Novinky
Ako môže CIVIC patryť medzi "small cars" a GOLF už medzi nižšiu strednú triedu. A já, že aj CIVIC patrý mezi nižšiu strednú triedu.
Taky moc nerozumim zarazenim aut do americkych trid. Napriklad v kategorii Vozy na pomezí luxusní třídy je BMW 3. Dalsi uz je jen luxusni trida a tam je Mercedes S.
Ja napr nechapem preco Lexus RX patri medzi Near luxury SUV a ML je uz Luxury SUV...??? ja som si myslel ze je to naopak...maju to tam divne podelene 😲
Lexus je v usa spotrebak s priaznivou cenou. MB je tam povazovane za modlu. takze preto. 😊
Hyundai pravidelně boduje velmi dobře v US nárazových testech, v Kalifornii stojí Design Center, o kus dál testovací ovál, auta jsou pojmenovaná po notoricky známých místech v USA, s US vládou jsou vyjednané velmi výhodné dovozní podmínky a marketing Hyundaie i Kie na plné obrátky pracuje na zlepšení "akceptace" značek už celou řadu let, takže např. i hodnocení v renomovaných US motozinech (Edmund's)začalo být stabilně příznivé (zhruba od předchozí generace Elantry). Takže tenhle aktuální průzkum je prostě jenom další vzkaz o pokračujícím globálním tažení skupiny. Těžko potom překvapí, že v květnu byl v ČR v evropském C segmentu nejprodávanější cee'd a že Accent byl třetí.
Čekal bych odkaz na zdroj, kde by se čtenář mohl mimojiné dočíst i to, že SV do výsledků nezahrnuje pouze kvalitu😒br />
[odkaz]
Pekne. Hlavne 'Emotional Attachment to Vehicle' je prukazny a velmi objektivni soucast hodnoceni..
Díky :yes: Ta jejich metodika "feel of the car" jen potvrzuje můj předchozí názor, že výsledky nejsou primárně obrázkem kvality, ale slouží jako svého druhu top ten, který má příznivě naladit budoucí kupce ve stylu "většina Američanů je spokojená se svým XY, proto i já si ho koupím a budu také spokojen". Škodovka podobně dobrým způsobem pracuje s průzkumy v Británii.
v aktualni americke jd power studii, ktera vysla minuly tyden dostal nejlepsi znamku sklasse a audi a8. Je videt ze mercedes se po rozlouceni z j.schremppem dostava do starych koleji -nejlepsi a hlavne nejkvalitnejsi znacka na svete. na blizkem vychodu jezdi i 50roku stare mercedesy, asijske auta se rozpadnou po 10letech
A pak jsi se vzbudil...
Máš pravdu, v každé poušti a bahně pralesa jezdí spousta kvalitních a spolehlivých ML a žádné špatné a rozpadající se LandCruisery a Hiluxy.
V JD Power 2007 se Mercedes akorát dokázal po létech kvalitativní bídy trochu přiblížit špičce - :yes: LEXUSU :yes:
Máš pravdu, v každé poušti a bahně pralesa jezdí spousta kvalitních a spolehlivých ML a žádné špatné a rozpadající se LandCruisery a Hiluxy.
V JD Power 2007 se Mercedes akorát dokázal po létech kvalitativní bídy trochu přiblížit špičce - :yes: LEXUSU :yes:
tu se muzes podivat na novou jd power studii ww.jdpower.com/ corporate/news /releases/pdf /2007088.pdf (smaz mezery)ve vsech modelech je mercedes pred lexusem! ls 460 je dokonce za a8!
...to kto prisiel na takyto nazov clanku? Preco by mali byt body pre Hyundai prekvapenim? Je uz vseobecne zname, ze korejske auta za poslednych par rokov dobehli to, co si europski vyrobcovia budovali desatrocia a ich image velmi rychlym tempom takmer priamou umerou k zvysujucej sa kvalite rastie. Myslim si, ze Hyundai dosahuje vysledky poctivou pracou a ocenenie ziskava zasluzene, a najma, uz som to pisal vyssie, sa to rozhodne dalo cakat....takze ziadne prekvapenie, ale logicky vysledok dobrej roboty, ktoru odvadzaju. Ano, Hyundai robi kvalitne a spolahlive auta.
:yes: Není to překvapení, aspoň ne pro toho, kdo korejská auta trochu sleduje, v tomto případě Hyundai-Kia. Kdyby si redakce dala aspoň trochu práce při přejímání materiálů z agentur, musela by k tomu dopsat aspoň takovouhle poznámku: Koncem minulého tisícíletí zveřejnil Hyundai svůj plán dosáhnout během pěti let výrazného zvýšení kvality, přičemž za svůj vzor a přímého konkurenta prohlásil Toyotu. Oznámil kompletní přebudování své modelové řady a cíl dostat se mezi největší světové výrobce osobních aut. Následovalo v rychlém sledu uvedení nového Accentu, Elantry, Matrixu, o něco později přišlo první SantaFé. V r. 2005 se Hyundai v J D Power umístil na 3. místě v minivanech (Matrix) a SUV (SantaFé), v globálních prodejích byl 7. a předstihl Hondu a Nissan. V roce 2004/05 vyhlásil plán 24/7, tedy uvedení 7 nových modelů během 24 měsíců (v podstatě do fotbalového mistrovství v Německu). Svůj plán zahájil Tucsonem (2004), pokračovala Sonata, Azera, SantaFé, Accent, Elantra. Nynější i30 je vlastně také výsledkem stejného plánu (jelikož vychází z projektu nové Elantry, která se ale prodává pouze v USA). Kvalita a modernizace se netýkala jen samotných vozů, ale i pohonných jednotek. Jako příklad bleskové vývojářské reakce lze uvést 1,5 CRDi, který původně Hyundai "vyrobil" ubráním jednoho válce z 2,0 CRDi. Po zjištění, že přes 3-válec cesta nevede, velmi rychle motor přepracoval na 4-válec, dnes v provedení 1,5 CRDi VGT jeden z nejlepších malých dieselů na trhu. O překvapení z Hyundaie jsme tedy opravdu mohli mluvit ještě tak před 3-4 roky, ale ne dnes. Dnes na něj naopak musíme brát nepřísnější metr - kdo chce být hodnocen v rámci nejlepších, musí to stále prokazovat. Takže můj osobní vzkaz pro Hyunda-Kia: udělejte, co je třeba, s podvozky a řízením, a taky nám dejte víc šestikvaltů.
Na druhej strane povedali, že veľmi rozhoduje kvalita tak asi ano.
A Hyundai? Ten snáď už "domíľoval" s tou kvalitou.Veď napr. GETZ to potvrdzuje.
A čo myslíte prečo nebola TOYOTA 1.???
Asi preto, že sa stále rieši problém s kvalitou.To totiž také množsvot aut, to nieje jednoduché. Proste kvantita alebo kvalita.