Novinky
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
@rohYpnol
Koupě čínského BEV je podpora ciny, stejně tka jako koupě čínského ice je podpora ciny. Ale koupě bev není podpora ciny, pokud není z ciny. Už teď jsou komponenty spalovaku hodně z ciny, takže vlastně koupě spalovaku je taky podpora ciny.
Koupě čínského BEV je podpora ciny, stejně tka jako koupě čínského ice je podpora ciny. Ale koupě bev není podpora ciny, pokud není z ciny. Už teď jsou komponenty spalovaku hodně z ciny, takže vlastně koupě spalovaku je taky podpora ciny.
@rohYpnol
Ty nikdy nediskutujes.
Vzdy a pod kazdym clankem jen pises to same znova a znova.
Podpora BEV=podpora vyvoje.
Ty nikdy nediskutujes.
Vzdy a pod kazdym clankem jen pises to same znova a znova.
Podpora BEV=podpora vyvoje.
@kruskar
A proč ten prostor nezaplni evropske automobilky? Ze by neschopnost nebo neochota se posunout dál?
A proč ten prostor nezaplni evropske automobilky? Ze by neschopnost nebo neochota se posunout dál?
Spíše nebude prodávat, nikdo to nebude chtít. V EU stagnace na 15%, v ČR stagnace na 5%. Kolik v těch 5% asi "urve" převlečená předražená Čína? 😄
@kruskar Souhlas, tyhle PHEV jebky z Číny zůstanou v showroomech a ve skladech. Kdo by to vlastně chtěl?
Psát o minimalistické elektrické piksle za půl miliónu jako o levném autě, je chucpe. Stellantis s tím moc kšeftů neudělá protože
- pro lidi, kteří peníze mají, je tohle auto pod jejich úroveň
- pro lidi, kteří peníze nemají, je pořád drahé a jednoduchý spalovák této velikosti je pořád ještě o kilo levnější a mnohem užitnější. Pro ty to bude snadná volba.
- pro lidi, kteří peníze mají, je tohle auto pod jejich úroveň
- pro lidi, kteří peníze nemají, je pořád drahé a jednoduchý spalovák této velikosti je pořád ještě o kilo levnější a mnohem užitnější. Pro ty to bude snadná volba.
@rohYpnol
Vidis diskutovat nechces, jen stale psat dalsi a dalsi urazky a kricet jak je evropa strasne spatna.
Proc by nekdo nemohl svobodne v EU prodavat cinska auta?
Zaklad je ale jinde a tomu se vyhybas. Budoucnost dopravy je elektrina a baterie je krome AI asi nejrychleji rostoucí obor.
EU nechce byt pozadu.
Komu to vadi? Jedne mafianske benzince na vychod a tak plati trolly jako ty.
Vidis diskutovat nechces, jen stale psat dalsi a dalsi urazky a kricet jak je evropa strasne spatna.
Proc by nekdo nemohl svobodne v EU prodavat cinska auta?
Zaklad je ale jinde a tomu se vyhybas. Budoucnost dopravy je elektrina a baterie je krome AI asi nejrychleji rostoucí obor.
EU nechce byt pozadu.
Komu to vadi? Jedne mafianske benzince na vychod a tak plati trolly jako ty.
Hm, Stellantisu se EV moc nedaří. Že mu ale pomůže Leapmotor, to si jistej nejsem: www.youtube.com/watch?…
@Hendly
A opět jsem měl pravdu. Hendlíček hujeříček opět nenapíše ani jediný argument, ani jednu větu k věci. Jen bude urážet, lhát, nálepkovat. Protože nic jiného hujeříčci neumí!
A opět jsem měl pravdu. Hendlíček hujeříček opět nenapíše ani jediný argument, ani jednu větu k věci. Jen bude urážet, lhát, nálepkovat. Protože nic jiného hujeříčci neumí!
Opět se potvrzují slova rohYpnola, rohYpnol měl pravdu!!!
Podpora BEV = podpora Číny!!!
Blbý co, hujeříčci?
Podpora BEV = podpora Číny!!!
Blbý co, hujeříčci?
@hendly
Umíš číst?!? Neumíš. Ale obviňuješ mě že nechci diskutovat... Jsi směšný.
Znovu - odkup práv pro prodej Čínských sut je vývoj?!?!? Co? Hujere???
Umíš číst?!? Neumíš. Ale obviňuješ mě že nechci diskutovat... Jsi směšný.
Znovu - odkup práv pro prodej Čínských sut je vývoj?!?!? Co? Hujere???
@Mikesus Ale přeci těm evropským automobilkám klade eurověrchuška pořád do cesty nějaké překážky a požadavky na výbavu, kterou nikdo nechce. Pro mně nepochopitelné je to, že se ty automobilky tomu diktátu podvolily, ačkoli dříve pro ně nebyl problém skrytý kartel na cokoli.
Kdyby se jejich šéfové sešli a vydali zprávu do médií, že se budou řídit požadavky zákazníků a na Evropskou komisi že s.rou, myslím že ta by s tím nedokázala udělat vůbec nic. Já bych to určitě zkusil.
Kdyby se jejich šéfové sešli a vydali zprávu do médií, že se budou řídit požadavky zákazníků a na Evropskou komisi že s.rou, myslím že ta by s tím nedokázala udělat vůbec nic. Já bych to určitě zkusil.
@Mikesus No je to jednoduché, všichni mění plány, Audi, Mercedes, prodeje nejsou jak si představovali 😁. Dále evropské automobilky neumí!!!! vyrobit levné Ev . Dále jsem v klidu kolik lidí si koupí Čínské Ev když ta firma nemusí za rok existovat. Schválně za rok když si vzpomenem 😁se můžeme podívat na prodeje
@hendly
Takže opět zcela zjevně LŽEŠ!!
"Díky tomu se Evropané DOSTALI K výhradním PRÁVŮM NA PRODEJE vozů Leapmotor mimo Čínu a dnes se nabízejí na mnohých trzích v Evropské unii.V průběhu letošního roku se nová značka objeví oficiálně také v Česku"
Takže nákup práv k prodeji čínského BEV = vývoj podle hujeřička hendlíčka!!! 😁
Jo, hendlíček opravdový ynteligent!!!
Takže opět zcela zjevně LŽEŠ!!
"Díky tomu se Evropané DOSTALI K výhradním PRÁVŮM NA PRODEJE vozů Leapmotor mimo Čínu a dnes se nabízejí na mnohých trzích v Evropské unii.V průběhu letošního roku se nová značka objeví oficiálně také v Česku"
Takže nákup práv k prodeji čínského BEV = vývoj podle hujeřička hendlíčka!!! 😁
Jo, hendlíček opravdový ynteligent!!!
Problém bude v tom že ani Číňani už nevědí co to je levné 😄.
I novináři prohlašují že auto za 800k je levné oni to aspoň dělají za peníze 😄.
I novináři prohlašují že auto za 800k je levné oni to aspoň dělají za peníze 😄.
Stellantis by se měl hlavně podívat na trh a zjisti, co zákazník chce. I zákazník EV. A podle toho začít vyvíjet a podporovat svá auta. K té podpoře - tak je u jejich EV mizerná a to i na úrovni autorizovaných servisů. Spousta věcí neopravitelných, neexistují postupy, diagnostika si nedokáže s některými věcmi poradit.
Když to pochopil Renault, tak by to ta druhá parta mohla pochopit také.
Když to pochopil Renault, tak by to ta druhá parta mohla pochopit také.