Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Italové vyšetřují výrobce elektromobilů. Údajně lžou o dojezdech i bateriích

32 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Makaroni, Fiat si sami uzdechli, ale ostatní by chtěli šikanovat
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@KANKUNEN
Sikanovat?

To zkresleni reality je dost straslivy, koukam.

Poukazat na to, ze nekdo lze neni sikana.

Lez proste neni jina pravda.
Man Ký
@Ja Prvni 123 mohla by Škoda uvádět spotřebu 2,2 litru na sto?
https😐/auto.hn.cz/…m-na-jednu-nadrz
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Man Ký
Takze vezmeme tohoto člověka a necháme ho projet kazdym autem? Pak bude i EV mít spotřebu hluboko pod 10kwh.
Man Ký
@Mikesus ano, narážím na to, že ani v té Itálii nikdo nelhal, že nepochybně je možné jezdit za extrémní spotřebu i s elektromobilem😊
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Aspon nekdo...

😉
Nebo Nebo
Naprosto pochopitelné. Těm Italům to myslí
Arese
@Nebo Nebo Hlavně jim upřímně závidím jejich skvělou premiérku! 👍🇮🇪
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Už jsem to psal včera v diskusi 😆
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Další lži o elektromobilitě😒br /> 1) cenová parita
2) ekologický přínos
3) lepší technologie
4) životnost a spolehlivost
5) jediná budoucnost
6) EU automobilky EV mobilitu chtějí

Naštěstí realita už se začíná rýsovat.
MAGA!
Greendeal gameover 2025!
EU na smetišti geopolitickeho dění!

Samozřejmě, Ursula tady ještě bude v posmrtné křeči tak rok dva hlásat bláboly o greendealu a kompasu, ale realita nepustí a mlýnská kola už melou... 👍
Man Ký
@rohYpnol neplatit daně je lepší než je platit. otázkou je, jestli i pro stát😊
kesumb
@rohYpnol
to, ze nemas na to to pochopit neznamena, ze to tak neni!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@kesumb

Tvé limity známe. Věnuj se FVE na psích boudách, to ti jde dobře 👍
kesumb
@rohYpnol
zato tvoje kvality jsou vcelku konzistentni, od energetiky pres tdi az po ev. Jediny co je u tebe jeste vetsi zumpa je ekonomika, tu vynech!
Arese
@rohYpnol Snad máš pravdu a tato odporná progresivistická čarodějnice přestane Evropu co nejdříve ničit! 🤮
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese
Ještě nějakou dobu to potrvá. Ale pravda zvítězíí 😆
Jen čím dýl bude EU v téhle posmrtné křeči, tim těžší bude mít nový začátek.
DonVito
@rohYpnol

Prestan skodit Skode a psat opak toho, co chce automobilka!

Vetsina z toho co co jsi napsal neni PRAVDA!
Nebo to nikdo netvrdi.
Treba cenova parita ve vetsine (nizsich, ktere tvori vetsinu prodeju) trid jeste nenastala.
Prekrucujes informace a nepises pravdu.
PRAVDA je popsana v odkazu nize.

https😐/www.skoda-storyboard.com/…elektromobilite/
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Co znamená co chce automobilka? Co chtějí lidi technici, inženýři?

Nebo co chce vrcholný management plnící ESG a který hledi jen na krátkodobé zájmy akcionářů na pokřiveném prostředí?? Co??

Raději ani neodpovídej, tohle je na tebe tak složitá úvaha, že to v životě nedáš 🤣🤣🤣

Ale já nevím z čeho máš obavy. Pravda přeci zvítězí 😆 Zatim jde vše podle mých predikcí 😉
MAGA! Greendeal gameover 2025! Ukrajina vs. Rusko 😆
Tycoon
@DonVito

Za prvé rohYpnol psal o jiných mýtech, než vysvětluje web Škodovky. Ale to není důležité.

Jelikož dlouhodobě upozorňuju na negativní ekonomický a sociální aspekt politicky vnucené elektromobility, chtěl bych upozornit na to, že Škodovka označuje jako mýtus to, co je potvrzenou skutečností.

Mýtus #4: Kvůli elektroautům přijde hromada lidí o práci
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Tycoon
Propouštění není kvůli EV, ale nekonkurenceschopnosti na moderním trhu. To je jen výmluva tech neschopnych.
DonVito
@Tycoon
Mam vyvracet jednu rohypnoluvu nepravdu po druhe, aby mi pak napsal, ze lzu?
Pro vse co zde tvrdim mam dukaz.
Jen pro predpovedi samozrejme ne.
A to, ze se parita zpozdi tu opakuji mnohokrat, presto trollove tvrdi, ze je to lez.
Nepresna predpoved neni lez!

Mas-li dotaz ke kteremukoli bodu, rad ti odpovim. A poskytnu podklady. Rohypnolovi ne (kdyby diskutoval vecne, tak samozrejme take).
❤️
PRAVDA VÍTĚZÍ
Tycoon
@Mikesus

Špatná konkurenceschopnost je samozřejmě jeden z důvodů. Má na to vliv několik faktorů, od vysokých nároků německých a francouzských zaměstnanců po Green Deal/Energiewende.

Ale druhá věc je samotná elektromobilita. Díval jsem se na youtube na test ojetého e-Golfu a na inventoru jsem si všiml Made in Thailand. To jen potvrzuje, že bateriový a elektrotechnický průmysl je prostě Asie. Když místo evropských motorů a převodovek budeme do aut montovat asijské baterie a další komponenty, bude méně práce pro evropský automotive.
Tycoon
@DonVito

Neříkám, že máš vše vyvracet. Jen chcí upozornit, že některé tzv. mýty jsou skutečnost (a ty ostatní jsou opravdu jen mýty). O mnohých z nich by samozřejmě mohla být nekončící diskuze, protože záleží na aspektech a detailech, na které se každý dívá z jiného úhlu.

Mě na tom odkazu na web Škodovky zaujal ...
Mýtus #4: Kvůli elektroautům přijde hromada lidí o práci
... který, bohužel pro Evropu, není mýtus, ale skutečnost. Můžeme se holedbat tím, že díky mnohem nižším mzdám automobilky a dodavatelé propouštějí v zemích jako je Německo, Itálie a Francie, nikoliv u nás. Ale to by bylo velmi krátkozraké.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

O tvé lži a demagogie tady nikdo zjevně nestojí 😆
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Přesně. Kdo prosazuje volný trh, svobodu volby a konkurenční prostředí škodí. Škodí ideologii zelenorudých khmerů z EK. A tomuhle zlu je třeba škodit neustále.
Arese
@rohYpnol Přesně tak. Všemi zákonnými prostředky, 24 h denně, 365 dní v roce! Boj proti zelenorudému bolševismu nikdy nevzdáme, až do konečného vítězství!
Arese
Jen houšť a větší kapky! A nejen v Itálii! 👍
DonVito
@Arese

Kazdy podvod necht se radne vysetri! 👍

Neber to jako omluvu, ale narozdil od podvodu s emisemi, tento EVENTUELNI podvod (zatim nikdo nic neprokazal) nikomu neposkozuje zdravi.
ericn
@DonVito Jen klame spotřebitele, marketingový dojezd je v normálním provozu v podstatě nedosažitelný 😉
Tycoon
Vidím to na italskou bouři ve sklenici vody. Nějaký místní italský zákon, který zastoupení automobilek v Itálii opomenulo splnit. Něco jako když Alfa Romeo chtěla pojmenoval své auto Milano a vyrábět ho v Polsku.

Bitva o to zda "dojezd až" klame italského zákazníka, či nikoliv, nás může nechávat klidným.

Zajímavější by mohly být detaily o tom, jaké jsou výluky záruky na baterii. Automobilky jako VW takový typ informací obvykle tají přísněji než státní tajemství. A to nikoliv jen u elektromobilů, ale i u spalovacích aut. Myslím si, že nejen zákazníci elektromobilů by si zasloužili více informací o zárukách a servisních informacích. V roce 2017 jsem si koupil auto koncernu VW a když jsem oslovil s otázkou na záruku a servisní informace autorizovaný servis/prodejce, řekli, ať se zeptám oficiálního dovozce, a když jsem položil ten dotaz dotaz dovozci, tak že se mám zeptat v servisu/prodejce.
DonVito
@Tycoon
👍
Souhlas.
Mirek Krausici
Je to jednoduché. Stanovil bych okruh, nové auto na něm nechal řídit zástupce automobilky a pak řidiče z ,,davu,, a to v létě a pak v zimě hned by bylo jasné jak to s deklarované spotřebou automobilky je. Ale proč se třeba zaváděcí jízdy elektromobilů pro novináře dělají ve Španělsku za optimálního počasí. Proč ho novinářům nepůjčí v Norsku v zimě. Prostě,,lidové,, testy a tyto hodnoty by musel výrobce uvádět. Jiná je to velký podvod s lež...