Novinky
Propuštění manažerů odpovědných za špatná strategická rozhodnutí je výbornou zprávou nejen pro Porsche, ale i pro celou evropskou ekonomiku. Znamená to, že tržní mechanismy, které stojí za německým poválečným hospodářským zázrakem i za úspěchy německého autoprůmyslu, stále ještě nebyly zadusány do země. Doufejme, že podobnou schopnost sebereflexe a regenerace budou mít i další německé automobilky.
Škoda, že se židle nehoupou pod těmi, kteří ženou EU do záhuby. Své fleky mají jisté, za špatná strategická rozhodnutí je nikdo nepotrestá, sebereflexe nulová. A škodit chtějí dále.
Škoda, že se židle nehoupou pod těmi, kteří ženou EU do záhuby. Své fleky mají jisté, za špatná strategická rozhodnutí je nikdo nepotrestá, sebereflexe nulová. A škodit chtějí dále.
@Tycoon
“ Škoda, že se židle nehoupou..”
tak to uz vyrazne prehanis a jdes hodne za hranu…
Politici v EU jsou voleni ve svobodných volbách.
“ Škoda, že se židle nehoupou..”
tak to uz vyrazne prehanis a jdes hodne za hranu…
Politici v EU jsou voleni ve svobodných volbách.
@Hendly
Eurokomisaři nejsou voleni. Přesto mají obrovskou moc. Když něco zkazí, nic se neděje, nikdo není hnán k odpovědnosti. Nepamatuju si žádného, který byl odvolán.
Pokud ti vadí e😜resivní výraz, tak jsem ho převzal z nadpisu článku.
Eurokomisaři nejsou voleni. Přesto mají obrovskou moc. Když něco zkazí, nic se neděje, nikdo není hnán k odpovědnosti. Nepamatuju si žádného, který byl odvolán.
Pokud ti vadí e😜resivní výraz, tak jsem ho převzal z nadpisu článku.
@Tycoon
Eurokomisař nema zakonodarnou moc a je dosazen volenou vladou clenske zeme.
Houpano zidle jednoznacne odkazuje na popravy. Pouzil si to smerem k politikum ve svobodne organizaci coz je velice daleko za hranou.
Eurokomisař nema zakonodarnou moc a je dosazen volenou vladou clenske zeme.
Houpano zidle jednoznacne odkazuje na popravy. Pouzil si to smerem k politikum ve svobodne organizaci coz je velice daleko za hranou.
@Hendly
Je to e😜resivní výraz a za hranou to není. Autor článku ho použil pro manažery Porsche, já jsem ho použil pro eurokomisaře. Zdá se mi, že si velmi přecitlivělý na sebemenší kritiku europolitiků a euroúředníků.
Ano, vím, kým je dosazen a že europarlament o složení hlasuje. Ale chybí mi něco jiného - kdo kontroluje práci eurokomisaře a kdo je odpovědný za jeho odvolání, pokud nepracuje dobře.
Je to e😜resivní výraz a za hranou to není. Autor článku ho použil pro manažery Porsche, já jsem ho použil pro eurokomisaře. Zdá se mi, že si velmi přecitlivělý na sebemenší kritiku europolitiků a euroúředníků.
Ano, vím, kým je dosazen a že europarlament o složení hlasuje. Ale chybí mi něco jiného - kdo kontroluje práci eurokomisaře a kdo je odpovědný za jeho odvolání, pokud nepracuje dobře.
@Tycoon
Houpani zidle je jasny odkaz na popravy.
Psat to ve spojitosti s politiky je zvracenost.
Vymlouvat se na to, ze nekdo to psal je jak ve skolce.
EK predava navrhy na schvaleni. Nedela nic jineho, nez ze plni prani
nejakeho clenskeho statu.
Ten princip je velice chytrý.
Odvolad ho muze opet EP a nebo evropska rada. Opet primo voleni zastupci.
Houpani zidle je jasny odkaz na popravy.
Psat to ve spojitosti s politiky je zvracenost.
Vymlouvat se na to, ze nekdo to psal je jak ve skolce.
EK predava navrhy na schvaleni. Nedela nic jineho, nez ze plni prani
nejakeho clenskeho statu.
Ten princip je velice chytrý.
Odvolad ho muze opet EP a nebo evropska rada. Opet primo voleni zastupci.
@Hendly
Zase na mě hledáš něco, co neexistuje. Jen jsem použil e😜resní výraz z nadpisu článku a ty v tom hned vidíš něco o popravách.
Spíše hledej to, proč eurokomisaře nikdo neodvolává. Mají své fleky jisté.
Zase na mě hledáš něco, co neexistuje. Jen jsem použil e😜resní výraz z nadpisu článku a ty v tom hned vidíš něco o popravách.
Spíše hledej to, proč eurokomisaře nikdo neodvolává. Mají své fleky jisté.
@Tycoon
Ne, houpani zidle je jasny odkaz na popravu obesenim…
Komisare lze odvolat.
Takova je realita.
Vse na zaklade svobodnych voleb.
Ne, houpani zidle je jasny odkaz na popravu obesenim…
Komisare lze odvolat.
Takova je realita.
Vse na zaklade svobodnych voleb.
@Tycoon
1999 cela ER, 2012 komisar Malty.
Komisař je nominován členským statem. Jde tedy o rozhodnutí volene vlady.
Cely system je vymyšlený velice dobre .
1999 cela ER, 2012 komisar Malty.
Komisař je nominován členským statem. Jde tedy o rozhodnutí volene vlady.
Cely system je vymyšlený velice dobre .
@Hendly On někdo volí ve volbách Evropskou komisi? Nebo Eurokomistaře? Timmermanse? von Leyenovou? Hmmm, volíme ve volbách jen europoslance, případně strany, které je tam vyšlou... Na výše uvedené pozice nikdo z nás žádný vliv nemá 😄
Bohužel, protože tito lidé mají pozice, co ovlivňují naše životy a jsou dosazeni na své posty v zákulisních dohodách jednotlivých frakcí v Europarlamentu... Jinak by tam Ursula už dávno nebyla...
Bohužel, protože tito lidé mají pozice, co ovlivňují naše životy a jsou dosazeni na své posty v zákulisních dohodách jednotlivých frakcí v Europarlamentu... Jinak by tam Ursula už dávno nebyla...
Pokud se nenajdou automobilky, které se rázně postaví násilné elektrodebilizaci, Evropa ztratí automobilový průmysl. A s ním i další provázané technické obory. A protože na nich defakto stojí skutečná přidána hodnota, sesypou se i služby a zábavní průmysl (humanitní obory), takže pá pá vysoká evropská životní úroveň!
Dobry zacatek. Ale jeste je potreba vyhazet i celou dozorci radu a zbytek predstavenstva.
Ani jeden z nich nebyl velkým zastáncem BEV. Naopak tlačili syntetická paliva a chtěli být více individualističtí a nenazrani, mene výroby, více zisku.
Lutz Meschke chtěl Porsche směřovat slepe do Číny, kde se přepočítal.
https😐/www.autorevue.cz/…ky-maji-zpozdeni
Detlev von Platen byl též zastance e-paliv a preferoval pronájmy vozidel před jejich prodeji. Oba neodmitali BEV, ale nebyli jejich zastánci.
Jak tady zase lhář vytáhne hned něco, co není pravda, jen ze svých domnenek a vlastních přání.
Zdroj: https😐/www.idnes.cz/…844_automoto_fdv
Asi neměl pravdu, co? 😄
https😐/www.autoforum.cz/…-okamzite-konci/
Přece jen vyhazov na hodinu nedostáváš jen tak pro nic, za nic...
Pokud máš tak dobré informace, tak nám řekni, kteří manažeři Porsche protlačili to, aby nové generace Macanu, Caymanu a Boxsteru byly vyvinuty jako výhradně elektrická vozidla? Kdo byli (nebo stále jsou) ti zastánci elektroaut v managementu Porsche, když ne Lutz Meschke a Detlev von Platen?