Videa
Martin Vaculík zkoumá nejčastější závady elektromobilů. Pusťte si videoukázku z nového speciálu
12 komentářů
Jasně. Jednoduše opravitelné závady... vyměnit celý motor 🤣🤣🤣
No, takže takový TDI je opravdu spolehlivost sama, vyměnit celý motor není problém 🤣🤣🤣
Mimochodem, Hyundai se chlubil, jak je skvělé že celou komponentu elektromotoru a zbytku konečně dělají na 1 lince, aby byli schopni dodržet přesnost...
Ale BEV uni přeci opravit každý, takže s šuplerou v pravici a multimetrem v levici Čech s pomocí vaculíkovy víry zvládne opravit i vodikovou moleku 🤣🤣🤣
No, takže takový TDI je opravdu spolehlivost sama, vyměnit celý motor není problém 🤣🤣🤣
Mimochodem, Hyundai se chlubil, jak je skvělé že celou komponentu elektromotoru a zbytku konečně dělají na 1 lince, aby byli schopni dodržet přesnost...
Ale BEV uni přeci opravit každý, takže s šuplerou v pravici a multimetrem v levici Čech s pomocí vaculíkovy víry zvládne opravit i vodikovou moleku 🤣🤣🤣
Lež, lež, lež 👎 Jde o lživou propagandu fosilních baronů, kteří se snaží zvrátit pokrok lidstva. Elektromobily nepotřebují opravy a servis. Potvrdí vám to 10 z 9 elektroYouTuberů. Navíc baterie vydrží po celou životnost vozu. Každý si může baterii zadarmo nebo levně nabít z obnovitelných zdrojů. A ceny klesají a parita bude zítra. Nebo pozítří. Díky tomu všemu je vlastnictví a provoz elektromobilu levnější a demokratičtější. A Elvis žije ♥️
@Horký Hrom
Také nevím, kde na tom byli. BEV nemá žádné turbo, EGR, DPF, vstřiky, adblue, ventiliy... BEV není třeba opravovat.
Na BEV se přeci nemá co rozbít... Vše přežije i jaderný útok na zemi. BEV nemají chybu.
Také nevím, kde na tom byli. BEV nemá žádné turbo, EGR, DPF, vstřiky, adblue, ventiliy... BEV není třeba opravovat.
Na BEV se přeci nemá co rozbít... Vše přežije i jaderný útok na zemi. BEV nemají chybu.
Škoda, že si třeba André-Gustave Citroën vzal sebou do hrobu, jak vyřešit axiální síly u šikmého ozubení, když před víc jak sto lety koupil od Poláků patent na ozubení a dnes je musí "inženýři", zcela nevhodně, řešit pomocí kuličkových ložisek.
Měl by možná existovat zákon, že v každé automobilce musí být v konstrukční kanceláři alespoň jeden absolvent s dokončenou střední průmyslovou školou.
A když teče vypínačem velkej proud a chci ho vypnout....takže ještě jednoho absolventa střední elektrotechnické průmyslovky.
Všichni ostatní mohou být již vrcholní manažeři, ekonomové, vizionáři, politikové, ekologové, finanční e😜erti a tvůrci budoucích zítřků. A když tito nebudou zbaveni způsobilosti k právním úkonům, bude jen příjemný bonus.
Měl by možná existovat zákon, že v každé automobilce musí být v konstrukční kanceláři alespoň jeden absolvent s dokončenou střední průmyslovou školou.
A když teče vypínačem velkej proud a chci ho vypnout....takže ještě jednoho absolventa střední elektrotechnické průmyslovky.
Všichni ostatní mohou být již vrcholní manažeři, ekonomové, vizionáři, politikové, ekologové, finanční e😜erti a tvůrci budoucích zítřků. A když tito nebudou zbaveni způsobilosti k právním úkonům, bude jen příjemný bonus.
17:55 Kdepak. Ne všechny vozy s tepelným čerpadlem musí být doplněny o PTC ohřev. Tesla Octovalve ve ztrátovém módu umí vytvořit teplo na vinutí statoru (motor, kompresor) nebo z invertoru.
Díky moc!