Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Volkswagen Polo teď v Česku stojí 350.000 Kč. Levnější jsou i další modely Love
61 komentářů
kesumb
krasnej dukaz jak jsou auta dostupnejsi!
@kesumb
Presne tak. Lidi kupují raději velká auta, protoze na ne mají. Nepotřebuji 2 malá, koupi jedno velké a kdyz mají opravdový nadbytek, koupi druhé, povětšinou taky velké.
Presne tak. Lidi kupují raději velká auta, protoze na ne mají. Nepotřebuji 2 malá, koupi jedno velké a kdyz mají opravdový nadbytek, koupi druhé, povětšinou taky velké.
@Mikesus
polo 2006 40kw 270 tis zaklad, 55kw 351tis.kc
tobe nemusim psat souctovou inflaci za ty roky a diskuzni sasek panda bude stejne neco o petikolce, jelikoz ocekava ze mu to da baba zdarma. Ono ani s tim bydlenim to nebude tak slavny, podobne jako jsme na tom my je na tom Polsko, Slovensko i Madarsko (asi maj taky Fialovu drahotu). Ani rakousko neni zadnej zazrak. Ale tady za vsecko muze Fiala a baba je lek..
Nejhorsi je, ze todle nedochazi tretine volicu..
polo 2006 40kw 270 tis zaklad, 55kw 351tis.kc
tobe nemusim psat souctovou inflaci za ty roky a diskuzni sasek panda bude stejne neco o petikolce, jelikoz ocekava ze mu to da baba zdarma. Ono ani s tim bydlenim to nebude tak slavny, podobne jako jsme na tom my je na tom Polsko, Slovensko i Madarsko (asi maj taky Fialovu drahotu). Ani rakousko neni zadnej zazrak. Ale tady za vsecko muze Fiala a baba je lek..
Nejhorsi je, ze todle nedochazi tretine volicu..
@kesumb
Hele, hádej za čí vlády došlo k poklesu reálných příjmů? Za vlády báby nebo za vlády Fialy?!? Co?? 🤣
Hele, hádej za čí vlády došlo k poklesu reálných příjmů? Za vlády báby nebo za vlády Fialy?!? Co?? 🤣
@rohYpnol
Argumenty ynteligenta, za koho vlady ? Za babiše bylo líp - bude líp, tebe sa to uz vrylo do DNA.
Kazda vlada cini inej dobe a problemom, asi tazko budu mat zhodne vysledky.
Argumenty ynteligenta, za koho vlady ? Za babiše bylo líp - bude líp, tebe sa to uz vrylo do DNA.
Kazda vlada cini inej dobe a problemom, asi tazko budu mat zhodne vysledky.
@lamal
Klasika hujerů. Bába mohl za covid. Ale Fiala za nezvládnutou energetickou krizi a jednu z nejvyšších inflaci v rámci EU nemůže, za tu může opět Bába...
Mimochodem, další paradox hujerů. Fiala nemůže za inflaci, protože za inflaci může Bába + Fiala nemůže za inflaci, protože za invlaci může ČNB... 😁 Zajímavé, že...
Klasika hujerů. Bába mohl za covid. Ale Fiala za nezvládnutou energetickou krizi a jednu z nejvyšších inflaci v rámci EU nemůže, za tu může opět Bába...
Mimochodem, další paradox hujerů. Fiala nemůže za inflaci, protože za inflaci může Bába + Fiala nemůže za inflaci, protože za invlaci může ČNB... 😁 Zajímavé, že...
@rohYpnol
Energeticka krize a inflacia nema povod v neschopnosti vlady, tebe pride ze za to nemozu externe faktory ?
Vojna, Nemecke jadro, nestabilne trhy, konurencia z Ciny, ceska koruna vs € ?
Nikdy si nevyberies spravne, ked budes len slepo verit a je jedno komu, ries dovody a nie len vysledky. Na SK je to peklo len kvoli tomuto, ludia rezignovali na detajly, veria svojmu princovi a ten im pekne vydrbe buducnost.
Energeticka krize a inflacia nema povod v neschopnosti vlady, tebe pride ze za to nemozu externe faktory ?
Vojna, Nemecke jadro, nestabilne trhy, konurencia z Ciny, ceska koruna vs € ?
Nikdy si nevyberies spravne, ked budes len slepo verit a je jedno komu, ries dovody a nie len vysledky. Na SK je to peklo len kvoli tomuto, ludia rezignovali na detajly, veria svojmu princovi a ten im pekne vydrbe buducnost.
@kesumb
Jenže to je mrzáček, do kterého se nikdo nezamiluje. Má pod kapotou slaboučký motůrek a nelze do něj nakonfigurovat skoro žádný výbavový prvek navíc.
Plnohodnotné Polo stojí od 507 000 Kč nahoru. Pak už je asi lepší rovnou koupit Golf s lepším motorem i výbavou za 560 000 Kč.
Jen pro porovnání. Třeba v roce 2015 stálo Polo 1.8 TSI GTI, tzn. vrcholná varianta celé modelové řady, 465 000 Kč.
Jenže to je mrzáček, do kterého se nikdo nezamiluje. Má pod kapotou slaboučký motůrek a nelze do něj nakonfigurovat skoro žádný výbavový prvek navíc.
Plnohodnotné Polo stojí od 507 000 Kč nahoru. Pak už je asi lepší rovnou koupit Golf s lepším motorem i výbavou za 560 000 Kč.
Jen pro porovnání. Třeba v roce 2015 stálo Polo 1.8 TSI GTI, tzn. vrcholná varianta celé modelové řady, 465 000 Kč.
@Tycoon
2006 sportline 96kw tdi stalo 550 zaklad,...
Nevim co stoji leon nebo golf ale oktavka je (ano je to jiny auto, je to 4x4 a neni to HH) z 830 s 2,0tsi.
Souctova inflace od 2015 bude plus 45-50%?
2006 sportline 96kw tdi stalo 550 zaklad,...
Nevim co stoji leon nebo golf ale oktavka je (ano je to jiny auto, je to 4x4 a neni to HH) z 830 s 2,0tsi.
Souctova inflace od 2015 bude plus 45-50%?
@kesumb
A už je to tady. Hujer.... 🤣🤣🤣
Cena auta je určitě běžnou spotřebiteslkou cenou zohledňovanou v inflaci že... v té inflaci o které hovoříš... 🤣🤣🤣
A už je to tady. Hujer.... 🤣🤣🤣
Cena auta je určitě běžnou spotřebiteslkou cenou zohledňovanou v inflaci že... v té inflaci o které hovoříš... 🤣🤣🤣
@panda
problem je ze vw musi platit mzdy lidem, kteri nakupuji rohliky, ktery do spotrebitelskyho kose spadaj...
problem je ze vw musi platit mzdy lidem, kteri nakupuji rohliky, ktery do spotrebitelskyho kose spadaj...
@kesumb
Moment, my se bavíme o platech španělských dělníků?!? Nebo už rovnou těch jihoafrických?!? 🤣
Moment, my se bavíme o platech španělských dělníků?!? Nebo už rovnou těch jihoafrických?!? 🤣
@kesumb
Sumární inflace něco mírně přes 50 %. Takže v přepočtu na dnešní ceny stálo tehdejší Polo GTI cca 710 000 Kč. Dnes za takové peníze ani Polo GTI ani žádné jiné srovnatelné auto koupit nejde.
Ale ano, pokud jde o Polo-mrzáčka, ten dnes vychází výhodněji než kdysi. I mnoho SUVéček, dodávek a dalších aut dnes vychází výhodněji než kdysi. Elektromobily vycházejí mnohem výhodněji.
Sumární inflace něco mírně přes 50 %. Takže v přepočtu na dnešní ceny stálo tehdejší Polo GTI cca 710 000 Kč. Dnes za takové peníze ani Polo GTI ani žádné jiné srovnatelné auto koupit nejde.
Ale ano, pokud jde o Polo-mrzáčka, ten dnes vychází výhodněji než kdysi. I mnoho SUVéček, dodávek a dalších aut dnes vychází výhodněji než kdysi. Elektromobily vycházejí mnohem výhodněji.
@panadol
a cos cekal po babove rozdavani penez kde komu na dluh? Ono i kdyby to nemelo dopad na inflaci, i kdyby to nemelo dopad na vuli lidi vubec neco jeste nekdy delat tak by se podepsala krize po 10 letech rustu. Ale je mi jasny, ze za vsecko muze fialka..
a cos cekal po babove rozdavani penez kde komu na dluh? Ono i kdyby to nemelo dopad na inflaci, i kdyby to nemelo dopad na vuli lidi vubec neco jeste nekdy delat tak by se podepsala krize po 10 letech rustu. Ale je mi jasny, ze za vsecko muze fialka..
@panadol
pockej a to ze stoji polo podstatne min nez stavalo je proroze se dela mimo EU. A za to muze GD, zla Eu, Fialova drahota nebo elektromobilita? Priznej uz konecne ze za naklady v Nemecku se to proste za suchy z nosu ktery bys za to byl ochotnej dat vyrobit neda!
pockej a to ze stoji polo podstatne min nez stavalo je proroze se dela mimo EU. A za to muze GD, zla Eu, Fialova drahota nebo elektromobilita? Priznej uz konecne ze za naklady v Nemecku se to proste za suchy z nosu ktery bys za to byl ochotnej dat vyrobit neda!
@kesumb
Ale samozřejmě, že za náklady v EU se díky GD a zelenorudým komoušům nebude dát vyrobit prakticky vůbec nic. A co je mnohem horší, tak ANI POSTAVIT!!!
Ale samozřejmě, že za náklady v EU se díky GD a zelenorudým komoušům nebude dát vyrobit prakticky vůbec nic. A co je mnohem horší, tak ANI POSTAVIT!!!
@Hendly
850 tisíc. Větší obrazovku a povinné otravné asistenty neberu u hothatche jako něco navíc, ale jako něco méně. A hlavně tomu bude rychleji klesat cena kvůli převodovce DSG, manuál nejde objednat.
850 tisíc. Větší obrazovku a povinné otravné asistenty neberu u hothatche jako něco navíc, ale jako něco méně. A hlavně tomu bude rychleji klesat cena kvůli převodovce DSG, manuál nejde objednat.
@Tycoon
801 tis
https😐/konfigurator.volkswagen.cz/…Z_VW22/V/auv/047?…
Mas auto s vetsim vykonem a konecne, po 20 letech?, na nove platforme, led, dvojzona atd
801 tis
https😐/konfigurator.volkswagen.cz/…Z_VW22/V/auv/047?…
Mas auto s vetsim vykonem a konecne, po 20 letech?, na nove platforme, led, dvojzona atd
@Hendly
OK, 801 tisíc (díval jsem se jen do základní konfigurace, kde svítilo 850 a nenapadlo mě, že se dá doklikat k nižším cenám).
Z pohledu výbavy mi to 10 let staré Polo GTI přijde dostatečné. Za LEDky se tam připlácelo, to jo. Ale nové nemá manuál, což mi u auta pro zábavu přijde důležitější než druhá zóna klimy.
OK, 801 tisíc (díval jsem se jen do základní konfigurace, kde svítilo 850 a nenapadlo mě, že se dá doklikat k nižším cenám).
Z pohledu výbavy mi to 10 let staré Polo GTI přijde dostatečné. Za LEDky se tam připlácelo, to jo. Ale nové nemá manuál, což mi u auta pro zábavu přijde důležitější než druhá zóna klimy.
@kesumb
Jistě. Proto 2015 začínalo Polo na 289t. ceník 🤣🤣🤣
A rovnou odpovídám i na nesmysl který jistě první hujer vytáhne. Ne, cena auta opravdu není běžnou spotřebitelskou cenou!
Jistě. Proto 2015 začínalo Polo na 289t. ceník 🤣🤣🤣
A rovnou odpovídám i na nesmysl který jistě první hujer vytáhne. Ne, cena auta opravdu není běžnou spotřebitelskou cenou!
@rohYpnol
chces odkaz na cenik 2006 nebo si to vygooglis sam?
chces odkaz na cenik 2006 nebo si to vygooglis sam?
@rohYpnol
Pro informaci: v r. 2010 jsem koupil Polo 1.2 TSI (4-hrnek, 77 kW) za 350 000,- Kč. Vyrobeno ve Španělsku.
Pro informaci: v r. 2010 jsem koupil Polo 1.2 TSI (4-hrnek, 77 kW) za 350 000,- Kč. Vyrobeno ve Španělsku.
@Typhoon
Pro info, 2011 stál Golf s tím stejným motorem to co tvrdíš že jsi dal za Polo...
Pro info, 2011 stál Golf s tím stejným motorem to co tvrdíš že jsi dal za Polo...
@rohYpnol Může být... a medián mezd byl 23t. Takže mzdy stouply o 75% a ceny aut o 25%? Fajn, to bychom měli...
@rohYpnol ne průměrné, ale medián. Ne spotřebitelské ceny obecně, ale ceny osobních aut. Pokud ti mzda nestoupla tolik jako ostatním, není to chyba vlády.
@Emel
Pokud ti mzda nestoupla tolik jako ostatním, není to chyba vlády.
Tak tady sis totálně podřezal větev sám pod sebou. Státním zaměstnancům nestoupl plat tak jako ostatním, a je to zcela PŘÍMÁ ODPOVĚDNOST VLÁDY!!! A KDYBY JSI TU CHĚL ZAČÍT ROZVÍJET TEORIE mzda x plat, TAK SPOUSTA MEZD JE NAVÁZÁNA NA ÚROVEŃ PLATŮ!!! Např. ve zdravotnictví!!!
Pokud ti mzda nestoupla tolik jako ostatním, není to chyba vlády.
Tak tady sis totálně podřezal větev sám pod sebou. Státním zaměstnancům nestoupl plat tak jako ostatním, a je to zcela PŘÍMÁ ODPOVĚDNOST VLÁDY!!! A KDYBY JSI TU CHĚL ZAČÍT ROZVÍJET TEORIE mzda x plat, TAK SPOUSTA MEZD JE NAVÁZÁNA NA ÚROVEŃ PLATŮ!!! Např. ve zdravotnictví!!!
Arese
Tak pokud do těch akčních modelů (kromě toho Pola) všude povinně cpou jen DSG, tak jsou ty akční verze k ničemu! 😞
Hendly
Cenik 2015 https😐/www.autocentrum.cz/…wagen%20Polo.pdf?…
Nejlevnejsi Polo 301 tis.
Podivejte se kolik bylo v tom roce na vasi výplatní pásce.
Nejlevnejsi Polo 301 tis.
Podivejte se kolik bylo v tom roce na vasi výplatní pásce.
@Hendly
Co bylo na vyplatní pásce je do značné míry úplně jedno. Nevypovídá to o kupní síle samo o sobě vůbec nic.
Ale ty jsi hujer na kvadrát, takže to stejně nepochopíš.
Co bylo na vyplatní pásce je do značné míry úplně jedno. Nevypovídá to o kupní síle samo o sobě vůbec nic.
Ale ty jsi hujer na kvadrát, takže to stejně nepochopíš.
@rohYpnol
joj, mas pravdu, treba benzin stal 32 korun https😐/www.sydos.cz/…cz15_227000.html
Nebo pockej, kolik ze stoji dnes?
joj, mas pravdu, treba benzin stal 32 korun https😐/www.sydos.cz/…cz15_227000.html
Nebo pockej, kolik ze stoji dnes?
@rohYpnol
to je presne problem tvy uvahy. To, ze NEKOMU zbyde z vejplaty nominalne min nez pred 10 lety (byt v horizontu 20 let je to naprosta kravina) neni problem VW. VW musi platit mzdy v dnesnich vyplatach, kupovat klobasy do kantyny v dnesnich cenach a platit srot v dnesnich cenach. To, ze to cely dokaze tak, ze stoji Polo stejne jako celou dobu co je na trhu krom asi jednoho tejdne naprosty krize kdy byl i tebou zminovanej golf maraton levnejsi nez ted je ohromnej uspech znacici, ze je auto dostupnejsi. A to ze na nej NEKOMU nezbyde s tim dokud to nekdo jinej kupuje je vec druha. Zasadni a neoddiskutovatelnej fakt je, ze obliba a hlavne marze tedlech zakladnich modelu klesa. A jakozto majitel fabie 1,0 mpi chapu proc, lepsi ojetinu nez tak na dren oholeny auto
to je presne problem tvy uvahy. To, ze NEKOMU zbyde z vejplaty nominalne min nez pred 10 lety (byt v horizontu 20 let je to naprosta kravina) neni problem VW. VW musi platit mzdy v dnesnich vyplatach, kupovat klobasy do kantyny v dnesnich cenach a platit srot v dnesnich cenach. To, ze to cely dokaze tak, ze stoji Polo stejne jako celou dobu co je na trhu krom asi jednoho tejdne naprosty krize kdy byl i tebou zminovanej golf maraton levnejsi nez ted je ohromnej uspech znacici, ze je auto dostupnejsi. A to ze na nej NEKOMU nezbyde s tim dokud to nekdo jinej kupuje je vec druha. Zasadni a neoddiskutovatelnej fakt je, ze obliba a hlavne marze tedlech zakladnich modelu klesa. A jakozto majitel fabie 1,0 mpi chapu proc, lepsi ojetinu nez tak na dren oholeny auto
@kesumb
Zcela ignoruješ např. fakt, že to 20 let staré Polo bylo postaveno násobně kvalitněji než to dnešní.
Takže zatímco co staré auto stálo "hodně", tak taky vydrželo hodně.
To, že dnes je auto "levné" za cenu výroby oholené na dřeň, kdy nikdo nepředpokládá že auto za 10 let má ještě jezdit, a naopak dokonce je kalkul de facto řízené životnosti, tzn. auto po 10ti letech má být zralé do šrotu, to zcela ignoruješ.
A to je jen jedno hledisko. Těch faktorů je samozřejmě mnohem víc. Ne, auta dostupnější opravdu nejsou.
Zcela ignoruješ např. fakt, že to 20 let staré Polo bylo postaveno násobně kvalitněji než to dnešní.
Takže zatímco co staré auto stálo "hodně", tak taky vydrželo hodně.
To, že dnes je auto "levné" za cenu výroby oholené na dřeň, kdy nikdo nepředpokládá že auto za 10 let má ještě jezdit, a naopak dokonce je kalkul de facto řízené životnosti, tzn. auto po 10ti letech má být zralé do šrotu, to zcela ignoruješ.
A to je jen jedno hledisko. Těch faktorů je samozřejmě mnohem víc. Ne, auta dostupnější opravdu nejsou.
argejev
asi radsej clio.mimo mesto to moc nebude pri tom vykone a ked mesto tak radsej nepriamy vstrek...
Frfla
aha, pouze manual, tak nic no
Proto musí VW i Škoda situaci zachraňovat "akčními" modely, které prodávají prakticky bez marže že... 🤣🤣🤣
Ale aspoň že pochopili, že bojují o záchranu, a lepší pro ně je prodat bez zisku ale aspoň si zajistit budoucí příjmy z garančního servisu...
V pripade sucheho DSG a (možno) TSI maju o prijmy postarane, takze to staci.
Suhlas
Aut se prodává dost, zákazník si vybírá co si koupí.
VW u nás prodal za duben 120 Passatů a 25 Pol... možná to ti ilustruje tu životní úroveň.
Než napíšeš další pi* tak laskavě čti.
Příklad - Škoda v dubnu 2019 prodala 9000 vozidel. V dubnu 2025 8200...
A to samozřejmě VAG momentálně roste na úkor stellantisu, který nabízí yebky s jejich 1.2 PT které nikdo nekupuje...
Duben 2019 - 7822
Duben 2025 - 7521
A svět se změnil, po covidu se mnohem méně jezdí autem za prací... prostě tolik aut už nepotřebujeme.
7500 aut za měsíc v ČR - to je hodně, nemyslíš?
Co jsi to zas vymyslel za kardinální kravinu?
Jezdi se míň (...za prací)?? Ok, tak jak je možné že provoz významně narostl?? Co? To jezdíme za ne-prací?? V době pracovní?? Asi žiješ v hodně zvláštní bublině...
Minulý průzkum provozu byl na konci covidu, uvidíme jak dopadne letošní. Jeden z výstupů: Z celkového pohledu lze rovněž konstatovat, že pandemie koronaviru přinesla i změny v charakteru vykonávaných cest. Z výsledků sčítání je patrný pokles dopravních výkonů u dálkových dopravních vazeb, které mohly být zčásti nahrazeny videokonferencemi a komunikací na dálku"
Kdo není slepý, tak vidí, že nárůst dopravy za poslední dobu je citelný. Nevím na co potřebuješ průzkum.
K Polu,atmo 3hrnek 1.0 59kW se na nic jiného než na jízdu městem nehodí, ale když už dáš za auto 350tis Kč, čekáš víc… Tj raději půjdeš do bazaru pro Golfa s TSI, protože jezdíš i dál, nejen město a auto využíváš na vše, co je potřeba… Za ty peníze chceš prostě víc, tak slevíš i z roku výroby a dostaneš větší auto s lepším motorem 😋
Holobyt ?