Novinky
Co to je zas za blábol??? On snad v roce 2020, nebo 2019, nebo 2018,...atd. neexistoval proměnný interval výměny oleje?
@Mokrous
No jo, ale k tomu AZNP nevydal tiskovou zprávu.
Mimochodem autor článku uvadi "jakém stavu motorový olej ASI je".
No jo, ale k tomu AZNP nevydal tiskovou zprávu.
Mimochodem autor článku uvadi "jakém stavu motorový olej ASI je".
Já to beru tak, že interval 10-15 t km je jistota, kterou se nic nezkazí. Proměnný interval (až 30t) s longlife olejem při slušném zacházení a velkým podílem delších tras nemusí motoru nijak ublížit, ale ty rizika budou časem větší. Pokud člověk má v úmyslu auto prodat po 150t km max, nemusí se ničeho bát.
Prodloužený interval jsem zrušil hned od počátku. Leju schválenou specifikaci oleje, nikoliv však ten nehorázně předražený olej od ŠA. Měním po roce, či 10tkm.
@Mokrous
jakykoliv dalkovy ovladani od VW je neuveritelna zumpa a jestli je na aplikaci Skoda nebo Audi je uplne jedno. Nechapu, ze s tim nejsou uz 6let co se s tim peru v ruznejch autech nic udelat. Jenze pred tema 6 lety davali aspon k nezavislymu topeni dalkac, dneska to odpovida "server prestal komunikovat"...
jakykoliv dalkovy ovladani od VW je neuveritelna zumpa a jestli je na aplikaci Skoda nebo Audi je uplne jedno. Nechapu, ze s tim nejsou uz 6let co se s tim peru v ruznejch autech nic udelat. Jenze pred tema 6 lety davali aspon k nezavislymu topeni dalkac, dneska to odpovida "server prestal komunikovat"...
@Stejsn Ta jejich appka nešla pořádně nikdy na ničem. A ještě maj drzost pořád nabízet prodloužení jejich "prémiových" funkcí (jako třeba jestli máš zamčený auto) za nechutný tisíce...
V tomhle je VW/Škoda fakt mimo.
A samozřejmě pisatel textu o "žhavé novince" jaksi stále píše jen o intervalu a poslední větu nijak neváže k aplikaci, takže o to stupidněji to celé působí.
V tomhle je VW/Škoda fakt mimo.
A samozřejmě pisatel textu o "žhavé novince" jaksi stále píše jen o intervalu a poslední větu nijak neváže k aplikaci, takže o to stupidněji to celé působí.
Nějak mi v argumentaci chybí tlak leasingových společností na co nejdelší interval, aby to snížilo cenu operáku za provoz v prvních třech letech.
@Jenik3 Co by tak mohl jiného říci. Zrovna u Kie bych se nebál řídit doporučení výrobce, protože motor musí vydržet záruku 150 tisíc km i v extrémně náročných podmínkách fleetového auta, takže u normálního řidiče 300 tisíc, reálně i víc.
@Tycoon vono je tady značné riziko, že když má někdo miliardy na vývoj, chce mít ještě víc a tudíž to bude ohýbat tak, aby mu to vyšlo co nejlíp do jeho kapsy😊
a co je na světě problémových motorů od automobilek, co měly miliardy na vývoj😊
a co je na světě problémových motorů od automobilek, co měly miliardy na vývoj😊
u služebáku platí, že když servis nenahlásí nikdo z řidičů, tak jede i o dost déle na servis
@Tycoon
Kdyz jsem dal sveho casu do autorizvaneho servisu Kiu (ojetou), tak mi servisni technik na otazku ohledne klasifikace oleje odpovedel "dle doporuceni vyrobce". A to byla moje posledni navsteva toho autorizovaneho servisu.
Kdyz jsem dal sveho casu do autorizvaneho servisu Kiu (ojetou), tak mi servisni technik na otazku ohledne klasifikace oleje odpovedel "dle doporuceni vyrobce". A to byla moje posledni navsteva toho autorizovaneho servisu.
Mám ročný Karoq. Nastavený som mal na 30 tis km/2 roky.
Pri prvej prehliadke, po 9 tis km, som si dal pevne nastaviť interval 15 tis km/rok
Pri prvej prehliadke, po 9 tis km, som si dal pevne nastaviť interval 15 tis km/rok
Kolik miliard za zády měli ti, co rozhodli o používání nízkoviskózních lehkoběžných olejů v motoru HTP, ačkoliv neměl chladič oleje? Byly to ty samé miliardy, díky kterým nízkopopelné long-life oleje nahrazovaly původní specifikace olejů pro starší benzínové motory s vyšším množstvím vodního kondenzátu, což mělo za následek tvorbu šlemů?