Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mokrous
No, pokud budou lidi místo čumění se na cestu spoléhat na stupidní počítače a zabugovaný softwary, tak budou umírat a s nimi i ti zodpovědní, bohužel. Debilizace společnosti nebere konce, spíš se zrychluje.
Naprosto souhlasím...ještě nedávno se lidé předháněli,kdo se naučí řídit lépe,dnes to mnohokrát vypadá na soutěž o to,kdo hůř. Po období kdy se vyráběla auta vyžadující schopnosti řidičů kteří si pak poradili s nejednou obtížnou situací,přes časy kdy asistenti jako ABS a ESP takové řidiče podporovaly přicházejí nyní automobilky ve snaze o zvýšení bezpečnosti s auty pro ,,blbce",které ale ve výsledku bezpečnost nezvyšují neboť souběžně se zvyšující se mírou aktivního asistování za jízdy klesají schopnosti řidičů samých,spoléhajících se na schonosti svého vozu. Až budou vozidla SKUTEČNĚ plně automatická,pak OK,ale tato situace na půl cesty prostě dobrá není,a jako staromilec si chci i nadále řídit sám...
@Jiří Musil
Kravina.
Asistenty jsou prevazne velmi uzitecne.
Kravina.
Asistenty jsou prevazne velmi uzitecne.
@DonVito
Rodiny 346 obětí dostanou od Boeingu odškodné ve výši milionů korun za dvě nehody stroje 737 MAX
https://www.lidovky.cz/…4_ln-doprava_ele
Ano, jsou oprsvdu užitečné 🤣🤣🤣
Ale já bych život za 3,4 mil Kč fakt na rozdíl od tebe nevyměnil 🤣🤣🤣
Rodiny 346 obětí dostanou od Boeingu odškodné ve výši milionů korun za dvě nehody stroje 737 MAX
https://www.lidovky.cz/…4_ln-doprava_ele
Ano, jsou oprsvdu užitečné 🤣🤣🤣
Ale já bych život za 3,4 mil Kč fakt na rozdíl od tebe nevyměnil 🤣🤣🤣
@DonVito
A ktoré? Ani jediný asistent nie je bez výhrad, mnohé sú zbytočné a niektoré dokonca nebezpečné.
Inak by som rád vedel, kto ti za tú hlúpu odpoveď nasúkal toľko palcov, keď nie ty, ako vždy tvrdíš.
A ktoré? Ani jediný asistent nie je bez výhrad, mnohé sú zbytočné a niektoré dokonca nebezpečné.
Inak by som rád vedel, kto ti za tú hlúpu odpoveď nasúkal toľko palcov, keď nie ty, ako vždy tvrdíš.
@DonVito Já vím jak jsou ,,užitečné". 😁 Jel jsem nedávno s Toyotou Camry,která se mi na pohled líbila. Po hodině jízdy jsem měl některých aktivních asistentů plné zuby. Dokázaly dokonale vymazat radost z řízení jinak velmi pohodového auta. Později to ve mě začalo vytvářet pocity nejistoty,protože Toyota často nedělala to,co jsem po ní chtěl,zejména kvůli přecitlivělému adaptivnímu tempomatu. Takže díky,ale takhle ne. Nejsem cvičená opice,ale řidič...🙂
@Travel
Prednarazovy asistent je super.
Asistent v pruzich i adaptivni tempomat jsou na dalnici vyborny.
Atd.
Prednarazovy asistent je super.
Asistent v pruzich i adaptivni tempomat jsou na dalnici vyborny.
Atd.
@Jiří Musil
Vozidla skutečně automatická NIKDY nebudou. Je to opět utopie. Z 99% to může být vychytané, ale nikddy to nebude 100%.Proto i v (civilním) letadle vždycky bude pilot.
Vozidla skutečně automatická NIKDY nebudou. Je to opět utopie. Z 99% to může být vychytané, ale nikddy to nebude 100%.Proto i v (civilním) letadle vždycky bude pilot.
@rohYpnol
Jsem rad, ze tu mame odbornika na vsechno vcetne AI nebo autonomniho rizeni.
Nicmene realita je popsana zde:
https://cs.m.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt
Dunning a Kruger zjistili, že lidé s podprůměrnými kompetencemi svůj výkon výrazně přeceňují...
rohYpnol se tu neustale precenuje resp. povysuje nad oatatni, prestoze k danym tematum ma maximalne podprumerne kompetence.
Jelito
😀
Jsem rad, ze tu mame odbornika na vsechno vcetne AI nebo autonomniho rizeni.
Nicmene realita je popsana zde:
https://cs.m.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt
Dunning a Kruger zjistili, že lidé s podprůměrnými kompetencemi svůj výkon výrazně přeceňují...
rohYpnol se tu neustale precenuje resp. povysuje nad oatatni, prestoze k danym tematum ma maximalne podprumerne kompetence.
Jelito
😀
@DonVito A ty jsi odborník v tom, že vidíš 100 let dopředu, že?
A ještě v tom, že tvé názory musí mít všichni. Když má někdo jiný názor než ty, hned se vše zhroutí a začnes se hádat, jelito
A ještě v tom, že tvé názory musí mít všichni. Když má někdo jiný názor než ty, hned se vše zhroutí a začnes se hádat, jelito
@DonVito
Doníčku hujeříčku, zase se jen ztrapňuješ... 🤣🤣🤣
Je vidět, že opět ale vůbec nechápeš o čem jsem psal 🤣🤣🤣
Já bez problémů připouštím, že možná už dnes autonomní auta chybují v provozu méně než průměrný řidič. ALE O TOM TO VŮBEC, ALE VŮBEC NENÍ!!!! 🤣🤣🤣
Jenže ty jsi tak neuvěřitelně tupý, že to nikdy nepochopíš...
Doníčku hujeříčku, zase se jen ztrapňuješ... 🤣🤣🤣
Je vidět, že opět ale vůbec nechápeš o čem jsem psal 🤣🤣🤣
Já bez problémů připouštím, že možná už dnes autonomní auta chybují v provozu méně než průměrný řidič. ALE O TOM TO VŮBEC, ALE VŮBEC NENÍ!!!! 🤣🤣🤣
Jenže ty jsi tak neuvěřitelně tupý, že to nikdy nepochopíš...
@Jiří Musil
“ Po období kdy se vyráběla auta vyžadující schopnosti řidičů”..
Co je zájem automobilek? Prodat co nejvice aut. Proto potrebuji prodavat i jinym lidem nez “mistrům volantu”.
“ Po období kdy se vyráběla auta vyžadující schopnosti řidičů”..
Co je zájem automobilek? Prodat co nejvice aut. Proto potrebuji prodavat i jinym lidem nez “mistrům volantu”.
@Hendly Ale mě nejde o žádné ,,mistry volantu". Nepochopil jste zřejmě,že nemám na mysli žádné závodníky ,ale jde mi o obyčejné řidiče,se kterými se běžně setkáváte na silnici. Pravdou je,že úroveň umu těchto řidičů skutečně klesá. Netvrdím,že je to ze 100% vliv asistentů v automobilech,ale v kombinaci se vzrůstající bezohledností je to fakt masakr...
andrijoshka
Ak si niekto kúpi drahé, nové, silné auto a čiastočne autonómnym systémom a slepo sa naň spoľahne, je to jeho rozhodnutie. Čo by ma ale naozaj veľmi mrzelo sú zranení, či nebodaj mŕtvi ľudia, ktorí také rozhodnutie neurobili – spolupasažieri či účastníci premávky v iných vozidlách či pri ceste. Títo nemôžu za to, že sa niekto rozhodol nešoférovať auto na diaľnici... Okrem toho, skutočne nerozumiem, ako sa takéto systémy môžu dostať do predaja ak nefungujú. Prečo je možné pri týchto systémoch bez držania sa volantu rútiť sa v noci a v zlom počasí diaľničnými rýchlosťami. Kto dal tomuto zelenú?!
traveldrive
Hovorím to od začiatku: Akúkoľvek formu autonómneho riadenia zakázať!
@traveldrive
A behat pred autem s praporkem.
Pro jistotu.
"Již v roce 1865 země vyhlásila slavný praporkový zákon, který nejenže snižoval rychlost vozů na čtyři a dvě míle za hodinu (6,4 a 3,2 km/h), ale stanovil, že před vozidlem ve vzdálenosti nejméně 20 yardů (asi 18 metrů) musí kráčet muž s červeným praporkem a varovat tak před jízdou automobilu, aby okolí vědělo.."
A behat pred autem s praporkem.
Pro jistotu.
"Již v roce 1865 země vyhlásila slavný praporkový zákon, který nejenže snižoval rychlost vozů na čtyři a dvě míle za hodinu (6,4 a 3,2 km/h), ale stanovil, že před vozidlem ve vzdálenosti nejméně 20 yardů (asi 18 metrů) musí kráčet muž s červeným praporkem a varovat tak před jízdou automobilu, aby okolí vědělo.."
Jiří Musil
Říkám to stále....Auto není Metro a řídit ho má řidič,tedy člověk,patřičně zkoncentrovaný na tuto činnost. Plně automatické řízení ještě není na patřičné úrovni a cokoliv na půl cesty mezi plně automatickým a manuálním nutně vykáže takovéto výsledky. Nezkoncetrovaný člověk nemá šanci se dostatečně rychle ujmout řízení a vyřešit krizovou situaci...
@Jiří Musil
Dobre napísané. Už niekoľkokrát som spomínal, že kým budú autonómne systémy v autách spôsobilé na použitie v každodennej premávke, mali by svoju spôsobilosť najskôr dokázať na jednoduchšom základe, t.j. na železnici. Lenže autonómna železnica funguje prakticky len na úrovni úplne separovaného systému metra a aj tieto prípady by sa asi dali spočítať na prstoch.
Dobre napísané. Už niekoľkokrát som spomínal, že kým budú autonómne systémy v autách spôsobilé na použitie v každodennej premávke, mali by svoju spôsobilosť najskôr dokázať na jednoduchšom základe, t.j. na železnici. Lenže autonómna železnica funguje prakticky len na úrovni úplne separovaného systému metra a aj tieto prípady by sa asi dali spočítať na prstoch.
@traveldrive
Jaky zisk budes mit z vývoje autonomního rizeni na zeleznici a jaky u osobnich aut?
Penize, to zene vyvoj..
Jaky zisk budes mit z vývoje autonomního rizeni na zeleznici a jaky u osobnich aut?
Penize, to zene vyvoj..
@Hendly
Z metra a železníc - pravdepodobne znateľný, ušetrí množstvo pracovných pozícií, ktoré je dnes nutné obsadzovať a platiť, ušetrí množstvo zbytočných nehôd, výluk a ďalších problémov
Osobné autá - mizivý, autonómny systém musíš predať, a kto okrem nadšencov sa dobrovoľne odovzdá nemysliacemu stroju? To je ako s BEV - všetci ste sa holedbali, aká je to úžasná budúcnosť, a pozri, nikto to nechce a automobilky by sa najradšej vrátili k spaľovákom, lebo vývoj a výroba BEV ich stojí majland a zisky tomu nezodpovedajú.
Z metra a železníc - pravdepodobne znateľný, ušetrí množstvo pracovných pozícií, ktoré je dnes nutné obsadzovať a platiť, ušetrí množstvo zbytočných nehôd, výluk a ďalších problémov
Osobné autá - mizivý, autonómny systém musíš predať, a kto okrem nadšencov sa dobrovoľne odovzdá nemysliacemu stroju? To je ako s BEV - všetci ste sa holedbali, aká je to úžasná budúcnosť, a pozri, nikto to nechce a automobilky by sa najradšej vrátili k spaľovákom, lebo vývoj a výroba BEV ich stojí majland a zisky tomu nezodpovedajú.
Arese
Tak normální intelignetní člověk si vybere normální osmiválcové kupé, když už chce auto s tímto ikonickým názvem. Proto takové problémy nezažije.
@Arese
Normalni clovek si vybral elektricky Mustang.
Jestli tedy chapeme slovo normalni jako vetsinovy.
😉🙂👍
"Odpůrci elektrického Fordu Mustang zuří. V USA prodejně překonal spalovací verzi"
👍👍👍
Normalni clovek si vybral elektricky Mustang.
Jestli tedy chapeme slovo normalni jako vetsinovy.
😉🙂👍
"Odpůrci elektrického Fordu Mustang zuří. V USA prodejně překonal spalovací verzi"
👍👍👍
@DonVito
Čo to zase píšeš za kraviny? Spaľovací Mustang je srdcovka, auto pre skalných a fajnšmekrov, kupé s ôsmymi valcami.
Elektrický Mustang je 5-dverový mama-car...
Porovnávať predaje týchto dvoch áut môže len hlupák. Jediné, čo majú spoločné, je meno, resp. to správne meno má benzínové kupé, jeho meno bolo zneužité na elektroknedľu kvôli propagácii, kvôli ničomu inému.
Čo to zase píšeš za kraviny? Spaľovací Mustang je srdcovka, auto pre skalných a fajnšmekrov, kupé s ôsmymi valcami.
Elektrický Mustang je 5-dverový mama-car...
Porovnávať predaje týchto dvoch áut môže len hlupák. Jediné, čo majú spoločné, je meno, resp. to správne meno má benzínové kupé, jeho meno bolo zneužité na elektroknedľu kvôli propagácii, kvôli ničomu inému.
Tak to si ešte počkáš.
Samozrejme ze cesta kamer realna je.
Kdyz to stejnym zpusobem zvladne clovek.
Je to jen otazka casu.
Ja tipuju tak rok 2030.
Zle tipuješ. A je úplne jedno, koľko si naklikáš palcov.
Nicméně 2030 je možná reálný, byť teda nevím, jestli je to to, co chtějí akcionáři Tesly slyšet... Neříkal Elon napřesrok? :-)