Na českém trhu není obvyklé, aby exkluzivní automobilová značka, vyrábějící sportovní vozy, dělala velké reklamní kampaně. Dovozce vozů Lamborghini do toho šel…
Vedle si to přečti. Nenápadnej jak vylitej pohár vody na poušti... tak nějak je to tam psáno. No, vidíš, a ty sis nechal včera narůst kotlety co nosí Bond, James Bond. Život, hochu, to není barevnej film. Ani na silnicích... takže nezbývá, než Ford pochválit, za výrobu důstojného reprezentanta ve středním mainstreamu... ovšem, narozdíl od králů nosících korunu, králem silnic ve střední třídě je zásandě ten, kdo je na těch silnicích naklonovanej v největším počtu. Klekni do prachu, tluč čelem o zem a šeptej - Chrám PASSÁTNÍ víry: Ty, ten náš největší z největších. Ty, ten neokázalý z neokázalých. Ty, ten hrdý z hrdých. Ty, ten nezlomný král nezlomných. Ty jsi náš Apoštol, naše ikona, naše spása. Ty ses vrátil. Jistě, šamane her a kejklí. Tys PASSAT. Tys věčný, tys nekonečný jako vesmír kolem nás, tys hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš grál. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar...
Tak takovou zpupnost, abych se kál v kleče, jsem ještě neprovedl. A takovou víru, abych se v kleče modlil, jsem ještě nenašel. Takže, pokud jsi to myslel, jako ověřené doporučení, na samostabilizující polohu po rauši, tak dík, ale ani tak zhulenej jsem ještě nebyl. ;-)
Ahoj, jak se ti líbilo daihatsu? >:D K tomu passatu - jel jsem před 14 dny v Tdi 103Kw. Nic moc teda. Auto mělo sice xenony a tempomat, ale počítač už třeba ne. Motor celkem dobrý, silný a úsporný. Ale auto strašně tvrdé, na tuhle třídu. Mám lonské mondeo a to se nedá srovnat, pohoda. A to v zatáčkách necítim nějaký výrazný rozdíl. Passat je slušné auto, ale takovejch je víc.
Ale taky jsem měl tu čest strávit 5 dní s VW EOS a to je teda rozhodně vynikající auto, asi nejlepší ve třídě. Nikdy jsem nefandil CC ale tohle byla paráda. S motorem fsi to jelo přesně jak mělo. :yes:
Na testy kašlu, co jsem zkusil to jsem zkusil. On EOS neni žádný sporták, je větší než většina CC, střecha je nejlepší ze všech na trhu- máš možnost pevná, pevná prosklená, pevná se šíbrem a stažená. To nemá nikdo. Motor FSI je akorát pro celkem slušné ježdění, dá se na něj šlapat i jet klidně. Jediný co mě trochu mrzelo že jezdí na 98 ale to se dá zvládnout. Průměr za 5 dní-okresky, město i dálnice 8,2l/100km. Když budeš chtít blbnout jsou lepší volby, pro normální ježdění mnohem lepší než třeba MX5.
Si nejak moc zaslepeny tym tvojim Passatom. Btw. vobec tam nepisu, ze Mondeo je nenapadne "jak pohar vylitej pohar vody na pousti". Tato formulacia tam bola pouzita v suvislosti s velkym kufrom, kde sa nakup stratil ako keby to bol "vylitej pohar na pousti" ;-) .
nech těch sraček, všichni přece vědí že seš korunovaný megahňup, tak se pořád dokola nepřipomínej. Piš si svoje kydy o mainstreemu na blogu- tam to některé návštěvníky bude snad ještě zajímat. :no:
vravis, ze mam precitat test, tak tom aj spravil, ale ako vidim z tvojho prispevku, tak ty asi nie... ;-)
PS: ja pred poctami predanych aut neklakam, zvyknem vsak ctit krala svojej triedy ;-) tak nech zije kral ! :-!
jasne predaje, v tom passat jednoznacne vedie ! ale taky udaj pre mna nehra pri vybere auta ziadnu rolu. teda vlastne hra, auto ktore ma kazdy druhy by som nechcel ani zadara... :-)
Misoo, vše je otázkou lokality. Kdybys bydlel v Monacu... :-) tak lítáš ve Férru a ani by ti nepřišlo že jsou jich kolem mraky... ale vím, jak to myslíš. Jasně, člověk se chce odlišit. No jo, ale čím? Možná, když to promyslíme, že nakonec v tom středním mainstreamu je ten Apoštol i Mondeo tak jako tak tou nejlepší volbou.
asi nevies ako to myslim, byvat v monacu, to si urcite nekupim ferda, ale napr. zondu, pac to tam nema kazdy jako ferda alebo lambo ;-)
hej hej, hovori sa ze kazdy chce byt iny, chce sa odlisovat, no ako vidime (passat, ferdo), tak to az tak neplati...
Tak sme se dockali...a popravde, nic moc se nedeje. Jo, jasne, hezke auto se vsim vsudy. Ale, jaksi, mam pocit, ze se tepr ted vyrovnal passatovi kteri tu uz je nakej ten patek. Skratka, interier je zase takovy, jaky se na stredni manazerskou slusi. Ten starej uz popri novych modelech jinych znacek fakt nebyl buh vi co. A exterier...ten je podle mne velice passatni...trochu tezkopadnej, trochu protahlej...uz to ani zdaleka neni ten striktni strih ktery melo minule mondeo. Ale jinak v pohode...nic vic nic min. Vubec se nesnazim mondeo sundat...ale kdyz uz na to dojde, tak az zastavi na semaforech passat a mondeo vedle sebe, tak v porovnatelnych vybavach se ani jeden nebude mit za co hanbit...a to je docela pruser, kdyz se tady bavime o jednom z nejocekavanejsich aut tohto roku...
Pro mne je i passat trochu teskopadni...na rozdil od moc 'nalozeneho' mondea mi ale pride prilis rozteklej. Mondeo by bylo perfektni...kdyby...treba ta hora plechu nad zadnim kolem...s tim se meli jeste pohrat >:D
joo..já si vždycky říkal že český král silnic je Favorit a královna Felicie >:D:no::no: co třeba uznat že Ford vyrobil lepší auto než VW (což ostatně dělá už řádku let..)?
Právě že ne. Teď Mondeo těží z toho, že má 3 roky náskok. Počítám tedy, že v létě VW Apoštola lehce liftne, aby trochu zabojoval... a pojede se dál. Za tři roky vyjede novej Apoštol... je to stále dokola. Důležité je, kdo udává tón. A tím je VW. Snad jen ve velkém MPV VW trochu teď dříme. Ovšem nezapomeň, že brzy vyjede Scirocco, Tigi...
zajímavé že poměrně značná část médií ještě minulou generaci Mondea udávalo jako lepší auto než nejnovější Passat. Ford je ten kdo to momentálně vede a nejen v této třídě...
ačkoliv jsem fanda jiných tříd a značek vyjádřím se k tématu reprezentativní vůz střední třídy ... subjektivně si nové Mondeo získává moje sympatie, už jenom z důvodu právě toho klonování passátistů a jejich ne"vytříbeného" chování na silnicích, tudíž především z tohoto důvody mít ty pěníze a potřebu reprezentace koupím Mondeo. Ovšem objektivně vzato Passat i přesto, že už není mladík působí reprezentativněji a splňuje dle mého kritéria na business wagen lépe než Mondeo.
No, tak to si přečti. Tady vidíš, jak je důležité, si napřed auta vyzkoušet, a až potom si nějaké koupit. Není totiž auto jako auto. Možná, až sedneš do - Golf, Gé Golf, Gé jako - GURU, pochopíš, jak to VW umí dokonale odzpřevodovat. To víš... evropská jednička je evropská jednička... Tedy ta díra pod pravým loktem... ta mě dost rozhodila. Také už pomalu chápeš, že Golf není "jen" jedním z mnoha?...
Clovece, Ty raz pre ten Golf aj umries. Do Golfu som si sadol, povozil sa a konstatoval, ze poznam aj lepsie auta, ktore ma tolko nevytrasu, ponukaju komfortnejsi interier, sviznejsi motor, ovela lepsi vyhlad dozadu a mam z nich celkovo lepsi subjektivny pocit. Plus vyhodnejsie ceny, za Golf nepytaju prave malo. Takze ten "guru" rozhodne nie je priekopnikom dokonalosti a uz vobec nie krasy. Hoci na tento piedestal podla mna nepatri ani Auris. A co je najrozhodujucejsie v tomto momente, tak tieto dve auta absolutne nezapadaju do tejto diskusie.
Četl jsi test? Tam si to přečti... a pak vyzkoušej jiná auta. Samozřejmě, že výbornou koupí je vedle Golfu též Focus. Já s tebou nemohu souhlasit ohledně té krásy. Jak Golf tak Focus jsou vlastně dokonalá auta. Já myslím, že je potřeba vědět, co má člověk od mainstreamu očekávat. Mainstream musí být (vizuálně) především umírněný, nadčasový... a vidíš, přesně tohle jak Focus, tak Golf splňují. A právě v tom tkví síla těchto aut. Paradoxně to samé nyní dokázala Kia se svým cee´d. Ano, cee´d je tou správnou odpovědí na evropské krále.
S tím hraním do klobouku >:D s tím souhlasím, tos trefil :-):yes: A i kdyby to bylo, jak píšeš... tak bys tak jako tak musel vynechat to "až" protože hrát v Evropě druhé housle... to je přece mistrovství. Ovšem, domnívám se, že jsou spíše dva první houslisté...
:yes: no nevím...nenapadá mě nějaká vlastnost v čem by se Golf vyrovnal Focusu...(vzhled mezi důležité vlastnosti auta nepočítám) :-) zato mě napadá pár důležitých vlastností v čem Focus Golf překonává :-)
CIVIC - jednoznacne motory, extravagancia, image
ASTRA - robustnost, teraz uz aj dobre motory, jedine auto v triede s aktivnym podvozkom
LEON - "takmergolf" s atraktivnym dizajnom
MAZDA3 - "takmerfocus" s balickom kvality a istoty
CEED - velka vybava, trochu lepsia zaruka, komfortny tichy podvozok, cena
BRAVO - tu popisem viac, nakolko zazitky su cerstve. makaroni sa vytiahli, na aute je vidno ze tam bola snaha vziat z kazdeho to najlepsie a v podstate sa im to aj podarilo. a to fiat nemam bohvieako v laske! kvalita ktora moze auto pochovat s ukaze az neskor...
CIVIC- dobré auto- souhlasím s extravagancí, motory i image, ale chybí mu dobrý podvozek a větší nabídka verzí
ASTRA- vždycky se musela sklonit před Golfem a Focusem a to platí i po faceliftu..no ale taky to není špatná volba
LEON- mít lepší interiér a jinak kdyby dostal úplně to samé co Golf tak je to lídr třídy
MAZDA3- výborná, ale už trochu zastaralá a do Focusu ji ještě něco chybí. Podobně jako Astra a Leon je to spíš volba individualistů, ale je to taky jedno z nejlepších aut třídy
CEED- jednoznačně bojuje cenou a navíc je kvalitně postavený- rozumová volba, ale sráží ho detaily a to že v ničem nevyniká
BRAVO- skvělý design, ale podle mých prvních informací podvozkově pokulhává..nicméně počkám si až si budu moct udělat pořádný názor
Reklamu si Lambo dela, ale jsou to vyhozeny penize. U stanku budou opet stovky bransickaru s fotackama, studentu, mamku a tatku, kyselych hostesek co tyto sberatele umelych autosalonovych fotek nepusti ani o centimetr dal nez bude oddelovaci spagat, potencionalni kupec se tam mezi temito davy rozhodne nebude tlacit a pripadat si jak loser, co se ma o neco prosit. Od te doby, co prede mnou borec na autosalonu uzamkl Hyundai Coupe (!!!) uz na cesky autosalony zasadne nelezu. Jinak je zcela evidentni, ze i k testum je nutne dat diskusi, aby GTI mohl basnickarit a tykat nam vsem u nich, nechapu ze redakci uz to za ty leta nedoslo.
Nejsem sice velký fanda mercedesu, ale na autosalonu jste si vždycky doposud mohli sednou do všeho, co tam měli, včetně nejdražších CL. A to si ještě důchodci se studenty
během dne pro novináře nosili plné talíře jídla ze stánku!!
Např. u BMW je to naprostý opak......
Tak to neviem kde, na tuzemskych salonoch byva tradicne problem s luxusnejsimi vozmi, byvaju proste zamknute a pokial vas hosteska neodhadne na potencionalneho zakaznika, tak mate smolu.
A to je ten problem! Nejake poloteenage krasavici, co si plete olej na smazeni a olej do auta se musi clovek nejdriv "zdat", aby se vubec uvolila neco lepsiho otevrit. Pak o tom voze nevi vubec nic. Okamzite se vedle vytvori fronta batuzkaru, co si chce hacnout taky - "mamkoo pojd me vyfotit, si sednu do toho medoura". Prestavam v ceskych podminkach chapat vyznam autosalonu. Pokud chci videt bmw, proste dojedu se svym bmw do autosalonu a projedu se vsim, co jako test car maji a ne ze si na minutu jen sednu a udelam "aaach" a jeste byl nejake kikine vdecny.