Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Úspěch, nebo ztráta? Nový šéf Jaguaru chválí obrození, výkonný ředitel dříve přiznal realitu

21 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
"Podle slov výkonného ředitele Rawdona Glovera je značka připravena přijít o 85 % svých stávajících zákazníků"

už tohle mluví za všechno ...
ericn
@del42sa tak tou kampaní už o tu klientelu dávno přišli. Jaguar je mrtvá značka 😤
Frfla
Ze seriove vyroby jdou delat kusovky? Zajimave. To budou teda ultra-drahe kousky. Tusim, ze Jaguar je konecna. Prodaji to jako MG cinanovi a ted pak bude delat nejaky predrazeny SUV s cinskou/indickou kvalitou.
stewo99
@ericn presne tak, pojde ako priklad do vysokoskolskych knih manazmentu a marketingu
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Jozef SK amen.
Prezivkynetreba
Jedného blázna vystriedal druhý. Značka Jaguar skončila kvôli bláznom vo vedení. Škoda.
gil54
@Arese

Už ani vymyslet nějakou lepší pohádku jim nestojí za to.
Arese
@del42sa Přesně tak, jsou to naprostí blázni a hazardéři!
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Ještě mě zajímá ohlášená strategie oddělení Ranger Rover - Discovery - Defender do samostatných značek. Zatímco Jaguar v posledním desetiletí jen paběrkoval a "jediným" rizikem jsou nyní proinvestované peníze na novou strategii, u Range Rover jde o mnohem více. A popravdě, ohlášená strategie nebyla nijak zvlášť zdůvodněna, snad jen, že se jednotlivé značky mohou lépe vyprofilovat a rozšířit počet modelů. Dává to nějaký smysl?
Jozef SK
Jaguar bol mŕtva značka uz pred Covidom na prelome tisícročia chceli konkurovať BMW, Mercedesu a okrem UK predávali veľké nič. Preto prišiel ten velký tresk buď, alebo lebo Jaguar kolaboval . Buď to vyjde a JAGUAR sa vráti, alebo predaju značku nemohli donekonečna dotovať stratový podnik . Ľahko sa kritizuje, hľadajú chyby ale budúcnosť nám odpovie ako to bude s Jaguarom. Land Rover ide ako nikdy predtým ,rekordné čísla v predajoch ale hlavne marža na úrovni 10 % EBIT a to je už niečo a keby nie trumpeta a cla ešte lepšie výsledky by dosiahli.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
@ptr078 : EV způsobují všem značkám jen problémy, je dobře že LE/RR nevyrábí EV.
T\y automobilky, které prodávají EV mají obrovské ztráty, tím větší čím víc jich prodávají.
A polštář z prodeje předražených spalováků už nestačí ....
Avatar - Man Ký
Man Ký
@andrijoshka představ si to růžové auto v grafitovém matu a rázem je z toho kára jako howado😊
i když, možná by se měl Adam Králík soudit😊

drivezone.cz/…-Rabbit-AK47.jpg
traveldrive
@andrijoshka Lebo najčistejšou rasou a tým pádom najlepšími zákazníkmi budú metrosexuáli, homosexuáli a ďalších cca 70 vzácnych a cenených pohlaví...
vencelín
@del42sa
To je asi jediný případ co vím, že někdo se chce Dobrovolně zbavit většiny svých zákazníků.
ptr078
@Prezivkynetreba Podla mna potopia aj lr/rr. Nemaju ziadne ev, range rover ladia uz 3 roky a predtym ako zarezali xj tvrdili, ze maju postavene xj ev. 8valce uz beru od bmw, v softveri maju strasny bordel. Ide to od 10tich k 5tim a daju tam vlastneho cloveka co s takou automobilkou nema ziadne skusenosti.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@traveldrive a co mi to má oznámit? in vivo to bude pěkný auto. vypadá brutálně, ale ne v té teplé barvě. Cybertruck taky vypadá super.
traveldrive
Avatar - Man Ký
Man Ký
je to úplně strašný auto a nikdo by to nechtěl

www.youtube.com/watch?…
andrijoshka
Rozumie tomuto ich konceptu niekto? Ešte prednedávnom predávali niekoľko normalnych áut a odrazu sa vracajú späť s týmto ružovým autom, ktoré s prepáčením má hodnotu detskej kresbičky, hoci mne sa celkom páči redizajn loga, ale celkovo nevkusné, nepojazdné čudo od renomovanej a slávnej značky, ktorá ešte nedávno žila... Ako? Prečo? Začo?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Bohuzial Jag je uz aspon 5 rokov "mrtvy" ... klincom do rakvy bola ta jeho el hovadina ( ktorej nepomohol ani titul auto roka ) ... priznavam ze za znackami ako jaguar ci saab mi je fakt smutno.... co uz.... aj o tom je kolobeh ( automobiloveho ) zivota
vecernicek2
Tady se mi opět potvrzuje, co jsem mnohokrát pozoroval. V korporátních strukturách se s výjimkou zakladatelů ti opravdu inteligentní lidi většinou nedostanou výš než do nějakého středního až vyššího managementu. V top patrech korporátů jsou většinou blbci.