Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

TEST Yamahy Tracer 9 GT+ – Parťák na cesty i zábavu

10 komentářů

Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 tříválec je nejblbější motor a každý ať si říká co chce😊
sériový výfuk musí plnit emise včetně zvukových, krom toho, na dlouhé cesty z toho bolí hlava...
vencelín
@Pepa_007
Nic proti motorkam. Nicméně to jak jsou některé hlučné je opravdu nepříjemné.
Avatar - Man Ký
Man Ký
Existují v podstatě jen dva druhy motorů vhodné pro běžné uživatele. Je to dvouválec boxer pro jeho unikátní schopnost neohřívat varlata do červena a véčko pro jeho zvuk a charakter.
Nemluvím o sportovních motocyklech, kde je nutností mít válce 4 pro superbajk a 1 válec pro všechny sportovní enduro a motocross motocykly.
vencelín
@gil54
Vždyť píši prskolet či lehká motorka 😊
gil54
@vencelín

...klidně až do 500-600 ccm. Ty 125-180 ccm se dají i docela točit, aniž by potom člověku upadly ruce.
vencelín
@gil54
Rozumím, do nějakých prskoletu či lehkých motorek udělá službu adekvátní.
gil54
@vencelín

No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.

Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
vencelín
@gil54
A vůbec nejhorší je řadový jednovalec 😊
gil54
@Man Ký

Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Měl jsem možnost strávit 2000km+ v sedle poslední Yamahy Tracer 9. Manuál. Slušný výkon. Hlavně německé dálnice pohodlně 190+. Zvuk mne zklamal. Výfuk moc tlumí, moto není moc slyšet.