Videa
Radek Holodňák
12
@kari.laz díky petře
Přejít do diskuze
@traveldrive čert mě vem, jestli to dneska kupuje na něco jiného, než na parádu😊 do terénu se to podívá akorát v testech.
No možná tak novináře, ale reálné kupce ne. 15ks ze 178ks celkem prodaných za 5 měsíců hovoří jasně. Dieselů je 35ks a benzin jasně vede 128ks 👌
Je to naprostý propadák." Elektrická třída G má tristní prodeje
zpravy.aktualne.cz/…80bfac1f6b220ee8
zpravy.aktualne.cz/…80bfac1f6b220ee8
@sargis
Myslím, že otázka smyslu je z principu ryze subjektivní. Třeba mě osobně G-čko nedává smysl v jakékoli motorizaci, ale technicky si umím představit, že EV verze je ze všech verzí nejlepší off-road a zároveň nejhorší tahač nákladu.
Myslím, že otázka smyslu je z principu ryze subjektivní. Třeba mě osobně G-čko nedává smysl v jakékoli motorizaci, ale technicky si umím představit, že EV verze je ze všech verzí nejlepší off-road a zároveň nejhorší tahač nákladu.
Absence koule je hendikep. Když už nic jiného, tak kola na střechu, takže elektrokolo do dvou metrů... asi jeřábem nejlépe. 😀
Aerodynamiku krabice od bot a panty dveří zvenku jako měla auta v roce 1920 jsem kritizoval tolikrát, že už to není ani vtipné.
A ne, že by se u takového auta nemohla šiknout plnohodnotná rezerva. Určitě víc, než ta "vuittonka" na kabely vzadu.
Aerodynamiku krabice od bot a panty dveří zvenku jako měla auta v roce 1920 jsem kritizoval tolikrát, že už to není ani vtipné.
A ne, že by se u takového auta nemohla šiknout plnohodnotná rezerva. Určitě víc, než ta "vuittonka" na kabely vzadu.
užitečná nosnost toho bezmála třítunového krámu je kolik že, pane Vaculíku?? Nula-nula prd? No nekup to, za ty prachy!
@vencelín a proto je tu článek o tom, jak Spectre přitáhnul Rollsu nové zákazníky. Nepochybně by s kvalitním dýzlem měli lepší prodeje😊
@vencelín géčko už je dneska daleko víc status, než auto. a v luxusní třídě fakt dýzl nefrčí
Asi takhle: pro machýrky je elektřina nejlepší volbou, ale většina z nich chce být vidět i slyšet a to umí benzín líp😐 a kdo chce auto opravdu do terénu, vezme Grenadier.
@gil54 vůbec nikdo s tím nejezdí do terénu, ale má to všechny možné uzávěrky a další terénní vychytávky. takže tvůj argument jaksi neobstojí.
a nejjednodušší způsob je už další nekupovat. ne, že by to nějak hrozilo, chichi😊
a nejjednodušší způsob je už další nekupovat. ne, že by to nějak hrozilo, chichi😊
@WinDiesel správně, stejná spotřební daň pro všechny, i pro smraďochy s chrochtavcema, a vyšší pokuty za vyšší emise NO
@gil54 no jo no když bydlíš na sídlišti a musíš mít géčko, to se nedá nic dělat😊 většina kupců G-class má garáž... jinak panty venkem jsou běžné řešení u off-roadů kvůli snadnému sundávání dveří...
Masakr. 3.1 t těžké prázdné auto. 180km/h top speed. Fabia 1.0 tsi je rychlejší. 🙄
AMG má o 500kg méně.245km/h jezdí a má úžasný zvuk jako stíhačka z 2.sv války. 😍👍🏻👍🏻👍🏻
Dojezd dvojnásobný.
BEV je zbytečné auto. Gčko, to je zvuk motoru, zrychlení, RYCHLOST, terén......
AMG má o 500kg méně.245km/h jezdí a má úžasný zvuk jako stíhačka z 2.sv války. 😍👍🏻👍🏻👍🏻
Dojezd dvojnásobný.
BEV je zbytečné auto. Gčko, to je zvuk motoru, zrychlení, RYCHLOST, terén......
Vaculda nám raději v porovnání obou verzí raději nesdelil jejich hmotnosti.
A taktéž raději zapomněl sdělit důvody toho, proč bzuciva verze nemůže mít tz. Předpokládám, že to souvisí s hmotnosti.
Pokud baterie váží cca 750, tak celý pohonny řetězec má tak tunu. To ze auto takového kalibru nemůže mít tz, je prostě neodpustitelna chyba.
Ale hračka na drifty to je asi hezká, dle videa 😊
A taktéž raději zapomněl sdělit důvody toho, proč bzuciva verze nemůže mít tz. Předpokládám, že to souvisí s hmotnosti.
Pokud baterie váží cca 750, tak celý pohonny řetězec má tak tunu. To ze auto takového kalibru nemůže mít tz, je prostě neodpustitelna chyba.
Ale hračka na drifty to je asi hezká, dle videa 😊
Krasny dokaz, ze vsetko moze byt elektricke, ale nie vsetko v elektrike ma zmysel. Cakam miestnu kilowattovu armadu, kedy nas v tomto vlakne zacne presviedcat o inom, ale akosi su zrazu ticho.
@gil54
Je to stejný nesmysl jako kdyby dávali skla stále do gumového těsnění, protože to je přece tradiční a všechny géčka to tak vždycky měly... no měly. Ale nemají, protože to je prostě blbost a přežitek .
Je to stejný nesmysl jako kdyby dávali skla stále do gumového těsnění, protože to je přece tradiční a všechny géčka to tak vždycky měly... no měly. Ale nemají, protože to je prostě blbost a přežitek .
@Zetti
Jako veterána klidně, nemám nic proti. Ale za ty peníze navážno bez možnosti koule a s těmi panty ne.
U veterána panty nevadí, stejně kolem něj pořád běháš a asi bude i v garáži. S panty u géčka mám osobní zkušenost, po pár zimách a parkování venku začaly zarezávat i při každodenním provozu a to tak, že se dveře nedaly pomalu ani zabouchnout. Běhat s olejničkou kolem káry a pořád otírat zaolejované panty u káry za x míčů fakt nechci.
Jako veterána klidně, nemám nic proti. Ale za ty peníze navážno bez možnosti koule a s těmi panty ne.
U veterána panty nevadí, stejně kolem něj pořád běháš a asi bude i v garáži. S panty u géčka mám osobní zkušenost, po pár zimách a parkování venku začaly zarezávat i při každodenním provozu a to tak, že se dveře nedaly pomalu ani zabouchnout. Běhat s olejničkou kolem káry a pořád otírat zaolejované panty u káry za x míčů fakt nechci.
@Zetti Což moc nechápu, 90 % majitelů to v Česku používá jako městské přibližovadlo a z Prahy s tím jedou nejdál do Průhonic, takže tady dává EV naprosto smysl.
@Zetti Neviem ako je to pri starsich g s hrdzou, ale maju reputaciu jednych z najspolahlivejsich mercedesov vobec, takze preto ta vyssia cena
@Man Ký
Ano, se statusem se dá souhlasit.
Nicméně i Vznětový motor je lepší volba než bzucive g series.
Ano, se statusem se dá souhlasit.
Nicméně i Vznětový motor je lepší volba než bzucive g series.
@Pepa_007 z recenze 😒br />
..... Jinak počítejte asi s 330 až 350 kilometry, což je na městské a příměstské přibližovadlo, kterým třída G často skutečně je, vlastně úplně v pohodě....
@Zetti
Za to Vám prodávajíc jěštěí bude dávat peníze aby jste s tím odjel 😊.
Pro štouraly trochu přeháním, ale hodnotu spalovacích motorizací si to držet nebude.
Za to Vám prodávajíc jěštěí bude dávat peníze aby jste s tím odjel 😊.
Pro štouraly trochu přeháním, ale hodnotu spalovacích motorizací si to držet nebude.
@Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Nemáte tak uplně zcela pravdu. Dospělí chtějí pod kapotou hlavně v prvé řadě pořádný motor. To zda je vznětový či zážehový je pak druhotné.
Nemáte tak uplně zcela pravdu. Dospělí chtějí pod kapotou hlavně v prvé řadě pořádný motor. To zda je vznětový či zážehový je pak druhotné.
@Zetti
Jo, mne se to taky líbí. Mít ty prachy tak bych G series či klidně i "obyč" Wrangler Rubicon rozhodně neodsuzoval 😊.
Jo, mne se to taky líbí. Mít ty prachy tak bych G series či klidně i "obyč" Wrangler Rubicon rozhodně neodsuzoval 😊.
@gil54
G series se prodává proto, že stále vypadá jak G series.
Pokud Vám vzhled nevyhovuje, nikdo Vám to auto nenutí ke koupi. ocucaných bonbonů je na výber přehršle 😊.
G series se prodává proto, že stále vypadá jak G series.
Pokud Vám vzhled nevyhovuje, nikdo Vám to auto nenutí ke koupi. ocucaných bonbonů je na výber přehršle 😊.
@gil54 No zas pokud máš peníze a chceš něco jiného než ocucanou SUV krabici, jsi u G-klasse a jejím retro designu na správné adrese 😋 Prodává se právě proto jak vypadá… ultimátní hranatý offroad 👌 A za velké peníze…
@gil54
Panty, zvenku jsou tradice g series. Stejně tak hranatá karoserie. Pokud Vám tyto věci vadí, pořiďte si oslizle Maserati, či Porsche.
Absence tz není pouhým handikepem, to je velká chyba.
Panty, zvenku jsou tradice g series. Stejně tak hranatá karoserie. Pokud Vám tyto věci vadí, pořiďte si oslizle Maserati, či Porsche.
Absence tz není pouhým handikepem, to je velká chyba.
Vždycky jsem si myslel že větší hmotnost je do terénu spíše nevýhodou, asi je to v případě G kompenzováno lepší trakcí a ovladatelností. Ale pokud vím, žádné z G co se v ČR prodá se stejně nikdy do terénu nepodívá, maximálně si tak trochu zaklouže párkrát v zimě v Aspenu.
@Dzinus
G series smysl dávat může. Buď na výlety třebas do Afriky, případně v čisté evropském prostředí třeba na tahání přivesu. Mimochodem ČEZ má g series jako dodávky či jako podvozek s vysokozdviznou plošinou.
G series smysl dávat může. Buď na výlety třebas do Afriky, případně v čisté evropském prostředí třeba na tahání přivesu. Mimochodem ČEZ má g series jako dodávky či jako podvozek s vysokozdviznou plošinou.
@WinDiesel
To jsme dva.
Ať si každý vybere pohon, který nejlépe vyhovuje jeho potřebám bez umělého protlacovani něčeho a restrikci na něco jiné.
To jsme dva.
Ať si každý vybere pohon, který nejlépe vyhovuje jeho potřebám bez umělého protlacovani něčeho a restrikci na něco jiné.
@Man Ký
No tos mi to teda vysvětlil...
...a kvůli snadnému sundávání dveří...jasně, to dělá přece každej...možná tak nějakej romák ve 2 ráno se stovkou hřebíkem a kladívkem u káry, kterou ještě jaksi nestihl na sebe registrovat.😀
A je to i v návodu k obsluze, - vozidlo musí být garážováno a v dešti odstaveno a zakryto, jinak hrozí zareznutí pantů dveří. 😀
No tos mi to teda vysvětlil...
...a kvůli snadnému sundávání dveří...jasně, to dělá přece každej...možná tak nějakej romák ve 2 ráno se stovkou hřebíkem a kladívkem u káry, kterou ještě jaksi nestihl na sebe registrovat.😀
A je to i v návodu k obsluze, - vozidlo musí být garážováno a v dešti odstaveno a zakryto, jinak hrozí zareznutí pantů dveří. 😀
@Man Ký : a proto votroubku BMW a Mercedes prodávají 75% dieselů .... Asi nejsou dostatečně luxusní 😄 😄 😄
@vencelín : souhlasil bych, kdyby nebyly diesely administrativně z automobolů vytlačovány, jsem pro volnou soutěž různých pohonů včetně elektrických
@Man Ký
My tady neporovnavame zážehový vs Vznětový, ale bzucivy vs spalovací. A to ze i Vznětový motor je pro g series lepší volbou než bzucak, je prostým faktem. To zda je pak lepší zážehový nebo Vznětový motor je další otázka a tu tady neřešíme.
My tady neporovnavame zážehový vs Vznětový, ale bzucivy vs spalovací. A to ze i Vznětový motor je pro g series lepší volbou než bzucak, je prostým faktem. To zda je pak lepší zážehový nebo Vznětový motor je další otázka a tu tady neřešíme.
@Man Ký
Na to jste prisel jak?
I Vznětový motor je do g series vice než smysl plná motorizace.
Dle mého soudu smysluplnejsi než jej mít v bzucicii verzi
Na to jste prisel jak?
I Vznětový motor je do g series vice než smysl plná motorizace.
Dle mého soudu smysluplnejsi než jej mít v bzucicii verzi
@Zetti
Tak ten auto, bude mít kolik 40, 45, 50 kg? 30, 35 Kg ta převodovka?
To bychom byli na cca třebas 90 kg pro komponenty jednoho kola, tedy místo těch cca 60 kg. Každopádně, co jsem chtěl říc je, že klasický pohonný řetězec té V8 bude o dost lehčí než tohle všechno bzučivé haraburdí 😊. To se asi shodnem, ne?
Tak ten auto, bude mít kolik 40, 45, 50 kg? 30, 35 Kg ta převodovka?
To bychom byli na cca třebas 90 kg pro komponenty jednoho kola, tedy místo těch cca 60 kg. Každopádně, co jsem chtěl říc je, že klasický pohonný řetězec té V8 bude o dost lehčí než tohle všechno bzučivé haraburdí 😊. To se asi shodnem, ne?
@Zetti
Motor z pračky jsem už dlouho netěžkal 😊. Tam je spíše nejtěžší to protivibrační závaží.
Každopádně, pokud to hmotnost výrazně vyšší než můj odhad tak o to hůř pro ten bzučivý pohon, neb konvenční prostě bude lehčí.
Motor z pračky jsem už dlouho netěžkal 😊. Tam je spíše nejtěžší to protivibrační závaží.
Každopádně, pokud to hmotnost výrazně vyšší než můj odhad tak o to hůř pro ten bzučivý pohon, neb konvenční prostě bude lehčí.
@vencelín vem si kolik vazi motor od pracky a ten ma cca 400W. Tydle 4 motory maji asi 1000x tolik, prevodovky k tomu. To vsecko nemuze byt z papiru, kdyz to ma tlacit takovouhle otylou potvoru
@Zetti
To je cca 60 kg na 1 motor a 1 převodovku. Ta převodovka je jen dvourychlostí, tak zas tak extra težká být nemusí. Těch 250 kg byl můj odhad, možná v reálu to bude o něco víc, ale dalších 750 kg bych do těchle komponent opravdu neřekl.
Nicméně i když bychom zůstali u mého (třebas podhodnoceného) odhadu ža celý elektrický pohonný řetěžec bude mít včetně baterky tunu, tak i tak bude pohonný řetěze té V8 stále lehčí a to dost výrazně.
Jinak to by byla taky zajímavá info porovnání hmotností čistě pohonných řetěců. I když ono by to mělo vyléz v podstatě z pohotovostní hmotnosti. Karoserie bude totožná u obou verzí, tedy všude stejná hmotnost. Rám vozu bude vážit cca stejně taktéž u obou verzí (za předpokladu, že ta beterie je do rámu přišroubována a není pevnou součástí rámu vozu). A pak tedy by rozdím v jednotlivých pohotovostních hmotnostech měl více či méně jít na vrub rozdílu v hmotnostech pohonných řetězců.
Každopádně je škoda, že tímto se Vaculda (asi raději) nezabýval.
To je cca 60 kg na 1 motor a 1 převodovku. Ta převodovka je jen dvourychlostí, tak zas tak extra težká být nemusí. Těch 250 kg byl můj odhad, možná v reálu to bude o něco víc, ale dalších 750 kg bych do těchle komponent opravdu neřekl.
Nicméně i když bychom zůstali u mého (třebas podhodnoceného) odhadu ža celý elektrický pohonný řetěžec bude mít včetně baterky tunu, tak i tak bude pohonný řetěze té V8 stále lehčí a to dost výrazně.
Jinak to by byla taky zajímavá info porovnání hmotností čistě pohonných řetěců. I když ono by to mělo vyléz v podstatě z pohotovostní hmotnosti. Karoserie bude totožná u obou verzí, tedy všude stejná hmotnost. Rám vozu bude vážit cca stejně taktéž u obou verzí (za předpokladu, že ta beterie je do rámu přišroubována a není pevnou součástí rámu vozu). A pak tedy by rozdím v jednotlivých pohotovostních hmotnostech měl více či méně jít na vrub rozdílu v hmotnostech pohonných řetězců.
Každopádně je škoda, že tímto se Vaculda (asi raději) nezabýval.
@vencelín zda se mi to hodně malo. Tipnul bych 3x tolik i vic. Martin by se mohl zeptat v mercedesu, kdyz je s nima kamarad.
Zrovna ted po starych geckach trochu koukam. Na jedno mam velky apetit. Malo jete gecko z prelomu stoleti se pohybuje kolem 30, 40k eur, vyjimecne kousky s motorem om606 i pres 80. To jsou sumy, ktere se pri konverzi z marky 1,95 blizi, pripadne presahuji tehdejsi cenu noveho.
Kolik asi bude stat tenhle elektrojeb za 25 let?
Kolik asi bude stat tenhle elektrojeb za 25 let?