Renault Modus dostal nový turbo motor o objemu 1,2 l, který kombinuje nadstandardní výkon a ekonomický provoz. Vůz s maloobjemovým a výkonným motorem lze pořídit už od 378.900,- Kč.
...zapomněl jsi kolegovi zmínit ještě schránku v sedačce spolujezdce (nemyslím tu pod sedačkami), klima schránku před spolujezdcem, plácek před volamtem. Ale spíše mu řekni o pěti hvězdičkách v testu pro naše manželky. Ona si ho vybrala, já se s ním jen občas s radostí svezu...no nic, pokračujte dál...
Tak ti přece jen odpovím,*.Kromě radia a tím i 6 repro,ovladání na volantu,má vše cos psal v základu.(sedan elegance)navíc má hlinikové kola(což je pro normální lidi rozumější,rádia jsou na trhu přece jen lepší než s prvovýroby)A ten seznam co fabka má,je přece jen trochu delší.(měl by ses na něj podívat,než příště začneš psát *.)A s tou 4 letou(mimo jiné,draze zaplacenou,navíc stejně omezenou kilometry!)zárukou se jdi bodnout.Škodovka má doživotní záruku mobility(jestli ti to něco říká)a zdarma.A už vůbec nemluvím o financování!Nějaký renault leasing nesáhá Škofinu ani po kotníky >:D Takže se hezky vyspi,pa :-! A at' se ti něco pěkného zdá,třeba proč neumí ,frantíci'udělat pořádné auto :-O
Ty jsi asi spadl z jahody na znak,né??Když už sis dal tu práci a čuměl do konfigurátoru,proč jsi nečetl pořádně!!!Fabie sedan v eleganci má jak mlhovky,tak kožený paket(jestli víš co to je),boční airbagy,jen spolujezdcův není vypinatelný.A ten kufr???Já celou dobu mluvím o sedanu!!!Jsi tak tupý nebo neumíš číst??!!A hlavně,jak můžeš srovnávat modus(který si hraje na mini MPV)s autem nižší střední třídy???At' se měří s Roomstrem ;-) Vedle něho bude vypadat ale,už úplně jako nepovedená hračka >:D Tebe prostě omlouvá jenom to,že si zřejmě Slovák,co??Tak si to nejdřív pořádně pročti a neser už sem ty svoje zvratky :-!
lenze na tu fabiu pekne prihod par poloziek, co ma modus v zaklade, mlhovky, bocne a okenne airbagy, kozeny volant, vypinanie airbagu spolujazdca, ... tradicne skodovacke "priplatky".
a porovnavat priestor? ano, mozno by som zacal sirkou, +5cm. kufor, fabia 300/1163, modus 274/1283, no rozdiel triedy, ze? :)
Hm.. jenze u te "technicke" nemecke znacky je asi 20 priplatkovych polozek, ktery ma "blby" modus ve standardu, jako radio, central s DO, 4 bagy, elektrika v predu, bocni ochranne listy, ovladani radia na volantu, delena zadni lavice, vypinani bagu vpredu, 3bodove pasy vzadu a v akci vybave i 6 repraku a klima... a to vse vyjde levneji nez fabka.. a pokud ma nekdo potize s kvalitou Rencka, tak si prikoupi 4 letou zaruku a je v klidu. Ja si kupuju auta, ktera se mi libi a nemusim machrovat ze mam stejny jako vsichni sousedi :-!
A co bys řekl na fabia sedan 1.4tdi 59kW. Elegance??440tis.(konfigurator škoda)Modus taky ve vybavě(bez hliníku !) 468900kč!!.(aktuální ceník renault,bez akce-tu si u kteréhokoli dealera škoda smluvím taky)a taky se ,obavam sa, ze postavit tie dve auta vedla seba'by byl pro modus ,,ortel smrti'',protože co se týka prostoru,zpracování,poruchovosti(statist… TUV 2007,2-3leté,Fabia 38místo,Megan56!místo,Clio 88místo-vybral jsem ty dvě,protože ten paskvil je něco mezi ;-) )je myslím jasné co si rozumný člověk vybere,že :-! taky statistiky prodeje hovoří myslím jasně ;-)
druhe auto mam "koncernove", a uzil som si s nim daleko viac servisu ako s tymto do dnesnych 30.000km.
a este jeden detailik, modus je na 3.mieste v spolahlivosti vo svojej triede (ooo, nemecky ADAC)
"Mezi nejmenšími auty nejlépe obstály v žebříčku autoklubu ADAC Audi A2 a Mini. Třetí skončil Renault Modus, což dokládá velký kvalitativní posun vzhůru u této francouzské značky, která v minulých letech sklízela velkou kritiku za častou poruchovost."
Ještě jsem neviděl blbce,co si kupuje místo spolehlivosti,držáky na kafe >:D >:D >:D ,ale budiž.Do fabie se dá to kafíčko vepředu jen jedno :'-( ,ale ta petka se dá vozit ve schránce od spolujezdce(samozřejmě klimatizované ;-))Jo a už jen ta fabie sedan-kufr(řikám kufr-né ta směšná 200litrová přihrádka s lavicí posunutou na hrbu >:D )435litrů.Cena o sto litrů míń.Takže s tím svým modusem,můžeš jít tak akorát do ..... :-!
az bude ve fabii za stejny prachy to co v modusu a bude si kam odlozit kaficko (2x vepredu, 2x vzadu) a do prednich dveri po jedny 1,5PET, taky dej vedet ;)
jo a suplicek pod predni sedackou, a schranky v podlaze, ... neni konkurence :)
Až bude mít ten krumpl aspoń takovou převodovku a řazení,jak ta fabie,dej vědět >:D >:D A to nemluvím o zbytku.Prostě ,francouze' nikdy!!!To už raději ,korejce' ;-)
zakaznici su konzervy, este si nezvykli na crossovery i v tychto segmentoch malych aut, ci luxusnych limuzin. Vel Satis je nadherny, ked dosluzi moje druhe auto (tradicny rodinny kombik ftedeicku), pojdem do neho.
Ju... nalital jsem s tim 80.ooo na 1.4 = 100k a super kara, chce to vetsi kola aby to lip sedelo v zatacce a s odpoctem to vyjde levneji nez Clio a pritom pro 4 dospely dost pohodlny a parkovani ve meste parada... PS: prodam potahy sity na miru z origilani autopotahoviny na verzi 4 aribagy, kapsa v sedaku, triptich vzadu.. komik(a)seznam.cz.
To asi nechcelo byt reakciou na mna alebo? Mimo - Celkova spotreba 5,8 je slusna, naznacuje ze mimo mesta sa to tym 5l priblizuje (ak jazdis aj mesto aj mimo).
Kde je GTI? Někdo tady zapomněl prohlásit, že VW má lepší 1.2 motor. Třeba se ještě ozve s HTP. I když nevim, jestli taky nechystají 1.2T, to by nám měl prozradit on.
To klevr jim ale zakaznici moc neberou, Modus je jeden z nejvetsich komercnich propadaku renaultu... hned vedle ValSatis. To nerikam proto, ze me to tesi, ale protoze je to pravda. Neprodavaj ani 1/3 predanejch objemu a tenhle motor jim v tom moc nepomuze.
Já s ním jezdím rok a půl a průměrnou spotřebu mám 5,8l na 100 ( klasická 1.2 ),ale to jezdím jako hlemýžď. 5 mimo město dost těžko, jedině tak zavěšený v pytli za kamáčem, má to čelní odpor jako blázen. A dílenské zpracování nic moc, prostě francouz, má své mouchy.
skvele auticko, jazdim nim denne uz rok, praha+okolie. naprosta spokojnost, i bez turba. kolega germanofil ho premenoval na hurvinka, kvoli tym zadnym svetlam, nechape francuzky sarm :)
inak Simply clever v praxi, nie len v slogane.
Ukaz mi jeden turbodiesel novej generacie okolo 100k v aute do 1200 kg co zerie mimo mesta viac ako 5L. Staci naozaj len jeden, to snaad nebude problem ked pises ze ich je mnoho.
OK, ja som pisal prispevok hned po precitani clanku, nevsimol som si ze v diskusii na to uz niekto upozornil...
Ale tie hodnoty spotreby su na benzinovy motor aj tak velmi pekne. Najma tych 5L (ak je to teda mimo mesta) nedosahuju ani mnohe podobne vykonne dieselove motory...
"...Mimo město spotřebuje Modus 7,6 l, ve městě 5 l ..."
Nie je to nahodou naopak? Nechce sa mi verit, ze by v meste, kde prakticky stale brzdim a rozbieham sa, mal nizsiu spotrebu, ako mimo mesta, kde idem +/- ustalenou rychlostou...
S tímto motorem jsem se svezl na autosalonu v Brně v novém Cliu. Klidně bych ho za mojí 1.6 vyměnil. Od 2 tis. ot/min táhlo krásně plinule až k 6 tis. No byl jsem příjemně překvapen :yes:
co dodat. myslim ze to byl dobrej tah (ale asi tim vysachovali 1,6i...). co naplat. i tak bych se bal jit znova do francouze... ale mozna ze s benzinem by to nemuselo byt zle...