Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZáblesk jistoty pro automobilky? Prošel návrh, který by jim mohl ulehčit
87 komentářů
Tycoon
Ledovec před námi a europoslanci odsouhlasili, že můžeme změnit kurz Green Titanicu o jeden stupeň doleva.
@Tycoon přesně, řešením by bylo odvolat lidi, co tyhle blbosti vymýšlí a vrátit se do normálně fungující ekonomiky
@del42sa
S těma lidma do cíle jménem "konkurenceshopná Evropa" nikdy nedorazíme, to je jasné.
S těma lidma do cíle jménem "konkurenceshopná Evropa" nikdy nedorazíme, to je jasné.
@del42sa to je jaká ekonomika? Ta založenou na pálení fosilních paliv, která za dalších 200 let tuhle planetu zničí? Načež lidi budou pak žebrat po státu pomoc s vodou, potravou, stěhováním, zastavení migrantu apod. a samozřejmě 13. důchody.
Většina studií ukazuje, že přechod na bezemisní ekonomiku je levnější a na životu schůdnější než nic nedělat.
P.S. západní automobilky v elektrifikujici Číně jsou nekonkurenceschopné už dnes.
Většina studií ukazuje, že přechod na bezemisní ekonomiku je levnější a na životu schůdnější než nic nedělat.
P.S. západní automobilky v elektrifikujici Číně jsou nekonkurenceschopné už dnes.
rohYpnol
"Srazili jste náš automobilový průmysl na kolena a vyklidili pole čínským automobilkám. Je to naprosté selhání," Jordan Bardella
"Problém pokut (za emise) je naprosto nepochopitelný," Carlo Fidanza
Sakra, proč tihle pánové říkají přesně co rohYpnol 😁 zřejmě taky proruští trolové že... 😁
Tetuše opět "perlí", opět nám dělá ostudu... Opět podráží naše zájmy.
P.S. Děkujeme, Filipe Turku!!! Sice víme, že to nic neřeší a i tohle je špatně, ale alespoň je ještě šance...
"Problém pokut (za emise) je naprosto nepochopitelný," Carlo Fidanza
Sakra, proč tihle pánové říkají přesně co rohYpnol 😁 zřejmě taky proruští trolové že... 😁
Tetuše opět "perlí", opět nám dělá ostudu... Opět podráží naše zájmy.
P.S. Děkujeme, Filipe Turku!!! Sice víme, že to nic neřeší a i tohle je špatně, ale alespoň je ještě šance...
@rohYpnol
Takze koukam, ze tvůj vzor jsou fašisti a nacisti ( krajni pravice), spolu s populisty ( lháři ). Proto ta adorace ruska, jsi prolhanej nácek nejspíš. Ještě že ten turek tam je, sice je úplně neschopnej, ale máš se na koho odkazovat. On je vlastně takovej prolhanej nacek. ( hajlovani, ss předměty a lži o jízdě na dalnici v Německu)
Presne co říkáme všichni ostatní kromě nácků😒br />
"Evropské automobilky to musejí vnímat jako poslední varování, aby se zaměřily na cenově dostupné elektromobily, anebo budou muset vyklidit trh"
Evropské automobilky ignorují vyvoj a jen chtějí dojit a dojít.
"Za jasnou známku slabosti evropských automobilek v konkurenceschopnosti za liberály označil návrh komise Gerben-Jan Gerbrandy"
Prostě neschopne a neochotne vedení automobilek.
Takze koukam, ze tvůj vzor jsou fašisti a nacisti ( krajni pravice), spolu s populisty ( lháři ). Proto ta adorace ruska, jsi prolhanej nácek nejspíš. Ještě že ten turek tam je, sice je úplně neschopnej, ale máš se na koho odkazovat. On je vlastně takovej prolhanej nacek. ( hajlovani, ss předměty a lži o jízdě na dalnici v Německu)
Presne co říkáme všichni ostatní kromě nácků😒br />
"Evropské automobilky to musejí vnímat jako poslední varování, aby se zaměřily na cenově dostupné elektromobily, anebo budou muset vyklidit trh"
Evropské automobilky ignorují vyvoj a jen chtějí dojit a dojít.
"Za jasnou známku slabosti evropských automobilek v konkurenceschopnosti za liberály označil návrh komise Gerben-Jan Gerbrandy"
Prostě neschopne a neochotne vedení automobilek.
@Mikesus
Zapomněl si u té první citace napsat, koho si citoval a kdo je tvůj vzor.
Mohammed Chahim.
Přečetl jsem si několik jeho projevů v europarlamentu a je typický rudo-zelený fanatik. Obhájce všech evropských regulací, příkazů a zákazů a na konci každého projevu poznámka, že si máme vzít příklad z Číny.
Zapomněl si u té první citace napsat, koho si citoval a kdo je tvůj vzor.
Mohammed Chahim.
Přečetl jsem si několik jeho projevů v europarlamentu a je typický rudo-zelený fanatik. Obhájce všech evropských regulací, příkazů a zákazů a na konci každého projevu poznámka, že si máme vzít příklad z Číny.
@Hendly
Já jsem tady necitoval ani žádného nácka, ani žádného rudo-zeleného soudruha. Vyjádřil jsem svůj vlastní, originální názor se špetkou sarkasmu.
Já jsem tady necitoval ani žádného nácka, ani žádného rudo-zeleného soudruha. Vyjádřil jsem svůj vlastní, originální názor se špetkou sarkasmu.
@Tycoon
Ze někdo investuje do moderních technologií a chce řešit ničení prostředí i zdraví obyvatel, z toho si mame brát příklad, je jedno kdo to je.
Já nemám problém si brat priklad z Číny, Slovenska, ruská, USA, kdyz daný příklad je pro rozvoj technologii, pro zlepšení zdraví, životního prostředí, ekonomiky atd.
Ze někdo investuje do moderních technologií a chce řešit ničení prostředí i zdraví obyvatel, z toho si mame brát příklad, je jedno kdo to je.
Já nemám problém si brat priklad z Číny, Slovenska, ruská, USA, kdyz daný příklad je pro rozvoj technologii, pro zlepšení zdraví, životního prostředí, ekonomiky atd.
@Tycoon
Turka necitujes proc? Třeba jeho prokazeane lzi a nebo vyzyvani k fyzickému napadení oponentu?
Turka necitujes proc? Třeba jeho prokazeane lzi a nebo vyzyvani k fyzickému napadení oponentu?
@Mikesus
Mezi investicí do technologií a placením emisních pokut je rozdíl asi jako mezi narodit se a zemřít ty hujere 🤣🤣🤣
Mezi investicí do technologií a placením emisních pokut je rozdíl asi jako mezi narodit se a zemřít ty hujere 🤣🤣🤣
@Mikesus
Tak zrovna Čínu bych za vzor nedával.
V Číně je více než tisíc uhelných elektáren. Přesto Čína minulý rok zahájila výstavbu nových uhelných elektáren o celkovém výkonu 94,5 GW (zhruba 94,5 elektáren jako je nás Prunéřov). To je desetkrát více než začaly stavět všechny ostatní země světa dohromady.
Co na to pan Mohammed?
Tak zrovna Čínu bych za vzor nedával.
V Číně je více než tisíc uhelných elektáren. Přesto Čína minulý rok zahájila výstavbu nových uhelných elektáren o celkovém výkonu 94,5 GW (zhruba 94,5 elektáren jako je nás Prunéřov). To je desetkrát více než začaly stavět všechny ostatní země světa dohromady.
Co na to pan Mohammed?
@Turek
Proč bych ho měl citovat? Řekl něco zajímavého?
Řekl bych, že Turka nejvíce sleduješ a cituješ ty.
Proč bych ho měl citovat? Řekl něco zajímavého?
Řekl bych, že Turka nejvíce sleduješ a cituješ ty.
@Tycoon
Kde jsem psal, že cina je vzorem v energetice? To jste evsichni tak hloupí, ze si vybíráte odnože průmyslu, který zrovna není na světové špičce? Cina bude vzorem v energetice možná za pár let. Teď rozhodně není.
Kde jsem psal, že cina je vzorem v energetice? To jste evsichni tak hloupí, ze si vybíráte odnože průmyslu, který zrovna není na světové špičce? Cina bude vzorem v energetice možná za pár let. Teď rozhodně není.
@Mikesus "Já nemám problém si brat priklad z Číny, Slovenska, ruská, USA, kdyz daný příklad je pro rozvoj technologii, pro zlepšení zdraví, životního prostředí, ekonomiky atd." - vyvracíš sám sebe, když tvrdíš že nemáš problém si brát Čínu a ostatní za příklad také v ochraně životního prostředí (uhelky atd.). Tycoon tě nachytal na švestkách 😄
@ericn
Tak mne cituj, kde píšu ze dnesni vzor cina je životní prostředí nebo energetika. Jinak jsi bud prolhanej lidskej odpad, nebo nevzdelanej co nechápe psaný text.
To jsem zvědav, do které kategorie patříš. Já ma.urcity tip, ale uvidíme s čím přijdeš.
Nikdo mne na ničem nenachytal, protoze narozdil od tvé skupiny nepotrebuju lhat.
Tak mne cituj, kde píšu ze dnesni vzor cina je životní prostředí nebo energetika. Jinak jsi bud prolhanej lidskej odpad, nebo nevzdelanej co nechápe psaný text.
To jsem zvědav, do které kategorie patříš. Já ma.urcity tip, ale uvidíme s čím přijdeš.
Nikdo mne na ničem nenachytal, protoze narozdil od tvé skupiny nepotrebuju lhat.
@Mikesus hmm, co asi znamenají ty uvozovky v mám příspěvku, asi citace, ne? Tvého příspěvku předtím, ale že nechápeš text, za to já nemůžu 😉
Btw o které skupině mluvíš? Já jsem tu cca 23let jen za sebe...
Btw o které skupině mluvíš? Já jsem tu cca 23let jen za sebe...
@Mikesus
Jsi naprostý zoufalec a ubožák, co vyvrací sám sebe 🤣🤣🤣
Tak jsem nácek, nebo proruský troll podporující denacifikaci?!? 🤣🤣🤣
Mimochodem, Turkovi prarodiče zahynuli v koncentračním táboře v Německu pokud si pamatuji dobře...
Jsi absolutně směšný.
Jsi naprostý zoufalec a ubožák, co vyvrací sám sebe 🤣🤣🤣
Tak jsem nácek, nebo proruský troll podporující denacifikaci?!? 🤣🤣🤣
Mimochodem, Turkovi prarodiče zahynuli v koncentračním táboře v Německu pokud si pamatuji dobře...
Jsi absolutně směšný.
@Hendly
Bizár jsi ty. Hvězdná pěchota. Blbost na kvadrát. To jsi ty.
Turek nikde nehajloval.
Samotné nonverbální gesto zdvižení pravice muselo být doplněno o zvolání „Heil Hitler“ (sláva/zdar Hitlerovi), příp. „Sieg Heil“ (vítězství zdar, někdy zkráceně Heil).
Opět jsi zjevný a uznaných lhář. Omluv se Filipovi Turkovi z nezákonného nařčení a šíření pomluvy hujere!!!
Bizár jsi ty. Hvězdná pěchota. Blbost na kvadrát. To jsi ty.
Turek nikde nehajloval.
Samotné nonverbální gesto zdvižení pravice muselo být doplněno o zvolání „Heil Hitler“ (sláva/zdar Hitlerovi), příp. „Sieg Heil“ (vítězství zdar, někdy zkráceně Heil).
Opět jsi zjevný a uznaných lhář. Omluv se Filipovi Turkovi z nezákonného nařčení a šíření pomluvy hujere!!!
@rohYpnol
Omlouvat hajlovani. Asi takova je tva uroven.
Jestli je pravda, ze jeho prarodiče umřeli v koncentračním táboře tak je to fakt dalsi dukaz jak je vypatlnej.
Odkaz sem nejde takže stačí dat dotaz na google a fotek je tam dost
Omlouvat hajlovani. Asi takova je tva uroven.
Jestli je pravda, ze jeho prarodiče umřeli v koncentračním táboře tak je to fakt dalsi dukaz jak je vypatlnej.
Odkaz sem nejde takže stačí dat dotaz na google a fotek je tam dost
@Hendly
Ty z fotky poznáš co člověk říká?!??
Dolož záznam, kde Filip Turek heiluje. Pokud nedoložíš, tak jsi jen lhář a dopouštíš se trestného činu pomluvy!!!
Podle § 184 trestního zákoníku je trestným činem pomluvy když někdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu.
Samotné nonverbální gesto zdvižení pravice muselo být doplněno o zvolání „Heil Hitler“ (sláva/zdar Hitlerovi), příp. „Sieg Heil“ (vítězství zdar, někdy zkráceně Heil).
Trváš na svém výše uvedeném osočení Filipa Turka, že heiloval? Rozmysli si co napíšeš. Stále máš možnost se za tvoji lež omluvit.
Ty z fotky poznáš co člověk říká?!??
Dolož záznam, kde Filip Turek heiluje. Pokud nedoložíš, tak jsi jen lhář a dopouštíš se trestného činu pomluvy!!!
Podle § 184 trestního zákoníku je trestným činem pomluvy když někdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu.
Samotné nonverbální gesto zdvižení pravice muselo být doplněno o zvolání „Heil Hitler“ (sláva/zdar Hitlerovi), příp. „Sieg Heil“ (vítězství zdar, někdy zkráceně Heil).
Trváš na svém výše uvedeném osočení Filipa Turka, že heiloval? Rozmysli si co napíšeš. Stále máš možnost se za tvoji lež omluvit.
@rohYpnol
Nemusí u toho říkat nic.
denikn.cz/…resi-to-policie/
Staci ze symbolizuje, obdivuje a lajkuje hitlera a dalsi valecne zloccince z SS.
Prokazatelně je nacek, jen se na to nepřišlo dřív, tak je to promlčené
www.reflex.cz/…-otci-dodal.html
Dal sam potvrdil, ze ma lásku k příslušníkům SS.
Tak děkujeme za tvé potvrzeni, ze jsi nacek
Nemusí u toho říkat nic.
denikn.cz/…resi-to-policie/
Staci ze symbolizuje, obdivuje a lajkuje hitlera a dalsi valecne zloccince z SS.
Prokazatelně je nacek, jen se na to nepřišlo dřív, tak je to promlčené
www.reflex.cz/…-otci-dodal.html
Dal sam potvrdil, ze ma lásku k příslušníkům SS.
Tak děkujeme za tvé potvrzeni, ze jsi nacek
@Mikesus
Další důkaz toho jaký jsi hloupoučký hujer a jak pracuješ s informacemi. Sám ses opět odepsal.
Ano, Filip Turek se přiznal, že má rád sběratelské předměty!!! Takže sběratelé a muzea jsou podle tebe porpagátoři nacismu... jsi fakt směšný. Naprosto směšný.
Opět je vidět, že vůbec neznáš české (ani jiné) právo!!! Tak když jsi tak hloupý, tak aspoň nelži. Filip Turek nikdy neprojevil symaptie k nacistickému režimu. Zdvižení pravice samo o sobě neznamená vůbec NIC.
Upozorňuji tě, že šíření pomluvy je trestným činem, tak si DOBŘE rozmysli, co budeš dál psát.
Ad policie - a vzhledem k tomu, že policie Fiipa Turka neobvinila, tak je to jasné potvrzení toho, jaký jsi lhář a demagog a že sám inklinuješ k páchání trestného činu pomluvy!
Další důkaz toho jaký jsi hloupoučký hujer a jak pracuješ s informacemi. Sám ses opět odepsal.
Ano, Filip Turek se přiznal, že má rád sběratelské předměty!!! Takže sběratelé a muzea jsou podle tebe porpagátoři nacismu... jsi fakt směšný. Naprosto směšný.
Opět je vidět, že vůbec neznáš české (ani jiné) právo!!! Tak když jsi tak hloupý, tak aspoň nelži. Filip Turek nikdy neprojevil symaptie k nacistickému režimu. Zdvižení pravice samo o sobě neznamená vůbec NIC.
Upozorňuji tě, že šíření pomluvy je trestným činem, tak si DOBŘE rozmysli, co budeš dál psát.
Ad policie - a vzhledem k tomu, že policie Fiipa Turka neobvinila, tak je to jasné potvrzení toho, jaký jsi lhář a demagog a že sám inklinuješ k páchání trestného činu pomluvy!
@rohYpnol
Sam rekl, ze ma obdivuje příslušníky SS a hitlera.
Smůla nacku. Jestli podporuje nacka ,jsi jim též. A Putin je nacek taky, který tvrdí že nakonec jsou jinde.
Děkujeme, že už vime presne s jakým odpadem tady diskutujeme, kdyz to ma nick rohypnol. Hezký ses odkopoal. A přesně jako každý ubozak, snažíš se ukazovat a kopat koleme sebe, aby se na tebe nepřišlo. Jako nacek turek, jako nacek Putin.
Sam rekl, ze ma obdivuje příslušníky SS a hitlera.
Smůla nacku. Jestli podporuje nacka ,jsi jim též. A Putin je nacek taky, který tvrdí že nakonec jsou jinde.
Děkujeme, že už vime presne s jakým odpadem tady diskutujeme, kdyz to ma nick rohypnol. Hezký ses odkopoal. A přesně jako každý ubozak, snažíš se ukazovat a kopat koleme sebe, aby se na tebe nepřišlo. Jako nacek turek, jako nacek Putin.
@Mikesus
Včera a dnes jsem na sociálních sítích zaznamenal propagandu, že Filip Turek je neonacista. Jak víte, tak touto problematikou se velice aktivně zabývám a celá tato snaha udělat z Filipa Turka neonacistu mě opravdu štve, a to speciálně v téhle době, která je pro nás kvůli tomu, co se ve světě děje, opravdu vyhrocená. Chtěl bych říct jedinou věc: Filipa Turka sice neznám celý život, ale znám ho delší dobu a rozhodně není neonacista. Maximálně tak de**l!😄,« uvedl za židovskou obec Aaron Günsberger.
Mikesi, jsi jen ubožák a zoufalec, který svými výroky může naplňovat znaky trestného činu pomluvy!!!
Gameover!
Včera a dnes jsem na sociálních sítích zaznamenal propagandu, že Filip Turek je neonacista. Jak víte, tak touto problematikou se velice aktivně zabývám a celá tato snaha udělat z Filipa Turka neonacistu mě opravdu štve, a to speciálně v téhle době, která je pro nás kvůli tomu, co se ve světě děje, opravdu vyhrocená. Chtěl bych říct jedinou věc: Filipa Turka sice neznám celý život, ale znám ho delší dobu a rozhodně není neonacista. Maximálně tak de**l!😄,« uvedl za židovskou obec Aaron Günsberger.
Mikesi, jsi jen ubožák a zoufalec, který svými výroky může naplňovat znaky trestného činu pomluvy!!!
Gameover!
@Mikesus
Ty kráso, ty jsi ještě větší hlupák než jsem si dokázal představit 🤣🤣🤣
Tvůj zdrojový článek reflexu je ... DIVOKÝ KAČER 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Upozornění: Divoký kačer je fake news o skutečných událostech, které se sice nestaly, ale mohly by, jakkoliv znějí neuvěřitelně.
ANO, KRÁSNÝ DŮKAZ TOHO, JAK VŮBEC NEJSI SCHOPNÝ PRACOVAT S INFORMACEMI 🤣🤣🤣🤣🤣
Ty kráso, ty jsi ještě větší hlupák než jsem si dokázal představit 🤣🤣🤣
Tvůj zdrojový článek reflexu je ... DIVOKÝ KAČER 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Upozornění: Divoký kačer je fake news o skutečných událostech, které se sice nestaly, ale mohly by, jakkoliv znějí neuvěřitelně.
ANO, KRÁSNÝ DŮKAZ TOHO, JAK VŮBEC NEJSI SCHOPNÝ PRACOVAT S INFORMACEMI 🤣🤣🤣🤣🤣
Petr Kozohorský
Je to podobné, jako odložit odsouzenci popravu o 3 roky, výsledek bude stejný. Je možné, že za 3 roky se něco změní a třeba budou na trhu malá EV za trochu nižší cenu. Co se ale nijak podstatně nezmění, to je kupní síla obyvatel ČR už teď zatížených např. hypotékami a všelijakými dalšími poplatky. Dosavadní vývoj kupní síly obyvatel ČR se hezky ukazuje v rostoucím stáří vozidel v ČR, to nelze nijak okecat. Takže tito lidé nesáhnou ani po mírně levnějších EV. P. S. Osobně celý život kupuji auta nižší střední třídy, tedy segment C a o malá EV nemám a nebudu mít zájem. Ano, nejezdím každý den stovky km a nevozím vždy náklad, ale pokud jednou za čas ano, tak musím volit univerzální vozidlo - to, které zvládne cesty "kolem komína" i cesty do dálky a odveze co je třeba. Někteří to řeší nákupem 2 vozidel, ale to jistě nebude případ většinové populace. Ještě zbývá zásadní otázka - pokud automobilky přece jen hodí na trh EV s nižší cenou, jak přinutí obyvatelstvo, aby na ně mělo peníze a kupovalo je?
@Petr Kozohorský
Prumerny vek je zásadní ukazatel, ale dost špatně interpretovany. Nyní je to 16 let, takže v průměru auta z roku 2009, ale také tu mame mnohem víc aut než předtím. ta stará nejsou odhlašovaná a můžeme to často videt i po parkovištích, kdy tyto vraky zabírají parkovací místa.
Dnes máme prumer 16.4 roků a registrováno 6.74M aut.
Ten rok "blahobytu" 2015, co všechny koblihy rádi vytahují. Prumer byl 14.1 roku, pocet registrovanych 5.1M. Takze žádných 10 let mame o 1, 6M více aut, kdyby na to lidi neměli, tak počty nerostou. Takze vlastně každý rok si lidi koupi navíc 160tis aut ( nových nebo dovezených) .
Prumerny vek je zásadní ukazatel, ale dost špatně interpretovany. Nyní je to 16 let, takže v průměru auta z roku 2009, ale také tu mame mnohem víc aut než předtím. ta stará nejsou odhlašovaná a můžeme to často videt i po parkovištích, kdy tyto vraky zabírají parkovací místa.
Dnes máme prumer 16.4 roků a registrováno 6.74M aut.
Ten rok "blahobytu" 2015, co všechny koblihy rádi vytahují. Prumer byl 14.1 roku, pocet registrovanych 5.1M. Takze žádných 10 let mame o 1, 6M více aut, kdyby na to lidi neměli, tak počty nerostou. Takze vlastně každý rok si lidi koupi navíc 160tis aut ( nových nebo dovezených) .
@Mikesus Nesmysl. Ty Vaše "koblihy" provozují většinou stará auta. Je patrné, že se na tom nejvíc podepisují lidé, jak jsou někteří zde v diskusích, kteří se chvástají, jak mají doma hned několik aut a často sami přiznávají, že se jedná o auta starší. Lze na webu dohledat, ale nechce se mi na to plýtvat časem. A že některé staré vozy nejsou odhlášené, tak to jistě, ale ve statistice to nehraje zásadní roli. Takže co? Lidé podle Vás peníze mají, ale z legrace a Vám naschvál si drží stará auta?
@Mikesus Teď mne dodatečně napadlo. Dobře, když stáří vozového parku není správným ukazatelem, tak to otočíme na "mládí". Když jsou tedy EV tak výborná a naši občané mají dost peněz, jak zastánci EV často tvrdí, proč tedy už u nás není podíl EV třeba 10% nebo 20 % nebo 50%?
@Petr Kozohorský
Protoze naprosta vetsina EV byla do letosniho roku 1mil plus. V teto kategorii tezko budes delat 50% celkovych prodeju.
Protoze naprosta vetsina EV byla do letosniho roku 1mil plus. V teto kategorii tezko budes delat 50% celkovych prodeju.
To Hedly: S tím 1 mil. máte samozřejmě pravdu. Jenže pokud statistika tvrdí, že většina obyvatel ČR má problém s nákupem auta v ceně 500 tis., pak Vám musí být přece jasné, že ani významné snížení ceny EV pod hranici 1 mil. těmto lidem nákup EV nezpřístupní.
@Mikesus
Sohlas, jen ještě do toho zapocitat veterany. Jinak řečeno v registru je spousta aut jako uloženky, vetrani, auta zastupujici zahradni traktory a i ty vraky. Tyhle vozy najedou stovky az nizsi tisice km. Průměrný věk dokud není stažen k najetým kilometrům je nevypovídající hodnota o stavu vozoveho parku v ČR.
Sohlas, jen ještě do toho zapocitat veterany. Jinak řečeno v registru je spousta aut jako uloženky, vetrani, auta zastupujici zahradni traktory a i ty vraky. Tyhle vozy najedou stovky az nizsi tisice km. Průměrný věk dokud není stažen k najetým kilometrům je nevypovídající hodnota o stavu vozoveho parku v ČR.
@Mikesus
Zjevně jsi opět dokázal popřít sam sebe hujere 🤣🤣🤣
Počet registrovaných aut roste. Stáří roste. Prodeje nových aut nerostou. A protože jsi IQ tykve, tak rovnou dodávám že mírný růst na úroveň co byla 2015 je jen dorovnávání propadu.
Takže to znamená jediné - obnova vozového parku se značně a zjevně zpomaluje. A zpomalování obnovy je jistě důkazem blahobytu že 🤣🤣🤣
Zjevně jsi opět dokázal popřít sam sebe hujere 🤣🤣🤣
Počet registrovaných aut roste. Stáří roste. Prodeje nových aut nerostou. A protože jsi IQ tykve, tak rovnou dodávám že mírný růst na úroveň co byla 2015 je jen dorovnávání propadu.
Takže to znamená jediné - obnova vozového parku se značně a zjevně zpomaluje. A zpomalování obnovy je jistě důkazem blahobytu že 🤣🤣🤣
@Petr Kozohorský A jako jak jste si jistý, že lidi vůbec chtějí ty EV? Ani ty velké auta díru do světa neudělaly a třeba BYD se dušoval, že s ICE skoncuje a ejhle, najednou ICE byť hybridní budou a dokonce novinky pro EU. A to je řeč o největším výrobci EV.
Pohádky o levnách EV slyším už víc jak 10 let a skutek tak nějak utek. Mimochodem, zdejší elektrofanatici tu před lety blouznili o tom, jak bude polovina prodaných aut EV. No, leda v Číně, kde prostě lidi nemaj na výběr. V Eu a US velký kulové. Nějak nám tihle mudrlanti utichli...
Sny o malém EV nahrazující pro mnohé auto na všechno, protože jiný nemají, zůstávají na dlouhou dobu sny mokrými.
Pohádky o levnách EV slyším už víc jak 10 let a skutek tak nějak utek. Mimochodem, zdejší elektrofanatici tu před lety blouznili o tom, jak bude polovina prodaných aut EV. No, leda v Číně, kde prostě lidi nemaj na výběr. V Eu a US velký kulové. Nějak nám tihle mudrlanti utichli...
Sny o malém EV nahrazující pro mnohé auto na všechno, protože jiný nemají, zůstávají na dlouhou dobu sny mokrými.
@Renoo Patrně jsme se nepochopili. Já totiž říkám a píši celou dobu to co Vy. Takže proč se mne ptáte, zda lidé chtějí EV? Já myslím, že většina obyvatel z praktických i finančních důvodů EV nechce.
@Petr Kozohorský
furt stejna pitomost, s ev za den ujedes 2tisice km...
furt stejna pitomost, s ev za den ujedes 2tisice km...
@kesumb
Reálná průměrná rychlost dálniční máš ca 100 kmh, takže máš 3h na 300 km. To budeš mít zároveň cca 80% dojezdu na 1 baterku, takže to je to co budeš nabíjet cca 0,5h na superchargeru.
Takže máš 3,5h na 300 km. Den má 24 hodin, tj. 6,85x takže tvých 2000 km je absolutně teoretických. Reálně dáš 1000 km max. Samozřejmě, pokud nejsi v DE.
Reálná průměrná rychlost dálniční máš ca 100 kmh, takže máš 3h na 300 km. To budeš mít zároveň cca 80% dojezdu na 1 baterku, takže to je to co budeš nabíjet cca 0,5h na superchargeru.
Takže máš 3,5h na 300 km. Den má 24 hodin, tj. 6,85x takže tvých 2000 km je absolutně teoretických. Reálně dáš 1000 km max. Samozřejmě, pokud nejsi v DE.
KANKUNEN
Proč furt tolik nenávisti, to je přece dobrý tah, ty baterkáče se nakonec dovyvinou. Kdo by chtěl diesla v budoucnosti, nikdo. Já diesla ještě mám v dodávce, ale raději bych baterkáč, ten v dodávce zatím nikde nedojede, zatím. Jen naprostý zpátečník nevěří ve vývoj. Co bylo před 100 lety a 1000 lety. Před 20 lety nebyla ani pořádná LED žárovka a akučka stála 10t.
@KANKUNEN První baterkáč, tedy EV, se objevil v roce 1835. Taky si tenkrát nejspíš říkali, že se to časem "dovyvine". Jenže ono je to už 190 let, co se dovyvíjí.
@Petr Kozohorský a já dnes s baterkáčem jezdím po republice nebo po Evropě za podobný čas jako s dehtem. Takže ano, dovyvinulo se to do použitelné podoby pro 90% lidi. Ještě trochu snížit cenu, rozvíjet infrastrukturu a za 30 let si na naftu nevzpomenete.
@Petr Kozohorský
naprosta hovadina...
naprosta hovadina...
@kesumb Hovadina? Asi jste starý člověk. Protože mladí se chvástají, že umí hledat na internetu. A tam to, co jsem napsal, najdete. Ano, první EV spatřilo světla v r. 1835 a vy se běžte doučit fakta.
@Petr Kozohorský
V tomto prípade má kesumb čiastočne pravdu, vývoj elektrického pohonu ako takého spal, až na pár výnimiek autá na elektrinu prakticky nikto sériovo nevyrábal a vývoj nebežal - to je realita až posledných dvoch-troch desaťročí, aj to s veľmi pozvoľným nástupom.
V tomto prípade má kesumb čiastočne pravdu, vývoj elektrického pohonu ako takého spal, až na pár výnimiek autá na elektrinu prakticky nikto sériovo nevyrábal a vývoj nebežal - to je realita až posledných dvoch-troch desaťročí, aj to s veľmi pozvoľným nástupom.
@KANKUNEN Nenávist to není, jen odpor, když ti někdo něco nutí jako jedinou správnou cestu 😄 Kdyby se to vyvíjelo přirozeně, byl by to prostě jen další pohon a třeba by se to rozšířilo i rychleji a samo...
Hendly
“ Brzy celý trh ovládne Čína, a to bude ostuda”
Ano. Ceny baterii padaji. Pred levnyma EV uz brani jen takrka 50% cla.
Jestli ma nekdo trochu technicke mysleni tak jsite chape, ze spalovaci motor je neporovnatelne slozitejsi nez vyroba ele motoru a baterie.
Ano. Ceny baterii padaji. Pred levnyma EV uz brani jen takrka 50% cla.
Jestli ma nekdo trochu technicke mysleni tak jsite chape, ze spalovaci motor je neporovnatelne slozitejsi nez vyroba ele motoru a baterie.
@Hendly
Evidentně nemáš nejmenší tušení o tom, jak vypadá výroba syntetického grafitu, jak vypadá výroba LFP nebo NMC, jak se vyrábí ultratenké kovové folie pro anody a katody, v jakých podmínkách se z výše uvedeného sestavují články atd.
Pokud máš na mysli, že z Číny dovezeš moduly a v montovně je sestavíš do baterie, tak to pak jo, to je jednodušší než vyrobit motor.
Evidentně nemáš nejmenší tušení o tom, jak vypadá výroba syntetického grafitu, jak vypadá výroba LFP nebo NMC, jak se vyrábí ultratenké kovové folie pro anody a katody, v jakých podmínkách se z výše uvedeného sestavují články atd.
Pokud máš na mysli, že z Číny dovezeš moduly a v montovně je sestavíš do baterie, tak to pak jo, to je jednodušší než vyrobit motor.
@Tycoon
Tak clanky jedou v mnoha milionových poctech. Jde o univerzální vec
A z Ciny? Nejspis ano a prave proto, za co tu volas slava.
Cina dlouhodobě podporuje ev jak fiancne tak legislativne.
Tady se podporuje vyvoj spalovacich motoru..
Tak clanky jedou v mnoha milionových poctech. Jde o univerzální vec
A z Ciny? Nejspis ano a prave proto, za co tu volas slava.
Cina dlouhodobě podporuje ev jak fiancne tak legislativne.
Tady se podporuje vyvoj spalovacich motoru..
@Hendly
Ano, z Číny. Však si viděl, jak dopadly snahy o výrobu evropských článků ve firmě Northvolt. Škoda, že si Northvolt nenajal jako poradce Hendlyho. Ten by jim vysvětlil, že je to jednodušší než vyrobit motor.
Ano, z Číny. Však si viděl, jak dopadly snahy o výrobu evropských článků ve firmě Northvolt. Škoda, že si Northvolt nenajal jako poradce Hendlyho. Ten by jim vysvětlil, že je to jednodušší než vyrobit motor.
@rohYpnol
Cly na dovoz levných EV, aby evropske automobilky neměli v této kategorii konkurenci a nemuseli zlevnovat a tím pádem mohli dal prodávat spalovaci motory s dodatkem, ze jsou levnější než EV.
Cly na dovoz levných EV, aby evropske automobilky neměli v této kategorii konkurenci a nemuseli zlevnovat a tím pádem mohli dal prodávat spalovaci motory s dodatkem, ze jsou levnější než EV.
@Hendly
Naopak. Kdo má technické myšlení tak je mu jasné že BEV je mnohem složitější. Jen místo mechanických dílů to je elektronika.
Ale hujer tohle nepochopí, viď 🤣🤣🤣
Naopak. Kdo má technické myšlení tak je mu jasné že BEV je mnohem složitější. Jen místo mechanických dílů to je elektronika.
Ale hujer tohle nepochopí, viď 🤣🤣🤣
@rohYpnol
jenze elektronika se cenou dostava podstatně nize nez mechanika ktera se jede v malych poctech.
jenze elektronika se cenou dostava podstatně nize nez mechanika ktera se jede v malych poctech.
@Hendly
Psal jsi že je jednodušší. Zjevná lež!!!
Nyní levnější než díly v malých počtech.... ale díly pro spalovací motory běžných aut se vyrábí ve velkých sériích 🤣🤣🤣 Takže opět další tvoje lež!!!
Psal jsi že je jednodušší. Zjevná lež!!!
Nyní levnější než díly v malých počtech.... ale díly pro spalovací motory běžných aut se vyrábí ve velkých sériích 🤣🤣🤣 Takže opět další tvoje lež!!!
@Rohypnol troll
dobry příklad jsou hodinky. Mechanika vs digitální.
Kolik ze stojí nejlevnejsi mechaniky?
A to ceka auta
dobry příklad jsou hodinky. Mechanika vs digitální.
Kolik ze stojí nejlevnejsi mechaniky?
A to ceka auta
@Hendly
Z toho se opět nevykroutíš. Znovu - psal jsi jže BEV je jednodušší.
JE TO LEŽ.
Jsi jen lhář!!!
Z toho se opět nevykroutíš. Znovu - psal jsi jže BEV je jednodušší.
JE TO LEŽ.
Jsi jen lhář!!!
@Rohypnol
samozřejmě, ze je jednodušší.
Uplne stejne jako je jednoduché postavit hinou vec na elektricky pohon vs spalovak.
Nezajima me tva troll zabava. Divej se na vyvoj ve svete a uzivej konec éry spalovaku.
samozřejmě, ze je jednodušší.
Uplne stejne jako je jednoduché postavit hinou vec na elektricky pohon vs spalovak.
Nezajima me tva troll zabava. Divej se na vyvoj ve svete a uzivej konec éry spalovaku.
@Hendly
Žádný konec spalováků se nekoná a konat nebude.
To, že sledujeme konec spalováků jen a pouze v EU spolu s koncem evropské automotive jako předzvěst rozpadu EU, tak z toho může mít radost jediné opravdový hujeříčkek prosťáček hlupáček.
Žádný konec spalováků se nekoná a konat nebude.
To, že sledujeme konec spalováků jen a pouze v EU spolu s koncem evropské automotive jako předzvěst rozpadu EU, tak z toho může mít radost jediné opravdový hujeříčkek prosťáček hlupáček.
@rohYpnol
Spalovaky jsou na ústupu celosvetove. Pokud pojedeme to co trollové hlasi, skončíme jako vrakoviště v Africe.
Spalovaky jsou na ústupu celosvetove. Pokud pojedeme to co trollové hlasi, skončíme jako vrakoviště v Africe.
@rohYpnol
Elektronika je složitější pro hlupáka, protoze v ni nevidi souvislosti. Naopak je jednodušší, ale pro člověka, co umí přemýšlet. Celek jako takový je jednoduchý, SW je složitější, ale nijak extra komplikovaný. Je to jen pro ty, co nebyli schopni se naučit základy matematiky. Mechaniku dohromady dá každé jelito, ale aby to dobře korigovalo a distribuovalo síly a bylo použitelné, tak to musí být sakra slozite.
Sw je na vytvoření možná složitější, potřebuješ chytřejší lidi, to v dnesni dobe samych polopravniku je samozrejme tezke najit, ale velice snadno ho opravis nebo vylepšit.
Elektronika je složitější pro hlupáka, protoze v ni nevidi souvislosti. Naopak je jednodušší, ale pro člověka, co umí přemýšlet. Celek jako takový je jednoduchý, SW je složitější, ale nijak extra komplikovaný. Je to jen pro ty, co nebyli schopni se naučit základy matematiky. Mechaniku dohromady dá každé jelito, ale aby to dobře korigovalo a distribuovalo síly a bylo použitelné, tak to musí být sakra slozite.
Sw je na vytvoření možná složitější, potřebuješ chytřejší lidi, to v dnesni dobe samych polopravniku je samozrejme tezke najit, ale velice snadno ho opravis nebo vylepšit.
@Mikesus
Další potvrzení tvojí totální tuposti a blbosti.
NAOPAK mechanika je mnohem, MNOHEM náročnější. Proto taky evropské automobilky mají více než 100-leté know-how ve vývoji aut se spalovacími motory, co Čína ani nikdo jiný za 5, 10 let nikdy nebude schopna doběhnout.
Zatímco vytvořit BEV je trchnologicky mnohem prostší a právě tohle dokáže každý trouba!!! A ono to BEV nějak pojede a nějak to fungovat bude a když se ukáže že to je blbě tak přeprogramují elektroniku.
A přesně tohle u spalovacích aut tak snadno nejde. Když někdo něco zmrví ve vývoji, tak se prostě díl musí fyzicky změnit a přepracovat.
BEV je složitější, ale mechaniku má jednodušší. Proto je snadnější ho vyrábět. Z druhé strany, proto jsou dnešní BEV plné chyb.
Další potvrzení tvojí totální tuposti a blbosti.
NAOPAK mechanika je mnohem, MNOHEM náročnější. Proto taky evropské automobilky mají více než 100-leté know-how ve vývoji aut se spalovacími motory, co Čína ani nikdo jiný za 5, 10 let nikdy nebude schopna doběhnout.
Zatímco vytvořit BEV je trchnologicky mnohem prostší a právě tohle dokáže každý trouba!!! A ono to BEV nějak pojede a nějak to fungovat bude a když se ukáže že to je blbě tak přeprogramují elektroniku.
A přesně tohle u spalovacích aut tak snadno nejde. Když někdo něco zmrví ve vývoji, tak se prostě díl musí fyzicky změnit a přepracovat.
BEV je složitější, ale mechaniku má jednodušší. Proto je snadnější ho vyrábět. Z druhé strany, proto jsou dnešní BEV plné chyb.
Horký Hrom
Jistota tříletého hospodářského plánu pro evropský automobilový průmysl je klíčovým prvkem pro vybudování nové, klimaticky neutrální společnosti. Ale to není vše. Pod odborným vedením Evropské komise vzniká podhoubí nové technologické revoluce nejen v automobilovém průmyslu, ale i v energetice a dalších oborech. Obnovitelné zdroje poskytují odrazový můstek pro klimaticky odpovědnou společnost, růst blahobytu a posílení nezávislosti a bezpečnosti. Mírné potíže se stabilitou energetické sítě ve Španělsku a Portugalsku nás utvrzují v tom, že musíme ještě důsledněji pokračovat v nastoupené cestě 👍👍👍
@Horký Hrom
A v tom Španělsku to bylo kvůli oze? Z čeho vychazis? Podle posledních informací byl nadměrný odběr, ne nadměrná výroba. A co jsem videl výrobu v ten den, nebyla nijak vyčnívající a byla odpovídající předchozím dnům.
A v tom Španělsku to bylo kvůli oze? Z čeho vychazis? Podle posledních informací byl nadměrný odběr, ne nadměrná výroba. A co jsem videl výrobu v ten den, nebyla nijak vyčnívající a byla odpovídající předchozím dnům.
@Mikesus
Krátce po 12😁0 došlo k náhlému výpadku přibližně 15 gigawattů výkonu, což odpovídá asi 60 % tehdejší spotřeby ve Španělsku. Tento výpadek nastal během pěti sekund a vedl k rozsáhlému blackoutu, který postihl i části Portugalska a Francie. Podle španělského provozovatele sítě Red Eléctrica došlo ke dvěma po sobě jdoucím událostem připomínajícím ztrátu výroby, pravděpodobně ze solárních elektráren na jihozápadě země. První událost síť ustála, druhá však vedla k jejímu kolapsu.
Smolík hujere.
Krátce po 12😁0 došlo k náhlému výpadku přibližně 15 gigawattů výkonu, což odpovídá asi 60 % tehdejší spotřeby ve Španělsku. Tento výpadek nastal během pěti sekund a vedl k rozsáhlému blackoutu, který postihl i části Portugalska a Francie. Podle španělského provozovatele sítě Red Eléctrica došlo ke dvěma po sobě jdoucím událostem připomínajícím ztrátu výroby, pravděpodobně ze solárních elektráren na jihozápadě země. První událost síť ustála, druhá však vedla k jejímu kolapsu.
Smolík hujere.
@Mikesus Byla to kombinace nadměrného odběru a nepříznivého počasí. Avšak rozvoj španělské enegetiky předchozích 6 let řídila Teresa Ribera Rodríguez. Tato odbornice na energetickou tranzici vydláždila Španělsku cestu ke klimaticky odpovědné, levné a bezpečné elektrické energii. Jen díky tomu Španělsko zažilo jen drobné obtíže. Není divu, že si jejich úspěchů všimla Ursula von der Leyen, jmenovala ji viceprezidentkou Evropské komise a svěřila ji odpovědnost za energetickou tranzici v celé EU. Celá Evropa bude moci za několik let následovat španělský příklad 👍👍👍
Infi
Myslím si ze to hlavne pomôže vyvinúť technológie ktoré zvýšia úžitnu hodnotu elektromobilov a hybridov. Lepšie dojazdy, nižšie ceny, dobudovanie infraštruktúry, a nízku uhlíkovú stopu.
Pomůže to tomu, že vahajici, line a neschopne vedení automobilek ma vic času na vývoj místo podvodů. Jestli je to dobré nebo ne, těžko říct. Jelikož tu jsou jedinci, kteří nejsou ochotni přijmout fakt, že dopady na prostředí a lidské zdraví jsou zásadní a je s tím potřeba něco dělat, tak budeme porad číst, ze jakákoliv změna k lepsimu je špatná.
Tezko to vysvetlis lidem ktery si mysli, ze dieselovy motor cisti vzduch.
Jj typicky WinDiesel & DPF Co. 🤡
Ano muze a ať kupuje. Ale taky at platí ty pokuty za emise, což je správně, a nestezuje si. Nejsem pro zakaz spalovaku, ať každý si vybere, ale jsem za zvýšení pokut podle jedovatých emisí a omezeni vjezdu do obydlenych oblasti tem, kteri v realnem provozu nesplnuji dane limity. Nesouhlasím uplne za pokuty za co2, dalo by se to udělat o dost lépe. Ale aspoň to castecne nahrazuje ty pokuty za jedovaté emise, které tu nici ovzduší a lidske zdraví a způsobuje miliardové výdaje na zdravotnictví a sociální podporu. Takze pokud kvůli tomu jsou takové výdaje, jejich producenti mají přispívat na tyto výdaje.
Prevleceny komunismus se vraci z druhy strany za prihlizeni za prihlizeni az potlesku EnviroMentálů.