Novinky
@del42sa
Ono kdzy to ten před tebou zlikviduje, sam už to nemusíš zvládnout napravit. Kdyz vyjím krám a nechám ti ho prazdnej, asi těžko něco prodáš a vyděláš.
Tím nechci říct, že současné vedení nebylo neschopné.
Ono kdzy to ten před tebou zlikviduje, sam už to nemusíš zvládnout napravit. Kdyz vyjím krám a nechám ti ho prazdnej, asi těžko něco prodáš a vyděláš.
Tím nechci říct, že současné vedení nebylo neschopné.
@KANKUNEN
Však v Evropě nabízeli jen suv všeho druhu. Žádnou klasiku. Do toho byla ta suv takova strohá, jednoduchá, nic moderního, ideal pro důchodce, ale ne pro velký úspěch.
Však v Evropě nabízeli jen suv všeho druhu. Žádnou klasiku. Do toho byla ta suv takova strohá, jednoduchá, nic moderního, ideal pro důchodce, ale ne pro velký úspěch.
Hm, člověk se nestačí divit, proč je vůbec autoprůmysl (i s Nissanem) v takových problémech, když je v Česku a ve Slovensku tolik schopných manažerů?!
No, asi to nebude tak jednoduché: Nissan nikdy neměl technicky nebo uživatelsky špatná auta, a pro Nissan rozhodně nebyl český, potažmo slovenský trh pupkem světa, aby podle něj a názorů diskutujících na ACZ řídil svou obchodní politiku. Mě spíše zajímá, zda tak radikální řez povede k (čekávanému) rychlému postavení automobilky na nohy. Myslím, že nová informace https😐/www.motor1.com/…a-merger-failed/ je hodnotnějším příspěvkem do diskuze, než úvahy o tom, že Nisaan nabízel "jen" auta pro důchodce.
No, asi to nebude tak jednoduché: Nissan nikdy neměl technicky nebo uživatelsky špatná auta, a pro Nissan rozhodně nebyl český, potažmo slovenský trh pupkem světa, aby podle něj a názorů diskutujících na ACZ řídil svou obchodní politiku. Mě spíše zajímá, zda tak radikální řez povede k (čekávanému) rychlému postavení automobilky na nohy. Myslím, že nová informace https😐/www.motor1.com/…a-merger-failed/ je hodnotnějším příspěvkem do diskuze, než úvahy o tom, že Nisaan nabízel "jen" auta pro důchodce.
@del42sa Presne to ma napadlo. Najľahšie je hodiť vinu na niekoho iného. Ghosn je preč pomaly 7 rokov...
@Prezivkynetreba Od minulého krachu Nissan nezachránilo GTR, ale Renault a jmenovitě právě Ghosn, který celou akvizici v Nissanu organizoval a uskutečnil.
"Samočinná jízda a softwérem definovaná vozidla". Brrr, tak tím své fanoušky jedině znechutíš! 🙁👎
@Miorolo On tam doteraz po Ghosnovi nikto nebol...? Čo spravili za uplynulých sedem rokov?
když chceš odvézt pozornost od své vlastní neschopnosti, hoď to na ty co byli před tebou ...
@Mikesus neudelal ti neco v detstvi nejakej duchodce? 🤭 Pro duchodce delal auta Nissan v devadesatkach. Almera, Tino,... tuctovy auta jako Skodovka.
@Mikesus Juke je typicky auto pro duchodce 🤭 podobne jako Qashqai, Ariya, Leaf,... 🤭 Jeste bych dodal ceskyho duchodce 🤭 At je to komplet.
@Arese holt stejně jako Ford vsadili vše na EV strategii, zeleňoučkou budoucnost a růžové představy jak s elektromobily dobijí svět. Realita je jiná, EV chce minimum lidí, ostatní modely přišly o zajímavé motory a zbyly jen předražené nesmysly E-Power, je to škoda, protože jinak (konstrukčně) dělá Nissan poctivé auta a je to ještě pořád taková ta klasika (vyjma těch pohonů) a vlastně by stačilo jen trochu ubrat s tím nesmyslným elektrifikováním všeho a vratit novým modelům normální motory
Ha Ha, Ghosn u Nissanu skončil coby oběť spiknutí japonských managerů, politiků a soudců. Co od té doby následující šéfové této automobilky udělali, aby napravili jeho údajně chybná rozhodnutí a strategii? Měli na to 7 let!!!
Stačilo vyrábět auta s motory, které by nezačínaly cenou na 1M a zákazníci by přišli. Po těch zelektrizovaných a drahých m.dkách se fakt moc lidí neshání...
Nissan už raz stál pred prahom krachu. Vtedy išli ALL IN na jednu kartu a tá im vyšla. Tá karta niesla meno NISSAN GTR. Možno sa história zopakuje.
Paradox dnešnej doby je, že automobilky tlačia do popredia elektro autá pretože ich do toho tlačí politika. A trh im na elektro autá ukazuje prostredník. Som zvedavý ako toto dopadne ale ak sa na tej politike nič nezmení tak automobilky budú padať jedna za druhou ako hrušky.
Paradox dnešnej doby je, že automobilky tlačia do popredia elektro autá pretože ich do toho tlačí politika. A trh im na elektro autá ukazuje prostredník. Som zvedavý ako toto dopadne ale ak sa na tej politike nič nezmení tak automobilky budú padať jedna za druhou ako hrušky.
@Miorolo Priamo nie, ale tým, že poukázal na prejavy problémov niekde okolo roku 2015, na neho ukázal.
A co tak chtěl Nissan prodávat? Já mám Nissan jako japonský Nissan, tak do roku 2000. Diesla nikdy neuměli, atmobenzín byly motory spolehlivé, ale moc to teda dole nejelo jak Honda, ale neměly tu špičku v otáčkách. Které auto je takový nějaký globální model jako Corolla? Nic. Pro Ameriku Altima.
@del42sa
Vnimas to mozno moc konfrontacne, zas tak vazne to nie je z mojej strany.
Clanok pise "Proč je teď Nissan tam, kde je? Za Carlose Ghosna prý měl přílišné ambice" je logicke, ze tvoje tvrdenie patrilo Ghossnovi, predpokladam ze komentarom pod clankom reagujes na clanok.
Ghosn mozno zachranil pred krachom a doviedol automobilku do krachu dalsieho. Nebyt jeho mozno by automobilku zachranil pred krachom niekto iny, asi by tak velka znacka nerezignovala v zachrane.
Nie som ani jeho vysloveny odporca, iba si nemyslim ze mu to vyslo z dlhodobeho pohladu.
Vnimas to mozno moc konfrontacne, zas tak vazne to nie je z mojej strany.
Clanok pise "Proč je teď Nissan tam, kde je? Za Carlose Ghosna prý měl přílišné ambice" je logicke, ze tvoje tvrdenie patrilo Ghossnovi, predpokladam ze komentarom pod clankom reagujes na clanok.
Ghosn mozno zachranil pred krachom a doviedol automobilku do krachu dalsieho. Nebyt jeho mozno by automobilku zachranil pred krachom niekto iny, asi by tak velka znacka nerezignovala v zachrane.
Nie som ani jeho vysloveny odporca, iba si nemyslim ze mu to vyslo z dlhodobeho pohladu.
@lamal no Ghossn Nissan zachránil před krachen, můžeš si o něm myslet co chceš ale je to tak.
A znovu opaku já o Ghossnovi vůbec nepsal, psal jsem o předchůdcích a mezi Espinosou a Ghosnem byli další 2 CEO , takže co píšeš je jen tvůj vlastní konstrukt
A znovu opaku já o Ghossnovi vůbec nepsal, psal jsem o předchůdcích a mezi Espinosou a Ghosnem byli další 2 CEO , takže co píšeš je jen tvůj vlastní konstrukt
@del42sa
"když chceš odvézt pozornost od své vlastní neschopnosti, hoď to na ty co byli před tebou ..."
Nie je to mozno do slova nekriticke uznavanie, no povedal si tym dost jasne, ze Ghossn chybu neurobil a nove vedenie mu to hodilo na krk z principu...
"když chceš odvézt pozornost od své vlastní neschopnosti, hoď to na ty co byli před tebou ..."
Nie je to mozno do slova nekriticke uznavanie, no povedal si tym dost jasne, ze Ghossn chybu neurobil a nove vedenie mu to hodilo na krk z principu...
@lamal já jsem v žádném svém příspěvku Ghossna nezmínil a ani jsem se nikdy neprezentoval jako jeho nekritický uznavač
Ze zbytkem souhlas, Nissan dělal auta poctivě, možná že i to mu částečně zlomilo vaz (mimo ostatní věci) ....
Ze zbytkem souhlas, Nissan dělal auta poctivě, možná že i to mu částečně zlomilo vaz (mimo ostatní věci) ....
@del42sa
Ringhofer to napisal lepsie, byt nekritickym uznavacom Ghossna, len preto ze mal image petrolheada je trochu plytke nemyslis ?
Inak suhlas s tym, ze Nissan stale produkuje poctive auta az na vynimky, ktore si vyziadali lokalne regulacie, tam to vzdy nedopadlo.
Buducnost BEV pre Nissan je pre mna ako byvaleho majitela 2x Nissanu bolestiva, pretoze to co na Nissanoch bolo vzdy dobre bol benzinovy motor, podvozok a odolnost...
Ringhofer to napisal lepsie, byt nekritickym uznavacom Ghossna, len preto ze mal image petrolheada je trochu plytke nemyslis ?
Inak suhlas s tym, ze Nissan stale produkuje poctive auta az na vynimky, ktore si vyziadali lokalne regulacie, tam to vzdy nedopadlo.
Buducnost BEV pre Nissan je pre mna ako byvaleho majitela 2x Nissanu bolestiva, pretoze to co na Nissanoch bolo vzdy dobre bol benzinovy motor, podvozok a odolnost...
@kruskar
A vydělal by nissan neco, kdyz by prodával levne? Je zajímavé, že ostatní automobilky nemají problém draha auta prodat.
A vydělal by nissan neco, kdyz by prodával levne? Je zajímavé, že ostatní automobilky nemají problém draha auta prodat.
@traveldrive
On je asi zapomněl vyrabet už někdy na přelomu tisíciletí. Od te doby to s ním šlo z kopce.
On je asi zapomněl vyrabet už někdy na přelomu tisíciletí. Od te doby to s ním šlo z kopce.
@Th0r
To nechapes, to není žádná urážka důchodců. Tka jako nekdo cili na mladé, jiný zase na ženy, nekdo ma cílovou duchodce. Nevím, proč v tom hledáš něco pejorativniho. Jeslti máš problém se slovem duchodce, to není můj problém.
To nechapes, to není žádná urážka důchodců. Tka jako nekdo cili na mladé, jiný zase na ženy, nekdo ma cílovou duchodce. Nevím, proč v tom hledáš něco pejorativniho. Jeslti máš problém se slovem duchodce, to není můj problém.
@Th0r
Moc nemás prehled. Viz ostatni reakce. To co vse jmenuješ, jen potvrzujes má slova. Strohá, zastaralá, jednoduchá. Hlavně ten "nejoblibenejsi", qashqai, to je za volantem snad jen duchodce ( cest samozřejmě výjimkam, ještě jsem nepotkal ). I ten juke podle mého plánovali pro mladé a nakonec cilovka byla jiná.
Moc nemás prehled. Viz ostatni reakce. To co vse jmenuješ, jen potvrzujes má slova. Strohá, zastaralá, jednoduchá. Hlavně ten "nejoblibenejsi", qashqai, to je za volantem snad jen duchodce ( cest samozřejmě výjimkam, ještě jsem nepotkal ). I ten juke podle mého plánovali pro mladé a nakonec cilovka byla jiná.
@Ringhofer Díky chytrým mozečkům z ACZ (nebo z CNC) není možné rozumně vkládat odkazy. Musíš je vložit bez https😐/ 🤔
www.motor1.com/…a-merger-failed/
www.motor1.com/…a-merger-failed/
@Frfla To je pekná kravina. Kvôli čomu vyrábajú autá, kvôli zisku, nie? Problém je v plánovaní a v marketingu. Predsa si nemyslíš, že Nissan zrazu zabudol robiť autá a musí predávať spolovice zadarmo, aby niečo predal... Asi akú povesť by tým získal?
@xxc Tak, tak, moji svokrovci vo vysoko dôchodkovom veku ho majú tiež. Ale predpokladám, že ho kúpili vďaka presviedčaniu predajcom.
@traveldrive A dál Espinosa pokračuje: „A nikdo s tím až dosud nic nedělal." Takže poukazuje i na předchozí vedení.
Tak vse je otazkou nabidky a poptavky. Kdyz chcete prodat tech 8M vozidel, tak k tomu prizpusobte cenu. Chcete prodat 2x tolik aut, tak snizte cenu na polovinu. Tak mate vetsi pravdepodobnost, ze te mety prodeju dosahnete. Ziskovost ale musite asi nechat stranou. Neco za neco.
@del42sa Své vlastní neschopnosti? Espinosa je CEO snad měsíc nebo dva, ne? Já taky pracoval ve firmě, kde původní vedení ignorovalo problémy a všichni se tvářili, jak vše sluncem zalité. Po výměně vedení začali vyplouvat takové věci, že tu firmu už nešlo zachránit přes veškerou snahu. Takže to nejsou výmluvy, to je realita.
Zastaralá auta nikdo nechce. Nissan se profiloval jako auto pro důchodce, podle toho co nabízel. Zadna technika, jednoduche motory, design nic moc a jen suv. No a důchodci si koupi jedno auto a konec. Takze archaickou technikou si dojdou k bankrotu.