Elektromobilita
@Tycoon
Obvykle neni problem pri maximalnim napeti.
Obvyklym limitujicim faktorem je proud, tudiz limitaci vykonu bych ocekaval spis pri minimalnim napeti.
2.400A je sileny.
😀
Obvykle neni problem pri maximalnim napeti.
Obvyklym limitujicim faktorem je proud, tudiz limitaci vykonu bych ocekaval spis pri minimalnim napeti.
2.400A je sileny.
😀
@Tycoon
625V max?
To je dost malo...
Odkud to mas?
Edit: Uz to chapu. Vydelil jsi 1,5MW 2400A? Takto ale neziskas maximalni napeti...
625V max?
To je dost malo...
Odkud to mas?
Edit: Uz to chapu. Vydelil jsi 1,5MW 2400A? Takto ale neziskas maximalni napeti...
@Pepa_007 No taky se dozvíš, že tam budou baterky, takže ten stojan bude tak drahý a energie tam nabíjená bude stát tolik, že tam stejně nikdo nebude nabíjet. Klasická čína.
To že se Číňani předhánějí ve slibování je přece běžné, novým standardem by bylo kdyby sliby dodrželi. Zatím jim nejde nabíjení pod minus deset stupňů tak i tohle nějaký ten háček mít bude 😄.
Edit: taky by jim slušel nový standard místo starého 996 a kdyby přišel nový standard jednání s Taiwanem. A nezapomeňme na Ujgury.
Edit: taky by jim slušel nový standard místo starého 996 a kdyby přišel nový standard jednání s Taiwanem. A nezapomeňme na Ujgury.
@Tycoon
Obvykle, kde je to limitováno fyzikálními zákony, tak samozřejmě ano. Tady je limitem zřejmě marketing nebo úkol zadaný stranou a vládou.
Těch 1,2 MW nebo 1,5 MW, kterou má nabíječka Huawei dávat, je příkon středně velké továrny. Už to je samo o sobě šílené.
Obvykle, kde je to limitováno fyzikálními zákony, tak samozřejmě ano. Tady je limitem zřejmě marketing nebo úkol zadaný stranou a vládou.
Těch 1,2 MW nebo 1,5 MW, kterou má nabíječka Huawei dávat, je příkon středně velké továrny. Už to je samo o sobě šílené.
@psel
Nabijecka napojena na VN s vyrovnavaci baterii bude na vystavbu IMHO rozhodne levnejsi nez benzinka se zakopanou nadrzi.
Nabijecka napojena na VN s vyrovnavaci baterii bude na vystavbu IMHO rozhodne levnejsi nez benzinka se zakopanou nadrzi.
Temelín má 2172 MW. Tzn obslouží 2100 těchto nabijecich míst. Pokud nebudeme uvažovat sdílení a nižší nabíjecí výkony.
Strašná představa. Co budeme dělat az v 2026 odstavi 40% výroby elektřiny v uhelných el.
Strašná představa. Co budeme dělat az v 2026 odstavi 40% výroby elektřiny v uhelných el.
@MarekAbsolon
Ano, může. Ale nikde není uvedeno, jaké maximální napětí Huawei umí, nejtypičtější je 800 V, může být samozřejmě i více. A jelikož Huawei uvádí všude "až" a výkonové parametry mu nesedí (1,5 MW vs. 20 kWh za minutu), tak se klidně může stát, že maximální výkon nabíječky není při maximálním napětí.
Ano, může. Ale nikde není uvedeno, jaké maximální napětí Huawei umí, nejtypičtější je 800 V, může být samozřejmě i více. A jelikož Huawei uvádí všude "až" a výkonové parametry mu nesedí (1,5 MW vs. 20 kWh za minutu), tak se klidně může stát, že maximální výkon nabíječky není při maximálním napětí.
"Jednou z nich je známý výrobce elektroniky Huawei, který uvede vlastní stojan s výkonem 1,5 MW a maximálním proudem až 2.400 A. Podle firmy dokáže nabíjet až 20 kWh každou minutu, samozřejmě pouze teoreticky, protože zatím neexistuje auto něčeho takového schopné. Nejdále je dnes BYD s 1.000 V a 1.000 A platformou, jeho auto by se na stojanu Huawei nabíjelo výkonem 1 MW."
Čínští soudruzi za přispění autora článku už umí překonávat fyzikální zákony. Nabíječka Huawei umí dodat až 20 kWh za minutu, tedy až 1,2 MW, přesto má jejich nabíječka avizovaný výkon 1,5 MW. BYD se nenechá zahanbit, jelikož dokáže na nabíječce Huawei nabíjet napětím 1000 V, přestože nabíječka má napětí maximálně 625 V (1,5 MW děleno 2400 A).
Čínští soudruzi za přispění autora článku už umí překonávat fyzikální zákony. Nabíječka Huawei umí dodat až 20 kWh za minutu, tedy až 1,2 MW, přesto má jejich nabíječka avizovaný výkon 1,5 MW. BYD se nenechá zahanbit, jelikož dokáže na nabíječce Huawei nabíjet napětím 1000 V, přestože nabíječka má napětí maximálně 625 V (1,5 MW děleno 2400 A).
Milence, společný podnik Traton Group, Volvo Group (vlastník Čína) a Daimler Truck (částečný vlastník Čína). Letos v únoru dostala Milence grant od Evropské unie ve výši 111 milionů eur na stavbu stanic na 70 místech napříč deseti zeměmi EU.
To nevymyslíš....EU dává čínským firmám v boji proti čínským firmám grant 111 milionů eur....to v Bruselu už úplně zcvokli?
To nevymyslíš....EU dává čínským firmám v boji proti čínským firmám grant 111 milionů eur....to v Bruselu už úplně zcvokli?
@psel Jenom jestli si místní placený redakční multitroll nespletl Číňany s americkým fašistou.
@DonVito
...ale to by odpadlo efektivní nabíjení baterka - baterka, nebyli by zaměstnaní ti darmožrouti za volantem dodávek a neprodaly by se ty dodávky - víly i s těma baterkama vevnitř.
A to je špatně. 😀
...ale to by odpadlo efektivní nabíjení baterka - baterka, nebyli by zaměstnaní ti darmožrouti za volantem dodávek a neprodaly by se ty dodávky - víly i s těma baterkama vevnitř.
A to je špatně. 😀
Na co budovat "gigawatové" a vůbec všechny nabíječky, když to už v Londýně dávno vyřešili i s bagrama.
Jsem v kině, na houbách, v práci, v bazénu, na lyžích - kdekoliv, mám odstavenou káru tady a tady, souřadnice GPS a budu zde od - do hodin.
Dobíjecí vílo, prosím, přileť a nabij, děkuji. 😀
Jsem v kině, na houbách, v práci, v bazénu, na lyžích - kdekoliv, mám odstavenou káru tady a tady, souřadnice GPS a budu zde od - do hodin.
Dobíjecí vílo, prosím, přileť a nabij, děkuji. 😀
Baterky musi dojet vzdalenost mezi pauzama ridice.
Vetsi chalenge bude vybudovat infrastrukturu.
Kdyz v dnesni dobe je problem i jen parkovaci misto u dalnice...
Vse zmeni autonomni rizeni.
Az nebude potreba ridic, nebude tak kriticky cas nabijeni.
To si myslim ostatne i osobnich autech.
2.400A je podle meho nazoru drahy nesmysl, ktery (temer) nikdo nepotrebuje (kdyz se oprostim od toho, ze je to pro dnesni baterky v osobnich autech absolutne nerealne)..
Prirovnal bych to k autu co ma 1.000k. Je to hezky, ale dovolit si to muze malokdo. 🙂