Motorky
@Man Ký
1) Nesuhlasím, mne osobne boxer nevyhovoval.
2) Neohrieval varlata ale nohy a to celkom slušne.
R3 keď som skúsal tak nevadila, R4 je jemná ale nakoniec som kúpil V4.
1) Nesuhlasím, mne osobne boxer nevyhovoval.
2) Neohrieval varlata ale nohy a to celkom slušne.
R3 keď som skúsal tak nevadila, R4 je jemná ale nakoniec som kúpil V4.
@vencelín Za to většinou nemůže motorka, ale majitel, který se mentálně zaseknul v 8 letech 😊
@speedfred Správně! V4, ať už podélně nebo příčně, jsou správné motorkové motory pro běžné uživatele (ať už tím Man Ký myslí kohokoliv)! Jim se vyrovná už jen F6, ale je to možná motor ze stroje, který není pro "bežné uživatele". Pan European byla prostě skvělá!
@Man Ký
Presne tak, hlavne pravá noha trpela pri boxerovi ale vcelku sa dalo. Najväčší opruz boli kolóny kdesi na juhu ale to je na každej moto. Na juh by to chcelo nejakú Forzu 750.
Presne tak, hlavne pravá noha trpela pri boxerovi ale vcelku sa dalo. Najväčší opruz boli kolóny kdesi na juhu ale to je na každej moto. Na juh by to chcelo nejakú Forzu 750.
@speedfred je v tom kus nadsázky. boxer topí do holeně pravé nohy, což poznám v kraťasech ve městě na semaforu a tak vypínám motor, jinde ne. véčko /neb eLk👋 topí dost značně dost stehen. kupodivu i dvouválce typu Africa, KTM 890 a další mě ohřívaly stejně. chytnout s tím třeba třicítky někde na jihu fakt nechceš. ze všech motorů topí ten boxer nejmíň.
tříválec mám předsudky, tři je neštastné číslo😊 jinak racionálně asi nic říct nemůžu. čtyřválec je pro někoho kdo rád točí motor, já jsem spíš dieselový jezdec.
jednoválec kolem komína jako supermoto na vyblbnutí budiž.
Multistrada V4 nebo ta šílená co umí 18 tisíc otáček?
tříválec mám předsudky, tři je neštastné číslo😊 jinak racionálně asi nic říct nemůžu. čtyřválec je pro někoho kdo rád točí motor, já jsem spíš dieselový jezdec.
jednoválec kolem komína jako supermoto na vyblbnutí budiž.
Multistrada V4 nebo ta šílená co umí 18 tisíc otáček?
Existují v podstatě jen dva druhy motorů vhodné pro běžné uživatele. Je to dvouválec boxer pro jeho unikátní schopnost neohřívat varlata do červena a véčko pro jeho zvuk a charakter.
Nemluvím o sportovních motocyklech, kde je nutností mít válce 4 pro superbajk a 1 válec pro všechny sportovní enduro a motocross motocykly.
Nemluvím o sportovních motocyklech, kde je nutností mít válce 4 pro superbajk a 1 válec pro všechny sportovní enduro a motocross motocykly.
@vencelín
...klidně až do 500-600 ccm. Ty 125-180 ccm se dají i docela točit, aniž by potom člověku upadly ruce.
...klidně až do 500-600 ccm. Ty 125-180 ccm se dají i docela točit, aniž by potom člověku upadly ruce.
@vencelín
No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.
Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
No, žert chápu, nicméně jak se to vezme.
Nejednoho motorkáře dobře zkonstruovaný jednoválec o vhodném objemu, pokud od něj uživatel programově nepožaduje trvalou akci v oblastech jeho nejvyššího výkonu a otáček, dokáže v mnohém potěšit víc, než ten dvouválec nebo někdy i než ten tříválec. U jednoválce, víc než u dvou a tříválce, stačí jen respektovat jeho konkrétní charakter a jezdit s ním podle toho.
@Man Ký
Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
Jakýkoliv tříválec stojí za prd, ale čtyřtaktní řadový dvouválec bez přesazení kliky je horší.
sériový výfuk musí plnit emise včetně zvukových, krom toho, na dlouhé cesty z toho bolí hlava...