Videa
Karel Štolař
3
Nejhorší dodávka na trhu. Poslední dobrá verze byla s motorem 3.0 Iveco. To ostatní je předražený, již 1000x zaplacený a dokola recyklovaný odpad.
Přejít do diskuze
adamzprahy
@Othello normálně se šoupou zezadu. Denně takto šoupeme 800 kg palety, potřebuješ na to zesílenou podlahu, která je na to dělaná. I když u těch dodávek je fakt že nejtěžší palety jdou z boku na přední pozici a ty další už mají spíš méně, tj. třeba pod 600 kg, takže to problém není. Lehký náklad kde jsou palety třeba jen po 100 kg šoupne v krajním případě i člověk bez techniky.
Btw jednou jsem viděl VZV s vidlema, kterýma se dala vyložit celá dodávka 4 palet najednou, ale je to rarita 😁
Btw jednou jsem viděl VZV s vidlema, kterýma se dala vyložit celá dodávka 4 palet najednou, ale je to rarita 😁
bory_neto
Pane Vaculíku, pneumatiky o rozměru 225/60 R16 Ducato nikdy nemělo. Pro varianty do 3,3t byly pneu 215-225/70 R15C a pro Maxi 215/75 R16C nebo 225/75 R16C.
Othello
@m.z. dlouhé vidle budou stačit na tu druhou řadu ale do třetí nedosáhnou, leda nějaké skoro třímetrové nevím kdo je má.
A šoupat několik set kilo těžkou paletu po té hrbaté podlaze nebude taky žádný med.
A šoupat několik set kilo těžkou paletu po té hrbaté podlaze nebude taky žádný med.
Othello
@m.z. jo vtip, protože netuším jak se tam nakládá ta v pořadí třetí paleta když je plná. S prázdnou je to samozřejmě snadné
Karel Štolař
@traveldrive ano 160 pro ten motor není nic co by nezvládl. Stejně jako nájezd milion km. Ovšem nesmí odejít vstřikovače, to už je pak nikdo nevydá. Udělejte prosím test nového Mastera
Othello
Pobavilo mě to nakládání prázdných palet. Já bych je tam strčil normálně naskládané na sobě, k čemu je dobré takhle je rozkládat ?
traveldrive
@Karel Štolař
To bola tá, s ktorou šoféri lietali jak utrhnutí z reťaze 80-90 po meste a 160 po diaľnici?
To bola tá, s ktorou šoféri lietali jak utrhnutí z reťaze 80-90 po meste a 160 po diaľnici?