Motorky
Existují v podstatě jen dva druhy motorů vhodné pro běžné uživatele. Je to dvouválec boxer pro jeho unikátní schopnost neohřívat varlata do červena a véčko pro jeho zvuk a charakter.
Nemluvím o sportovních motocyklech, kde je nutností mít válce 4 pro superbajk a 1 válec pro všechny sportovní enduro a motocross motocykly.
Nemluvím o sportovních motocyklech, kde je nutností mít válce 4 pro superbajk a 1 válec pro všechny sportovní enduro a motocross motocykly.
@vencelín
...klidně až do 500-600 ccm. Ty 125-180 ccm se dají i docela točit, aniž by potom člověku upadly ruce.
...klidně až do 500-600 ccm. Ty 125-180 ccm se dají i docela točit, aniž by potom člověku upadly ruce.
@vencelín
No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.
Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.
Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
@Man Ký
Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
sériový výfuk musí plnit emise včetně zvukových, krom toho, na dlouhé cesty z toho bolí hlava...