Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Soud ohledně nehody na letošním Gumballu

Sledujeme další události kolem tragické nehody na Gumballu 2007.
Zpět na článek
31. 5. 2007 11:58
neregistrovaný "Mickey"
31. 5. 2007 12:05
neregistrovaný "brmk"
31. 5. 2007 12:05
neregistrovaný "brmk"
31. 5. 2007 12:22
neregistrovaný "Juan Pervez"
31. 5. 2007 12:38
neregistrovaný "Stik"
31. 5. 2007 12:40
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 16:50
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 17:40
neregistrovaný "Juan Pervez"
31. 5. 2007 12:39
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 12:42
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 16:38
neregistrovaný "Shortař"
31. 5. 2007 19:09
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 13:48
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 15:11
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 18:11
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 19:11
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 20:27
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2007 13:20
neregistrovaný "x"
1. 6. 2007 16:52
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 17:16
neregistrovaný "x"
1. 6. 2007 22:20
neregistrovaný "ALIEN"
2. 6. 2007 13:44
anonym
31. 5. 2007 13:58
neregistrovaný "Gerland"
31. 5. 2007 14:30
neregistrovaný "_Teddy_"
31. 5. 2007 15:05
neregistrovaný "mamlas"
31. 5. 2007 16:39
neregistrovaný "Shortař"
31. 5. 2007 17:54
neregistrovaný "Gerland"
31. 5. 2007 13:59
neregistrovaný "Rudolf"
31. 5. 2007 15:14
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 14:18
anonym
31. 5. 2007 14:19
anonym
31. 5. 2007 15:27
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 16:19
anonym
31. 5. 2007 18:38
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 18:39
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 16:09
anonym
31. 5. 2007 16:45
neregistrovaný "Chalupář"
31. 5. 2007 17:37
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 20:24
neregistrovaný "smydrs"
3. 6. 2007 21:58
anonym
31. 5. 2007 22:58
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 16:56
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 18:03
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 18:40
neregistrovaný "Jr"
31. 5. 2007 18:42
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 19:12
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 20:24
neregistrovaný "pi-ca"
31. 5. 2007 20:39
neregistrovaný "petrt"
31. 5. 2007 21:11
neregistrovaný "rozej"
31. 5. 2007 21:38
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2007 03:08
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 6. 2007 12:28
neregistrovaný "petrt"
6. 6. 2007 01:27
neregistrovaný "*TRUCKER*"
31. 5. 2007 20:11
neregistrovaný "pi-ca"
31. 5. 2007 20:25
neregistrovaný "EZZ@seznam.cz"
31. 5. 2007 20:28
neregistrovaný "EZZ@seznam.cz"
31. 5. 2007 21:01
neregistrovaný "vvvvvvvvvvv"
31. 5. 2007 21:03
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 21:07
neregistrovaný "vvvvvvvvvvvvvv"
31. 5. 2007 21:07
neregistrovaný "B.F.G."
31. 5. 2007 21:18
anonym
31. 5. 2007 21:18
neregistrovaný "rozej"
31. 5. 2007 21:13
anonym
31. 5. 2007 21:14
neregistrovaný "vvvvvvvvvvvvv"
31. 5. 2007 23:01
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 20:41
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 20:26
neregistrovaný "Z3"
neregistrovaný "Mickey"
31. 5. 2007 11:58
Spravne
Nech premysla v base ... aj dlhsie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brmk"
31. 5. 2007 12:05
hmm..
Každá sranda něco stojí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brmk"
31. 5. 2007 12:05
hmm..
Každá sranda něco stojí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Juan Pervez"
31. 5. 2007 12:22
Ze by???
Nevim kolik z nas si opravdu myslelo ze tento clovek nekdy zkonci pred soudem... jeste mene z nas predpoklada ze tento clovek dostene neco jineho nez podminku. Mam ten pocit ze se bude uplatnovat pravo makedonie a buh vi jak tam maj osetreno rychle jezdeni a jake jsou za to sankce.
Uz to vidim dostane 1000€ pokutu a pojede domu, nutno dodat ze bez usmevu na tvari(prece si znicil svoje krasne porsche). Ano se*e me to. Neni to zavod je to pouze show(vic zavodniku tam umi zpivat nez ridit) a u show je tragicke kdyz umiraj lidi...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stik"
31. 5. 2007 12:38
RE: ZE bz???
No silne pochybujem ze ho to bude s*at kedze po nehode ttam nechal porsche len tak a zdrhol.Myslim ze to porsche je mu uplne ukradnute:)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 12:40
Re: RE: ZE bz???
Taky nebylo nejnovejsi.....
31. 5. 2007 17:07
Re: RE: ZE bz???
No 911 997 Turbo, tu potkáš v každem bazaru.
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 16:50
Re: RE: ZE bz???
To byl Joke
neregistrovaný "Juan Pervez"
31. 5. 2007 17:40
Re: RE: ZE bz???
jo ale uvedom si jake muzou mit v makedonii postihy za rychlou jizdu? nebo za zabiti na zaklade umyslneho opomenuti??? nebude to zadna hruza a ten chlap se z toho vyplati...
Makedonci urcite nemaj takovou hromadu uzavrenych mezinarodnich smluv(jako my napr. Rim, Brusel atd...) aby se na nej dalo vystourat neco poradneho
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 12:39
To je krasna prace ne?OMG
4 roky za zabiti 2 lidi,porusovani zakona...Achjo, tohle je smesny, to dostane v CR za rizeni pod vlivem alkoholu a nebo za to, ze posle policajta kamsi...Uprime, proti rychle jizde nic nemam, sam rad jezdim rychleji, nez je povoleno,ale jen tam, kde to jde...rovny useky dalnic,pokud je predemnou i zamnou misto, letiste..nemecky dalnice...Nevim proc Gumball takhle tolerujou, ridici (kteri si rikaj zavodnici) dostavaj stejne pokuty jako ostatni.To by bylo fer, pokud by tihle lide nedelali kazdy rok to same, umyslne i pres predchozi pokutovani.Protoze kdyz normalni clovek dostane pokutu za rychlost, vetsinou jel rychleji nez ma jen po urcitou dobu jeho cesty, rozdil v povolenych rychlostech a rychlostech, jakymi je bezny ridic prekracuje, jsou zanedbatelne, oproti rychlosti, kterou cestuji tito ,,zavodnici". Proc se jim policie nelepi na paty?Ceska s Mondeem asi tezko,ale zapadnejsi staty na to auta maj....
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 12:42
Re: To je krasna prace ne?OMG
nelepy
neregistrovaný "Shortař"
31. 5. 2007 16:38
Re: To je krasna prace ne?OMG
nelepí, měls to správně...
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 19:09
Re: To je krasna prace ne?OMG
kdiz je clovek po parbe,tak dela nesmIslI >:D
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 13:48
Re: To je krasna prace ne?OMG
to nejsou závodníci ale banda zbohatlíků co nakoupila drahý a rychlý auta a tahle show je jenom jejich bordelpárty...btw nevím proč by si na ně nemohla posvítit i naše fízlie. Mondea nejsou nejpomalejší a hřebíkový pásy taky mají ve výbavě....
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 15:11
Re: To je krasna prace ne?OMG
Proto jsem tam dal ty ,,UVOZOVKY"....

jinak policajti...vis, ono to mondeo nejpomalejsi neni,ale Lambo ani Porsche to neni.S pasama s hrebikama je problem, protoze by museli zastavovat kazdy jiny auto a odklanet ho..tenhle zpusob je opravdu komplikovanej na pouziti.Ale neco by s nima delat meli...
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 18:11
Re: To je krasna prace ne?OMG
Prober se, už nehraješ NFS. Honičky v rychlosti 300 kmh jsou čirý nesmysl, ty mondea bohatě stačí. Na auta určitě. Kdyby to byly motorky, mondea by nestačily ale na auta jo. A kdo by nechtěl zastavit, ten hřebíkáč je celkem bezpečný způsob jak zastavit auto.
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 19:11
Re: To je krasna prace ne?OMG
Prober se ty, samozrejme ze se nebudou honit na dalnici a nebude jim ve 200km/h na okno skakat Simír Gerchán :-) ,ale mondeo Lambo nepredjede a kdyz te policie nepredjede, nemas povinnost zastavit, teda mas, ale muzes delat ze je nevidis a nemuzou ti nic rict.V zakone stoji, ze te museji predjet.... :-! a sam tyhle zkusenosti mam.
neregistrovaný "petrt"
31. 5. 2007 20:27
Re: To je krasna prace ne?OMG
Navíc z většiny supersportů dozadu moc vidět neni, je to horší jak dodávka. Takže je na co se vymlouvat :-) . Ne všicni na té akci jsou dementi, ale když to začínalo bylo to o zábavě při řízení, ted je to jedna velkýá party s divnejma lidma. :no:
neregistrovaný "x"
1. 6. 2007 13:20
Re: To je krasna prace ne?OMG
hele kluku ušatá víš co to je vysílačka, radar ? myslíš, že mě někdo na té dálnici honil ?? nee, pěkně změří, nahlásí na konec dálnice hlídce a tam si tě odchytnou. ;-)
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 16:52
Re: To je krasna prace ne?OMG
Jo, kdyz zastavis...
neregistrovaný "x"
1. 6. 2007 17:16
Re: To je krasna prace ne?OMG
když ti 2 fízli vlezou do svodnýho pruhu o šířce 5 metrů tak nemáš moc kam uhnout... 8-s
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 22:20
Re: To je krasna prace ne?OMG
:-! tak to je pak fpr.....Ale nemyslim si, ze by si tam stoupli a doufali, ze zastavis :D.Ale to uz je polemizovani a jsme mimo tema...
anonym
2. 6. 2007 13:44
Re: To je krasna prace ne?OMG
za nestoupnou, protože můžou snad maximálně do poloviny pravého pruhu a ve finále radši uhnou
neregistrovaný "Gerland"
31. 5. 2007 13:58
Choré
je to fakt choré. Keď niekto ukradne 20 000, tak dostane pomaly 15 rokov a za zabitie 2 nevinnych ludi 4 ??? A z toho po 3 ho prepustia. Je to nahlavu. Tieto preteky treba zakazat. :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "_Teddy_"
31. 5. 2007 14:30
Re: Choré
A co teprv ak niekto ukratne 20 melonov! To potom asi dostane kreslo v parlamente, a oznacenie "pan podnikatel"...
neregistrovaný "mamlas"
31. 5. 2007 15:05
Re: Choré
Teddy, tedy prepáč, ale nechaj si tu agitku na doma, hej? Víš, každý zahradník nemusí být vrah a každý vrah není zahradník. A jestli je zlodějem podnikatel, zaměstanec, důchodce, nebo politik, je úplně jedno. Je to prostě zloděj. Snad si rozumíme, že?
Jinak, lidi co používaj peníze, jako argument svého chování, taky nemusím. Ale neveřím na to, že projeli zadarmo. Kdo je tady asi větší gauner? Ti zbohatlíci, reginální politici, nebo potažmo státní zaměstnanci u policie?
neregistrovaný "Shortař"
31. 5. 2007 16:39
Re: Choré
politiku sem netahej...
neregistrovaný "Gerland"
31. 5. 2007 17:54
Re: Choré
Naopak má pravdu. Vselijaky ,,harvardi´´ tu olupili tisice ludi a teraz si uzivaju Bahamy a 20 milionove domy v luxusnej stvrti. A ti ludia zeru suchy chleba. Demokracia.
neregistrovaný "Rudolf"
31. 5. 2007 13:59
sou nebezpečný jak kde
těsně po ukončení závodu sem jel na rozvadov, na D5 nás předjížděli astony, Q7, 911, nějaký ty ferrari.. policajti nic, jeden troubík v mondeu čučel u dálnice, a na čáře se s nima německý fízle dokonce nechali vyfotit.
Na druhou stranu, na suchý poloprázdný dálnici (sobota) je 200-240 na takovýho astona nebo 911 prd rychlost.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 15:14
Re: sou nebezpečný jak kde
Souhlasim, proste at si jedou rychle tam kde to jde,ale ta nehoda se stala evidentne na useku s obycejnou silnici, zadna dalnice, ale nikde se nuvadi, jakou rychlosti to porsche jelo, treba jel 120, tam kde mel jet 90 a kdo tak nejezdi..Podle posklozeni aut bych to na vic neodhadoval...teda aspon z toho , co je videt.
anonym
31. 5. 2007 14:18
Aké štyri roky???
Trest smrti!!!Veď ich tam zabil.A Porsche mu zošrotovať(aj keď som veľký priaznivec Poarsche)!!!
Rozbalit vlákno
6
anonym
31. 5. 2007 14:19
Re: Aké štyri roky???
Prepáčte:Porsche. ;-\
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 15:27
Re: Aké štyri roky???
No ty si idiot. To nebola ukladna dvojnasobna vrazda, ale nehoda, ktora sa moze stat komukolvek. Ano, za jeho vysoku rychlost zaplatili zivotom dvaja ludia, ale taky isty vrah budes aj ty ak niekoho zrazis pri rychlosti p 10 km/h vyssej ako je povovelna rychlost. To, ze zdrhol z miesta nehody a neposkytol pomoc je uz vec ina a za to si zasluzi pekne tvrdy trest.
anonym
31. 5. 2007 16:19
Re: Aké štyri roky???
Ti si idiot!!!Než už išiel hocijakou rýchloisťou bola to jeho vina.A rýchlosť prekročil.Čo keď to nebola vražda???!
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 18:38
Re: Aké štyri roky???
To, ze to bola jeho vina nikto nepopiera, ale trest smrti si nezasluzi, preto si idiot.
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 18:39
Re: Aké štyri roky???
Pardon, jeho vina to bude, az mu to dokazu na sude.
Avatar - da_b0mb
31. 5. 2007 20:48
Re: Aké štyri roky???
DanielD to uz zkousi jako anonym ;-)
anonym
31. 5. 2007 16:09
no
;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chalupář"
31. 5. 2007 16:45
Český Gumball
Každý den se u nás na silnicích jede Gumball-jen řidiči nemají popsaná auta-bezohlednost a porušování předpisů je však běžné. Většinu lidí však u této nehody dráždí okázalost, typická závist-já nemám, tak tobě to také nepřeji. Nikde ještě nebyla uvedena jakákoliv podrobnost o této nehodě, kterou odsuzujete-byla příčinou vysoká rychlost? nesprávné předjíždění? nebo golf odbočoval kde neměl? Jediné, co je jisté, že ujeli z místa nehody poté, co zavolali sanitku-ale ruku na srdce-vidina Makedonského vězení nebo lynčování místní obyvatestvem by možná i nám "slušným řidičům" trochu posunula hranice správného chování... Nechme to tedy soudu ať trestá-a až uvidíte "vytuněný" fáčko předjíždějícího plnou čáru vězte, že toto je daleko horší než Gumball.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - 125S
31. 5. 2007 17:04
Re: Český Gumball
:yes: :-)
Avatar - Legolas
31. 5. 2007 17:28
Re: Český Gumball
Jak to tak čtu,tak vidím že všichni ví o téhle nehodě úplně všechno..kdo kolik jel..kdo za to může..kdo udělal chybu...a jak už chalupář napsal:"NIKDE nebyla uvedena jakákoliv podrobnost o této nehodě" ....takže se klidně mohlo stát že ten starej děda špatně mu klidně vjel do jeho jízdního pruhu.....což se u nás stává taky a není okolo toho tolik povyku...nevím proč z toho každej dělá takovou nehodu,pokud by ste sledovali gumball aspoň trochu tak by jste zjistili že skoro každej rok tam někdo zruší svoje auto....
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 17:37
Re: Český Gumball
Presne tak, jak jsem psal nahore...nikde nejsou napsany priciny nehody...
neregistrovaný "smydrs"
31. 5. 2007 20:24
Re: Český Gumball
chytráku,jestli dědula ve VW zazmatkoval a byl sražen je celkem vedlejší,ale frajeři v porsche vylezli ze škarpy,stopli si kolegy a ujeli....zadrženi byli až na hranicích,hrdinové.Co kdákneš ted?
Avatar - Legolas
31. 5. 2007 20:56
Re: Český Gumball
...je jeasny ze udelali blbost s tim ze odjeli...ale co bys udelal ty na jejich miste??
me je jasny ze to obkoukali u nas v republice,protoze jenom u nas se stava ze se bezne od nehod prcha..
anonym
3. 6. 2007 21:58
Re: Český Gumball
:no: máš pravdu,že odjed od nehody je hnus,ale v té chvíli to musí v hlavě vrtat jako blázen,doufám že dostane alespon 10 roků
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 22:58
Re: Český Gumball
Az se ti stane neco podobnyho, jsem zvedavej, jak racionalne se zachovas ty.( vim, ted odpovis, ze tobe se to stat nemuze, ze nejsi idiot a ze ridis tak, jak vis ze muzes a hlavne bezpecne atd... atd...)Nikdy nerikej nikdy, protoze stat se ti muze cokoliv.A ikdyz je to moc neomlouva,alespon zavolali zachranku.Co kdaknes ted? :-!
Avatar - Legolas
1. 6. 2007 14:57
Re: Český Gumball
tak ted te teda zklamu...stat se me to muze,ale jeste nestalo..a bohuzel teda bezpecne taky moc nejezdim,teda kdyz jedu sam...
neregistrovaný "ALIEN"
1. 6. 2007 16:56
Re: Český Gumball
Tak co resis?Zazmatkovali.To neni o presvedceni co chces udelat, to je proste chemie v mozku,pak prestanes myslet a jenom jednas....
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 18:03
Re: Český Gumball
Jsi hloupý. Zakrýváš bordel demokratické společnosti tím, že se oficiálně nic neděje. Jak pokrytecký a jak aktuální.... Podívej se někdy na záběry z téhle akce, na netu jich máš hromadu. Říkat "třeba tenhle jel pomalu a podle předpisů" --- no to jistě on jede na ilegální závod aby pak mohl jet podle předpisů se svojí 911. Jdi se bodnout vejtaho. :yes:
neregistrovaný "Jr"
31. 5. 2007 18:40
Re: Český Gumball
Když ti demokracie nevoní, tak můžeš emigrovat třeba do KLDR, nikdo ti nebrání. Hlavně si nech tyhle moudra, nikdo tady na to neni zvědavej.
neregistrovaný "x"
31. 5. 2007 18:42
Re: Český Gumball
jsi trochu mimo mísu, ale to neva, stejně ti zachvilku končí vycházky...
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 19:12
Re: Český Gumball
Ze ty volis komunisty? >:-[] :no: :no:
31. 5. 2007 19:17
Re: Český Gumball
To NENI ilegální závod. To je "setkání" a "jízda"... ! To, že to v praxi vypadá tak jak to vypadá, je druhá věc. Pisatel nahoře má pravdu - denně se k sobě všichni na silnicích chováme jako ho*ada a nikdo to neřeší, bezohlednost a totální netolerance ... a tady se všichni zblázníte. Neospravedlňuji řidiče Porsche, neznám okolnosti. Jinak souhlas s "Chalupářem" - pěkně formulované.

Hoď kamenem, jsi-li bez viny... >:D

hezký den.
M.
neregistrovaný "pi-ca"
31. 5. 2007 20:24
Re: Český Gumball
To ze ty jezdis jak prase,jeste neznamena ze se k sobe chovame jako hovada.Mnoho ridicu se k sobe chova ohleduplne a divim se ze sis toho nevsiml(procpak asi?...).A prave tyto ridice dovede nastvat nejakej typek,co si plete silnicni provoz se zavodnim okruhem
neregistrovaný "petrt"
31. 5. 2007 20:39
Re: Český Gumball
Lidi kteří mají auta jako lambo, ferrari, aston na silnici většinou nijak nezávodí, všimni si toho. Už tě někdy někdo takovej ohrozil? Ale nejhorší sorta jsou "pseudotuneřikšiltofkáři", je jedno jestli v polepený 120LSGTREX nebo civiku type globus. Těch se dost bojim. jo a o řidičích kamionu tu radši mluvit nebudu.
neregistrovaný "rozej"
31. 5. 2007 21:11
Re: Český Gumball
:yes: :yes: tyhle jedinci jsou 100% nebezpecnejsi, nevedi co delaji, nemaji to casto pod kontrolou a delaji ze sebe akorat machry silnic...
neregistrovaný "petrt"
31. 5. 2007 21:38
Re: Český Gumball
No jo, * ve fávu bez vejfuku předjížděl kolonu na plný a přes avii nevidí značku že bude kruhák. Pak už jsem viděl jen brzdovky a ránu do prostředku náspu kruháku. Bylo mu tak dvacet, všude pruhy a plasty z burzy. Měl na platu reproboxy z nějaké věže a ty holce vzadu rouzsekly hlavu. Stalo se loni na kruháku na staré poděbradské, u Jiren. Všichni byli o.k., ale pomlácený pěkně. A Eminem řval furt, aspon z těch předních. >:-[]
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 6. 2007 03:08
Re: Český Gumball
No, radši fakt asi nemluv, to bude nejrozumnější!!!! Miluju chytráky, kteří mají lidi rozškatulkované do pár skupin, ke každé skupině přiřazený určitý názor a hotovo....Věřím, že Lamba, Astony, Ferrari atd. potkáváš na každém rohu, tak tady můžeš zcela zasvěceně říct, jak všichni jezdí...... Já bohužel až takový znalec nejsem a těchto vozů moc nepotkávám, ale troufám si říct, že jako profesionální šofér pár těch km ročně najedu a můžu ti říct, že totální hovada se najdou mezi majiteli jak kvetoucích "fáček" či Felicií, tak nablýskaných Audi, BMW či medvědů. Jediný souhlas je s těma tunerama. Tam je to jasně dáno. To, že si tak zprzní auto je jasná známka toho, že v hlavě onoho jedince asi moc rozumu nenajdeme a že má potřebu za každých okolností machrovat a nějak se vymykat! A zvláště tobě bych doporučoval si aspoň na chvíli vyzkoušet vjet s kamionem do každodenního provozu a věřím, že by ti to otevřelo zcela nové obzory!!!!!!!!
neregistrovaný "petrt"
1. 6. 2007 12:28
Re: Český Gumball
No něco o potrefené huse tu psát nebudu.... Řidiči kamionu a osobáků mají na věc zcela opačný názor. Po dálnici jezdim každý den konkrétně prvních 8 km D11. Obden se mi stane že kamion jedoucí 90km/h začne ve stoupání za černákem předjíždět kamion co jede 85km/h, kolikrát musim i dost tvrdě brzdit když mi to tam hodí. Tomu říkám naprostá bezohlednost. Je mi jasný že jsou i slušný šoféři, ale těch si já nevšimnu zrovna tak jako ty těch v osobáku protože mi nic nedělají. Sám bych kamionem jezdit nemohl, hlavně nevim jak se dá snést čo čekání na hranicích nebo v kolonách. Na to musí být nátura. Jo a možná se budeš divit, ale majitelů sportovních aut znám docela dost, i se s nima dost často vidim. Povětšinou mají auto pro radost, ne pro léčení mindráků na dálnici.
neregistrovaný "*TRUCKER*"
6. 6. 2007 01:27
Re: Český Gumball
Nevím, jestli na tuhle diskusi ještě zavítáš, ale stejně ti odpovím. Jasně, předjíždění kamionů.....stálé téma. Na jednu stranu některé takové dokážu pochopit, protože když se kolega před tebou plazí, a tudíž tě brzdí, na rovince či z kopce to až tak velký problém není, ale pokud jsi plně naložený a před kopcem to aspoň trochu nerozjedeš, v kopci budeš mít celkem problém. Pak se tam táhneš jako smrad a nemluvě o té spotřebě. Ale jasně, pokud někdo jede oněch 85 a druhý třeba 88 a začne předjíždět.....chápu je to na zabití a taktéž to odsuzuji. Já osobně předjíždím pouze tehdy, když je rychlost kolegy přede mnou citelně nižší než jakou za normálních okolností jezdím a navíc pokud v levém pruhu daleko za sebou nikoho nevidím. Navíc mám jednu nespornou výhodu v tom, že nemám omezovač, takže krátkodobě můžu plně využít potenciál motoru(v mezích bezpečnosti pochopitelně), takže předjíždecí manévr zas tak dlouho netrvá. O čem tady ale asi byla řeč, že někteří kamioňáci ti do levého "hodí myšku". Pochopitelně bez milosti odsuzuji!!!!! A nenech se mýlit, já nenadávám na řidiče osobáků (však osobákem jezdím taky), ale na řidiče - hovada, ať už jedou s čímkoli či na čemkoli. No a jinak.......fronty na hranicích (v rámci EU, jinde ani nejezdím) jsou již minulostí, nejhorší jsou dopravní špičky ve velkých městech a ještě navíc, když to tam neznáš a hledáš nějakou firmu. Ale jinak je to fajn prácička......hoooodně fajn. Ale na to hold člověk musí mít náturu, každého baví něco jiného a každý máme jiné představy a tužby.
Avatar - Schapp
31. 5. 2007 19:57
Re: Český Gumball
Jasne ze se nic nedeje dokud nezjistis porad jake byly podminky a prubeh celeho incidentu... co kdyby to opravdu byla ridicska chyba toho dedecka ve VW? Poslal bys do kriminalu ridice Porsche jenom proto, ze je to ridic Porsche a ty kvuli vlastnimu vnitrnimu komplexu, ktery souvisi s tvoji neprilis uspesnou karierou (v porovnani s nimi,ne v porovnani s kluky z tvoji vesnice-mozna), odsoudis nevinneho?

Nejdriv prokazuj, potom odsuzuj. Jestli ti to neni jasne, podivej se na film 'Zelena mile', mozna ti to dojde. Pokud ne, nasetri na letenku do KLDR anebo se prihlas na terapii do Bohnic.
neregistrovaný "pi-ca"
31. 5. 2007 20:11
Re: Český Gumball
a vy co jezdite po silnicich jak prasata si lecite jaky komplexy?
neregistrovaný "EZZ@seznam.cz"
31. 5. 2007 20:25
Re: Český Gumball
Ja se priznam ze jezdim rychle ale ze bych jezdil jako prase to ne...Obcas si strihnu Gumball po mym, ale pochybuju ze tim nekoho ohrozuju (kdyz za mnou ani predemnou nic neni tak ohrozuju jen sam sebe). Vetsinou predjizdim prave takovy starsi dedecky kteri se lepi do prostredka silnice stejne jako se lepi na predni sklo. Kazdopadne si tim zadny komplexy nelecim. Jsem jeste mladej a je mi fajn kdyz auto do kopecka zabere...A jezdce Gumballu bych neodsuzoval. Vetsina jich ma snad pud sebezachovy a kdyby s tim porsche, lambem nebo ferrari neumeli jezdit, tak ani Gumball nepojedou protoze by se v aute vymleli driv nez by se na start dostali. Ovladat takovy auto uz chce trochu driver skillu...
neregistrovaný "EZZ@seznam.cz"
31. 5. 2007 20:28
Re: Český Gumball
Jinak abyste nemysleli ze si vymejslim - mam zkusenosti s BMW M6, Z4 M, 750iL, 320, RR Sport, Hummer H2 atd.
neregistrovaný "vvvvvvvvvvv"
31. 5. 2007 21:01
Re: Český Gumball
A já mám v garáži Sputnik. :-!
neregistrovaný "misogsk"
31. 5. 2007 21:03
Re: Český Gumball
Apollo 11 :-!
neregistrovaný "vvvvvvvvvvvvvv"
31. 5. 2007 21:07
Re: Český Gumball
Máš praxi??? To si s tím musel ujet aspoň deset tisíc km. A to s každým. To si na tom parkovišti v AAA musel rolovat asi dlouho. Máš podobný hlášky jako můj syn kterýmu je 8.
neregistrovaný "B.F.G."
31. 5. 2007 21:07
Re: Český Gumball
To jsou jen kecy naivky nebo omezence. Většina z nás by lambem či jiným podobným autem mohla normálně jezdit jako každý jiný. Pokud má někdo chuť jezdit po silnici jako dobytek ve fáčku, tak jsou určité úzké meze kam se dostane a které zvládá, pokud má stejnou chuť v lambu je to rovnou potencionální vrah. Limity toho auta můžeš zkoušet na okruhu ne na běžné silnici. Tahle, řekněme jízda není o zamachrování, ale o tom že si parta skurvenejch pracháčů hraje na mistry světa a občas na závodníky. Dlouho jim to procházelo a dostali max. pokutu kterou se potom rok chlubili, ale ruku na srdce pokud by jeli normálně, tak by pravděpodobně nedopadlo takhle. A linčovat skupinu 50ti řidičů gumabalových aut si nedokážu představit.
Avatar - Legolas
31. 5. 2007 21:15
Re: Český Gumball
Tak s F1 by s trochou nadsazky taky mohla jezdit jenom cvicena opice.....rad bych se podival na takovej zavod...to je pravda dlouho jim to prochazelo..ale na to ze gumball ma za osm??(kdyby neco tak me opravte) let sve existence na svem konte "jenom"dva mrtve...tak si nejsem jisty zda jezdi nebo nejezdi bezpecne...tohle byt na ceskych silnicich jednou za mesic tak je to uspech....
anonym
31. 5. 2007 21:18
Re: Český Gumball
problem je v tom, ze clovek ve facku ma obcas sve vnitrni meze dal nez meze toho auta... proto je tolik nehod radoby "zavodnich" tuning uprav facek a podobnych aut, mlady frajirci maji auto, ktery kdyz jede rovne po dalnici 130, tak se uz klepe, a oni s tim jezdi rallye buranov...
neregistrovaný "rozej"
31. 5. 2007 21:18
Re: Český Gumball
problem je v tom, ze clovek ve facku ma obcas sve vnitrni meze dal nez meze toho auta... proto je tolik nehod radoby "zavodnich" tuning uprav facek a podobnych aut, mlady frajirci maji auto, ktery kdyz jede rovne po dalnici 130, tak se uz klepe, a oni s tim jezdi rallye buranov...
anonym
31. 5. 2007 21:13
Re: Český Gumball
a tohle rikas proc??!! myslis si ze tim pridas na svem steku?? no comment...
neregistrovaný "vvvvvvvvvvvvv"
31. 5. 2007 21:14
Re: Český Gumball
Jo a ještě jedna věc. Jestli vážně máš praxi s M6 a navíc bílou M6 - ono jich zase tolik nejezdí - a jestli se jmenuješ Zeman??? Tak pokud seš dotyčnej, tak asi máš blbou praxi, protože Zeman /transport/ M6 rozstřelil na dálnici na sřačky.
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 23:01
Re: Český Gumball
Kluci, jste out of topic...vratte se k tematu..
neregistrovaný "ALIEN"
31. 5. 2007 20:41
Re: Český Gumball
Jenom clovek s Nickem jako mas ty(neco to napovida) muze splodit takovou myslenku :-!
neregistrovaný "Z3"
31. 5. 2007 20:26
Re: Český Gumball
:yes: