Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Úspěch, nebo ztráta? Nový šéf Jaguaru chválí obrození, výkonný ředitel dříve přiznal realitu

16 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
"Podle slov výkonného ředitele Rawdona Glovera je značka připravena přijít o 85 % svých stávajících zákazníků"

už tohle mluví za všechno ...
ericn
@del42sa tak tou kampaní už o tu klientelu dávno přišli. Jaguar je mrtvá značka 😤
Frfla
Ze seriove vyroby jdou delat kusovky? Zajimave. To budou teda ultra-drahe kousky. Tusim, ze Jaguar je konecna. Prodaji to jako MG cinanovi a ted pak bude delat nejaky predrazeny SUV s cinskou/indickou kvalitou.
stewo99
@ericn presne tak, pojde ako priklad do vysokoskolskych knih manazmentu a marketingu
gil54
@Arese

Už ani vymyslet nějakou lepší pohádku jim nestojí za to.
Arese
@del42sa Přesně tak, jsou to naprostí blázni a hazardéři!
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Ještě mě zajímá ohlášená strategie oddělení Ranger Rover - Discovery - Defender do samostatných značek. Zatímco Jaguar v posledním desetiletí jen paběrkoval a "jediným" rizikem jsou nyní proinvestované peníze na novou strategii, u Range Rover jde o mnohem více. A popravdě, ohlášená strategie nebyla nijak zvlášť zdůvodněna, snad jen, že se jednotlivé značky mohou lépe vyprofilovat a rozšířit počet modelů. Dává to nějaký smysl?
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Jozef SK amen.
Prezivkynetreba
Jedného blázna vystriedal druhý. Značka Jaguar skončila kvôli bláznom vo vedení. Škoda.
Jozef SK
Jaguar bol mŕtva značka uz pred Covidom na prelome tisícročia chceli konkurovať BMW, Mercedesu a okrem UK predávali veľké nič. Preto prišiel ten velký tresk buď, alebo lebo Jaguar kolaboval . Buď to vyjde a JAGUAR sa vráti, alebo predaju značku nemohli donekonečna dotovať stratový podnik . Ľahko sa kritizuje, hľadajú chyby ale budúcnosť nám odpovie ako to bude s Jaguarom. Land Rover ide ako nikdy predtým ,rekordné čísla v predajoch ale hlavne marža na úrovni 10 % EBIT a to je už niečo a keby nie trumpeta a cla ešte lepšie výsledky by dosiahli.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
@ptr078 : EV způsobují všem značkám jen problémy, je dobře že LE/RR nevyrábí EV.
T\y automobilky, které prodávají EV mají obrovské ztráty, tím větší čím víc jich prodávají.
A polštář z prodeje předražených spalováků už nestačí ....
ptr078
@Prezivkynetreba Podla mna potopia aj lr/rr. Nemaju ziadne ev, range rover ladia uz 3 roky a predtym ako zarezali xj tvrdili, ze maju postavene xj ev. 8valce uz beru od bmw, v softveri maju strasny bordel. Ide to od 10tich k 5tim a daju tam vlastneho cloveka co s takou automobilkou nema ziadne skusenosti.
vencelín
@del42sa
To je asi jediný případ co vím, že někdo se chce Dobrovolně zbavit většiny svých zákazníků.
andrijoshka
Rozumie tomuto ich konceptu niekto? Ešte prednedávnom predávali niekoľko normalnych áut a odrazu sa vracajú späť s týmto ružovým autom, ktoré s prepáčením má hodnotu detskej kresbičky, hoci mne sa celkom páči redizajn loga, ale celkovo nevkusné, nepojazdné čudo od renomovanej a slávnej značky, ktorá ešte nedávno žila... Ako? Prečo? Začo?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Bohuzial Jag je uz aspon 5 rokov "mrtvy" ... klincom do rakvy bola ta jeho el hovadina ( ktorej nepomohol ani titul auto roka ) ... priznavam ze za znackami ako jaguar ci saab mi je fakt smutno.... co uz.... aj o tom je kolobeh ( automobiloveho ) zivota
vecernicek2
Tady se mi opět potvrzuje, co jsem mnohokrát pozoroval. V korporátních strukturách se s výjimkou zakladatelů ti opravdu inteligentní lidi většinou nedostanou výš než do nějakého středního až vyššího managementu. V top patrech korporátů jsou většinou blbci.