Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeWankelová Mazda MX-30 pro rok 2025: Umí plánovat nabíjení a má větší displej
19 komentářů
Arese
Díky Mazdo, ale tento pojízdný absurdistán si klidně nech. V Evropě tvým zákazníkům určitě chybět nebude! 😀
José Feliciáno
Mazda se za každou cenu drží originálních řešení, která v praxi neposkytují uživateli žádné zvláštní výhody, první mě z nedávné doby napadá "diesel na benzín" - technicky vyspělý motor, který při praktickém testu nepřesvědčil ani spotřebou , prodluzovač dojezdu působí podobně - vymakaný, drahý, diskutabilní
eLzyx
tohle by bylo zajímavé, kdyby to mělo aspoň 50kWh baterii. I za cenu zmenšení nádrže z 50 na 20L. Většina jízd na baterii. A když už tedy pojedu třeba do toho Chorvatska, tak se trochu procvičí Wankel, pokud se nebudu někde zastavovat na oběd, kde bych zároveň nabíjel.
Stejně tak využívat odpadní teplo wankelu k vytápění auta a ohřevu baterií.
Ale tohle kombo je nesmysl.
Stejně tak využívat odpadní teplo wankelu k vytápění auta a ohřevu baterií.
Ale tohle kombo je nesmysl.
gil54
Tragický zrychlení (skoro 10), směšná maximálka (140), pidibaterčička, "šikovný" prapodivný zadní dveře, vždy "úsporný" Wankel "efektivně" zapojený jako generátor, pod kapotou techniky, že tam pětikoruna nepropadne a to všechno za víc než mega... co víc si přát.
MazdaMXRVE
Prodlužovač dojezdu je slovní obrat, který může těžko popsat "užitné" vlastnosti. Vím o čem mluvím, protože při mém nájezdu a dobíjení doplňuji nádrž na benzín jednou za kalendářní rok (průměrná spotřeba 2,2l/100km a 17,1 kW/100km).Myslím, že většina "přibližovadel" (záměrně nepíši aut - protože se doba mění) bude posuzována podle jiných parametrů, než teoretická hlediska, která jsou doménou současných uživatelů.
Je až překvapivé, jak takového otesánka, který žere i trávu kolem silnice, si Mazda dovolí prodávat.
A to vše jen kvůli směrnicím EU, dle kterých má tento otásenek tabulkové emise CO2 rovny jen 21 g/km, takže Mazda z prodeje každého z nich dostane "emisní kredity".
to je vše pravda, ale já reagoval pouze na úvodní dotaz jak 55kW prodlužovač nakrmí 125kW elektromotor
Absolon sa vidi na spici inteligencie EU, vytahuje priemery :D
Napoveda - koľko si myslíš že je potreba výkonu k bežnej jazde?
On je místní troll, který vidí rudě jen se napíše elektrika.
Spravny trollik je pekne drzy a agresivny buran, s ptr078 a traveldrive si moze podat ruky :-)