Specializovaná ladičská firma, společnost 9ff, upravuje vozy Porsche a hodlá překonat svůj vlastní rekord o nejrychlejší kabriolet světa. Přepracovaný model 911 Turbo Cabrio má výkon neuvěřitelných 669 kW (910 k).
Chtělo by to trochu stylu. U 911 bych předpokládal zvýšení výkonu na 911PS, a zvýšení točivého momentu na 911NM.Jinak je to paráda, jenom se bojím, aby jim to v maximální rychlosti neutrhlo střechu a následně i paruky. V rychlosti okolo 400 km/h jsou síly extrémní. Mno snad to kucí zvládnou, zkušenosti mají.
tak napríklad v zrýchlení z nuly na 160/kmh sa taký Koenigsegg(806ps) dostane za 6,8s a taký MclarenF1("len"627ps) za 6,3s a chlapci držte sa taký škaredý a nechutne rýchli Veyron za pouhých 5,5s to by si porsche muselo vypluť plúca aby stíhalo!Mclaren sroj stojov!bo-Veyron má 1001ps zatiaľ čo Mclaren spomínaných "len" 627ps.Takže aj keď má Veyron dvojnásobný točivý moment (oproti Mclarenu 651Nm vs 1254Nm), je na plný plyn rýchlejší len o 19Km/h a na 160Km/h sa dostane len o 0,8s skôr!!môžme sa na to pozrieť aj inaK!každého koňa Bugatti premení0,40Km/h rýchlosti, zatiaľ čo Mclaren z každého urobí 0,61Km/h!!Preto je Mclaren pre mňa auto aut!!neverím totiž dvojtonovému šakredému kolosu ktorí navyše patrí VW, firme ktorá by sa mala zamerať len na ten ich posraný golf a passat(aby bolipre nás bežných smrtelníkov čo najlepšie) a nemal by míňať miliardy na vývoj síce najrýchlejšieho ale bezduchého Veyronu!!!to je môj názor ;-)
Já teda nevím, kde tyhle informace berete, ale já kdybych psal o 9ff, tak se podívám na jejich stánky, abych si to ověřil >:-[] Hned byste věděli, že turbo upravují na 669Kw/910 hp (na 912 se upravuje carrera GT). No a s tou Carerrou GT od 9ff si dal pan redaktor vlastní gól - už se o ní totiž na auto.cz psalo, a to 6.10. 2006. :no: takže je to hotová věc. No radši přístě mrkněte na www.9ff.com a pak teprv něco pište ;-)
Kridlo nemusi byt. Kridlo zvysuje pritlak a tak vlasnte znizuje maximalku na ukor vyssej stability. 400 km/h chcu asi dosiahnut na rovnej trati, takze s nejakym mensim difuzorom na korekciu smeru by to mohli dat.
no, už by konečne mohol niekto ukázať bugatti že tá ich trapná zrúda je len ďalšie * na ceste >:-[] ale nie, bugatti je fakt skvelé(najrýchlejšie) auto a keď sa ho chlapcom od porsche podarí prekonať budem len rád!!ale ta maximálka musí byť aspoň 408km/h(sakra rýchlo)
Vzdyt tam chybi to Turbo kridlo. Tohle je podle mne ta starsi predelana z klasicke nepreplnovane 911. Nezda se mi, ze by 9ff ladilo tak, ze urizne kridlo, spis to delaji naopak, ne? Ale nevim, nejsem odbornik pres Porsche ;-)