Ekonomika
Česko má za sebou rekordní rok. Výroba aut byla nejvyšší v historii
+
Výroba elektromobilů a plug-inů loni v Česku klesla
=
O BEV není i zájem!!! Měl jsem opět pravdu, já to říkal!!! Smůla, doníčci, hendlíčci, mikešové... 🤣🤣🤣
+
Výroba elektromobilů a plug-inů loni v Česku klesla
=
O BEV není i zájem!!! Měl jsem opět pravdu, já to říkal!!! Smůla, doníčci, hendlíčci, mikešové... 🤣🤣🤣
Já radši budu věřit odborníkům, kteří ví, co bude zítra i za sto let, Hendly, DonVito a spol.
Ti tvrdí, že prodeje EV stoupají, věřím jim dokonce víc než tomuto článku, který je podle nich určitě zkopírovaný z autofora (-:
Ti tvrdí, že prodeje EV stoupají, věřím jim dokonce víc než tomuto článku, který je podle nich určitě zkopírovaný z autofora (-:
@rohYpnol Myslim ze Evropska propaganda ted resi jak vubec uchopit situaci, ke ktere doslo u nasich zapadnich bratru a velkeho vzoru USA a jak to spravne prezentovat oveckam v mediich 😁
Tak samozřejmě, elektro- či hybrido- samohyby si může pořídit jen firma (kvůli svému pseudoekologickému image), nebo fanatický elektromagor...😄👎
@del42sa
Riadne svinstvo. Takto decimovať domácu ekonomiku...
Nemci už doplatili na prvú svetovú vojnu, potom na slepé nasledovanie Hitlera, a teraz si to odkašlú aj za poslušnosť k EU...
Riadne svinstvo. Takto decimovať domácu ekonomiku...
Nemci už doplatili na prvú svetovú vojnu, potom na slepé nasledovanie Hitlera, a teraz si to odkašlú aj za poslušnosť k EU...
No, to je logicke.
Zadne dotace!
Rozvijejte normalni hybridy, alternativni paliva... proste nechte inzenyry najit funkcni cestu.
Zadne dotace!
Rozvijejte normalni hybridy, alternativni paliva... proste nechte inzenyry najit funkcni cestu.
@Petr Kozohorský ano to je presne ono. Neni podstatny kdo to tvrdi, ale co tvrdi. Takze ksindlove, pak pouzivaji klasicky argumenty jako: no jo Autoforum, no jo Fico, Orban, Turek, Kretinsky, Babis a pritom i nejvetsi darebak a ulhanec muze rikat pravdu.
@Nebo Nebo Chápu, realitu nechcete slyšet, raději si zakrýváte uši. No, v reálném životě budete muset zkousnout spoustu nepříjemných věcí, nejen to co se Vám líbí. To pro mne není důležité, kdo něco tvrdí, ale hlavně co tvrdí (i kdyby to bylo Autoforum).
@Petr Pinkas
To platí jen pro zemědělství.
Ale ve většině ostatních oborů a činností by zrušení dotačně-regulačního-přerozdělovacího pekla vše zefektivnilo a zlevnilo a získali bychom výhodu oproti těm, kteří to mají.
Dotace na spotřebu zbytného zboží jsou ultra-nesmysl. Je jedno, jestli je to BEV, televize, houpací křeslo nebo krmení pro papoušky.
To platí jen pro zemědělství.
Ale ve většině ostatních oborů a činností by zrušení dotačně-regulačního-přerozdělovacího pekla vše zefektivnilo a zlevnilo a získali bychom výhodu oproti těm, kteří to mají.
Dotace na spotřebu zbytného zboží jsou ultra-nesmysl. Je jedno, jestli je to BEV, televize, houpací křeslo nebo krmení pro papoušky.
@rohYpnol Neúspěšný německý kancléř nepochopil vůbec nic. Chce ještě víc popírat realitu celoevropskými dotacemi na elektromobily 😄
Zdá se, že věta "Němci nedělají malé chyby" stále platí.
https😐/www.autoforum.cz/…a-elektromobily/
Zdá se, že věta "Němci nedělají malé chyby" stále platí.
https😐/www.autoforum.cz/…a-elektromobily/
@Petr Pinkas
To by byl ideální stav. Dotace na zbytné zboží škrtnout hned dnes. Dotace soukromým firmám škrtnout v pondělí. Veřejným a státním institucím, obcím a spolkům navýšit rozpočty, ať můžou opravy silnic a podobně dělat přímo, a ne kvůli tomu papírovat v dotačních programech. To by ale nešlo udělat hned, to by tak rok dva trvalo. Samozřejmě zrušit všechny úřady, komise a výbory, které srozdělují a administrují dotace. V zemědělství by to také trvalo, déle, bylo by to nutno spojit s deregulacemi a zrušením kvót. Firmy, které se živí poradenstvím na získání a administraci dotací, by si našly nový zdroj obživy, nebo by zanikly.
To by byl ideální stav. Dotace na zbytné zboží škrtnout hned dnes. Dotace soukromým firmám škrtnout v pondělí. Veřejným a státním institucím, obcím a spolkům navýšit rozpočty, ať můžou opravy silnic a podobně dělat přímo, a ne kvůli tomu papírovat v dotačních programech. To by ale nešlo udělat hned, to by tak rok dva trvalo. Samozřejmě zrušit všechny úřady, komise a výbory, které srozdělují a administrují dotace. V zemědělství by to také trvalo, déle, bylo by to nutno spojit s deregulacemi a zrušením kvót. Firmy, které se živí poradenstvím na získání a administraci dotací, by si našly nový zdroj obživy, nebo by zanikly.
@ryccardo
Zvlášť tohle je zábavné...
podíl výdajů na podporu Ukrajiny v letech 2022 až 2024 následující hodnoty😒br />
Česká republika: 1,05 % HDP
Slovensko: 1,44 % HDP
Slovensko s tím zlým Ficem podpořilo Ukrajinu VICE než Fiala, který ma tu drzost označovat Fica za proruského...🤣🤣🤣
Zvlášť tohle je zábavné...
podíl výdajů na podporu Ukrajiny v letech 2022 až 2024 následující hodnoty😒br />
Česká republika: 1,05 % HDP
Slovensko: 1,44 % HDP
Slovensko s tím zlým Ficem podpořilo Ukrajinu VICE než Fiala, který ma tu drzost označovat Fica za proruského...🤣🤣🤣
@Nebo Nebo dle francouzské studie (nepřekvapivě) elektromobily vítězí nad spalováky 😁
https😐/fdrive.cz/…aci-motory-13891
https😐/fdrive.cz/…aci-motory-13891
@Ja Prvni 123 Souhlasím, žádné dotace na vyhlídkové věže, cyklostezky, na výstavbu nových fabrik (Philips,Hyunday,Toyota), žádné dotace zemědělcům (Babiš a Agrofert se dokonce soudí o dotace), žádné nové chodníky, kanalizace, kulturní akce, nějaké spolky, na opravu silnic a dálnic atd. Pak budu souhlasit i o zákazu dotace na BEV.
@kesumb Nestras, zhodou okolnosti som v jednom z prvej serie sedel a bol to pekny nedorobok. Uz tomu dali nejake brzdy a poriesili natacanie zadnej napravy?
https😐/www.garaz.cz/…ravnene-21014147
Volkswagen vyčíslil očekávanou emisní pokutu za letošní rok. Obavy jsou oprávněné, Německá automobilka Volkswagen předpokládá, že přísnější pravidla Evropské unie pro automobilové emise ji budou v letošním roce stát zhruba 1,5 miliardy eur (téměř 38 miliard Kč)
Volkswagen vyčíslil očekávanou emisní pokutu za letošní rok. Obavy jsou oprávněné, Německá automobilka Volkswagen předpokládá, že přísnější pravidla Evropské unie pro automobilové emise ji budou v letošním roce stát zhruba 1,5 miliardy eur (téměř 38 miliard Kč)
@ptr
vubec nemam tuseni, to auto se mi strasne nelibi a navic to prej ani nicmoc nejezdi. Ale zajimalo by me zettiho nazor, kdyz ma mamuta..
vubec nemam tuseni, to auto se mi strasne nelibi a navic to prej ani nicmoc nejezdi. Ale zajimalo by me zettiho nazor, kdyz ma mamuta..
@Tycoon Souhlas. Bohužel by to muselo být nejen v celé Evropě ale i na celém světě a to je nemyslitelné. Je to jenom takový náš vlhký sen. Já jsem o tom psal jenom kvůli tomu, kolik je příspěvků proti dotaci BEV (že je to nespravedlivé a ničí to trh), ale ostatní dotace ... to je v pořádku?
@Arese Chcete říct, že menší hluk, lepší vzduch ve městě a nezávislost dodavatelích ropy jsou méně důležité než vyhlídkové věže, kulturní spolky atd.?
@kesumb vadí mi moderni doba, asistenti, nesmyslně složité technologie, vadi mi internet v aute. EU mi vzala všecky hračky. Bavi mi stary auta, skoro denně mam nabidky z cele Evropy na klenoty ktere zastavi tep, bohuzel na ne nemam místo. Jestli budu neco mit priste po roce 2000, tak mozna USA , elekriku uz urcite ne.
strasne by me zajimalo co bys rikal na EV kdyby ti nekdo dal peknou slevicku na eqs...
Jako mysleno vazne tentokrat neprudim