Ekonomika
Kasprik
10
Už se těším na diskuzi. Udělal jsem si popcorn a uvidíme, kdo tady začne ohýbat statistiky.
Přejít do diskuze
@rohYpnol Tak tak, vidíme v přímém přenosu výsledky záměrně devastační politiky EU vůči evropskému trhu, evropským zákazníkům a evropskému automotive. Zločinci, za tento zelenorudý socialismus by měli jít okamžitě do kriminálu!!!
Nejžádanější modely jsou ty které zelenorudá ideologie EU ohrožuje nejvic. Jak paradoxní... ale ano, takhle EU "hájí" zájmy občanů...
Sandero je bohužel smutnou vizitkou chudnoucí EU.
A růst elektromobilů díky Norsku a spol. jen dokazuje, že růst je dán vysloveně ideologií a ESG. Ano, prodeje samozřejmě porostou dál v důsledku zakazů, daňových restrikcí. Stejně jak půjde celý trh s automobily jako celek do kytek, protože auto se stane nedostupným zbožím pro bohaté...
Jo, děje se přesně to co jsem říkal. RohYpnol měl opět pravdu!!!
www.novinky.cz/…m-cenam-40531578
Prodej osobních aut v červenci klesl nejvíce za posledních deset měsíců.
Podíl bateriových elektromobilů činil 15,6 procenta, což je stále daleko od toho, kde by měl být v tomto bodě přechodu na elektromobilitu.
Sandero je bohužel smutnou vizitkou chudnoucí EU.
A růst elektromobilů díky Norsku a spol. jen dokazuje, že růst je dán vysloveně ideologií a ESG. Ano, prodeje samozřejmě porostou dál v důsledku zakazů, daňových restrikcí. Stejně jak půjde celý trh s automobily jako celek do kytek, protože auto se stane nedostupným zbožím pro bohaté...
Jo, děje se přesně to co jsem říkal. RohYpnol měl opět pravdu!!!
www.novinky.cz/…m-cenam-40531578
Prodej osobních aut v červenci klesl nejvíce za posledních deset měsíců.
Podíl bateriových elektromobilů činil 15,6 procenta, což je stále daleko od toho, kde by měl být v tomto bodě přechodu na elektromobilitu.
@traveldrive nárůst o 25% při poklesu trhu o 0.4%? Jako boom bych to asi taky naznačoval, ovšem zajem o BEV o naznačuje dost.
@rohYpnol
Na prvnim miste Sandero nevnimam jako chudnouci Evropu. Spis jako to, ze se levnejsi modely dostali na uroven konfortu, vzhledu se kterou jsou zakaznici spokojeni, tak proc si priplacet za znacku, kdyz v podstate dostanu to same.
Na prvnim miste Sandero nevnimam jako chudnouci Evropu. Spis jako to, ze se levnejsi modely dostali na uroven konfortu, vzhledu se kterou jsou zakaznici spokojeni, tak proc si priplacet za znacku, kdyz v podstate dostanu to same.
@Jenik3 Aktuálně jsem v Rumunsku a že by tu měli zásadně jiný vozový park mi nepřijde. (Když nahradíme Škodovky u nás Daciemi)Naopak mě překvapilo rozšíření EVček. Tesel tu je plno (nejvíc TM3 a pak staré Ska, Y tu je poskrovnu a X jsem ještě nepotkal). Springy používají ochranky, hlídači a policie, rozvozy apod. Čína je tu taktéž hojně zastoupena a je vidět na billboardech a v nakupácích. Pak nějaké EV krabice, co rozvážejí prádlo z prádelen po hotelích, zásobovači apod. Situace je stejná jak v Sibiu, tak Bucuresti tak také na Mamai. (O “Transfagaraši” ani nemluvím, ale tam byly 3ky spíš zahraničního původu).
Osobně jsem si myslel, že jsme před nimi, ale spíš mi to v tomto ohledu přijde naopak.
PS: nevozí se tu hlavně ojetiny od nás, z SK, DE apod?
Osobně jsem si myslel, že jsme před nimi, ale spíš mi to v tomto ohledu přijde naopak.
PS: nevozí se tu hlavně ojetiny od nás, z SK, DE apod?
@hugino
Podíval bych se na kvartální čísla za poslední dva roky. Z toho lze vyčíst trend.
Rumunsko: -50%? To by chtělo vysvetleni.
Podíval bych se na kvartální čísla za poslední dva roky. Z toho lze vyčíst trend.
Rumunsko: -50%? To by chtělo vysvetleni.
@TuDu
Rumunsko má cca 2x více obyvatel než ČR, ale prodá se tam cca 2x méně aut. Spíše než nová auta se tam vozí hodně ojetin.
Rumunsko patří překvapivě mezi země, která patří mezi šampiony v dotacích na BEV. Začali to dotovat už v roce 2011, mnoho let před většinou ostatnách zemí. A na chudou zemi byly ty dotace obrovské. Proto je tam zastoupení BEV překvapivě vysoké.
Rumunsko má cca 2x více obyvatel než ČR, ale prodá se tam cca 2x méně aut. Spíše než nová auta se tam vozí hodně ojetin.
Rumunsko patří překvapivě mezi země, která patří mezi šampiony v dotacích na BEV. Začali to dotovat už v roce 2011, mnoho let před většinou ostatnách zemí. A na chudou zemi byly ty dotace obrovské. Proto je tam zastoupení BEV překvapivě vysoké.
@hugino
T roc dokonca pred golfom... len zrovna u nas T roc ani moc nevidno... bud vidim T cross taigo ... alebo uz rovno tigiho ci touarega... T roc je akoby v takom "okne" ktore u nas za dany kus auta v danej cene proste "nereze" ... ale inak uspechu T rocu v eu sa vobec nedivim... urcite dnes uz lepsia volba aj ako legenda golfik
Clio uz dotahuje sandero... este to moze byt zaujimave... ale sandero zrejme opat bude prve ... uvidime
T roc dokonca pred golfom... len zrovna u nas T roc ani moc nevidno... bud vidim T cross taigo ... alebo uz rovno tigiho ci touarega... T roc je akoby v takom "okne" ktore u nas za dany kus auta v danej cene proste "nereze" ... ale inak uspechu T rocu v eu sa vobec nedivim... urcite dnes uz lepsia volba aj ako legenda golfik
Clio uz dotahuje sandero... este to moze byt zaujimave... ale sandero zrejme opat bude prve ... uvidime