Videa
Martin Vaculík zkoumá nejčastější závady elektromobilů. Pusťte si videoukázku z nového speciálu
12 komentářů
Neuvěřitelně zajímavé informace. TOP reportáž! 👌
Díky moc!
Díky moc!
Lež, lež, lež 👎 Jde o lživou propagandu fosilních baronů, kteří se snaží zvrátit pokrok lidstva. Elektromobily nepotřebují opravy a servis. Potvrdí vám to 10 z 9 elektroYouTuberů. Navíc baterie vydrží po celou životnost vozu. Každý si může baterii zadarmo nebo levně nabít z obnovitelných zdrojů. A ceny klesají a parita bude zítra. Nebo pozítří. Díky tomu všemu je vlastnictví a provoz elektromobilu levnější a demokratičtější. A Elvis žije ♥️
Škoda, že si třeba André-Gustave Citroën vzal sebou do hrobu, jak vyřešit axiální síly u šikmého ozubení, když před víc jak sto lety koupil od Poláků patent na ozubení a dnes je musí "inženýři", zcela nevhodně, řešit pomocí kuličkových ložisek.
Měl by možná existovat zákon, že v každé automobilce musí být v konstrukční kanceláři alespoň jeden absolvent s dokončenou střední průmyslovou školou.
A když teče vypínačem velkej proud a chci ho vypnout....takže ještě jednoho absolventa střední elektrotechnické průmyslovky.
Všichni ostatní mohou být již vrcholní manažeři, ekonomové, vizionáři, politikové, ekologové, finanční e😜erti a tvůrci budoucích zítřků. A když tito nebudou zbaveni způsobilosti k právním úkonům, bude jen příjemný bonus.
Měl by možná existovat zákon, že v každé automobilce musí být v konstrukční kanceláři alespoň jeden absolvent s dokončenou střední průmyslovou školou.
A když teče vypínačem velkej proud a chci ho vypnout....takže ještě jednoho absolventa střední elektrotechnické průmyslovky.
Všichni ostatní mohou být již vrcholní manažeři, ekonomové, vizionáři, politikové, ekologové, finanční e😜erti a tvůrci budoucích zítřků. A když tito nebudou zbaveni způsobilosti k právním úkonům, bude jen příjemný bonus.
17:55 Kdepak. Ne všechny vozy s tepelným čerpadlem musí být doplněny o PTC ohřev. Tesla Octovalve ve ztrátovém módu umí vytvořit teplo na vinutí statoru (motor, kompresor) nebo z invertoru.
No, takže takový TDI je opravdu spolehlivost sama, vyměnit celý motor není problém 🤣🤣🤣
Mimochodem, Hyundai se chlubil, jak je skvělé že celou komponentu elektromotoru a zbytku konečně dělají na 1 lince, aby byli schopni dodržet přesnost...
Ale BEV uni přeci opravit každý, takže s šuplerou v pravici a multimetrem v levici Čech s pomocí vaculíkovy víry zvládne opravit i vodikovou moleku 🤣🤣🤣