Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tohle může být nová ostrá Škoda Fabia! Jezdí v Česku a ani se nesnaží maskovat

30 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@m.z. jednička měla 96kw a taky to byla RS.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Proč by se maskovala? Kdyby to nemělo Fkové značky, nikdo by si toho v záplavě všech ostatních identických fabií na silnici vůbec nevšiml.
Tycoon
@m.z.

Pochybuju, že ještě někdy bude Fabie RS. Ale i s těmi 140 kW by to bylo více RS než třeba Kodiaq RS.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@m.z. Oproti zbytku světa už tohle opravdu jede, tak proč tam to RS nedat. A proč má být třeba u 300HP Megana slovo RS, když RS je například Porsche co má 500 koní a náhon na zadní? Proč, proč, proč 😁
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Tomáš Hromádka Druhá varianta je posunutí výkonu do vyšších spekter otáček, při zachování současného krouťáku. V ten moment můžu zkrátit např. celkový převod a tím i zvýšit tah v nízkých otáčkách.
Avatar - kari.laz
kari.laz
6M by tomu slušela více, něž DSG
Tycoon
@Mikesus

A navíc diesel. A jak to tom někteří šíleli.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takze to bude urizle a kurvit se , v clanku pisou ze zustane dsg z 1.5tsi..@Tomáš Hromádka
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně 140kw na suchou DSG, to bude úspěch, jako poslední sériová Fabia RS s 1.4 TFSI 😁 @kari.laz
ericn
@Ozzman jj 1.4TSI je lepší a živější než 1,5TSI, to v každém případě… 😋 Oba mám doma…
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono totiž není každé 1.9TDI to legendární 1.9TDI . Já nejsem uplně znalý problému, ale vím, že právě u těch nejnovějších kusů byly ruzné varianty a mám v okolí oba dva extrémy, co popisuješ, jednomu ta Ofce jezdila a druhý pořád něco měnil, takže se není čemu divit, že jedno suché DSG kope a jinde ne . A nevím co se pánovi Hromádkovi nezdá na tom, že 1.4TSI byl skvělý motor... @Mokrous
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale kdo chce měnit spojky po skončení záruky ? To není levná sranda a u "spolehlivého" auta toto asi řešit nechce nikdo ne ? . Moje sociální bublina čítá nejen kamarády, ale i lidi co ta auta mají ve firmách a to už je slušný vzorek aut, navíc o suchíé DSG píší i odborníci, co se ojetinami zabývají, takže to asi jen tak nebude vycucané z prstu. @Tomáš Hromádka
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já už tu psal mockrát, že jsem jezdil s A3 1.4TSI se suchou skříní a vubec to nebylo špatný, pak sem jezdil Karoq 1.5TSI s tou saou skříní a to stálo za prd, jak motor, tak DSG. Je to o nastavení a to podotýkám jsem jezdec i bezstupnovych převodovek a neobtěžovalo mne řazení (mám i hydroměnič pro srovnání). @Mokrous
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ozzman No hele, minulej tejden jsem si byl projet jedno malý VW se suchou DSG a čekal jsem škubání a přískoky a ono nic. Parkovalo se s tím v pohodě a všechny rozjezdy to samý. Jen to mělo víc bezprostřední reakce na plyn, než mokrá skříň s dehtem. Každopádně článek o howně. Redakce neví zase nic a jen spekuluje.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Tycoon tenkrát na to spousta lidí koukalo blbě ale každá kdo se s tím svezl byl překvapen a to i lidi co v tu měli auta přes 200 i 300 koní. Kdyby tam ale tekrát byla 1.8 turbo, byla by to hodně zajímavá jedničková fabie.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman zvláštní že technici, když jsou třeba ojeté TSI se suchým DSG, tak nad ním mávnou rukou a řeknou jen, že KDYŽTAK se časem vymění spojky. Například, no jako u manuálu. Zde se netýká výměna oleje v mechatronice společně se spojkami, tak že co vlastně? 😁 Ono celkově, že by člověk znal nějak často slovo reklamace, které bude spojeno s tímto tématem... Ale jak jste psal v jiném vláknu a skoro cituji, že asi máte jinou sociální bublinu, kde se věci dějí jinak.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Tomáš Hromádka Třetí je mix 1 a 2 a omezit kroutící moment na 250Nm.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman suchá je do 250Nm krouťáku. Pokud by byl vyšší, což se dá předpokládat že 140kW namísto 110kW bude generovat, měli bychom sázet na mokrou spojku logicky.
Martin Cerveny
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman ne, ne v pohodě, nic jsem neřekl....
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman "kdo se s tím svezl byl překvapen a to i lidi co v tu měli auta přes 200 i 300 koní." ....nečtěte v takové averzi, pak nereagujete správně.
ericn
@Ozzman No suché DSG je průšvih. Mám na něm u služebáku najeto 130tis km a už škube při couváni jak vzteklé. Leasingovka to už řešit nechce, končí leasing a ten kdo si to pak přes bazar odkoupí si bude trhat vlasy z hlavy 🤣
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já s tím jezdil, ona stejný wow efekt měla i obyč 74kw TDI v lehké Fabii 1, u RS to letělo samozřejmě více, ale stovku to mělo za 10s, jenže tak tady pan Hromádka to rovnáa autum s 300k, to pak jo, on je znalec 😁 Na tehdejší poměry obyčejných aut to tahalo a ten efekt zátahu dělal dobrý dojem, ale že by to bylo tak strašně rychlé, to fakt ne @Tycoon
Avatar - Ozzman
Ozzman
S čím konkrétně máte problém? Že 1.4TSI jezdil lépe, než 1.5TSI ? To nejsem sám, co to tvrdí po projetí, že u Audi mne ta DSG nepřišla špatná ? To je špatně ? Nebo jak ? @Tomáš Hromádka
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ozzman je fakt, že syndrom pátečního kusu nelze vyloučit. Taky mám vzpomínky na jednu O2 1.9 TDI co byla pořád v servisu a nouzáku a pak jsem měl druhou O2 1.9 TDI a ta jen jezdila a jezdila a jezdila. A software to je taky kapitola sama pro sebe.
Tycoon
@Tomáš Hromádka

Nevím, nejel jsem s tím. Ale trochu se obávám, že to mohl být jen dojem daný kalibrací elektronického pedálu "šlápni pedál napůl a máš plný výkon", krátkými převody a hlučností. Něco takového si pamatuju z první jízdy ve Fabii HTP, dokud jsem se nepodíval na tachometr. Samozřejmě, nebavím se o čipovaných (cca 130 kW) nebo kompletně vytuněných (ještě daleko víc kW) kouscích, to už musely být opravdu "Rychlé Saze".
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman to nemá cenu.... co věta to perla...
Johny Johny
Však je to pořád stejné, malé úpravy, koho to baví... já se těšil na nový vzor auto
Avatar - m.z.
m.z.
140kw , to bude RS jak řemen...
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Ozzman přesně tak. Tady to moc smysl nedává