Srovnávací testy
wakantanka
4
Ste ako dve hrozná...jedna hrozná aj druhá hrozná! Taliansky či britský číňan ostane furt číňan.
Přejít do diskuze
Poznam talianske automobilky aj anglicke.
Evo je asi tak talianske ako je toto moderne MG britske.
To mozem rovno povedat, ze Teslu model S sice nevlastnim, ale mam od "tejto automobilky" gramofon Tesla z 80-tych rokov.
Je to fer takto pliest ludom hlavy?
Cinania sa nestitia akehokolvek podrazu, aby tu tie svoje hnusne plecky mohli predavat.
Dezinfo v priamom prenose.
Evo je asi tak talianske ako je toto moderne MG britske.
To mozem rovno povedat, ze Teslu model S sice nevlastnim, ale mam od "tejto automobilky" gramofon Tesla z 80-tych rokov.
Je to fer takto pliest ludom hlavy?
Cinania sa nestitia akehokolvek podrazu, aby tu tie svoje hnusne plecky mohli predavat.
Dezinfo v priamom prenose.
@rohYpnol
Jedna sa o kopu cinskeho srotu v obidvoch pripadoch. Novo vymyslena znacka sa schovava za "taliansku" DR Automobiles bez historie, rovnako ako tieto nove MG nemaju zhola nic spolocneho s britskymi sportiakmi so 60-tych rokov. Iba logo znovuozivene po 50 rokoch. Ti ludia co vyvijali a vyrabali posledne kusy v Anglicku pravdepodobne uz ani neziju, rovnako tovarne uz mozno neexistuju. Ziadna kontinuita vo vyvoji ani vyrobe.
Skoda je ceska, stavia na volkswagenoch, ma nepretrzity vyvoj a vylepsovanie modelov.
Rovnako kia, je korejska a ma tovarne po celej zemeguli (pre jednoduchsich: po celej zemeploche).
Akurat Volvo zmenilo majitela za chodu, mozeme tvrdit ze je cinske, ale kontinuita vyroby a vyvoja zostala.
Ja ked si kupim prava na uz neexistujucu znacku (pontiac, studebaker, saab, horch, packard, simca, panhard a ine) a v garazi si teraz svojpomocne zbastlim na kolene nejaku motokaru a dam si na nu napis (napr. ta Simca), pokracujem vo vyvoji a tradicii Simca Aronde, 1100, 1300, 1500, 1301, 1501, 1307? Asi sa to tak neda nazvat.
Jedna sa o kopu cinskeho srotu v obidvoch pripadoch. Novo vymyslena znacka sa schovava za "taliansku" DR Automobiles bez historie, rovnako ako tieto nove MG nemaju zhola nic spolocneho s britskymi sportiakmi so 60-tych rokov. Iba logo znovuozivene po 50 rokoch. Ti ludia co vyvijali a vyrabali posledne kusy v Anglicku pravdepodobne uz ani neziju, rovnako tovarne uz mozno neexistuju. Ziadna kontinuita vo vyvoji ani vyrobe.
Skoda je ceska, stavia na volkswagenoch, ma nepretrzity vyvoj a vylepsovanie modelov.
Rovnako kia, je korejska a ma tovarne po celej zemeguli (pre jednoduchsich: po celej zemeploche).
Akurat Volvo zmenilo majitela za chodu, mozeme tvrdit ze je cinske, ale kontinuita vyroby a vyvoja zostala.
Ja ked si kupim prava na uz neexistujucu znacku (pontiac, studebaker, saab, horch, packard, simca, panhard a ine) a v garazi si teraz svojpomocne zbastlim na kolene nejaku motokaru a dam si na nu napis (napr. ta Simca), pokracujem vo vyvoji a tradicii Simca Aronde, 1100, 1300, 1500, 1301, 1501, 1307? Asi sa to tak neda nazvat.
Grande Panda Hybrid zacina na 455 tis kč, kto by si kupil tieto bačkory bez buducnosti po konci zaruky ?
Paralen by si ich kupil radsej, lebo Panda a Stellantis je zlo z EU s cenou o 100tis mimo 😁
Paralen by si ich kupil radsej, lebo Panda a Stellantis je zlo z EU s cenou o 100tis mimo 😁
@wakantanka Bol som sa v BA pozrieť v predajni DR Automobiles. Veľký vestibul, v ňom asi 6 áut. Okrem toho prázdno, bola tam ozvena. Na poschodí nejaká kancelária, načančaná pani staršieho ročníka, ktorá o autách nevedela zhola nič. Ani o jeden z týchto čínskych zázrakov by som si neoprel ani bicykel, a o tupý nevedomý dozor v podobe mejkapu po záruke taktiež nie.
Bezte do haje.
To uz davno neni Brit.
Lzete i sobe nebo jen oveckam, co tohle konzumuji?
MG je Čínan se vsim, co k tomu patri.
O tom pseudo italskem paskvilu ani nemluve.
To uz davno neni Brit.
Lzete i sobe nebo jen oveckam, co tohle konzumuji?
MG je Čínan se vsim, co k tomu patri.
O tom pseudo italskem paskvilu ani nemluve.
@lamal presne jsi udeřil hřebíček na hlavičku. Stoji to úplně normálně jako vše okolo a ta cena za hybrid je dle mého úplně ok
@Josef Vik
Potkal se ital s britem, kteri se právě přestěhovali z ciny. Maji sice šikmé oci, jsou nazloutli, anglicky ani italsky neumi, ale mají britskou a italskou občanku.
Potkal se ital s britem, kteri se právě přestěhovali z ciny. Maji sice šikmé oci, jsou nazloutli, anglicky ani italsky neumi, ale mají britskou a italskou občanku.
@Jon Bon Novy
No, Hyundai své modely prezentuje jako české auto z Nošovic... Koneckonců, je tedy ještě Superb chloubou české značky? Nebo je to už pýcha Slovenska? A Volvo tedy taky neni Švédské. Buď měřme všem stejně, nebo tohle prostě nevyčítej Číňanům.
No, Hyundai své modely prezentuje jako české auto z Nošovic... Koneckonců, je tedy ještě Superb chloubou české značky? Nebo je to už pýcha Slovenska? A Volvo tedy taky neni Švédské. Buď měřme všem stejně, nebo tohle prostě nevyčítej Číňanům.
@Mikesus
za rok zapne generator nahodnych prispevkov a napise, ze Paralen mal zase pravdu 😁 .... nedohlada si to ani on sam v zaplEve odpadu
za rok zapne generator nahodnych prispevkov a napise, ze Paralen mal zase pravdu 😁 .... nedohlada si to ani on sam v zaplEve odpadu
@PavelK_
Já myslím, že mg už je poměrně známá. To druhé souhlas, to koupi jenom protoze je to levnější a vůbec je nezajímá co vlastně kupujou
Já myslím, že mg už je poměrně známá. To druhé souhlas, to koupi jenom protoze je to levnější a vůbec je nezajímá co vlastně kupujou
Prý potká se Ital s Britem 😂😂😂😂 Ten byl dobrej. Ať si dovozci tyhle dvě kreatury nacpou do řitě 😜
ty výbavy jsou žebrák nebo prapodivný žebrák,obzvláště pak v novinářském autě na reprezentaci. Prapodivný žebrák má sice elektronickou brzdu ale odemyká se a startuje klíčem. A ten druhý je uplný žebrák.
@Jon Bon Novy myslím že typickým kupujícím těchto aut je úplně jedno, co je to za značku a odkud pochází. Vždyť jim ani ty názvy nebudou nic říkat.