Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tohle může být nová ostrá Škoda Fabia! Jezdí v Česku a ani se nesnaží maskovat

30 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Proč by se maskovala? Kdyby to nemělo Fkové značky, nikdo by si toho v záplavě všech ostatních identických fabií na silnici vůbec nevšiml.
Avatar - kari.laz
kari.laz
6M by tomu slušela více, něž DSG
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně 140kw na suchou DSG, to bude úspěch, jako poslední sériová Fabia RS s 1.4 TFSI 😁 @kari.laz
Avatar - kari.laz
kari.laz
@Ozzman přesně tak. Tady to moc smysl nedává
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman suchá je do 250Nm krouťáku. Pokud by byl vyšší, což se dá předpokládat že 140kW namísto 110kW bude generovat, měli bychom sázet na mokrou spojku logicky.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Tomáš Hromádka Druhá varianta je posunutí výkonu do vyšších spekter otáček, při zachování současného krouťáku. V ten moment můžu zkrátit např. celkový převod a tím i zvýšit tah v nízkých otáčkách.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Tomáš Hromádka Třetí je mix 1 a 2 a omezit kroutící moment na 250Nm.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takze to bude urizle a kurvit se , v clanku pisou ze zustane dsg z 1.5tsi..@Tomáš Hromádka
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman zvláštní že technici, když jsou třeba ojeté TSI se suchým DSG, tak nad ním mávnou rukou a řeknou jen, že KDYŽTAK se časem vymění spojky. Například, no jako u manuálu. Zde se netýká výměna oleje v mechatronice společně se spojkami, tak že co vlastně? 😁 Ono celkově, že by člověk znal nějak často slovo reklamace, které bude spojeno s tímto tématem... Ale jak jste psal v jiném vláknu a skoro cituji, že asi máte jinou sociální bublinu, kde se věci dějí jinak.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale kdo chce měnit spojky po skončení záruky ? To není levná sranda a u "spolehlivého" auta toto asi řešit nechce nikdo ne ? . Moje sociální bublina čítá nejen kamarády, ale i lidi co ta auta mají ve firmách a to už je slušný vzorek aut, navíc o suchíé DSG píší i odborníci, co se ojetinami zabývají, takže to asi jen tak nebude vycucané z prstu. @Tomáš Hromádka
ericn
@Ozzman No suché DSG je průšvih. Mám na něm u služebáku najeto 130tis km a už škube při couváni jak vzteklé. Leasingovka to už řešit nechce, končí leasing a ten kdo si to pak přes bazar odkoupí si bude trhat vlasy z hlavy 🤣
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ozzman No hele, minulej tejden jsem si byl projet jedno malý VW se suchou DSG a čekal jsem škubání a přískoky a ono nic. Parkovalo se s tím v pohodě a všechny rozjezdy to samý. Jen to mělo víc bezprostřední reakce na plyn, než mokrá skříň s dehtem. Každopádně článek o howně. Redakce neví zase nic a jen spekuluje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já už tu psal mockrát, že jsem jezdil s A3 1.4TSI se suchou skříní a vubec to nebylo špatný, pak sem jezdil Karoq 1.5TSI s tou saou skříní a to stálo za prd, jak motor, tak DSG. Je to o nastavení a to podotýkám jsem jezdec i bezstupnovych převodovek a neobtěžovalo mne řazení (mám i hydroměnič pro srovnání). @Mokrous
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman to nemá cenu.... co věta to perla...
Avatar - Ozzman
Ozzman
S čím konkrétně máte problém? Že 1.4TSI jezdil lépe, než 1.5TSI ? To nejsem sám, co to tvrdí po projetí, že u Audi mne ta DSG nepřišla špatná ? To je špatně ? Nebo jak ? @Tomáš Hromádka
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman ne, ne v pohodě, nic jsem neřekl....
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ozzman je fakt, že syndrom pátečního kusu nelze vyloučit. Taky mám vzpomínky na jednu O2 1.9 TDI co byla pořád v servisu a nouzáku a pak jsem měl druhou O2 1.9 TDI a ta jen jezdila a jezdila a jezdila. A software to je taky kapitola sama pro sebe.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono totiž není každé 1.9TDI to legendární 1.9TDI . Já nejsem uplně znalý problému, ale vím, že právě u těch nejnovějších kusů byly ruzné varianty a mám v okolí oba dva extrémy, co popisuješ, jednomu ta Ofce jezdila a druhý pořád něco měnil, takže se není čemu divit, že jedno suché DSG kope a jinde ne . A nevím co se pánovi Hromádkovi nezdá na tom, že 1.4TSI byl skvělý motor... @Mokrous
ericn
@Ozzman jj 1.4TSI je lepší a živější než 1,5TSI, to v každém případě… 😋 Oba mám doma…
Avatar - m.z.
m.z.
140kw , to bude RS jak řemen...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@m.z. jednička měla 96kw a taky to byla RS.
Tycoon
@Mikesus

A navíc diesel. A jak to tom někteří šíleli.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Tycoon tenkrát na to spousta lidí koukalo blbě ale každá kdo se s tím svezl byl překvapen a to i lidi co v tu měli auta přes 200 i 300 koní. Kdyby tam ale tekrát byla 1.8 turbo, byla by to hodně zajímavá jedničková fabie.
Tycoon
@Tomáš Hromádka

Nevím, nejel jsem s tím. Ale trochu se obávám, že to mohl být jen dojem daný kalibrací elektronického pedálu "šlápni pedál napůl a máš plný výkon", krátkými převody a hlučností. Něco takového si pamatuju z první jízdy ve Fabii HTP, dokud jsem se nepodíval na tachometr. Samozřejmě, nebavím se o čipovaných (cca 130 kW) nebo kompletně vytuněných (ještě daleko víc kW) kouscích, to už musely být opravdu "Rychlé Saze".
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já s tím jezdil, ona stejný wow efekt měla i obyč 74kw TDI v lehké Fabii 1, u RS to letělo samozřejmě více, ale stovku to mělo za 10s, jenže tak tady pan Hromádka to rovnáa autum s 300k, to pak jo, on je znalec 😁 Na tehdejší poměry obyčejných aut to tahalo a ten efekt zátahu dělal dobrý dojem, ale že by to bylo tak strašně rychlé, to fakt ne @Tycoon
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@Ozzman "kdo se s tím svezl byl překvapen a to i lidi co v tu měli auta přes 200 i 300 koní." ....nečtěte v takové averzi, pak nereagujete správně.
Martin Cerveny
Příspěvek podléhá schvalování.
Tycoon
@m.z.

Pochybuju, že ještě někdy bude Fabie RS. Ale i s těmi 140 kW by to bylo více RS než třeba Kodiaq RS.
Avatar - Tomáš Hromádka
Tomáš Hromádka
@m.z. Oproti zbytku světa už tohle opravdu jede, tak proč tam to RS nedat. A proč má být třeba u 300HP Megana slovo RS, když RS je například Porsche co má 500 koní a náhon na zadní? Proč, proč, proč 😁
Johny Johny
Však je to pořád stejné, malé úpravy, koho to baví... já se těšil na nový vzor auto