Profi
@KANKUNEN
Ano, ale taky tvrde vymáhat dodržování emisi v provozu a na ME. Pokud nezvládá dodržovat limity při používání, nema na silnici co dělat.
Ano, ale taky tvrde vymáhat dodržování emisi v provozu a na ME. Pokud nezvládá dodržovat limity při používání, nema na silnici co dělat.
@Lord Owl
O čom prosím vás pletiete, chlapci? Ktorý užitkáč od Stellantisu sa ovláda cez dotykáč? Všetky do radu majú tlačítka, klíma cez tlačítka alebo otočné ovládače, cez dotykáč vypínaš asistentov ako stop/štart, asistenta na udržiavanie jazdného pruhu mám v Berlingu tiež na tlačítko. U gumovom radení už tiež nič neviem, rýchlosti zapadajú celkom slušne. Bejvávalo.
O čom prosím vás pletiete, chlapci? Ktorý užitkáč od Stellantisu sa ovláda cez dotykáč? Všetky do radu majú tlačítka, klíma cez tlačítka alebo otočné ovládače, cez dotykáč vypínaš asistentov ako stop/štart, asistenta na udržiavanie jazdného pruhu mám v Berlingu tiež na tlačítko. U gumovom radení už tiež nič neviem, rýchlosti zapadajú celkom slušne. Bejvávalo.
To je ale hloupost zakazovat prodávat dieslové dodávky s DPF a močkou. Nová dodávka smrdí 100x méně než stará Euro5. I v tom Norsku jsou dodávky naftové.
@Daniel Je
Zaujímavé za posledných 100 tis. km som s Berlingom, okrem občasného blbnutia kontrolky AdBlue žiadny problém nemal.
Zaujímavé za posledných 100 tis. km som s Berlingom, okrem občasného blbnutia kontrolky AdBlue žiadny problém nemal.
@KANKUNEN
problémom je, že tá močka je proste kurvítko. Bez ohľadu na značku, problém s tým majú všetci.
problémom je, že tá močka je proste kurvítko. Bez ohľadu na značku, problém s tým majú všetci.
Tak lebo surodenci predavali urcity cas iba ev verzie 🤣 a ked sme kupovali dizlovu dodavku v ponuke bola iba toyota
@KANKUNEN
Neviem, čo konkrétne myslíš. Tourneo Connect? Volkswagen, preto má aj dvojlitrovú naftu. Tourneo Courier je už len fordovská záležitosť a jedinou možnosťou je benzínový litrový trojvalec...
Neviem, čo konkrétne myslíš. Tourneo Connect? Volkswagen, preto má aj dvojlitrovú naftu. Tourneo Courier je už len fordovská záležitosť a jedinou možnosťou je benzínový litrový trojvalec...
@Ja Prvni 123
Ad|Blue, na Berlingu poloosi, na druhom Berlingu vybijanie baterie, ProAce po 40tis km nouzák a odtah atd...
Ad|Blue, na Berlingu poloosi, na druhom Berlingu vybijanie baterie, ProAce po 40tis km nouzák a odtah atd...
@lamal
Jasne, prodej jen pod jinou znackou to nepochybne je.
A ano, je to Francouz.
Myslim, ze Fiati 1.6 byla lepsi, ale co uz ted.
Obecne jsem moc stiznosti na tuhle 1.5 neslysel.
Krome obecnych "nemoci" soucasnych common-railu.
😒
Jasne, prodej jen pod jinou znackou to nepochybne je.
A ano, je to Francouz.
Myslim, ze Fiati 1.6 byla lepsi, ale co uz ted.
Obecne jsem moc stiznosti na tuhle 1.5 neslysel.
Krome obecnych "nemoci" soucasnych common-railu.
😒
@Mikesus Prohlédni si dnešní parkoviště U nových dieslů je koncovka čistá, jak trubka ve Feroně. A smrad jako Euro5 se už taky nekoná.
@Mikesus
Tak Vw není žádný zázrak jako celek a i když má 2,0 tak bych váhal. Kdyby koyota nabízela 2,0 tak by to byl Ideal naprosto bez kompromisu. Ta 1,5 se mi takovem autě nelibi.
Tak Vw není žádný zázrak jako celek a i když má 2,0 tak bych váhal. Kdyby koyota nabízela 2,0 tak by to byl Ideal naprosto bez kompromisu. Ta 1,5 se mi takovem autě nelibi.
Ty PSA dodávky mají strašidelný kokpit řidiče, dotykové obrazovky místo knoflíků, start-stopy a podobné hovadiny....
@KANKUNEN Já měl do loňska Euro2 a za studena to byl odpudivý smrad, za tepla to šlo.
Teď Euro5 s DPF a nic necítím ani za studena....
Teď Euro5 s DPF a nic necítím ani za studena....
@Daniel Je
Mame s tym podobnu skusenost, v tomto pripade je to cisty rebrand a problemy su s tym pomerne casto. Marne dufanie, ze Toyota si to "poladila"...
Mame s tym podobnu skusenost, v tomto pripade je to cisty rebrand a problemy su s tym pomerne casto. Marne dufanie, ze Toyota si to "poladila"...
Výhodou je zřejmě nákupní cena. Jinak to jsou velmi poruchové vozy, obzvláště pak ty 1.5. , jsou to slabé motory a brzy odcházejí různé části vozu. A to nemluvím o tom, že je to převlečený Pažout 😥 tento marketingový tah od Toyoty jsem moc nepochopil.
@Lord Owl
Mor dnešní doby, kdy se místo auta prodává sada velkoplosnych televizi bez tlačítek.
Mor dnešní doby, kdy se místo auta prodává sada velkoplosnych televizi bez tlačítek.
Sourozenci za dobu co nenabízeli zadnej spalovak, přišli o své zákazníky, kteří nemají důvod se od Toyoty vracet zpět. Pak už tu je jen VW s Fordem, renault s mercedesem. Dvoulitr evidentně není potřeba. VW ho má a nijak lidi houfně neprechazeji. Ba naopak, vim o dost lidech, kteří kvůli poslední caddy a jejich motorech přešli k toyote. A podle prodejů to opačným směrem není, i když tma ten dvoulitr je.