Testy
@vencelín místo sedanu je tu Gran Coupé. Kombi nebylo ve většině generací M5 dostupné. Ale upřímně - hledáte mouchy na pozemku na Azurovém pobřeží a bydlíte v Mostě😊
@Lempl Klaun LOL tu kůži klidně oželím, hlavně ať je poctivě veden servisní sešit až do poslední chvíle😊
byla dělána dvouhmota? váha vzduchu váží? ložiska hvízdají či ne?
byla dělána dvouhmota? váha vzduchu váží? ložiska hvízdají či ne?
@vencelín panejo. Gran Coupé.se tomu říká u BMW a je to 4-door coupe. Hatchback asi ne. Liftback? ty přece nemívají bezrámové dveře. Takže takový kříženec, ne? vidíte, už jsme se našli.
Jde o to, že kdybych byl nadšený řidič /a ne že bych nebyl/ a vadila by mi nadváha M5, vzal bych čtytdveřovou osmu a získal bych auto, jaké bych si představoval. Takové, které se dá řídit i s pohonem pouze zadní nápravy. To jsou tradiční markanty M5 - zadokolka, čtyři dveře. Tedy, M8 tomu v provedení Gran Coupé zase tak vzdálena není.
Jde o to, že kdybych byl nadšený řidič /a ne že bych nebyl/ a vadila by mi nadváha M5, vzal bych čtytdveřovou osmu a získal bych auto, jaké bych si představoval. Takové, které se dá řídit i s pohonem pouze zadní nápravy. To jsou tradiční markanty M5 - zadokolka, čtyři dveře. Tedy, M8 tomu v provedení Gran Coupé zase tak vzdálena není.
@vencelín sedan: čtyři dveře a zavazadelník: gran coupé: čtyři dveře a zavazadelník.
to zajímá kupce v této cenové kategorii. jestli dají do kufru lednici fakt ne. to řeší kupci MPV. navíc v tom povětšinou jezdí sami.
nekňuba, co píše "třpitit se" mě bude poučovat. panejo, čeho se ještě nedočkáme😊
to zajímá kupce v této cenové kategorii. jestli dají do kufru lednici fakt ne. to řeší kupci MPV. navíc v tom povětšinou jezdí sami.
nekňuba, co píše "třpitit se" mě bude poučovat. panejo, čeho se ještě nedočkáme😊
@vencelín to jsou jen zoufalé pokusy mě vtáhnout do ohlupujících diskusí. už mu došlo trollolovi, že bez druhé strany je ztracen a tak doskakuje zoufale jak pudl na dogu😊 a jak přitom kňučí😊
@vencelín sedan a kupé se čtyřmi dveřmi jsou totiž diametrálně odlišné světy. shoda je shoda - musí to vypadat identicky.
a světě div se, nejsem sám, kdo tak uvažuje😒br />
www.bmwblog.com/…hich-one-to-buy/
BMW M8 Gran Coupé: Nedoceněná alternativa k novému M5
a světě div se, nejsem sám, kdo tak uvažuje😒br />
www.bmwblog.com/…hich-one-to-buy/
BMW M8 Gran Coupé: Nedoceněná alternativa k novému M5
@vencelín protože, ve věku kdy kupci kombíků rádi a dobrovolně přesedají o SUV bych netvrdil, že jsou tak zásadní rozdíly v nárocích kupujících.
ale jedna věc je jistá, jak jsi jednou přivyknul svému highline, těžko půjdeš do horšího😊
ale jedna věc je jistá, jak jsi jednou přivyknul svému highline, těžko půjdeš do horšího😊
@rohYpnol Jsem Passat 2,0 TDI Highline 2004. Kromě kůže a barevné navigace jsem plně vybaven a mám kompletní servis z Porsche Plzeň. Najel jsem poctivých 340 000 km, žádné pohádky pro bazarové snílky.
Jsem ve svých nejlepších letech. Motor bručí jako spokojený lev, karoserie drží pevně a interiér je čistý a praktický, žádná kůže, jen poctivý komfort. Pokud hledáš mladou holku bez zkušeností, hledej jinde. Já tě odvezu kam chceš a cestou ti ještě ukážu, kdo tady opravdu má pravdu. 🤡
Jsem ve svých nejlepších letech. Motor bručí jako spokojený lev, karoserie drží pevně a interiér je čistý a praktický, žádná kůže, jen poctivý komfort. Pokud hledáš mladou holku bez zkušeností, hledej jinde. Já tě odvezu kam chceš a cestou ti ještě ukážu, kdo tady opravdu má pravdu. 🤡
Pánové, já neviděl člověka, který má M5 pro radost, má ji jen pro to, že je to vrchol BMW, noví majitelé nejvíce ocení tu jízdu na elektriku. Já tomu říkám doktorské auto.
Takže asi jediná výhoda, kterou tenhle překrmený vepř oproti předchůdci mohl mít byla lepší spotřeba, ale jak se ukazuje, ani tady to nebude moc velký rozdíl (čistě po městě na el s tím asi moc lidí jezdit nebude).
Bravo BMW. Podařilo se jim vytvořit ve všem horší generaci a ten rozdíl 600kg je strašný.
Bravo BMW. Podařilo se jim vytvořit ve všem horší generaci a ten rozdíl 600kg je strašný.
@kari.laz Hele na dálku jsem s tím jel za spotřebu, která by u předchozích generací rozhodně nešla, anebo by to bylo možné jen při vyloženě eko runu, zatímco já jel 160-180 dálnice (pro zvědavost - pod 10 na sto), takže v tomhle ohledu to špatné není. Je to skvělé, nesmírně rychlé daily, ale samozřejmě není to pro každého a má to své chyby. Emoce jako u E60 V10 nebo M5 CS čekat nelze...
@KANKUNEN Kdyby ocenili jízdu na elektriku, tak si koupí i5, nebo i7. eMka od BMW se odjakživa kupovala právě kvůli tomu, co uměla, rozhodně ne kvůli elektrice.
@Mokrous
Chápu, máte čas si v mezidobí udělat rp SK C a vykrást alespoň dvě národní banky 😊. Jinak řízení příští generace moc reálné nevidím.
Chápu, máte čas si v mezidobí udělat rp SK C a vykrást alespoň dvě národní banky 😊. Jinak řízení příští generace moc reálné nevidím.
@Man Ký
Pro všechny nespokojené zákazníky co chtějí čerstvý chléb máme čerstvé koláče, že...
Pro všechny nespokojené zákazníky co chtějí čerstvý chléb máme čerstvé koláče, že...
Ano, doníčci, hendlíčci, topíčci. Další příklad, jak nám EU negativně ovlivňuje životy.
M5 by nevznikla. Ne kvůli nezájmu zákazníků. Ale kvůli nesmyslné zelenorudé šikaně autoprůmyslu.
A tak tu máme tohle. Půl tuny lithia, které za dobré adheze trhá pneumatiky na cucky před očima a za špatné adheze máte auto které naháníte po silnici mezi krajincema jak pasáček ovce před stříháním vlny...
Klobouk do Mnichova. Předvedli co mohli. Pro běžný život je to pecka. Bohužel, z pohledu geneze M5 je to ta nejhorší M5. Kvalita (resp. spíše nekvalita) interiéru, všechno jen ne elegantní design, a nadváha sráží technologický zázrak z piedestalu dokonalosti do vod, kam M5 v mých očích zkrátka úplně nepatří.
Chtěl bych ji? Rozhodně opět o kus méně než předchozí generace.
M5 by nevznikla. Ne kvůli nezájmu zákazníků. Ale kvůli nesmyslné zelenorudé šikaně autoprůmyslu.
A tak tu máme tohle. Půl tuny lithia, které za dobré adheze trhá pneumatiky na cucky před očima a za špatné adheze máte auto které naháníte po silnici mezi krajincema jak pasáček ovce před stříháním vlny...
Klobouk do Mnichova. Předvedli co mohli. Pro běžný život je to pecka. Bohužel, z pohledu geneze M5 je to ta nejhorší M5. Kvalita (resp. spíše nekvalita) interiéru, všechno jen ne elegantní design, a nadváha sráží technologický zázrak z piedestalu dokonalosti do vod, kam M5 v mých očích zkrátka úplně nepatří.
Chtěl bych ji? Rozhodně opět o kus méně než předchozí generace.
@_Teddy_ neboj EU už má určitě na stole návrh na navýšení ŘP B do 4250kg 🤣 Ještě tam bude prostor pro navýšení hmotnosti elektroaut a PHEV 👌 Tj BMW může příští M5 posunout na 3,5t…
Zajímavé jak mají tyhle nové 5ky zmuchlaný plech kolem kliky u dveří, to hovoří o celkové kvalitě vozu, navíc design pořád mu nemůžu přijít na chuť zkrátka si přiznejme nepovedlo se..
@Man Ký
Ta dobrovolbost je sporná, s prihlednutim faktu ze na výběr z ostatních karosarskych variant je minimum. U brambory tedy ještě kombi jsou a lidé je kupují. U jiných značek kombi nejsou a jsou jen potrhlá SUV, takže ta dobrovolbost zas taková není.
Ta dobrovolbost je sporná, s prihlednutim faktu ze na výběr z ostatních karosarskych variant je minimum. U brambory tedy ještě kombi jsou a lidé je kupují. U jiných značek kombi nejsou a jsou jen potrhlá SUV, takže ta dobrovolbost zas taková není.
2 a pol tony prazdne, 3 tony plne nalozene. No, mam dojem, ze nie je daleko doba, kedy na taketo "osobne" auto bude potrebny vodicak skupiny "C" (alebo aspon "C1" do 7.5 tony, to by malo chvilu stacit)...
@Man Ký
Kombi dle Vas taky 4 dveře a zavazadeldik, ze....
No to raději už stačí, je vidět že rozdíl sedan kupe nevidíte....
Já Vám trochu napovím kupe má pouhé 2 dveře. To co asi chcete napsat Vy je liftback/hatch Back.
Kombi dle Vas taky 4 dveře a zavazadeldik, ze....
No to raději už stačí, je vidět že rozdíl sedan kupe nevidíte....
Já Vám trochu napovím kupe má pouhé 2 dveře. To co asi chcete napsat Vy je liftback/hatch Back.
@Man Ký
Doporučuji si z opakovat základní typy karoserii a jejich charakteristické prvky. Pro začátek.
Doporučuji si z opakovat základní typy karoserii a jejich charakteristické prvky. Pro začátek.
@Man Ký
Jen srovnávám to se bylo k mání jako M5 a konfrontuji to s Vaším návrhem. A nezlobte se Moncicaku, shodu tam nevidno.
Jen srovnávám to se bylo k mání jako M5 a konfrontuji to s Vaším návrhem. A nezlobte se Moncicaku, shodu tam nevidno.
@rohYpnol
Z rozdílu mezi zabavit a zatavit jsem Moncicaka nezkoušel a dělat to nemíním.
Vzhledem k tomu že píše do auto diskuze tak by člověk cekal že pozná rozdílné karosarske varianty, s čímž má evidentně trochu problém, když místo sedanu/kombi nabízí kabrio.
Z rozdílu mezi zabavit a zatavit jsem Moncicaka nezkoušel a dělat to nemíním.
Vzhledem k tomu že píše do auto diskuze tak by člověk cekal že pozná rozdílné karosarske varianty, s čímž má evidentně trochu problém, když místo sedanu/kombi nabízí kabrio.
@rohYpnol
Aha 😊.
S tou hmotnosti spise budu auto po pokusu projet rychle zatáčkou lovit auto z rigolu než se starat o kola 😊
Aha 😊.
S tou hmotnosti spise budu auto po pokusu projet rychle zatáčkou lovit auto z rigolu než se starat o kola 😊
@vencelín
To je ta ynteligence opičky... chceš sedan nebo kombi, kup si kupé nebo kabrio 🤣🤣🤣
Ale tak měj pochopení. On nepozná ani rozdíl mezi ZABAVIT a DAROVAT 🤣🤣🤣
To je ta ynteligence opičky... chceš sedan nebo kombi, kup si kupé nebo kabrio 🤣🤣🤣
Ale tak měj pochopení. On nepozná ani rozdíl mezi ZABAVIT a DAROVAT 🤣🤣🤣
@vencelín
Zajímavá úvaha.
Myslím , že když na to dáš nosič na elektrokola a elektrokola, tak v první zatáčce to z koule zmizí jak daně ve státním rozpočtu 🤣
Zajímavá úvaha.
Myslím , že když na to dáš nosič na elektrokola a elektrokola, tak v první zatáčce to z koule zmizí jak daně ve státním rozpočtu 🤣
Předpokládám, že vám tato informace unikla a nyní už není žádný důvod ke stížnostem - a běžíte objednávat. Kupé váží cca 1990 kg. Koneckonců, vypadá i o dost lépe než aktuální pětka.