Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík zkoumá nejčastější závady elektromobilů. Pusťte si videoukázku z nového speciálu

12 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jasně. Jednoduše opravitelné závady... vyměnit celý motor 🤣🤣🤣
No, takže takový TDI je opravdu spolehlivost sama, vyměnit celý motor není problém 🤣🤣🤣

Mimochodem, Hyundai se chlubil, jak je skvělé že celou komponentu elektromotoru a zbytku konečně dělají na 1 lince, aby byli schopni dodržet přesnost...

Ale BEV uni přeci opravit každý, takže s šuplerou v pravici a multimetrem v levici Čech s pomocí vaculíkovy víry zvládne opravit i vodikovou moleku 🤣🤣🤣
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Neuvěřitelně zajímavé informace. TOP reportáž! 👌

Díky moc!
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Pjenkava 👍
gil54
@Pjenkava

Jj, fajn reklama na EV jako koncept a na nový zodpovědný přístup ke konstrukci.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
Lež, lež, lež 👎 Jde o lživou propagandu fosilních baronů, kteří se snaží zvrátit pokrok lidstva. Elektromobily nepotřebují opravy a servis. Potvrdí vám to 10 z 9 elektroYouTuberů. Navíc baterie vydrží po celou životnost vozu. Každý si může baterii zadarmo nebo levně nabít z obnovitelných zdrojů. A ceny klesají a parita bude zítra. Nebo pozítří. Díky tomu všemu je vlastnictví a provoz elektromobilu levnější a demokratičtější. A Elvis žije ♥️
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Horký Hrom

Také nevím, kde na tom byli. BEV nemá žádné turbo, EGR, DPF, vstřiky, adblue, ventiliy... BEV není třeba opravovat.

Na BEV se přeci nemá co rozbít... Vše přežije i jaderný útok na zemi. BEV nemají chybu.
Arese
Jděte už s tou zkratopropagandou do pr... Většinu vašich čtenářů nezajímá!!!
gil54
Škoda, že si třeba André-Gustave Citroën vzal sebou do hrobu, jak vyřešit axiální síly u šikmého ozubení, když před víc jak sto lety koupil od Poláků patent na ozubení a dnes je musí "inženýři", zcela nevhodně, řešit pomocí kuličkových ložisek.

Měl by možná existovat zákon, že v každé automobilce musí být v konstrukční kanceláři alespoň jeden absolvent s dokončenou střední průmyslovou školou.

A když teče vypínačem velkej proud a chci ho vypnout....takže ještě jednoho absolventa střední elektrotechnické průmyslovky.

Všichni ostatní mohou být již vrcholní manažeři, ekonomové, vizionáři, politikové, ekologové, finanční e😜erti a tvůrci budoucích zítřků. A když tito nebudou zbaveni způsobilosti k právním úkonům, bude jen příjemný bonus.
Avatar - jersey.se
jersey.se
Tak nejčastější závada je hlavně to, že je nikdo inteligentní nechce. 😏
The law
Nejčastější závada těchto vozů je, že jim chybí spalovací motor už z výroby
Xprcek
17:55 Kdepak. Ne všechny vozy s tepelným čerpadlem musí být doplněny o PTC ohřev. Tesla Octovalve ve ztrátovém módu umí vytvořit teplo na vinutí statoru (motor, kompresor) nebo z invertoru.