Novinky
Mikesus
12
Konečně to tu někdo řekne na plná ústa. Škoda, potažmo VW zaspal dobu a teď se mu to vrací. Jedine co ho drží je setrvačnost na domácích trzích, ale jestli bude spát dál, bude se to samé dít v Evropě.
Přejít do diskuze
@Arese z historie se zítra nedá. Názorná ukazka teď skodovky, alfa Romeo, jaguar a dalších historických značek. Proste kdyz je někdo tak zabednenej, zpatecnickej a zaostalej, nakonec na to dojede a bude jen paběrkovat. Pak nakonec bude muset zavírat tovarny a propouštět. Jednoznačná chyba managementu, který nechce jít do vývoje moderní techniky.
Zkrátka opět se potvrzuje, že BEV nikdo nechce 🤣🤣🤣
Kde já tuhle hlášku jen četl a slyšel.
Kde já tuhle hlášku jen četl a slyšel.
@Kasprik jj. A proto se zavírat továrna na bev. Aha vlastně na spalovaky. A v Evropě to hrozilo taky, ze by museli zavřít továrny na spalovaky. Uvidíme, snad se vcas probudí.
VW v Číně šlape,
jiné továrny inovuje, odstraňuje montootroky.
V EU VW vyrobí auto každých 75 sekund, zatímco v Číně nyní inovuje na 25 sekund.
Tedy v Číně se zavírá, při tom zvýšeném tempu potřebujete 1/3 továren.
Tyto 25 se***vé továrny budou mít i v Indii, ...,
lze je koupit na klíč od dodavatelů.
jiné továrny inovuje, odstraňuje montootroky.
V EU VW vyrobí auto každých 75 sekund, zatímco v Číně nyní inovuje na 25 sekund.
Tedy v Číně se zavírá, při tom zvýšeném tempu potřebujete 1/3 továren.
Tyto 25 se***vé továrny budou mít i v Indii, ...,
lze je koupit na klíč od dodavatelů.
Tak moment. Zavírá, nebo modernizuje a ještě více začíná přebírat a využívat čínské BEV komponenty?
Jak dlouho asi bude trvat, než se začne chovat stejně i v EU když pochopí, že vyvíjet pomalu a draze v nekonkurenceschopné byrokraticky přeregulované EU nemá smysl a stačí dovézt z Číny?!?
Ano. Opět se potvrzují moje slova. BEV = podpora Číny = podpora Ruska. BEV neni žádným řešením bezpečnosti a závislosti EU.
Jak dlouho asi bude trvat, než se začne chovat stejně i v EU když pochopí, že vyvíjet pomalu a draze v nekonkurenceschopné byrokraticky přeregulované EU nemá smysl a stačí dovézt z Číny?!?
Ano. Opět se potvrzují moje slova. BEV = podpora Číny = podpora Ruska. BEV neni žádným řešením bezpečnosti a závislosti EU.
Číňané jsou sami proti sobě, když přestali škodovky kupovat a raději chtějí ty své pojízdné tablety. Dobře jim tak, odmítli výborné vozy s více než stoletou tradicí! Prostě házení perel komoušským svin..
@Kasprik
Zase ti unikla podstata. Ale jednou ti to snad vyjde 🤣🤣🤣
Jo monet, ty vlastně ani netušíš co, viď? No, nápověda - komunistická Čína. Tak hádej 🤣🤣🤣
Zase ti unikla podstata. Ale jednou ti to snad vyjde 🤣🤣🤣
Jo monet, ty vlastně ani netušíš co, viď? No, nápověda - komunistická Čína. Tak hádej 🤣🤣🤣
Škoda a Číná není jednorozměrná problematika. To nelze posuzovat s vyloučením geopolitické gramotnosti.
Automobilky v Evrope pred par lety zdrazili kvuli "investicim do EV". Ve skutecnosti z prebytku dotuji sve pokusy v Asii.
Neschopnost managementu, treba socialniho demokrata jahna, dostala skodovku do stavu, ze uz ani superb za 300k neni v Cine dost zajimave auto.
Neschopnost managementu, treba socialniho demokrata jahna, dostala skodovku do stavu, ze uz ani superb za 300k neni v Cine dost zajimave auto.
@Mikesus Tak pokud myslíš tou "moderní technikou" elektrozkraty, tak v Evropě ani severní Americe na ní není skoro nikdo zvědavý. Zde naopak drtivá většina zákazníků oceňuje solidní tradiční techniku a pořádné motory. Auto má být auto, hlavně s parádním hardwerem. A ne trapný pojízdný tablet. Na to má každý chytrý mobil!
@Mikesus zapomněl jsete dodat, že koncern VW začne vozidla SAIC prodávat pod svými názvy v Evropě, takže docela vtipná změna, ne ?! 😊