Novinky
Man Ký
@Zetti a zhruba 1,3 miliardy jezdí na kole😊 ale polovina z nich, když jim je soused půjčí
Mikesus
@rohYpnol
ano, ti neschopní budou jezdit na kole. Ti schopní budou jezdit autem.
ano, ti neschopní budou jezdit na kole. Ti schopní budou jezdit autem.
rohYpnol
No, "slušný" pokus o článek pro podnícení diskuse...
Teď fakta😒br /> V roce 2024 se v Indii prodalo 4,2 milionu osobních vozů.
Takže ano, 30 tisíc objednávek na BEV znamená, že to BEV NIKDO NECHCE!!!
Teď fakta😒br /> V roce 2024 se v Indii prodalo 4,2 milionu osobních vozů.
Takže ano, 30 tisíc objednávek na BEV znamená, že to BEV NIKDO NECHCE!!!
Arese
Pokud chce 30 000 z 1,1 mld Indů elektropřepravníky, v pořádku, ať mu je výrobce dodá. Ale ať je EU necpe svému obyvatelstvu legislativním a ekonomickým násilím a budoucím zákazem čehokoliv jiného! 🤮
traveldrive
@Arese
Ešte by neškodilo spomenúť, koľko z tých 1,4 mld Indov žije v najchudobnejších slumoch v absolútnej biede, a koľko má dostatočnú životnú úroveň na to, aby si vôbec nejaké auto kúpili.
Ešte by neškodilo spomenúť, koľko z tých 1,4 mld Indov žije v najchudobnejších slumoch v absolútnej biede, a koľko má dostatočnú životnú úroveň na to, aby si vôbec nejaké auto kúpili.
Zetti
Na Indii jde o impozantní čísla, za celý loňský rok se totiž v zemi prodalo dohromady jen kolem 100 000 kusů elektrických vozů.
1 elektrauto na 14 tisic lidi, fakt impozantni. Imdu je asi 1,4 miliardy
1 elektrauto na 14 tisic lidi, fakt impozantni. Imdu je asi 1,4 miliardy
rohYpnol
@Mikesus
Doufám, že na třídní schůzce řekneš učitelce přesně tohle, že je jen neschopná kráva co se nedostala na práva 🤣🤣🤣
Doufám, že na třídní schůzce řekneš učitelce přesně tohle, že je jen neschopná kráva co se nedostala na práva 🤣🤣🤣
Ringhofer
A řekněte mi Kefalín, je 30 tisíc objednávek hodně? V Indii? A kolik jich bude za půl roku, za rok?
Ne, nedělám si srandu. Elektromobilita je někde skutečně nezvratným trendem. Jenže údaj o 30 tis. objednávek za jeden den zase tak moc nevypovídá. Prosím autora článku, aby se k tématu EV Mahindra objednávky v Indii vrátil v polovině roku a informoval nás, co se zajímáme, jak to tam bude vypadat v té době.
Čísla nejsou nedostupná: https😐/www.v3cars.com/…rs-monthly-sales
Mimochodem, těch EV skutečně podaných měsíčně je poněkud málo.
A ještě jeden dotaz: mohl byste autore uvést, kolik Mahindra&Mahindra se prodalo na Slovensku v 2024? Abychom věděli, jakou váhu má Vámi předkládaná informace pro trh v ČE a EU. Oficiální statistiky Zväzu https😐/zapsr.sk/…-aut-12_2024.pdf Mahindry nezmiňují. S ohledem na modelové portfólio by asi nebylo překvapením, pokud by se v SR prodalo více traktorů Mahindra, než aut stejné značky.
Ne, nedělám si srandu. Elektromobilita je někde skutečně nezvratným trendem. Jenže údaj o 30 tis. objednávek za jeden den zase tak moc nevypovídá. Prosím autora článku, aby se k tématu EV Mahindra objednávky v Indii vrátil v polovině roku a informoval nás, co se zajímáme, jak to tam bude vypadat v té době.
Čísla nejsou nedostupná: https😐/www.v3cars.com/…rs-monthly-sales
Mimochodem, těch EV skutečně podaných měsíčně je poněkud málo.
A ještě jeden dotaz: mohl byste autore uvést, kolik Mahindra&Mahindra se prodalo na Slovensku v 2024? Abychom věděli, jakou váhu má Vámi předkládaná informace pro trh v ČE a EU. Oficiální statistiky Zväzu https😐/zapsr.sk/…-aut-12_2024.pdf Mahindry nezmiňují. S ohledem na modelové portfólio by asi nebylo překvapením, pokud by se v SR prodalo více traktorů Mahindra, než aut stejné značky.
laco tralala
Strašne rád čítam týchto platených informátorov, ich články majú hodnotu ako reči informátora Pepek Vyskoč zo Švejka.
Reacti ROCKS
2.4% podiel na trhu čo sa týka áut v roku 2024. 8% podiel všetkých vozidiel (motorky, skútre atď)
Oni vlastne dobehli Česko a Slovensko v elektromobiloch. Prekvapivé.
Oni vlastne dobehli Česko a Slovensko v elektromobiloch. Prekvapivé.
Arese
@PowerHouse No tak jich je dnes už ještě víc, no. Prostě se množí jak kobylky. Tím spíš není to uváděné číslo objednávek zase tak vysoké. 🙂
rohYpnol
@Man Ký
Takže když budou jezdit na elektrokolech, tak budou tam, kde Evropa v roce 2040 poté, co 2035 zakáže elektromobily jako příliš neekologické. Protože emise z nich vraždí mikešovu rodinu každý den 🤣🤣🤣
Takže když budou jezdit na elektrokolech, tak budou tam, kde Evropa v roce 2040 poté, co 2035 zakáže elektromobily jako příliš neekologické. Protože emise z nich vraždí mikešovu rodinu každý den 🤣🤣🤣
Stejsn
@rohYpnol Tak 30 tisíc je ta jeden první den. Třeba to takto bude každý den 😄
MOJEJMENO
Můžu se zeptat, kolik objednávek přišlo druhý, třetí a čtvrtý den? A ještě by mě zajímal počet po 14i dnech. Děkuji.
_Teddy_
@PowerHouse
Myslim ze uz vyse 1.4 miliardy, a predbehli aj Cinu. Na druhej strane, EU ma dakych 450 milionov obyvatelov, takze asi 1/3
Myslim ze uz vyse 1.4 miliardy, a predbehli aj Cinu. Na druhej strane, EU ma dakych 450 milionov obyvatelov, takze asi 1/3
jersey.se
Ze čtyř a půl milionu prodaných aut je 300 000 elektromobilů. Ano, to znamená, že je v Indii skoro nikdo nechce. Ale to tvrzení je stejně špatně. Elektrodebily nechce ani EU. Tedy zákazníci v EU. Deal with it 😏
traveldrive
@Mikesus
Vidno, že máš o Indii skutočne len empirickú predstavu. Stručne povedané, vieš o nej prd.
Vidno, že máš o Indii skutočne len empirickú predstavu. Stručne povedané, vieš o nej prd.
argejev
@Ringhofer ja som raz Mahindru videl ! v Stupave...pamätám si na to ako by sa práve stalo. a som si hovoril...toto sa Ti chlape už nikdy nezopakuje 😊
Ringhofer
@rohYpnol Třeba se to jednou změní, ale to už nebude Mahindra jako dneska. To by mohl být tento Mahindra: https😐/www.v3cars.com/…space-dimensions
Ha, ha, Ha.
Zase vedle, velice zastaralé údaje z minulého sloletí.
Arese, kolik je Indů?