Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

V Německu bylo loni 817 zácp delších než dvacet kilometrů

15 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jen na křížení D1 a D2 u Brna jich vloni bylo možná 365 zácp delších než 20 km...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Jo to jsem hned čekal. Zpovykaní brnaci, kteri mají zdržení 10 minut, to pokládají za obrovskou, nekolikakilometoevou kolonu. Byl jsem v Modricich za poslední 4 měsíce 6x ( cesta tam kolem Brna v 9 a zpet ve 4 ) a zdržení tam i zpět bylo dohromady tak 15 minut max. Takové "kolony" bych chtel v Praze taky. Tihle neustále stezovatele, kteri evidentně nevytahnou pátý ze svého dvorku, by měli jezdit denně po D5 na D0. To by viděli, co je kolona, i mimo špičku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Víme že lžeš jako obvykle. Nejsou to žádní zpovykaní brňáci. Řešil to Česmad, byl a je to středoevropský problém.
Už jsem ti to nespočet krát doložil, takže teď zkrátka už jen lžeš.

Dopravní zpravodajství shrnuje běžnou realitu posledních měsíců na D1 mezi Prahou a Brnem. „Přerušovaná kolona začíná kolem 160. kilometru a pokračuje až do zúžení v Brně… Zdržení pro kamiony asi tři hodiny,“ zní z autorádia.

https😐/www.seznamzpravy.cz/…bujici-d1-254853
jakubMG
@rohYpnol
Tady máte pravdu oba. Ty zácpy jsou pro kamiony několikahodinové denně. Od té doby, co se zakázaly kamiony v levém pruhu a policie to kontroluje je to pro osobáky zpoždění mezi 15 - 30 minut.

V Brně bydlím, min 1x týdně jezdím do Prahy.
Man Ký
@všichni. ta zácpa tam je každý den a týká se jen kamiónů. ha😊 a teď kdo má pravdu😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Elektromobily produkují emise, které mohou být pro zdraví škodlivější než emise z naftových motorů, ukazuje studie

https😐/energozrouti.cz/…naftovych-motoru

Oooops, nějak vám to nevychází hueříčci... 🤣🤣🤣 a už se opět těším jak nepochopíte co tím říkám 🤣🤣🤣
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Myslis tím jako pm10 nebo pm2.5? I kdyby to byla pravda ( není vůbec informace jak a kde měřili a jak poznali, že to je zrovna EV ), tak je to o důvod víc, aby bylo co nejdříve zavedena přísnější norma euro7, která i toto resi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Zjistili to vědci, tak jaképak copak?!?! 🤣🤣🤣
traveldrive
@Mikesus

Euro7 nerieši vôbec nič. Ani keby ju bezvýhradne všetky autá na svete okamžite plnili, rozdiel v dopadoch na životné prostredie bude nemerateľný. A to má platiť len u nových áut vyrobených v EÚ. Aký bude teda reálny dopad? V ekológii nulový, ale ekonomicky pre európske firmy a štáty deštruktívny.
traveldrive
@rohYpnol
Už sa prestaň strápňovať... Elektromobil je od spaľováku ťažší obvykle o 300-500 kg a brzdy dosť výrazne šetrí rekuperáciou. Niektoré nové EV dokonca aj po stlačení brzdového pedálu rekuperujú, a až keď je potrebná väčšia brzdná sila, tak sa pripájajú aj brzdy. To znamená, že tieto "emisie" len nedávno "objavené" zelenými (ktorých si vždy kritizoval) za účelom ďalšej buzerácie, nie sú u EV nijak zásadne vyššie. Ono to bude +/- rovnaké (nepatrné) množstvo ako u spaľovákov, ktoré pre zmenu nekriticky adoruješ. Mimo to máme voči iným škodlivým látkam v telách oveľa viac mikroplastov, a to je podstatne horší problém.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive
já věděl že i ty vůbec nepochopíš co jsem tím chtěl říct...
kesumb
@rohYpnol
v poho to presne zapada do tvy kategorie vedomosti.
Pro tvoji informaci, gumy na 2,5t SUV vydrzej stejny km jako na 1900kg SL nebo na 1700kg superbu... A ani v ty siri mezi tim SL a etronem neni v souctu rozdil.
Nedelej ze sebe debila citovanim areskovejch zdroju
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb
v poho, já věděl že i ty vůbec nepochopíš co jsem tím chtěl říct...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A v polovici z tych aut urcite sedel len jeden clovek a mal k tomu este nejake big suv... no jo... takto ten mars tak skoro nedame
Man Ký
Jak v autě nic nepotřebuju, tak systém pro posunování se v kolonách musí být pecka😊