Novinky
0
...tak jsem si hoši projel vaše názory na picanto...některým zaujatým bych doporučil,aby se zkusili v tom prckovi projet,mají-li možnost...myslím,že by svoje "zkušeností nabité" názory poopravili...nevím,jak benzín.verze,ale diesel,který jsem si dopřál v tomhle miniautě, splnil všechny moje požadavky na malé,rychlé,hospodárné a dle mého názoru i nejlevnější nové naftové...cena 264.000,-Kč. 😉
Přejít do diskuze
I když musím pochválit Kiu za vestavěné rádio, který není ani dneska v téhle kategorii samozřemostí.
Panda má na svou třídu vynikající jízdní vlastnosti. 2 roky zpátky ale stála o dost víc než picanto. >😁
Podla coho sudis, co Ti pripada na Picante konkretne lepsie, Pandu za jazdne vlastnosti docela uznavaju...
Vybíral jsem před dvěma roky mezi Pandou a Picantem.Mám Picanto.Je to mnohem víc auto (jízdní vlastnosti) než Panda.
Na tu dobiehajucu zivotnost by som skor pasoval koncernovy Atos, ten uz ma naozaj svoj horizont za sebou, Picanto ma datum narodenia predsa len cerstvejsi. Inak nepovedal by som, ze automobilky tlacia zenam miniauta. Do role zenskeho auta ich stavia najma verejnost, resp. najma jej muzska cast. Male auto nie je "chlapske", tym padom je podla mnohych urcene pre zeny... Automobilka rozhodne vie, preco take auto vyraba a obchodnici vedia, komu ho maju ponukat. Kto nic nevie, len si domysla a domnieva sa, sme my, motoristicka verejnost.
Je to vec vkusu a stylu. Obliny sa nemusia pacit kazdemu, ale ked to Schreyer "srovna", bude to vyzerat jak spotvorene Polo...
To jsou většinou lidi co nikdy fiatem nejeli, a když jo tak loni 25let starým Unem. Sousedův syn má starou Bravu, tu uplně nejhorší možnost-1,4 12v . Závady jen ty běžné, jako u každého 10 letého auta. Koroze žádná, absolutně nic. Barva hnusná, plasty v háji, to jo. Ale mechanika o.k., motor jede skvěle, klima chladí a radio hraje-blbě ale hraje. >😒]
Spark byl v testu s Picantem onehdy myslím v A7 nebo SM a těžce propadl, na Picanto nestačí ani omylem. Když máš raději Pandu, nic proti tomu, tím ale není dáno, že je Picanto horší. Buď rád, že faitobijci už asi dnes odjeli na chaty, to bys to tady pěkně schytal. >😁
Já prostě kdybych chtěl malé auto tak jdu k Fiatu. Vim že časy se mění, ale tohle je jistota. Osobně jsem měl v 18 letech Fiat 600D , červený. Moc rád na něj vzpomínám. Kluk co u mě dělá má ted nový Spark, a to Pandě nesahá ani po poklice. Jak je na tom Kia ale zas tak dobře nevim. Ovšem oboje to jsou auta na dojíždění do práce a na nákup pro 2 lidi, víc ani prd. A na to mi disel připadá na nic, kor když se ani pořádně nezahřeje a už ho chcípáš. Zlatej benzin. Ale servis bude rád, to jo.
Moze byt, Fiat sa posledne roky velmi velmi zlepsil. Ale to iste sa da povedat aj o korejskych znackach. Ibaze tie, na rozdiel od Fiata, nemaju za sebou taku uspesnu a dlhu historiu.
To neni o image, tu má bohužel ted Fiat asi tak na stejné urovni co Kia. A to neprávem. Jen bych prostě řekl že Panda je ve své třídě to nejlepší. Navíc spolehlivost fiatů je v poslední době dost nad průměrem, zrovna u pandy to je dost markantní. V proněmeckém autotipu v testu na 100t.km myslim nejlepší.
A k takemu jednoznacnemu zaveru si ako prisiel? Jazdis s Pandou, alebo mas patent na rozum? Ale podla stylu a pravopisu vidim, ze ani jedno z toho, vodicak este nemozes mat a evidentne nemas este vychodenu zakladnu skolu...
Kdyby to bylo tak jednoduchý, jezdily by ve všech rentacarech u Středozemního moře jenom pandy a spol. a ne atosy, picanta, sparky... Když se podíváš do statistik SDA, uvidíš, že Picanto se s Pandou přetahuje o první příčku už pěkně dlouho - a většinou o prsa vyhrává.
Picanto má tu výhodu, že si vyšláplo svůj ďolíček na trhu a má svou klientelu, zdaleka nejen ženskou - a prodává se hodně dobře. Tenhle facelift - i když já osobně z něj nadšený nejsem - mu určitě ne prodejích nauškodí, naopak umožní na něj upozornit další potenciální kupce, aby se i při dobíhající životností udržoval odbyt. Jinak se tebou ale souhlasím, i podle mě automobilky nemají vůbec jasno v tom, co chtějí ženy, a únavně do nich tlačí minikabelky s růžovými sedátky, jako by všechny ženy byly blondýny, co omdlévají při reklamě na prášek na praní, mají zásadně pouze 2 děti maximálně do 5. třídy základky, a celý den tráví návštěvami kadeřníka a kamarádek... >😁
No jo, já vím, že není švanda udělat čelo a kapotu tak, aby auťák dostal slušný počet hvězdiček za mordování chodců. Ale bohužel se nepřeskočím, mně se tyhle opuchliny nelíbí - na Kii ani jinde. Zvlášť když vidím, že Schreyerovi stačí udělat pár tahů a obličej se pěkně srovná 😄
Skus KIU a FIAT. Jedidine čo ma Fiat lepšie su sedadlá ale ine nič. Picanto je vynikajuce spolahlivé autičko po meste, da sa snim dobre vyblazniť sperfektou spotrebou. :yes:
Skus byt trochu nestranny. Kia ponuka slusnu kvalitu za slusne peniaze, aj ked ta znacka este nema "zvuk". Fiat este tiez nema image aky by chcel, trpi najma predchadzajucou nekvalitou a s tou suvisiacou nespolahlivostou svojich aut. Rozhodne sa najdu ludia, ktori pred Fiatom uprednostia Kiu. O diesli v aute urcenom prevazne do mesta a na kratke vzdialenosti tiez nie som velmi presvedceny. Nafta dava zmysel az pri dlhsich trasach a vacsom mnozstve najazdenych kilometrov. V tomto pripade je to zrejme iba vec mody, proste taky je v sucasnosti trend...
Absolutně nechápu jak si tohle auto může někdo koupit když skoro za stejné peníze je na trhu Panda, ve všem lepší auto. No taky tuhle kiu moc často nepotkávám, aspon v Praze ne. Naštěstí. Jinak turbodisel u takhle malého auta je pěkná blbost.
No já musím za sebe říct že se mi líbilo picanto jak staré tak nové a to nové o dost víc... jen doufám že ty blinkry v zrcádkách a ty fajnový nárazníky a další prvky nebudou jen v nejdrašim modelu. A že konečně do střední výbavy LX zahrnou el. okynka. Pak to bude supr a budu o tom hodně přemýšlet 😊
Nemůžu si pomoci, ale když vidím tu fotku, tak se mi vybaví myšák Jerry v momentě, když má od Toma namále a má takový vyplašený xichtík. >😁 >😁
"...Naopak, rozmery uz dnes casto nehraju rolu.."
Takže ty ho máš taky malýho? 😁 (Jen žertuji, bez urážky samozřejmě)
Takže ty ho máš taky malýho? 😁 (Jen žertuji, bez urážky samozřejmě)
Něco jako facelift Fabie 1 asi zcela omylem nazvaný nová Fábie 2,tam těch nových dílů asi taky nebude o mnoho víc. 😄 Jinak i uvnitř je to prcek, já jsem se do toho nevešel ani náhodou ( 200 cd, 120 kg ).
Nebud zase taky kriticky. Predna maska dava tomuto auticku svojsky vyraz, tazko si ho pomylis s nejakym inym. Zase stvorit nieco male a originalne nie je az take jednoduche, na to, ze je to iba facelift, omladili tvar Picanta celkom dobre.
Preco si myslis, ze kazde male auto je pre holky? Naopak, rozmery uz dnes casto nehraju rolu, a zeny vidis casto aj za volantom vacsich SUV napriklad. Auta ako Picanto, Atos, Agila a podobne castejsie kupuju starsi ludia, ktori uz nevozia deti, iba sami seba do hypermarketu a nazad... Vzhlad v tomto pripade nehra prve husle, ale damy casto baziruju na peknej farbe auta, teda takej, ktora sa im paci. Seda a strieborna, take oblubene pri vacsich autach sa v tejto triede velmi nenosia. Dolezita je nizka cena, mala spotreba a na to navazujuce nizke prevadzkove nakalady, a dostatok miesta pre dve osoby. Na to je Picanto ako stvorene. Ze nema nijak revolucny dizajn? To je, opvedal by som, pri facelifte normalka, nebudu snad kvoli vzhladu menit polovicu dielov...Mnohe automobilky uplatnuju facelift exterieru v ovela mensej miere...
Kazdy, staci sa pozriet na proporcie. Mazda je dlha a nizka, KIA vyrazne robustnejsia. Podobnost linii pri pohlade zboku je vyrazna len na fotkach, v reali si tieto dve auta nemozes pomylit.
Tohle má byt auto pro baby ne? Podle mě se jim to ale moc líbit nebude. My co jsem chodíme, tak už jsme viděli tuny aut a tuny různých designů. Takže si řeknem, je to zase něco trochu jiného, trošičku možná originální, ale ani tak nějak nevnímáme jestli je to hezké nebo ne, jenomže to je právě to co tu holku jako jediné zajímá. Baby autům nerozumějí, když vedle sebe postavíš deset let staré auto s novým, ani nepoznají, které je nové. Ale zato bezpečně řeknou co je hezké, co se jim líbí. Z mého pohledu přesně tohle pro ně splňoval peugeot 206. Myslím že holky chtějí něco s vzhledem sporťáku, ale tak aby se jim to dobře řídilo, dobře do toho nastupovalo, motor maximálně táhl od spodu, co na tom že ve vysokých vadne. Tím hážu do jednoho pytle starou i tuto kiu piacanto. Nemyslím, že by se prostě holkám nějak moc líbili.
Nemůžu samozřejmě mluvit za ně, docela jsem tady podsouval svůj vlastní názor, ale takhle to vidím já, pokudje to je jinak, opravte mě.
Nemůžu samozřejmě mluvit za ně, docela jsem tady podsouval svůj vlastní názor, ale takhle to vidím já, pokudje to je jinak, opravte mě.
Nojo, tak se nám Kia přizpůsobuje euroautomobilkám i tím jednotným korporátním lookem pro všechny modely od pidižvíka po žebřiňák. Asi se s tím v rámci vytí s vlky nedá nic jiného dělat, ovšem Picanto na to doplatilo otokem v obličeji a ztrátou rozmarného žebrování krytu chladiče, je z něj teď taková holčička, co jí džín navlíkli do nedělních šatiček. Nezbývá než tiše doufat, že tohle je jen poslední kosmetika před příchodem ganz nového Picanta. A hlavně, že Peter Schreyer si dupne a prosadí místo téhle obézní masky něco svižnějšího - excee'd v tomhle ukazuje cestu k možnému řešení.
Možno preto že KIA je Korei... 😄 ale viem ako si to myslel, Ceed by kľudne mohol mať znak VW alebo Toyota a nikto by nenamietal. 😄
Má to super cenu. Jen se mi zdá, že před facelift byl pohlednější. Tohle je nějak moc Korejské :no: .
ja tam teda taky nejakou velkou zmenu oproti starymu picantu nevidim... zaoblilo se to ale podle me to ted vypada este vic jako supermini. meli tomu dat trochu agresivnejsi vyraz. jinak 1,1i 48KW muze byt docela super motor 😉 ale s timhle designem bych si to nekoupil. to by to muselo mit super cenu...