Novinky
0
:yes:
Přejít do diskuze
Chtělo by to trochu stylu. U 911 bych předpokládal zvýšení výkonu na 911PS, a zvýšení točivého momentu na 911NM.Jinak je to paráda, jenom se bojím, aby jim to v maximální rychlosti neutrhlo střechu a následně i paruky. V rychlosti okolo 400 km/h jsou síly extrémní. Mno snad to kucí zvládnou, zkušenosti mají.
tak napríklad v zrýchlení z nuly na 160/kmh sa taký Koenigsegg(806ps) dostane za 6,8s a taký MclarenF1("len"627ps) za 6,3s a chlapci držte sa taký škaredý a nechutne rýchli Veyron za pouhých 5,5s to by si porsche muselo vypluť plúca aby stíhalo!Mclaren sroj stojov!bo-Veyron má 1001ps zatiaľ čo Mclaren spomínaných "len" 627ps.Takže aj keď má Veyron dvojnásobný točivý moment (oproti Mclarenu 651Nm vs 1254Nm), je na plný plyn rýchlejší len o 19Km/h a na 160Km/h sa dostane len o 0,8s skôr!!môžme sa na to pozrieť aj inaK!každého koňa Bugatti premení0,40Km/h rýchlosti, zatiaľ čo Mclaren z každého urobí 0,61Km/h!!Preto je Mclaren pre mňa auto aut!!neverím totiž dvojtonovému šakredému kolosu ktorí navyše patrí VW, firme ktorá by sa mala zamerať len na ten ich posraný golf a passat(aby bolipre nás bežných smrtelníkov čo najlepšie) a nemal by míňať miliardy na vývoj síce najrýchlejšieho ale bezduchého Veyronu!!!to je môj názor 😉
tieto auta s turbami co maju plniace tlaky ako vodna pila su dost uchilne,a aj tak to nema ju na mclaren F1.
Na fotkách je to Cabrio, co drží titul Nejrychlejší kabriolet světa, což je přepracovaná 911 Carrera 😉
Já teda nevím, kde tyhle informace berete, ale já kdybych psal o 9ff, tak se podívám na jejich stánky, abych si to ověřil >😒] Hned byste věděli, že turbo upravují na 669Kw/910 hp (na 912 se upravuje carrera GT). No a s tou Carerrou GT od 9ff si dal pan redaktor vlastní gól - už se o ní totiž na auto.cz psalo, a to 6.10. 2006. :no: takže je to hotová věc. No radši přístě mrkněte na www.9ff.com a pak teprv něco pište 😉
Není přímo rovná, jesli to bude v Nardo, je to klopený kolo o velkém průměru, je to pěkně vidět na sat. fotkách třeba na Googlu. (je to na jihu It.)
Kridlo nemusi byt. Kridlo zvysuje pritlak a tak vlasnte znizuje maximalku na ukor vyssej stability. 400 km/h chcu asi dosiahnut na rovnej trati, takze s nejakym mensim difuzorom na korekciu smeru by to mohli dat.
no, už by konečne mohol niekto ukázať bugatti že tá ich trapná zrúda je len ďalšie * na ceste >😒] ale nie, bugatti je fakt skvelé(najrýchlejšie) auto a keď sa ho chlapcom od porsche podarí prekonať budem len rád!!ale ta maximálka musí byť aspoň 408km/h(sakra rýchlo)