Novinky
Zpět na článek
Italové vyšetřují výrobce elektromobilů. Údajně lžou o dojezdech i bateriích
32 komentářů
DonVito
@Tycoon
Mam vyvracet jednu rohypnoluvu nepravdu po druhe, aby mi pak napsal, ze lzu?
Pro vse co zde tvrdim mam dukaz.
Jen pro predpovedi samozrejme ne.
A to, ze se parita zpozdi tu opakuji mnohokrat, presto trollove tvrdi, ze je to lez.
Nepresna predpoved neni lez!
Mas-li dotaz ke kteremukoli bodu, rad ti odpovim. A poskytnu podklady. Rohypnolovi ne (kdyby diskutoval vecne, tak samozrejme take).
❤️
PRAVDA VÍTĚZÍ
Mam vyvracet jednu rohypnoluvu nepravdu po druhe, aby mi pak napsal, ze lzu?
Pro vse co zde tvrdim mam dukaz.
Jen pro predpovedi samozrejme ne.
A to, ze se parita zpozdi tu opakuji mnohokrat, presto trollove tvrdi, ze je to lez.
Nepresna predpoved neni lez!
Mas-li dotaz ke kteremukoli bodu, rad ti odpovim. A poskytnu podklady. Rohypnolovi ne (kdyby diskutoval vecne, tak samozrejme take).
❤️
PRAVDA VÍTĚZÍ
DonVito
@rohYpnol
Prestan skodit Skode a psat opak toho, co chce automobilka!
Vetsina z toho co co jsi napsal neni PRAVDA!
Nebo to nikdo netvrdi.
Treba cenova parita ve vetsine (nizsich, ktere tvori vetsinu prodeju) trid jeste nenastala.
Prekrucujes informace a nepises pravdu.
PRAVDA je popsana v odkazu nize.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
Prestan skodit Skode a psat opak toho, co chce automobilka!
Vetsina z toho co co jsi napsal neni PRAVDA!
Nebo to nikdo netvrdi.
Treba cenova parita ve vetsine (nizsich, ktere tvori vetsinu prodeju) trid jeste nenastala.
Prekrucujes informace a nepises pravdu.
PRAVDA je popsana v odkazu nize.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
Mikesus
@Tycoon
Propouštění není kvůli EV, ale nekonkurenceschopnosti na moderním trhu. To je jen výmluva tech neschopnych.
Propouštění není kvůli EV, ale nekonkurenceschopnosti na moderním trhu. To je jen výmluva tech neschopnych.
Mikesus
@Man Ký
Takze vezmeme tohoto člověka a necháme ho projet kazdym autem? Pak bude i EV mít spotřebu hluboko pod 10kwh.
Takze vezmeme tohoto člověka a necháme ho projet kazdym autem? Pak bude i EV mít spotřebu hluboko pod 10kwh.
kesumb
@rohYpnol
zato tvoje kvality jsou vcelku konzistentni, od energetiky pres tdi az po ev. Jediny co je u tebe jeste vetsi zumpa je ekonomika, tu vynech!
zato tvoje kvality jsou vcelku konzistentni, od energetiky pres tdi az po ev. Jediny co je u tebe jeste vetsi zumpa je ekonomika, tu vynech!
Man Ký
@Ja Prvni 123 mohla by Škoda uvádět spotřebu 2,2 litru na sto?
https😐/auto.hn.cz/…m-na-jednu-nadrz
https😐/auto.hn.cz/…m-na-jednu-nadrz
Man Ký
@rohYpnol neplatit daně je lepší než je platit. otázkou je, jestli i pro stát😊
rohYpnol
Další lži o elektromobilitě😒br />
1) cenová parita
2) ekologický přínos
3) lepší technologie
4) životnost a spolehlivost
5) jediná budoucnost
6) EU automobilky EV mobilitu chtějí
Naštěstí realita už se začíná rýsovat.
MAGA!
Greendeal gameover 2025!
EU na smetišti geopolitickeho dění!
Samozřejmě, Ursula tady ještě bude v posmrtné křeči tak rok dva hlásat bláboly o greendealu a kompasu, ale realita nepustí a mlýnská kola už melou... 👍
2) ekologický přínos
3) lepší technologie
4) životnost a spolehlivost
5) jediná budoucnost
6) EU automobilky EV mobilitu chtějí
Naštěstí realita už se začíná rýsovat.
MAGA!
Greendeal gameover 2025!
EU na smetišti geopolitickeho dění!
Samozřejmě, Ursula tady ještě bude v posmrtné křeči tak rok dva hlásat bláboly o greendealu a kompasu, ale realita nepustí a mlýnská kola už melou... 👍
Man Ký
@Mikesus ano, narážím na to, že ani v té Itálii nikdo nelhal, že nepochybně je možné jezdit za extrémní spotřebu i s elektromobilem😊
Ja Prvni 123
@KANKUNEN
Sikanovat?
To zkresleni reality je dost straslivy, koukam.
Poukazat na to, ze nekdo lze neni sikana.
Lez proste neni jina pravda.
Sikanovat?
To zkresleni reality je dost straslivy, koukam.
Poukazat na to, ze nekdo lze neni sikana.
Lez proste neni jina pravda.
rohYpnol
@kesumb
Tvé limity známe. Věnuj se FVE na psích boudách, to ti jde dobře 👍
Tvé limity známe. Věnuj se FVE na psích boudách, to ti jde dobře 👍
rohYpnol
@DonVito
Přesně. Kdo prosazuje volný trh, svobodu volby a konkurenční prostředí škodí. Škodí ideologii zelenorudých khmerů z EK. A tomuhle zlu je třeba škodit neustále.
Přesně. Kdo prosazuje volný trh, svobodu volby a konkurenční prostředí škodí. Škodí ideologii zelenorudých khmerů z EK. A tomuhle zlu je třeba škodit neustále.
Tycoon
Vidím to na italskou bouři ve sklenici vody. Nějaký místní italský zákon, který zastoupení automobilek v Itálii opomenulo splnit. Něco jako když Alfa Romeo chtěla pojmenoval své auto Milano a vyrábět ho v Polsku.
Bitva o to zda "dojezd až" klame italského zákazníka, či nikoliv, nás může nechávat klidným.
Zajímavější by mohly být detaily o tom, jaké jsou výluky záruky na baterii. Automobilky jako VW takový typ informací obvykle tají přísněji než státní tajemství. A to nikoliv jen u elektromobilů, ale i u spalovacích aut. Myslím si, že nejen zákazníci elektromobilů by si zasloužili více informací o zárukách a servisních informacích. V roce 2017 jsem si koupil auto koncernu VW a když jsem oslovil s otázkou na záruku a servisní informace autorizovaný servis/prodejce, řekli, ať se zeptám oficiálního dovozce, a když jsem položil ten dotaz dotaz dovozci, tak že se mám zeptat v servisu/prodejce.
Bitva o to zda "dojezd až" klame italského zákazníka, či nikoliv, nás může nechávat klidným.
Zajímavější by mohly být detaily o tom, jaké jsou výluky záruky na baterii. Automobilky jako VW takový typ informací obvykle tají přísněji než státní tajemství. A to nikoliv jen u elektromobilů, ale i u spalovacích aut. Myslím si, že nejen zákazníci elektromobilů by si zasloužili více informací o zárukách a servisních informacích. V roce 2017 jsem si koupil auto koncernu VW a když jsem oslovil s otázkou na záruku a servisní informace autorizovaný servis/prodejce, řekli, ať se zeptám oficiálního dovozce, a když jsem položil ten dotaz dotaz dovozci, tak že se mám zeptat v servisu/prodejce.
rohYpnol
@DonVito
Co znamená co chce automobilka? Co chtějí lidi technici, inženýři?
Nebo co chce vrcholný management plnící ESG a který hledi jen na krátkodobé zájmy akcionářů na pokřiveném prostředí?? Co??
Raději ani neodpovídej, tohle je na tebe tak složitá úvaha, že to v životě nedáš 🤣🤣🤣
Ale já nevím z čeho máš obavy. Pravda přeci zvítězí 😆 Zatim jde vše podle mých predikcí 😉
MAGA! Greendeal gameover 2025! Ukrajina vs. Rusko 😆
Co znamená co chce automobilka? Co chtějí lidi technici, inženýři?
Nebo co chce vrcholný management plnící ESG a který hledi jen na krátkodobé zájmy akcionářů na pokřiveném prostředí?? Co??
Raději ani neodpovídej, tohle je na tebe tak složitá úvaha, že to v životě nedáš 🤣🤣🤣
Ale já nevím z čeho máš obavy. Pravda přeci zvítězí 😆 Zatim jde vše podle mých predikcí 😉
MAGA! Greendeal gameover 2025! Ukrajina vs. Rusko 😆
rohYpnol
@Arese
Ještě nějakou dobu to potrvá. Ale pravda zvítězíí 😆
Jen čím dýl bude EU v téhle posmrtné křeči, tim těžší bude mít nový začátek.
Ještě nějakou dobu to potrvá. Ale pravda zvítězíí 😆
Jen čím dýl bude EU v téhle posmrtné křeči, tim těžší bude mít nový začátek.
Arese
@rohYpnol Přesně tak. Všemi zákonnými prostředky, 24 h denně, 365 dní v roce! Boj proti zelenorudému bolševismu nikdy nevzdáme, až do konečného vítězství!
Tycoon
@DonVito
Za prvé rohYpnol psal o jiných mýtech, než vysvětluje web Škodovky. Ale to není důležité.
Jelikož dlouhodobě upozorňuju na negativní ekonomický a sociální aspekt politicky vnucené elektromobility, chtěl bych upozornit na to, že Škodovka označuje jako mýtus to, co je potvrzenou skutečností.
Mýtus #4: Kvůli elektroautům přijde hromada lidí o práci
Za prvé rohYpnol psal o jiných mýtech, než vysvětluje web Škodovky. Ale to není důležité.
Jelikož dlouhodobě upozorňuju na negativní ekonomický a sociální aspekt politicky vnucené elektromobility, chtěl bych upozornit na to, že Škodovka označuje jako mýtus to, co je potvrzenou skutečností.
Mýtus #4: Kvůli elektroautům přijde hromada lidí o práci
Arese
@rohYpnol Snad máš pravdu a tato odporná progresivistická čarodějnice přestane Evropu co nejdříve ničit! 🤮
Tycoon
@DonVito
Neříkám, že máš vše vyvracet. Jen chcí upozornit, že některé tzv. mýty jsou skutečnost (a ty ostatní jsou opravdu jen mýty). O mnohých z nich by samozřejmě mohla být nekončící diskuze, protože záleží na aspektech a detailech, na které se každý dívá z jiného úhlu.
Mě na tom odkazu na web Škodovky zaujal ...
Mýtus #4: Kvůli elektroautům přijde hromada lidí o práci
... který, bohužel pro Evropu, není mýtus, ale skutečnost. Můžeme se holedbat tím, že díky mnohem nižším mzdám automobilky a dodavatelé propouštějí v zemích jako je Německo, Itálie a Francie, nikoliv u nás. Ale to by bylo velmi krátkozraké.
Neříkám, že máš vše vyvracet. Jen chcí upozornit, že některé tzv. mýty jsou skutečnost (a ty ostatní jsou opravdu jen mýty). O mnohých z nich by samozřejmě mohla být nekončící diskuze, protože záleží na aspektech a detailech, na které se každý dívá z jiného úhlu.
Mě na tom odkazu na web Škodovky zaujal ...
Mýtus #4: Kvůli elektroautům přijde hromada lidí o práci
... který, bohužel pro Evropu, není mýtus, ale skutečnost. Můžeme se holedbat tím, že díky mnohem nižším mzdám automobilky a dodavatelé propouštějí v zemích jako je Německo, Itálie a Francie, nikoliv u nás. Ale to by bylo velmi krátkozraké.
Tycoon
@Mikesus
Špatná konkurenceschopnost je samozřejmě jeden z důvodů. Má na to vliv několik faktorů, od vysokých nároků německých a francouzských zaměstnanců po Green Deal/Energiewende.
Ale druhá věc je samotná elektromobilita. Díval jsem se na youtube na test ojetého e-Golfu a na inventoru jsem si všiml Made in Thailand. To jen potvrzuje, že bateriový a elektrotechnický průmysl je prostě Asie. Když místo evropských motorů a převodovek budeme do aut montovat asijské baterie a další komponenty, bude méně práce pro evropský automotive.
Špatná konkurenceschopnost je samozřejmě jeden z důvodů. Má na to vliv několik faktorů, od vysokých nároků německých a francouzských zaměstnanců po Green Deal/Energiewende.
Ale druhá věc je samotná elektromobilita. Díval jsem se na youtube na test ojetého e-Golfu a na inventoru jsem si všiml Made in Thailand. To jen potvrzuje, že bateriový a elektrotechnický průmysl je prostě Asie. Když místo evropských motorů a převodovek budeme do aut montovat asijské baterie a další komponenty, bude méně práce pro evropský automotive.
Mirek Krausici
Je to jednoduché. Stanovil bych okruh, nové auto na něm nechal řídit zástupce automobilky a pak řidiče z ,,davu,, a to v létě a pak v zimě hned by bylo jasné jak to s deklarované spotřebou automobilky je. Ale proč se třeba zaváděcí jízdy elektromobilů pro novináře dělají ve Španělsku za optimálního počasí. Proč ho novinářům nepůjčí v Norsku v zimě. Prostě,,lidové,, testy a tyto hodnoty by musel výrobce uvádět. Jiná je to velký podvod s lež...
ericn
@DonVito Jen klame spotřebitele, marketingový dojezd je v normálním provozu v podstatě nedosažitelný 😉
Kazdy podvod necht se radne vysetri! 👍
Neber to jako omluvu, ale narozdil od podvodu s emisemi, tento EVENTUELNI podvod (zatim nikdo nic neprokazal) nikomu neposkozuje zdravi.