Ekonomika

Zpět na článek

Brno živě: Škoda Fabia se Styling kitem za 25 tisíc Kč

154 komentářů

Je to pravda vzadu je tak málo místa že je škoda o tom jen mluvit. >😒] Dax
fakt parada 😉
len pre zaujimavosť tuším že design favorita navrhoval pininfarina
ty GTi, jak tě nemám rád s těma tvýma pseudorecenzema zakončenýma BRAVOhitem, tak tohle je myslím první normální příspěvek cos sem kdy dal (pokud jich bylo víc, tak sorry). Jen tak dál :yes:
ty GTi, jak tě nemám rád s těma tvýma pseudorecenzema zakončenýma BRAVOhitem, tak tohle je myslím první normální příspěvek cos sem kdy dal (pokud jich bylo víc, tak sorry). Jen tak dál :yes:
* vole to by nevbylo videt
To fakt nejde :-!
Avatar - hogo_fogo
hogo_fogo
vzdy som si myslel ze ceski design-eri maju na viac 😢 favorit vyzeral otrasne no len koli tomu, aby nahodou nebol krajsi ako vtedajsia lada. felicia uz vyzerala lepsie, aj ked tam stale bol socialisticky nadych 😉 😉
no ale toto? to snad nemyslia vazne... este za socializmu som videl par studii od mladych tvorcov, ktore vyzerali rozhodne lepsie ako toto...

tusim sa niekto snazi aby nove skodovky nekonkurovali vw a seat-om 8-s
ABS je v základu ve všech Fábiích II, i v té úplně nejlevnější, stejně jako 4 airbagy a posilovač řízení.
ABS JE MIMORIADNá VýBAVA?!!!Veď sa to predsa podla EU už musí dávať do aut, či sa to páči alebo nie!!!A hlavne, SPORT je najvyššia(a keď nie, tak jedna z tých vyšších), tak ako môže byť ABS v mimoriadnej výbave???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Sleeper
No jasně, červená fabka s bílou střechou, kompletním styling kitem a tříválcovou haťapkou pod kapotou.... 😄)
Fabia I nebylo kvalitní auto. Mělo vadu v oblasti elektrické instalace motoru, odcházejí stabilizátory přední nápravy, plasty po ujetí cca 10 tis. km děsně drnčí, po cca 3 letech začíná děsně vrzat sedadlo, rozpadá se vedení zadního ostřikovače, drnčí plastové kryty motoru. Pro někoho drobnosti, já to u auta za 300 tis. považuju za problem.
Cituju z příspěvku o něco výše😒br /> >"FABIA I. bola skvele auto (stale je) po dosluhujucej Felicii to bolo auto novej platformy. Super podvozok! OHC motori nic moc ale 16V a HTP celkom OK. TDI tiez. SDI uspora! Skoda investovala vela do vyvoja. Oplatilo sa bol to bestseller.

FABIA II. Zatial sklamanie. Technika ? To iste ! Podvozok ? ten isty... Design ? To necham na kazdeho nech posudi podla mna ale grc! Cena ? Priserna!!! Spolahlivost ? Priemerna!"

Jak je možné, že tentýž podvozek (s mírnými úpravami) ve Fábii I je "super" a ve Fábii II je špatný? Jistě, doba pokročila. No a? Vždyť je to pořád ten stejný podvozek a defacto stejné auto, tak jak je možné, že najednou je špatný?

Cena příšerná? Tohle je ta nejčastější fáma co o Fábii zaznívá. Ano, jsou i levnější auta, nebo nepatrně dražší auta vyšší kategorie (hlavně Korejci). Ale konkurence v odpovídající třídě je na tom NAPROSTO stejně jako Fábie, či dokonce ještě hůře (např. P207).

Spolehlivost průměrná? Ale ale, to víš už teď, dva měsíce po zahájení prodeje? Pán bude asi jasnovidec.
Najdi si v Autotipu pořadí 100tkm testů. Najdi si tam Getz, třeba Fabii a třeba Polo.
A to dělají tyhle časopisy pro Koncern obecně maximum.
lancer24
presne tak to som netvrdil,išlo mi o to poukazať,že lacna pracovna sila dovoluje nižšie ceny a na koreach to vidno ešte viac...
..koko_tina.....ja chtel treba roomster, ale kdyz sem si to secetlz vybavou co sem chtel-stred-, tak me vysel pres 500 000....tak sem skocil k nissanu a NOTE ze stejnou vybavou a lepsim motorem 400 000...tak je to jasny....za stejny auto o 100 a neco,mmin...to je rozdil a presne za to bliju na skodu....ne proto ze je nekvalitni nebo oskliva ,nebo domaci znacka....ale jejich politika jde posledni dobou hodne do * a myslim ze fabia bude krach pro skodu....urcite se ji proda min nez fabieI....on tp samo zvednou protoze se dostavaji na novy trhy-cina, aus., ale kdybys porovnal prodej v evrope za prvni 3 mes. od uvedeni I aII tak II se nechyta zdaleka...protoze je hnusna..... :no:
a kdo to tvrdí??
*** :no:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😄
jdi do pr dele :-!
>😁 >😁 >😁
Víte, to auto není v nižší střední třídě ,ale ve třídě malých vozů kde konkurenci řekněme "dává", podívejte se na ty další auta, jsou hezká ?! Dobře, Fiat Punto se povedlo ,ale Ty další jsou podobné hnusy a podvozky maj určitě horší, taky si dám líbit motor 1.2 a ne 1.0, 1.1, Fabia je dobré auto, akorát od něho ostatní čekají ,že se bude rovnat třeba Passatu, že bude odhlučněno, bude to obr mezí střední třídou za cenu pod 200 000, že ?!Komu se to nelíbí ať Škodovákům * políbí a ať si ukrade auto a bude ho mít zadarmo !
😒 ;-\ ;-\ ;-\ :no: :no:
MB a koroze jsou v podstate sourozenci.....prikladem budiz W220
Fanoušci Fabek , kdo jste z okolí Pardubic stavte se u Drymla , má tam k vidění F1 combi Fit a vedle stojí nová F2. Podle mě kdyby tam dolítl nějakej nezávislej marťan musel by říci, že F2 je ta stará co končí a to druhý je novinka! Bohužel tomu tak nění. 😒
Potíž je, že F2 není ani nějak úzká v oblasti boků dveří, ale hlavně předních černých i bočních sloupků, přední sklo pak není tak široký jako u F1 a celej ten přední pohled je tak i díky špatně navrženýnm světlům hroznej. Takže zepředu je F2 úzká kabina, divná téměř kulatá světla -naprosto nesportovní nesvižněj pohled. Taky si všimněte, že F2 ukazujou v reklamách téměř výhradně z boku, a předoboku, kde ten obraz auta vypadá ještě dobře. Naproti tomu starou F1 měli vyfocenou ze předku - vlastně hlavně masku na čelních stranách tiskovin ve Škoda-autosalonech. Jednoznačně přední pohled , maska a provedení světel je u F1 od r. 05 naprosto bezkonkurenční a i díky tomuto svěžímu sportovnímu dravýmu pohledu dobře prodávala. Jako příznivec Fabky musím konstatovat- bohužel, že F2 je oparvdu nepovedená ale zčásti to zachrání provedení kombi, které je stějně více sledovaný a kupovaný - alespoň v ČR . Takže nakonec i já bych toho kombajna nějak zkousnul, páč s dosavadním HTP 12V jsem naprosto spokojenej a hlavně díky němu bych si F2 kombi asi koupil, hlavně interiér a výbava u provedení sport je bezva . Nakonec kdo chce malého kombíka s 1,2kou není kde moc vybírat. Jo ještě nazávěr když už pro ní půjdete, vemte tam alespoň ty 16ky/205 třeba zapár babek navíc (i na 1,2ku), páč na úzkým plechu je F2 skutečně šeredná. ;-\
....deb_ile suzuki neni korea!!!!!!! >😁
..po cem? ze za rs das prachy jak za bmw1? no nevym.....spis se budu smat ja tobe ,az si koupis rychlej tenisak za mega... >😁 >😁
a pokud považuješ htp za gut motor oproti ostatnim maloobjemovym motorum tak jsis v dětstvi hral s panenkama a už vubec jsi auto s timto motorem neřidil jinak bys neprašil
teměř každe počinaje vzhledem přes technikuva konče cenou ty zaslepeny neznalku
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Protože si DD!!!
Ty ses fakt kus, ty tvý přednášky o designu jsou úchvatný. Zvlášť o GP - jednoduchý a unylá tvář, hm. Mně připadáš ty jednoduchej..
Prečo sa moje blogy nezobarazujú na HP ako posledné?A prečo niesu na hlavnej strane blog.auto.cz?…
Pročítal jsem si tady starší testy a narazil na test Hondy Jazz 1,2. Doporučuju přečíst všem, kdo mají HTP za slabou srágoru. Nebot je tam zmínka o náhodném srovnání s HTP 40´ kW. Sám jsem teda čuměl. A to si myslim že 40 Kw Htp bylo opravdu slabé. Ale ty v nové Fabii jsou podle me OK, maldá rodina nepotřebuje víc a navíc jsou za supr cenu (na druhou stranu TDI jsou opravdu nesmyslně drahé). A že má někdo papírově ze stejného objemu o nějaký ten kůň navíc fakt nehraje roli. Protože HTP ve výsledku táhne daleko líp než veškerá konkurence. Takže - svezte se.Fakt si myslim že za cenu okolo 300000K4b je fabka nejlepší volbou. A jestli máte lepší tak mi ji ukažte.
tak začnem...

Keď tu niekto pochváli auto od VW Group je to zle??Hriech či ako? Volkswagen nevyraba dobre autá,že sa nemôžu pochváliť?

GTI obohraná platna oňho si hubu obtrel hádam už každý,ale k teme nepíše potom nikto...

OHC? myslim,že tam bol OHV ne? aj felda,favorit,120ka,100,1000 všetko OHV ak sa nemýlim.
S 16V je to ine auto to je pravda.

Technika ,načo meniť niečo čo funguje dobre a vyhovuje to ľuďom?Ušetria za vývoj a za tie prachy budu vyvýjať iné auto,alebo vylepšenia.

Cena príšerná 😊 neviem prečo,ale ked sa zrovnavaju ceny malých automobilov tak sa mi vždy zdá,že každy by chcel škodu najmenej o 100tisíc lacnejšiu v porovnani s konkurenciou.

Spoľahlivosť.Auto sa predáva asi 2mesiace? možno preháňam to je jedno a už uvažuješ o spoľahlivosti je to normalne??KEd prejde rok tak potom je to normalne,ale po začatí predaja??

Suzuki Swift tak to je pekne 4členna rodina si kupi o číslo menšie/tušim 40cm oproti Fabii II/ auto len preto,že ma silnejši zakladny motor a lepšiu vybavu.Dobra cena je preto,lebo japončíci to skladaju za drobné a to je odpoved na
Kie,Hyundae a ine koree,proste zdieraju ludi a potom môžu auto davať lacnejšie,lebo aj tak ušetrili na mzdách...A preto je Europa o poznanie dražšia...
Opel Corsa je skutočne kus auta a kupodivu to na ňom ani nevidieť ako napr. 207čke,ktora ma sklamala...Opel Corsa OPC musí byť už nadauto potom 😁
:yes: >😁 😄 😐 ;-\ 😲 😒 8-s :no: Uvidíme, jak se budeš smát i potom...
Presne tak Fabia I je a bola výnikajúce a kvalitné auto...
Inak u Škody oceňujem aj to,že sa pri navrhovaní Roomstra a Fabie II konečne odviazali a priniesli svieži vánok do automobilového dizajnu.
>😁 >😁 >😁 :yes:
:yes: :yes: presne tak súhlasím to je o ľuďoch ,lebo stale maju škodu zafixovanú ako výrobcu 120tiek a favoritov...a tiež je pravda,že sa tam traja nevmestia ,lebo tieto auta su robene na poholné vozenie 4ch
Hezky ses popsal 😄
A kolik vážíš ty, ty RANAŘU ? Si tady někde psal, že se skoro dvojče od Billa Gatese. Sušinko.. >😒]
Avatar - BIGPAPA
BIGPAPA
Hele co u řešíte Fiaty, jako každý ital kromě dvou prémiových značek stojí za **. A navíc platí že fiat má s korozí dlouholeté zkušenosti. >😒] >😒] >😒] >😒] Takže jedině VW koncern, nebo BWM,MB, a možná Peugeot
Na Fobiu II mozu naje.at cokolvek a stale to bude uzky vysoky GRC. >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To bych ti i věřil.. Ale těch dvacetiletých, co by si tu Corsu mohli koupit nebude moc a ten zbytek ukecá rodič na něco jinýho. Fabii v běžném provedení nezatracuju, ale tohle je fakt o ničem. Mě se asi nejvíce líbí tak jak je vidět na této fotce [odkaz] Uměl bych si ji představit i v jiných barvách, zejména ve velmi světle zelené a i růžová by se neztratila, v kombinaci s bílou by byla super (pro holky). Ale Corsa, tak Corsa mě teda nebere.. OPC je sice něco jinýho, ale to už jsme zas jinde. Naopak, mít na novou káru ve dvaceti, tak bych skočil po tom GP. Ano to tvé Maserati pro chudé je přesně ono. Ta tebou tolik nenáviděná muréna z italských vod, by splňovala mojí představu. Nebo Polo. Fabia s tímhle pseudoRS packetem, to ne. Ale auto, který jsem chtěl ve dvaceti vypadalo stejně úplně jinak.
Swift. Výborná nabídka, nevýborné auto. Stačí si promluvit s objektivním majitelem!!
Do Punta, do Fabie, do Clia nikam se pohodlně neposadí tři dospělí!! Pár milimetrů nehraje absolužně roli. To jsou pseudoargumenty!!! Na Fábii se prostě nadává, protože je to moderní. Kdyby stálá výrazně méně, byl by to levný šunt. Když stojí co stojí, tak se ***i. Že je to na úrovní ostatních, nevadí, jenže to je Škodovka. Ono přiznejme si. I kdyby Škodovka udělala druhé F430, stejně pohledné, stejné rychlé a o polovinu levnější, stejně se bude nadávat na Škodu! Náš národ to má holt v krvi 😒
Focus v plný náloži za 450 tis. Kč. Tak to je hezká představa, ale jen představa!!!
lorenzlubos
To je akoze povodny autodoplnok? Odkial to mas, ceece?
lorenzlubos
Tak, tak. Ako niekto hore pisal. V nemeckom teste musi vyhrat nemecke auto. 😄
villeneuves2
Celkom pekna diskusia. 😄

Ludia tu maju triezve nazory az na par jedincov a VW Group financovany GTI.

Robi to pre peniaze takze k nemu pisat nebudem.

FABIA I. bola skvele auto (stale je) po dosluhujucej Felicii to bolo auto novej platformy. Super podvozok! OHC motori nic moc ale 16V a HTP celkom OK. TDI tiez. SDI uspora! Skoda investovala vela do vyvoja. Oplatilo sa bol to bestseller.

FABIA II. Zatial sklamanie. Technika ? To iste ! Podvozok ? ten isty... Design ? To necham na kazdeho nech posudi podla mna ale grc! Cena ? Priserna!!! Spolahlivost ? Priemerna!

Fabia 2 je sklamanie.

ODPORUCANY MODEL😒br />
Suzuki Swift (zakladna motorizacia bohate staci)

1.3 68kw /5800 otc. ( kolko kw vam da Fobia ?)

Skode zdar ! (sam Skodu vlastnim)
lorenzlubos
Bol to asi test Auto-Bildu a vyhral Peugeot 207, vraj najma kvoli komfortu. Ale jazdne vlastnosti, brzdy, kufor, priestor(?)...tam viedla Fabia!
..a to si jeste priplatis za autoradio a el.okna aj v zadu >😁 takze sory, oprava 1.250.000 >😁 >😁
tak si priprav melona,,, >😁 >😁 :no: :no:
Tomiss
:yes: Corsa se Opelu povedla...ať vybereš "dřídvéřko" pro svobodné,"pětidvéř" jako druhé auto do rodiny nebo našlapané OPC pro nevšední zážitky,určitě to nebude krok špatným směrem... 😉
podle toho jak odpovidaš a jak se ptaš tak nema cenu vysvětlovat nejlepši bude kdyš se do fabie posadiš ve 3 a potom do aut stejneho segmentu a potom nebudeš psat hlouposti pokud tu možnost maš ted třeba BRNO
Mlada Bolehlav odpovida : NASR_AT >😒]
GTI
>😁 BRAVO, BRAVO >😁 :yes: :yes:
Avatar - MeSiL
MeSiL
:yes: těším se na combi! Ale hlavně na RS! :yes:
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
1,2 HTP motor ducha sportovního pro cápka mladého není, potřebou jeho jest zrychlení a síla velká..HTP budiž tedy motorem pro ty pro něž povinné ručení nade vše jest... 😉 motor silný jež benzín chlemtati bude, ten necht přijde! 😄
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
...snad bude hlas můj vyslyšen a vláda nad vlásenkami lučin a hor krajů českých bude opět v rukou šípů okřídlených 😉 do dob těchto, vysokootáčkové stroje atmosferického plnění z východu, mladí cápci čeští sedlati budou 😉 😉
GTI
Je mi jasné, že tebe, mladého nadrženého býčka, láká styl, vítr ve vlasech a otevřené nebe... Jo, jasně. Fabia není prioritně tvořená pro tebe. Škoda musí uspokojit nejen býčky, to snad chápeš... ovšem to neznamená, že bys měl Fabii tupě zatracovat. FABIA je totiž osmnáctým nejprodávanějším vozem v Evropě... Uaaa to je šleha, co. No, tak můžeš přemýšlet, jestli nemáš být ve svých negativních soudech o Fabii zdrženlivější. Protože jinak budeš těm, co dělají do aut k smíchu. Takže co pro mladého nadrženého býčka... no, GP asi těžko, příliš jednoduchý design, příliš unylá tvář. Dokonalost vnitřku 207 tě asi nenaispiruje, rozporuplnost předku Clia tě asi také nepřitáhne, ale myslím, že i tak máš možnost naplnit své dravčí sny. Podle mého CORSA je přesně to, co to teď chce. Být mi kolem dvaceti, umím si představit, že si koupím Corsu a budu jí milovat. Corsa totiž je auto s veskrze aktuálním designem, který se jen tak neokouká, přitom je dost přidrzlá, takže nepochybně s ní sklidíš úspěch. Jo... CORSA by ti mohla sedět... A když ty jí posadíš na krásná a přiměřeně široká kola (viděl bych to kolem 195 až 205) budeš králem ulice. Tohle mi můžeš věřit.
Korekce chyb😒br /> ...ze kdy si = ze kdyz si
Preco = Prece
Korekce chyb😒br /> ...ze kdy si = ze kdyz si
Preco = Prece
Souhlasim s tebou uplne ve vsem, az na tu posledni uvahu, ze kdy si neco koupi spousta lidi, tak je to automaticky dobry vyrobek - cili heslo "Preco tolik lidi se nemuze milit", tak to fakt neuznavam.
Tim ale netvrdim, ze Fabia I je spatna, naopak (zde to asi opravdu plati)! Prijde mi jake vyborne auto. FabiiII jsem jeste neridil, pouze videl, takze nevim. Muzu posoudit jen vzhled a ten se mi az na predni cast vozu libi, zvlaste boky a zadni cast mi prijde velice zajimava, stejne jako interier ala Roomster.
musím sa smiať nikde som nepísal,že celosvetovo,ale fabiu vidieť na každom rohu... s tou šírkou by som to tak nedramatizoval byť tebou...nauč sa čítať a potom reaguj na moj príspevok vidno ,že patríš k tým deťom bez mena...príšerne uzke😁 čo to znamená?? nezmestíš sa na predne sedadla?? alebo neposadiš troch dospelich dozadu či ako??
GTI
😄 😄 BRAVO 😉 :yes: :yes:
auto je přišerně uzke jak venku tak ve vnitř a otom to je tzn. že se muže na šiřku měřitn s o segment nižšimi auty a kolik si jich koupilo lidi punto fiesta 207 clio atd. jsou daleko prodavanějšimi auty tak tu nemel
GTI
Byl to test 207, Fabia, Corsa, Clio a GP na základních motorizacích. Vyhrála 207, 2. Fabia, 3, GP, 4. Clio, 5, Corsa.
;-\ :yes: :yes: :yes:
Viete vždy vie rozosmiať? narážka na šírku novej fábie...je o 4mm užšia a hned je strašne úzka a pritom na fabii I to nikomu nevadilo >😁 Tiež sa mi zastavuje rozum nad niektorými príspevkami nad ktorými samozrejme nieje podpis/pred také výplody detskej fantázie by som sa tiež nepodpísal.../ 90% tých čo tu píšu pod tento článok videli Fabiu II na obrazkoch pripadne niekde v showroome aj ja som jeden z nich a preto si nedovolim hodnotiť jazdne vlastnosti dokonca niesom dizajnér nedovolim si hodnotiť dizajn ,ktory sa 50% vodičom páči a 50% ním opovrhuje každe nove auto ma svoje pre a proti.Napriklad mne sa nepači peugeot 207,lebo vyzera napuchnutý až nevkusny oproti 206ke...ano moda je taká všetko sa zväčšuje,ale za cenu hrozneho vzhľadu...Osobne ma design novej Fabie oslovil a páči sa mi a dokonca beriem aj podvozok sz Fabie I ten bol vynikajuci,koniec koncov väčšina konkurencie prebrala tiež ten isty podvozok,ale nechvali sa tým...A ceny? myslim,že vhodne prečo by mala byť škoda lacnejšia ked ponuka rovnaku kvalitu v niektorých aspektoch dokonca viac,samozrejme inde menej...časy ked bola škoda lowendovou značkou su dávno preč. Fabiu nemožno zrovnávať s Loganom ,lebo ten je stary už ked zojde z vyrobnej linky a bezpečnosťou sa nechyta na male automobili ani z pred 4ch rokov.Preto sa vam ludia čudujem,že čo dristate vkuse ked si aj tak vyberiete konkurenciu a nakoniec budete ľutovať...ked je fabia tak draha prečo si ju kupilo tolko ludi?? však malých aut je dosť za lepšie ceny ne?😁 tak sa majte a všetkym vam pseudo odborníkom posielam :no:
tak vypada to spis jeste hur, ale s tema rozmerama je to naprosta pravda, to auto ma proste spatny proporce, a to se ani zamaskovat neda, to neni chyba designeru, ktery museji dodrzet zadany rozmery.. udelat auto vyssi jenom aby bylo vevnitr zdanlive vic mista a aby ridic (pro me nesmyslne) sedel vejs, kdyz to ma negativni vliv na jizdni vlastnosti a na vzhled je podle me v tyhle tride blbost a navic ho zuzit, to uz je moc kompromisu najednou
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
prrrr jen klid 😉 Ja mluvim jen o tom,ze se to tu tradicne zase zvrhlo v bourlivou diskuzi a kazdej si prihrejva tu svoji polivcicku. Ja rikam,ze fabii bych si asi nekoupil,protoze se mi nelibi a jelikoz jsem jeste mladej clovek,tak na prakticnost tolik nehledim. Fabii jsem nejel,takze ji ani nechci pomlouvat! Netykalo se to toho kitu...To samozrejme beru jako silenstvi dat za to ty prachy...ten pseudodifuzor vzadu je komickej. Prijde mi to jako blbost ty spoilery jeste tahnout dolu...niz nez puvodni! Zase ji to pridalo na vysku
To už si z lidí škoda dělá legraci nebo je to jen letní kachna?
kolik stojí opel corsa opc nebo corsa gsi? - 600 papírů bych za fabii s tdi fakt nedal, za podložky na kola a vytažený blatníky bych připlatil (nechat v modrý s bílou střechou). Už 450 tisíc je pálka a ještě dalších 150 za elektronický sračičky a kus plastů. Neni za ty prachy základní superb???
Tak za 570 tis. by mi přišla i RS drahá. Natož "pouze" verze Sport se 77kw a pár plasty navíc ;-\
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
kdo ten test vyhral ? pokud jsi to tu uz nekde psal,tak se omlouvam,prehlidnul jsem
Avatar - MeSiL
MeSiL
...opakuji: můj názor- Fábka je fakt krásná. První foto nic moc. Ano i ted se mi zdá, že ji mohli udělat širší, ale v oranžové s bílou střechou to je fakt paráde. V praze ji potkávám s 70ti- letou řidičkou jako 20ti-letou řidičkou. Fabka se líbi. Mě nezajímají vaše názory ovlivněné tím, že to má šíp s křídlem ve znaku.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
jeste dodatek...misto optickyho kitu bych radsi dal sportovni podvozek a posunul ji trochu dolu,kdyz uz teda nejaky upravy...i kdyz by to bylo na ukor komfortu,melo by to aspon nejakej "sportovni" efekt!
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Zajimalo by me kolik lidi tady mluvi z vlastni zkusenosti...tzn. ze si projeli vsechny auta,ktery se tady porovnavaj a zaroven NEVLASTNI jedno z nich,aby se zachovala nejaka objektivita...Ja jsem bohuzel nejel ani v Puntu ani ve Fabii,takze tyhle vlastnosti hodnotit nemuzu. Designove se mi vic libi Punto,Fabie opravdu pusobi hodne vysoka a uzka,obzvlast s timhle "kitem"! Jediny co by ji mohlo pomoct,je cerna barva,ktera ji opticky zmensi...viz. roadlook
proc bych mel jmenovat stejnou tridu? klidne muzu i vyssi......nissan qashqai/1,6/84kwh/115k v plne palbe-bez kuze a navigace 621000+12000za barvu..a prostor ani nemluve-na fabku se muzu vysr,,,,at....... :no: :no:
teda nechapu kdo zatohle da pul mega???? uz v zakladu sem se dival ze stoji 450tisic si rikam ze se asi ve skodovce ***i ale kdyz jsem jeste videl co je vsechno za priplatek tak ani *!!!! treba focus nobe ceed jsou za tuto cenu v plne palbe bez zadnych priplatku s dieselem a to mnohem lepsim nez skodovkarsky traktor!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Z těch co si vyjmenoval bych ji zařadil asi až na konec. Přičemž Polo na první místo. S tímhle "stylingem", to je tragedie, podkresluje to ten nelahodný poměr výšky a šířky.
Nechapu, proc je nutne z maleho obycejneho auta (i kdyz priznavam, docela slusneho), delat neco, co vypada jako neco jineho. Snad jedine proto, aby pak majitel s pocitem, ze sedi v zavodnicce, prekracoval nejen moznosti sve, ale i technicke moznosti vozu. Pripoustim, ze pro mlade muze muze takova uprava vyvolat zdani , ze vlastni kockolap (kdyz uz nema na opravdovy), ale dnes jiz vetsina "slabsiho" (??) pohlavi umi docela posoudit jak technicke parametry takoveto "NADHERY", tak i jeji CENU >😁 . Nekdo tyto pripady oznacuje jako mlade bycky, jiny jako zastydle pubescenty.
Tak to snad uzavrit sloganem "AT SE HYBOU KSEFTY" :-!
El. okna, el. zrcátka, centál, palubní počítač, vypínatelný airbag spolujezdce, čidla pásů, dveří, žárovek, možnost nast.zvuku blinkrů, indikátor ozn. překr.rychlosti, šest reproduktorů, 15" kola atd... v úplnym základu.
Vono se jim to podari, tesim se az nalepovaci mracitka od Milotecu prelipnou pulku prednich i zadnich svetel.Pak uz bude maslovej dojem dokonalej...skoro..
Diky :-!
Měl jsem možnost spatřit několik těchto Fabií při jízdních zkouškách. A jednoznačně se nemohu dočkat na verzi Fabie sport combi. Jednoznačně koupím! A možná, že i tu žlutou 😄
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohužel musím opět konstatovat, že ani tento paket fabii nezbaví přídomku vysoká a úzká, to je co se designu a vnitřního prostoru týče ten zásadní problém, který může vyřešit až nástupnický model. O tříválcích ani nemluvě.
...ty ses ale kok,t....za 1- myslim grande....a za druhy-tam bylo porovnani tydle fabky z puntem a to je 600 000 ku 230 000-a to je rozdil nehledec na vybavu a a motor .Kdyz chci kvalitu tak si koupim za 600 000 auto..a ne nahrazku sladidla, co vypada jak tenisak co prejel traktor
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
na těch kolech to vypadá hrozně. Tahle fóbie by potřebovala asi 19" kola, snížit a ještě podložky aspoň 25mm, aby to nevypadalo tak legračně. Dneska vůbec skoro všechny auta vypadají na jiných než největších kolech trapně.
...hov.o
Ano, v základní motorizaci (44kw) a výbavě to je trhák! Švihadla, dvě díry před spolujezdcem, další uprostřed, protáhneš se když chceš zamknout všechny dveře a místa, že nemůžu ani zavřít dveře. I uplnej laik si musí spočítat, že s nejmenší, dosova tragickou šířkou nemůže bejt nejlepší ve vnitřním prostoru, já nepotřebuju mít nad hlavou dvacet centimetrů, potřebuju je do šířky. Proto na konkurenci ztrácí, teda kromě německých časopisů a světa motorů.
duhnusíme >😒]
to bude tim, ze s tim nalitaji 500 km a pak to jde do firemniho servisu.. pujce mi hatapku to na rok osoupeme ji o 80.ooo po dalnicich a uvidime :-!
sh.t je sh.t a s tím se nedá nic dělat aneb z ho.na bič neupleteš
Hahahaha!! >😁 >😁 Punto??Si děláš legraci nebo ti vzali občanku!Je řeč o autech!Né o nepovedených a nespolehlivých nahražkách 😉
Hahahaha!! >😁 >😁 Punto??Si děláš legraci nebo ti vzali občanku!Je řeč o autech!Né o nepovedených a nespolehlivých nahražkách 😉
Ty srandisto,getz není auto!! 😒
:yes: :yes: :yes: * nevysvětlíš.
Teda aj tu *som tiez myslel.
Nechápem čo by nebolo vidieť.
Ten body kit. Předek je divnej. Zadek docela jde, i se mi to líbí. Být tam dvojitá koncovka, bylo by to docela pěkný. Hodnotím za sebe, aby to zase někdo neobrátil!
RS
K těm 25 tisícům se nějak nemohu dopočítat, ale musim až překvapivě uznat, že na originální autodíly jsou třeba 16" kola za 12800 velmi dobrá cena :yes: Na druhou stranu tyto tuningová oblepovátka moc nemusim. Přední spojler se mi moc nepozdává, ale zase zadní křidélko s "difuzorem" vypadá celkem věrohodně. Jak tu někdo zmínil, cena přes půl milionu se zdá na takto malý vůz šílená... je třeba si ale uvědomit, že konkurence by na tom cenově nebyla jinak, nebo takovou výbavu ani nenabízí.
A to je ve stejný třídě? Tyhle mrňavý auta jsou s vyšší výbavou a silnějšími motory prostě drahý! To je prostě fakt. Dobře si vzpomínám na Clio na Autorevue.cz a test nového Clia zdaleka ne v maximální výbavě za 750 tis. Kč!!! Takže v solidní výbavě a motorizaci to leze nahoru všem, nejen Škodě.
Giorgio
Jen taková narážka za narážku... On stejně ten airbag neřeší všecko...
Chevrolet Epica - 150 PS 320 NM - a aspoň se svezu pořádným kočárem a nemusím na to dávat hromadu "bordelu" aby se na to šlo dívat.....
Chevrolet Epica - 150 PS 320 NM/2000 ot - a aspoň se svezu pořádným kočárem a nemusím na to dávat hromadu "bordelu" aby se na to šlo dívat.....
skvele, zavarovat se nic nemusi, bodykit neni potreba zbytecne kila navic, tri dvere by byly fajn, motor staci 1.2 12v (mozna doplnit o vrtuli😊 ) je s nim hodne zabavy pro ty co umi pouzit prevodovku, ti co neumi at jezdi mhdeckem 😉 fabka sice neni tak daleko pred konkurenci jak byla FI v dobe uvedeni, ani dokonala neni, ale je to fajn vozitko 😊)
s tou cenovkou se ***i v kině...za takový peníze koupíš už auto a ne tohle.proboha!!!
Jmenuj v této třídě auto s podobnou výbavou a takto silným dieselovým motorem za nižší cenu? Těším se na ten dalekosáhlý seznam!
Oni Fábii nefungují? Nějaký důkaz nebo jen narážka proti Škodě?
Ale no tak, v Grande Puntu je opravdu, ale jen opravdu mírně víc místa do šířky. Tři dospělí lidí si tam pohodlně taky nesednou. Nehledě na to, že sedadla taky žádná sláva. Pro tuto třídu nabízí pro čtyři dost místa Punto i Fábia. Víc bych to neřešil. Pro pět to není, když je tam budu chtít narvat, tak se tam narvou!
K tomu Puntu. U nás díky slevám je někdy i levnější než Fábie. 1,2 v Puntu je tragédie a jízda je subjektivně línější než ve Fábii (kde to také není žádná sláva, ale co víc čekat od 1,2-jako dvoulitr to jet prostě nemůže, to hodně lidí nechápe). Punto je líbivý auto. Nabízí toho dost. Mě se také líbí. Ale rozhodně nepřevyšuje ostatní tak, aby kralovalo třídě. Dnešní auta si jsou hodně podobná. Jedno má tohle, druhý tohle. Rozhodující jsou osobní preference. Ať každej koupí cokoliv v této třídě, neudělá špatnej obchod! A Fábie. Mě se docela líbí! A už věřím těm, co tvrdili, že ten desing nebude stárnou. Ale někomu se třeba nelíbí. Každý jsme jiný 😄
Giorgio
Já jsem fakt zvědavý na Milotec. Bude mít co dělat, aby trumfnul fabriku... >😒]
Giorgio
Ale aspoň fungují...
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
Dejž nám českým cápkům konečně vůz, kterýžto třídveřový bude, výrazu širšího a agresivnějšího, s motorem benzínovým a silným, jako české národní ego jest, kterýžto veškerou korejskou konkurenci v zatáčkách a dlouhejchtáhlejch do země zadupe... Nikoli nežádáme však kitů drahých, kteréžto jsou oproti standartu jinak tvarované pouze jsou a koncovky výfuku, kterážto rozšlápnutá zdá se.. těchto úprav vyvaruj se a rač zadní dveře zavařiti, vůz roztáhnouti a silný motor v něj vložiti... 😉 pak ustanou pomluvy zlé a mladí cápci se k tobě navrátí :-!
tak přemýšlej.. když píšu o sezení vzadu....kde se asi dá sedět vzadu ... na každé straně tj... na krajích a pak někdy i mezi těmito dvěma místy (kromě fábie).. tomu se říká vzadu uprostřed... k té 500 je to auto určený pro 1 -2 lidi (což je většinou dle statistik to kolik lidí v autě jede) a že má ještě místo vzadu je takový malý bonus, ale Fiat nehlásá že to je rodinné auto.. na rozdíl od škodovky, která lidem namlouvá že Fábia je rodinné auto....a taky jsem seděl v Grande Puntu vzadu.. a to je sakra jiný kafe než Fabka, stejně jako překvapující je i prostor v letitém Getzu versus nová Fabia... wo tom to je.
GTI
No, v F500 opravdu rodina (4) nevyjede >😁 Já nepíšu dozadu, já píši někam na ten střed, jak se nahoře zmiňuješ. Samozřejmě, že ve Fabii odvezeš dva školáky jako nic. Přesně tak, jako v Corse, například.
Krabice od másla je hezčí
GTI
No, tu dvakrát větší výbavu bych si přál vidět, když tak ji tu vypiš. Například BRAVO v základu má vynikající cenu.... a jen dva pytle. Pro sebevraha výborná volba, viď...
.... >😁 >😁 >😁 >😒] :yes: :yes: :yes:
..jenomze punto v zakladu koupim za 230 000, a jeste k tomu mam 2xlepsi vybavu nez fabka...a to je ten podstatny rozdil...za tuhle cenu [co tam uvadeji-600 000] mam nove bravo a to se neda srovnavat...
Me se nova Fabika nelibi stejne, jako stara.Ale tohle me dostalo.Kdyz si priplatite 25 000Kc , udelaji vam z nove fabie jeste vernejsi kopii krabice od masla.To je fakt pecka :no:
si děláš ***ky i starej Getz nabízí v zadu víc místa a vejdou se tam dva lidi a dětská autosedačka k tomu. zajímavé je že do Fabky nechceš nacpat dozadu ani školáka .. protože to je subkompatk a v nedávné diskuzi ses oháněl že Fiat 500 je na nic, protože s ním 4 nebo 5 člená rodina nemůže na dovolenou >😁 čéče si ujasni priority.. a používej stejný měřítka
To je pěkný ...ŠROT na Grande Punto nemá ani náhodou
GTI
Jistě... Pocit, že když si koupím Punto v základu, získávám vlatně takové malé Maserati, je opravdu jen zcela klamným pocitem těch, co neví, jak dobrá Fabia je.
...presne, aspon by nebolo vydiet * od vtakou... >😒] :no:
GTI
65 kilo, ty budeš ranař 😉 Stydlíne... kam doprostřed bys ve Fabii cpal dítě? >😁 Člověče... to je subkompakt, fotel na zadní lavici hledej v Superbu. Co se týká zadního místa, je Fabia v lepší polovině mezi konkurencí. například 207 je o poznání vzadu stísněnější...
Prostě to tak je. Jenomže pro někoho jsou fakta nepohodlnou přítěží. :yes:
presne , strasny hnus-a jeste k tomu za 600 000, si asi vyblili oko ty drevaci ze skodovky...oni neznaj pojem primerena cena....za to bych tak tak navrhoval do 300000, to by se pak mozna chytlo....to bych si dolozil 200000 a koupil si poradnej autak a ne tudle sracku....my zacina pripominatVW :no: :no:
GTI GTI... vnitřní prostor.. tak akorát pro řidiče a spolujezdce.. seděl jsi v tom i v zadu..??? já ano a je to tak pro dva dospělé a dvě děti. zadní sedačky jsou tak tvarované, že i mě 173 cm vysokého a jen 65 kg vážícího tvora (lidovou řečí nevelkého a štíhlého) tlačili ze stran.. o tom že do prostřed se neposadí ani dítě školou povinné škoda slov. Co se motoru týká... porovnat mohu jízdu do kopce s Feldou 1.3 (50 kW) a starou Fábií 1.2 HTP (47 kW) a nutno smeknou před feldou.. je sice hlučnější, ale naložená a do kopce tahá líp než HTP s papírově lepším krouťákem.
😄
u staré se moc nepovedl, ale mohli by se poučit, bohužel bude asi třídvéřák... 😒
To jako že je to plagiát? Ta podobnost je naprosto v mezích běžnejch úprav - prostě náznak deflektoru.
To byl osobní názor. Nepruď
GTI
Já to přece vím... známe ty německé, francouzské, italské... testové kejkle 😄 jenže víš co je pikantní, že v tom německém testu zvítězila Fabia i nad německými auty... dokonce smetla i Corsu, koneckonců, německé auto ani nevyhrálo.
Jses asi posledni, kdo veri nemeckym autotestum. Mrkni se do auto-bildu. Tam taky nemec vzdycky vyhraje. Nemci to maj v nature, nenechaj vyhrat nic jinyho, vzdyt davaj body i za image!! Precti si testy a srovnani napr. na ruskych strankach, nebo na skandinavskych. Tam poznas opravdovy argumenty.
Avatar - Well-being
Well-being
Fabii II, úzké a vysoké krabici bez šmrncu a elegance nepomůže kit ani za 100 tis.
Avatar - Dave-lamino
Dave-lamino
Tak jsem se nestačil divit co nám to chlapci ve škodovce vytvořily za původní autodoplněk ... .Odesílám odkaz produktu který vznikl v roce 2001 .

[odkaz]ího-nárazníku
GTI
Teď testovali v Německu pět segmentárních konkurentů a Fabia skončila druhá :yes: Světě div se (tedy, neználkové, divte se), body získala i za pružnost 1.2 HTP zejména v nízkých otáčkách, kde převálcovala komplet svou konkurenci... Je osazena základní motorizací s níž je mezi konkurencí se základní motorizací jízda nejpříjemnější. A ještě zajímavost - velmi byl chválen i vnitřní prostor, přístrojovka a zejména sedadla. Fabii II chce vzít s tou bílou střechou na meruňkové barvě... pak je to aktuální trhák. Ze současné nabídky (207, Corsa, GP, Fiesta, POLO...) patří Fabia II opravdu k tomu nejlepšímu, co lze dnes pořídit.
A keby tam dali aj tu bielu strechu to by bolo... 😄
není to náhodou to,co tu bylo nedávno jako spy photos a někdo to nazval fabií II RS? ;-\ ..není to sice nic moc,ale mám strach,že se to chytne 8-s 8-s 8-s
Tak nějak 😄 Ne že bych tu novou fábku nějak opěvoval, ale taky nemůžu říct, že by se mi vůbec nelíbila. S tím paketem se mi ale vyloženě líbí :yes:
Já vím že je teplo a po obědě se chce spát, ale pak nesmíš po probuzení hned psát protože pak jsou to bláboly.
Stara Fabka taky nic moc, ale porad lepsi nez tahle zruda. Asi jdu blejt...
Mně se "tada" taky nelíbí.
Lehce otunovany srot za luxusni cenu...
nepomuze...
Mně se tada nelíbila niky. Auto bez duše.. To stará Fábka je čupr!!!
To auto se mi líbí čím dál víc!
este keby sa tak dalo objednat o 5cm nizsia a 5 cm sirsia >😒]