Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Elektromobily produkují emise, které mohou být pro zdraví škodlivější než emise z naftových motorů, ukazuje studie
https😐/energozrouti.cz/…naftovych-motoru
Oooops, nějak vám to nevychází hueříčci... 🤣🤣🤣 a už se opět těším jak nepochopíte co tím říkám 🤣🤣🤣
https😐/energozrouti.cz/…naftovych-motoru
Oooops, nějak vám to nevychází hueříčci... 🤣🤣🤣 a už se opět těším jak nepochopíte co tím říkám 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Myslis tím jako pm10 nebo pm2.5? I kdyby to byla pravda ( není vůbec informace jak a kde měřili a jak poznali, že to je zrovna EV ), tak je to o důvod víc, aby bylo co nejdříve zavedena přísnější norma euro7, která i toto resi.
Myslis tím jako pm10 nebo pm2.5? I kdyby to byla pravda ( není vůbec informace jak a kde měřili a jak poznali, že to je zrovna EV ), tak je to o důvod víc, aby bylo co nejdříve zavedena přísnější norma euro7, která i toto resi.
@Mikesus
Euro7 nerieši vôbec nič. Ani keby ju bezvýhradne všetky autá na svete okamžite plnili, rozdiel v dopadoch na životné prostredie bude nemerateľný. A to má platiť len u nových áut vyrobených v EÚ. Aký bude teda reálny dopad? V ekológii nulový, ale ekonomicky pre európske firmy a štáty deštruktívny.
Euro7 nerieši vôbec nič. Ani keby ju bezvýhradne všetky autá na svete okamžite plnili, rozdiel v dopadoch na životné prostredie bude nemerateľný. A to má platiť len u nových áut vyrobených v EÚ. Aký bude teda reálny dopad? V ekológii nulový, ale ekonomicky pre európske firmy a štáty deštruktívny.
@rohYpnol
Už sa prestaň strápňovať... Elektromobil je od spaľováku ťažší obvykle o 300-500 kg a brzdy dosť výrazne šetrí rekuperáciou. Niektoré nové EV dokonca aj po stlačení brzdového pedálu rekuperujú, a až keď je potrebná väčšia brzdná sila, tak sa pripájajú aj brzdy. To znamená, že tieto "emisie" len nedávno "objavené" zelenými (ktorých si vždy kritizoval) za účelom ďalšej buzerácie, nie sú u EV nijak zásadne vyššie. Ono to bude +/- rovnaké (nepatrné) množstvo ako u spaľovákov, ktoré pre zmenu nekriticky adoruješ. Mimo to máme voči iným škodlivým látkam v telách oveľa viac mikroplastov, a to je podstatne horší problém.
Už sa prestaň strápňovať... Elektromobil je od spaľováku ťažší obvykle o 300-500 kg a brzdy dosť výrazne šetrí rekuperáciou. Niektoré nové EV dokonca aj po stlačení brzdového pedálu rekuperujú, a až keď je potrebná väčšia brzdná sila, tak sa pripájajú aj brzdy. To znamená, že tieto "emisie" len nedávno "objavené" zelenými (ktorých si vždy kritizoval) za účelom ďalšej buzerácie, nie sú u EV nijak zásadne vyššie. Ono to bude +/- rovnaké (nepatrné) množstvo ako u spaľovákov, ktoré pre zmenu nekriticky adoruješ. Mimo to máme voči iným škodlivým látkam v telách oveľa viac mikroplastov, a to je podstatne horší problém.
@rohYpnol
v poho to presne zapada do tvy kategorie vedomosti.
Pro tvoji informaci, gumy na 2,5t SUV vydrzej stejny km jako na 1900kg SL nebo na 1700kg superbu... A ani v ty siri mezi tim SL a etronem neni v souctu rozdil.
Nedelej ze sebe debila citovanim areskovejch zdroju
v poho to presne zapada do tvy kategorie vedomosti.
Pro tvoji informaci, gumy na 2,5t SUV vydrzej stejny km jako na 1900kg SL nebo na 1700kg superbu... A ani v ty siri mezi tim SL a etronem neni v souctu rozdil.
Nedelej ze sebe debila citovanim areskovejch zdroju
3_diamanty
A v polovici z tych aut urcite sedel len jeden clovek a mal k tomu este nejake big suv... no jo... takto ten mars tak skoro nedame
Jo to jsem hned čekal. Zpovykaní brnaci, kteri mají zdržení 10 minut, to pokládají za obrovskou, nekolikakilometoevou kolonu. Byl jsem v Modricich za poslední 4 měsíce 6x ( cesta tam kolem Brna v 9 a zpet ve 4 ) a zdržení tam i zpět bylo dohromady tak 15 minut max. Takové "kolony" bych chtel v Praze taky. Tihle neustále stezovatele, kteri evidentně nevytahnou pátý ze svého dvorku, by měli jezdit denně po D5 na D0. To by viděli, co je kolona, i mimo špičku.
Víme že lžeš jako obvykle. Nejsou to žádní zpovykaní brňáci. Řešil to Česmad, byl a je to středoevropský problém.
Už jsem ti to nespočet krát doložil, takže teď zkrátka už jen lžeš.
Dopravní zpravodajství shrnuje běžnou realitu posledních měsíců na D1 mezi Prahou a Brnem. „Přerušovaná kolona začíná kolem 160. kilometru a pokračuje až do zúžení v Brně… Zdržení pro kamiony asi tři hodiny,“ zní z autorádia.
https😐/www.seznamzpravy.cz/…bujici-d1-254853
Tady máte pravdu oba. Ty zácpy jsou pro kamiony několikahodinové denně. Od té doby, co se zakázaly kamiony v levém pruhu a policie to kontroluje je to pro osobáky zpoždění mezi 15 - 30 minut.
V Brně bydlím, min 1x týdně jezdím do Prahy.