Motorky
@vencelín
No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.
Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.
Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
@Man Ký
Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
sériový výfuk musí plnit emise včetně zvukových, krom toho, na dlouhé cesty z toho bolí hlava...