Videa
Šéf BESIPu Tomáš Neřold o nové kampani Hele, motorka: Radí, jak se chovat v létě na silnici.
3 komentáře
@Stejsn
Čili až přestane platit asociace motorkář = dárce orgánu.
Ono i těm Goldwingum a Harlejum by to jelo, kdyby na to přišlo ale z toho duneni by ihlzchlu asi i ti harlejari. I to může být důvod pros se drží více zkrátka.
Čili až přestane platit asociace motorkář = dárce orgánu.
Ono i těm Goldwingum a Harlejum by to jelo, kdyby na to přišlo ale z toho duneni by ihlzchlu asi i ti harlejari. I to může být důvod pros se drží více zkrátka.
Nemůžu si pomoct, ale dokud bude valná většina motorkářů jezdit jako kikoti, tak si můžu nahlas mlít co chci a nebude to nic platný. Nejmenší problém je s motorkářema na chopperech, harleyích, goldwingách apod., kterým to moc nejede a motorky mají velké, takže se nikam necpou. Druhá věc je, že z aut dneska není vidět ven, viz hned tady vedle článek www.auto.cz/…-segmentu-157735
Motorka co mne předjela, je motorka co zmizela z mého okolí, a čím rychleji, tím v podstatě lépe, no ne? Zrychlení i průměrného motocyklu je totiž na druhou stranu úplně jinde než zrychlení i opravdu výkonného automobilu. To ti holt musí ego pobrat. Ať si jede, když mu to jede...
Statisticky je bohužel velký díl nehod motocyklistů způsoben nedáním přednosti nebo znamení o změně směru jízdy. Ať už k nehodovému ději nějak přispěli i motocyklisté nebo ne, je to prý až 80-90% nehod kde je primární příčina na straně řidiče automobilu! Jako motocyklista na to holt musíš myslet. V autě prostě sedí namyšlené, slepé, hovado, bez rukou schopných ťuknout do ukazatele směru a hned máš o nebezpečí jasno.
Brát prosím s nadhledem. Já jezdím obě kategorie vozidel.