující se však jeví rostoucí počet těch, kteří si opět pořídili auto se spalovacím motorem
Pozitivní zkušenost s elektromobilem zjevně sdílí stále méně řidičů. Od začátku roku povyskočil počet těch, kteří vyměnili svůj elektromobil za vůz se spalovacím motorem, na 34 procent. Informoval o tom list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) s odvoláním na studii pojišťovny HUK Coburg s tím, že v roce 2021 počet navrátilců ke spalovacím motorům činil 14 procent.
Blbý, co? 🤣🤣🤣 To není průzkum, to je REALITA 🤣🤣🤣
Elektromobily se ocitly v Německu v nemilosti. Někteří o ně projevují zájem, avšak mnohem méně lidí se rozhoduje pro jejich koupi. Alarmující se však jeví rostoucí počet těch, kteří si opět pořídili auto se spalovacím motorem
Pozitivní zkušenost s elektromobilem zjevně sdílí stále méně řidičů. Od začátku roku povyskočil počet těch, kteří vyměnili svůj elektromobil za vůz se spalovacím motorem, na 34 procent. Informoval o tom list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) s odvoláním na studii pojišťovny HUK Coburg s tím, že v roce 2021 počet navrátilců ke spalovacím motorům činil 14 procent.
Blbý, co? 🤣🤣🤣 To není průzkum, to je REALITA 🤣🤣🤣
Hosi, chapu Nemecko, to je problem.
Ale muzou si za nej Nemci sami.
Znate vubec podil prodanych EV v GB??
😎
Realita je predevsim toto😒br /> 19,6% prodanych BEV v roce 2024 v GB
https😐/www.theguardian.com/…n-uk-during-2024
Ale muzou si za nej Nemci sami.
Znate vubec podil prodanych EV v GB??
😎
Realita je predevsim toto😒br /> 19,6% prodanych BEV v roce 2024 v GB
https😐/www.theguardian.com/…n-uk-during-2024
@DonVito
Realita vo VB je toto
https😐/auto.pravda.sk/…t-normalne-auta/
Situaciu idu prehodnocovať
https😐/auto.pravda.sk/…-elektromobilov/
Dane na EV autá vo VB
https😐/www.trend.sk/…-dvetisic-libier
Chcieť je pekné,ale realita je úplne iná.
Našťastie začína fúkať svieži vietor spoza oceánu,tak snáď prinesie zmenu do EU politiky.
Realita vo VB je toto
https😐/auto.pravda.sk/…t-normalne-auta/
Situaciu idu prehodnocovať
https😐/auto.pravda.sk/…-elektromobilov/
Dane na EV autá vo VB
https😐/www.trend.sk/…-dvetisic-libier
Chcieť je pekné,ale realita je úplne iná.
Našťastie začína fúkať svieži vietor spoza oceánu,tak snáď prinesie zmenu do EU politiky.
@Don Vito
A aký to má zmysel, keď napríklad Čína alebo India naďalej plánujú a stavajú nové a nové uhoľné elektrárne? Svetovo podiel uhoľných elektrárni stále rastie, napriek niektorým tunajším nadšeným komentárom. A ďalšie krajiny mimo zblbnutú západnú Európu ani nepočítam. Čína počet povolení na výstavbu uhoľných elektrární znížila, napriek tomu ich ešte stavia, a nejde o jednu alebo dve elektrárne. V roku 23 ich dala do prevádzky 14, čísla za minulý rok som ešte nenašiel.
Je to proste tak, ako tu už viacerí písali: Európa sa upísala diablovi takzvanej ekológie, ktorej jediný vplyv je buzerácia a decimovanie vlastých ľudí a vlastného priemyslu.
A aký to má zmysel, keď napríklad Čína alebo India naďalej plánujú a stavajú nové a nové uhoľné elektrárne? Svetovo podiel uhoľných elektrárni stále rastie, napriek niektorým tunajším nadšeným komentárom. A ďalšie krajiny mimo zblbnutú západnú Európu ani nepočítam. Čína počet povolení na výstavbu uhoľných elektrární znížila, napriek tomu ich ešte stavia, a nejde o jednu alebo dve elektrárne. V roku 23 ich dala do prevádzky 14, čísla za minulý rok som ešte nenašiel.
Je to proste tak, ako tu už viacerí písali: Európa sa upísala diablovi takzvanej ekológie, ktorej jediný vplyv je buzerácia a decimovanie vlastých ľudí a vlastného priemyslu.
@DonVito
Hochu, to sis dal sám šach mat.
Automobilky měly povinnost prodat v roce 2024 v UK minimálně 22 % BEV. Za každé auto, které by jim do těch 22 % chybělo, byla stanovena pokuta 15 000 liber, tedy v přepočtu 454 tisíc Kč bez DPH, tedy v přepočtu 545 tisíc Kč s DPH.
Přesto prodaly jen 19,6 % BEV. Takže automobilky zaplatí v přepočtu přibližně 21 mld. Kč na pokutách. Pokud by takový podíl BEV vykázaly v letošním roce 2 025, kdy je povinnost prodat 28 % BEV, tak zaplatí v přepočtu 77 mld. Kč. Pokud britská vláda neustopí, hodně automobilek tento trh opustí.
Hochu, to sis dal sám šach mat.
Automobilky měly povinnost prodat v roce 2024 v UK minimálně 22 % BEV. Za každé auto, které by jim do těch 22 % chybělo, byla stanovena pokuta 15 000 liber, tedy v přepočtu 454 tisíc Kč bez DPH, tedy v přepočtu 545 tisíc Kč s DPH.
Přesto prodaly jen 19,6 % BEV. Takže automobilky zaplatí v přepočtu přibližně 21 mld. Kč na pokutách. Pokud by takový podíl BEV vykázaly v letošním roce 2 025, kdy je povinnost prodat 28 % BEV, tak zaplatí v přepočtu 77 mld. Kč. Pokud britská vláda neustopí, hodně automobilek tento trh opustí.
travele, zjisti si toho vic o energetice Ciny, ju?
https😐/www.carbonbrief.org/…wer-in-may-2024/
Nechci se tu Ciny zastavat.
Na druhou stranou je chybou argumentovat energetikou Ciny, kde strme rostou obnovitelne zdroje a jsou jaderne plany...
https😐/www.carbonbrief.org/…wer-in-may-2024/
Nechci se tu Ciny zastavat.
Na druhou stranou je chybou argumentovat energetikou Ciny, kde strme rostou obnovitelne zdroje a jsou jaderne plany...
To tempo akym tesla predstavuje nove modely je uz pomaly ako v alfe... ved niektore jej modely su uz vedla tych cinskych ako veterany ... este tomu davam 10 rokov a jej bublina splasne... k tomu stale mizerna kvalita... ja kebyze aj tuzim po nejakom elektre tak urcite nezvolim teslu... ale nejaky BYD alebo hyundai kiu ... pripadne skodu cupru alebo vw... v podstate tesla by bola jedno z poslednych elektro kuskov ktore by som zvazoval ...
@3_diamanty
Ano, zde je vidět ten proklamovaný rychlý vývoj elektroaut, zejména u technologické firmy TESLA specializující se na výrobu pouze elektrických vozů, model S je již ve výrobě "pouhých" 14 let...
Ano, zde je vidět ten proklamovaný rychlý vývoj elektroaut, zejména u technologické firmy TESLA specializující se na výrobu pouze elektrických vozů, model S je již ve výrobě "pouhých" 14 let...
@Modrý blesk
Neviem, či je to úplne pádny argument, model S je síce vo výrobe už dosť dlho, napriek tomu sú ale jeho parametre viac ako dostatočné, predbehol dobu o konskú hlavu. Čo Tesla úplne nezvládla, tak je mechanická úroveň a následne spoľahlivosť jej áut, ale pracuje na tom a ako beží čas, nespoľahlivosť už nie je pri Tesle takým strašiakom. Tesla nechŕli nové modely takým tempom ako mnohí konkurenti, ale kto povedal, že je to vysoké tempo dobré? Ani klasické autá sa vždy neobmieňali tak často, tento trend priniesol až koniec 20 a začiatok 21. storočia, keď sa životnosť jednotlivých generácií modelov začala rapídne znižovať.
Neviem, či je to úplne pádny argument, model S je síce vo výrobe už dosť dlho, napriek tomu sú ale jeho parametre viac ako dostatočné, predbehol dobu o konskú hlavu. Čo Tesla úplne nezvládla, tak je mechanická úroveň a následne spoľahlivosť jej áut, ale pracuje na tom a ako beží čas, nespoľahlivosť už nie je pri Tesle takým strašiakom. Tesla nechŕli nové modely takým tempom ako mnohí konkurenti, ale kto povedal, že je to vysoké tempo dobré? Ani klasické autá sa vždy neobmieňali tak často, tento trend priniesol až koniec 20 a začiatok 21. storočia, keď sa životnosť jednotlivých generácií modelov začala rapídne znižovať.
Vývoj jde správnou cestou. Elektroauta zlevňují, pouze podle dřívějších názorů a řečí zastánců elektroaut už v roce 2025 měly být cena elektroaut podstatně nižší než spalovacích včetně všech ostatních nákladů na provoz elektroaut.
@Modrý blesk
Pro rok 2025 byla predpovidana parita porizovacich nakladu.
Coz se vicemene plni.
"Když Škodovka slavnostně shodila plachtu z očekávaného elektromobilu Elroq, nejednou zmínila, že je to první elektrické auto cenově srovnatelné se spalovacím sourozencem. A má pravdu"
👍
Pro rok 2025 byla predpovidana parita porizovacich nakladu.
Coz se vicemene plni.
"Když Škodovka slavnostně shodila plachtu z očekávaného elektromobilu Elroq, nejednou zmínila, že je to první elektrické auto cenově srovnatelné se spalovacím sourozencem. A má pravdu"
👍
@DonVito
NEMÁ!
NEMÁ!
@Modrý blesk
Heled to byla citace Standy z garaz.cz
Kazdopadne parita je blizko.
Uvidime na konci roku 2025.
Heled to byla citace Standy z garaz.cz
Kazdopadne parita je blizko.
Uvidime na konci roku 2025.
@Don Vito
Je úplne irelevantné, čo o aute povedala automobilka, alebo nejaký redaktor z garáže alebo od hocikiaľ, smerodajné sú čísla. A tie neklamú.
Elroq stále nie je auto za cenu spaľováku.
Elroq stále nie je možnou voľbou pre každého.
Elroq stále nie je autom na každé použitie.
Modrý blesk má pravdu a ty nie.
Je úplne irelevantné, čo o aute povedala automobilka, alebo nejaký redaktor z garáže alebo od hocikiaľ, smerodajné sú čísla. A tie neklamú.
Elroq stále nie je auto za cenu spaľováku.
Elroq stále nie je možnou voľbou pre každého.
Elroq stále nie je autom na každé použitie.
Modrý blesk má pravdu a ty nie.
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
travele, jak jsem uvedl, psal to Standa v garazi.
Muzes s tim nesouhlasit.
Podle me uz je parita blizko a dokonce letoska muze jit cena Elroqu jeste dolu...
Aby se me predpovedi naplnily kompletne.
https😐/www.garaz.cz/…-karoqu-21013914
Muzes s tim nesouhlasit.
Podle me uz je parita blizko a dokonce letoska muze jit cena Elroqu jeste dolu...
Aby se me predpovedi naplnily kompletne.
https😐/www.garaz.cz/…-karoqu-21013914
@DonVito
Ok, proč ne vlastně. Ano, máš pravdu. Elroq stojí stejně jako Karoq, je tu cenová parita.
Těším se na prodeje, kde Elroq jako novinka a jako BEV technologicky převyšující ICE jistě dosáhne výrazně lepších prodejů jako letitý zastaralý Karoq...😎
Ok, proč ne vlastně. Ano, máš pravdu. Elroq stojí stejně jako Karoq, je tu cenová parita.
Těším se na prodeje, kde Elroq jako novinka a jako BEV technologicky převyšující ICE jistě dosáhne výrazně lepších prodejů jako letitý zastaralý Karoq...😎
Elon Musk je fenomén,ktorý budúci rok zasa zaboduje.
Tesla príde s novými modelmi a zas sa predaje zdvihnú,ale už je tu aj konkurencia,takže nadajú sa očakávať predaje ako pred pár rokmi.
Elonovi sa ale nedá uprieť,že to je človek,ktorý "hýbe zemeguľou" politicky aj obchodne.Za jeho otvorené politické názory a za jeho boj proti momentálnym vládam Nemecka a Britanie ma u mňa obrovské plus 👍
Trump+Musk=koniec WHO,koniec Parížskej dohody,koniec GD,koniec liberalom,začiatok reálnej demokracie a slobody slova.
Tesla príde s novými modelmi a zas sa predaje zdvihnú,ale už je tu aj konkurencia,takže nadajú sa očakávať predaje ako pred pár rokmi.
Elonovi sa ale nedá uprieť,že to je človek,ktorý "hýbe zemeguľou" politicky aj obchodne.Za jeho otvorené politické názory a za jeho boj proti momentálnym vládam Nemecka a Britanie ma u mňa obrovské plus 👍
Trump+Musk=koniec WHO,koniec Parížskej dohody,koniec GD,koniec liberalom,začiatok reálnej demokracie a slobody slova.
@Caterhem tyhle pohádky o nových modelech, ještě tomu věříš? Přijde jen facelift TMY a spousta dalších báchorek…
Tesla ustálila prodeje na 1,8 milonech autech ročně. Je to úspěch? Když vezmeme v pvahu všechny okolnosti, tak bezesporu ano. Začala od nuly a není součástí žádného koncernu. Nemá dealerské sítě, až na výjimky se neúčastní tendrů do fleetů či zakázek korporátních a státních institucí. Většina prodejů je internetový prodej.
Mohla by prodávat více? Ano, kdyby představila levný model. Ale Musk je protřelý obchodník a je mu jasné, že by to výrazně kanibalizovalo prodeje dražších modelů s vyšší marží. Je docela pravděpodobné, že Musk bude levný model slibovat, aby udržel vysoké ceny akcií, ale na trh jej neuvede.
Může někdo další Teslu napodobit? Z amerických či evropských značek asi ne. Tesla všechny konkurenty jako Fisker, Rivian nebo Lucid zahubí. Tradiční automobilky by napodobováním Tesly popřely důvod, proč k nim zákaznici chodí, jak už zjistil třeba VW s Diessovým e😜erimentem. Prosadit se můžou jen čínští napodobitelé jako Nio a to díky silné pozici na domácím čínském trhu, ale mimo Čínu si nad nimi Tesla udrží výrazný náskok.
Mohla by prodávat více? Ano, kdyby představila levný model. Ale Musk je protřelý obchodník a je mu jasné, že by to výrazně kanibalizovalo prodeje dražších modelů s vyšší marží. Je docela pravděpodobné, že Musk bude levný model slibovat, aby udržel vysoké ceny akcií, ale na trh jej neuvede.
Může někdo další Teslu napodobit? Z amerických či evropských značek asi ne. Tesla všechny konkurenty jako Fisker, Rivian nebo Lucid zahubí. Tradiční automobilky by napodobováním Tesly popřely důvod, proč k nim zákaznici chodí, jak už zjistil třeba VW s Diessovým e😜erimentem. Prosadit se můžou jen čínští napodobitelé jako Nio a to díky silné pozici na domácím čínském trhu, ale mimo Čínu si nad nimi Tesla udrží výrazný náskok.
@Tycoon
Ad poslední věta. Ne, neudrží. Tesla je paradoxně hodně vratká, ač se to nemusí zdát.
Tesla má mezi svými zakazniky skalní fandy, elonanisty, elonovu sektu, elonovy podkuřovače co i kdyby elon představil psí granule, tak je začnou jist jako hlavní menu každého dne...
Jenže pak je značná část, co jsou prostě hitech příznivci, a mají Teslu proto, že ji mají za dnešní hitech. No a přesně těmto zákazníkům je úplně jedno, jestli Tesla, BMW, Cadillac, BYD nebo SAIC...
Pokud Nio přijde s autem, co je technologicky dal jak Tesla, tak klidně vymění Teslu za Nio. A tak doba je tu. Jde jen o to rozšířit prodeje z Číny do Evropy.
Ad poslední věta. Ne, neudrží. Tesla je paradoxně hodně vratká, ač se to nemusí zdát.
Tesla má mezi svými zakazniky skalní fandy, elonanisty, elonovu sektu, elonovy podkuřovače co i kdyby elon představil psí granule, tak je začnou jist jako hlavní menu každého dne...
Jenže pak je značná část, co jsou prostě hitech příznivci, a mají Teslu proto, že ji mají za dnešní hitech. No a přesně těmto zákazníkům je úplně jedno, jestli Tesla, BMW, Cadillac, BYD nebo SAIC...
Pokud Nio přijde s autem, co je technologicky dal jak Tesla, tak klidně vymění Teslu za Nio. A tak doba je tu. Jde jen o to rozšířit prodeje z Číny do Evropy.
@rohYpnol
BMW či Cadillac nikdy neopustí své kolbiště dealerského prodeje a proto nebudou přímým konkurentem Tesly, spíše nepřímým. Čínské značky budou mít mimo Čínu vždy hendicap, že jsou čínské. Síla značky bude asi nejsilnější faktor. Tak jako Apple je Apple, Tesla bude Tesla. I kdyby to měly být ty psí granule. Ale existuje i racionální faktor. Díky fanouškovké základně a velkému rozšíření bude Tesla pravděpodbně nejsnadněji opravitelná z pohledu baterie a elektrického pohonu. Je to jak s VW, vem si obrovskou poruchovost aut z počátku tisíciletí, ale díky fanouškovské základně a velkému rozšíření to skoro nikomu nevadilo, protože to všude poměrně levně opravili.
BMW či Cadillac nikdy neopustí své kolbiště dealerského prodeje a proto nebudou přímým konkurentem Tesly, spíše nepřímým. Čínské značky budou mít mimo Čínu vždy hendicap, že jsou čínské. Síla značky bude asi nejsilnější faktor. Tak jako Apple je Apple, Tesla bude Tesla. I kdyby to měly být ty psí granule. Ale existuje i racionální faktor. Díky fanouškovké základně a velkému rozšíření bude Tesla pravděpodbně nejsnadněji opravitelná z pohledu baterie a elektrického pohonu. Je to jak s VW, vem si obrovskou poruchovost aut z počátku tisíciletí, ale díky fanouškovské základně a velkému rozšíření to skoro nikomu nevadilo, protože to všude poměrně levně opravili.
@Tycoon
Cinske znacky?
Lotus, Volvo, MG...
Ty vis, ze jsou cinske.
Ale mozna vice mez 50% lidi to nevi...
Jinak nevim, zda zpusob prodeje urcuje, zda je konkurence prima nebo ne. 😀
To je diskutabilni.
Cinske znacky?
Lotus, Volvo, MG...
Ty vis, ze jsou cinske.
Ale mozna vice mez 50% lidi to nevi...
Jinak nevim, zda zpusob prodeje urcuje, zda je konkurence prima nebo ne. 😀
To je diskutabilni.
@DonVito
U původně evropských automobilek koupených čínskými firmami to může být složité, konkrétně u Volva a Lotusu.
Způsob prodeje určující je. Když to vezmu z pohledu evropského trhu, tak se Tesla neúčastní státních a korporátních zakázek a pravděpodobně ani není činná u leasingovek. Je to opak třeba Škodovky, pro kterou jsou to hlavní prodejní kanály.
U původně evropských automobilek koupených čínskými firmami to může být složité, konkrétně u Volva a Lotusu.
Způsob prodeje určující je. Když to vezmu z pohledu evropského trhu, tak se Tesla neúčastní státních a korporátních zakázek a pravděpodobně ani není činná u leasingovek. Je to opak třeba Škodovky, pro kterou jsou to hlavní prodejní kanály.
Jen pro zajimavost, kdyz tu nekdo zminuje akcie. Presne pred dvema lety tady nejaky Slovak agresivne kazdeho napadal ohledne Tesly. V jednom prispevku navrhoval, at si lidi koupi akcie treba Hondy a Tesly, a za rok uvidi, jak akcionari Hondy zaplacou. Ja jsem si par akcii schvalne koupil. Ted jsem si na to vzpomnel a dohledal historii. Presne po roce (v lednu 2024) se Honda zhodnotila o 30%, Tesla skoro o 100%. Samozrejme v mezidobi ty akcie skakaly nahoru dolu.
@borist
Z japonských automobilek na tom Honda není moc dobře. Toyota nebo Suzuki jsou lepší investice.
U japonských automobilek si k akciovému výnosu připočítej dividendový výnos. A pak záleží, zda se jistíš proti kurzovému riziku, nebo ne. Pokud ne, tak v posledních letech musíš odečíst kurzovou ztrátu. Pokud ano, tak příčíst úrokový diferenciál.
Já neinvestuju do jednotlivých akcií, ale do japonského akciového fondu. Za poslední 3 roky je kumulativní výnos 75 %. Fond má v porfoliu, pokud jde o automobilový průmysl, Toyotu (největší pozice vůbec), Suzuki a Subaru.
Z japonských automobilek na tom Honda není moc dobře. Toyota nebo Suzuki jsou lepší investice.
U japonských automobilek si k akciovému výnosu připočítej dividendový výnos. A pak záleží, zda se jistíš proti kurzovému riziku, nebo ne. Pokud ne, tak v posledních letech musíš odečíst kurzovou ztrátu. Pokud ano, tak příčíst úrokový diferenciál.
Já neinvestuju do jednotlivých akcií, ale do japonského akciového fondu. Za poslední 3 roky je kumulativní výnos 75 %. Fond má v porfoliu, pokud jde o automobilový průmysl, Toyotu (největší pozice vůbec), Suzuki a Subaru.
V ČR čínská konkurence Teslu suverénně porazila, čínani porodali 4384 ks a Teslička jenom 3716 ks
Mrzeníčko že, zelený EV soudruzi. A stejně tak čínan poraží a porazí Teslu i na všech dalších trzích.
Mrzeníčko že, zelený EV soudruzi. A stejně tak čínan poraží a porazí Teslu i na všech dalších trzích.