Novinky
@Stejsn
Jaky je rozdil v PRND pro spalovak a elektro? Ale spalovak si myslím, že to mit bude
Jaky je rozdil v PRND pro spalovak a elektro? Ale spalovak si myslím, že to mit bude
@gil54 Raz som videl nejaký starší japonský kei car, a mal tankovacie hrdlá po oboch stranách auta. Fantastický nápad za pár šušňov.
Ja myslim, ze lidi v Evrope chteji levna a jednoducha auta.
Ale nechteji mala auta.
A to je pak mala marze, a tak i maly dane z toho a DPHcko mensi a vubec krome zakaznika akorat vsichni trpi.
Takze preju hodne stesti.
To bude potreba aspon 2-3 tisice
uredniku na dvacet let, aby z toho nakonec vyndali udrzovani v jizdnim pruhu vymenou za to, ze kazde takove auto bude pripojene naprimo do cetralniho mozku vsech pojistoven.
Ale nechteji mala auta.
A to je pak mala marze, a tak i maly dane z toho a DPHcko mensi a vubec krome zakaznika akorat vsichni trpi.
Takze preju hodne stesti.
To bude potreba aspon 2-3 tisice
uredniku na dvacet let, aby z toho nakonec vyndali udrzovani v jizdnim pruhu vymenou za to, ze kazde takove auto bude pripojene naprimo do cetralniho mozku vsech pojistoven.
@Mikesus Dnes je možné všetko, aj úplný nezmysel. Napríklad som nepochopil ten tankový priezor na zadných dverách.
@Mikesus Možno to tak bude, ale ktovie...možno majú Číňania prsty dlhé aj do Japonska. Majú to podstatne bližšie ako k nám.
Bude to asi jezdit na zadní vítr, zejména když to má na palubce ukazatel stavu paliva se symbolem benzínového stojanu a šipkou, na která straně je hrdlo.
Asi to má spalovák, soudě podle voliče automatu. I když já vlastně nevím, jak je to v elektrických autech.
Je to v Japonsku. A můj tip je též daihatsu.