Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M5 Touring – Impozantní, ale…

8 komentářů

Tonito Debelito
hele kamo to je fakt bizar. za ctyri mega sedm set. znacka el a 4 laufy
Arese
....těžké jako vykrmené prase! 👎🤮
Avatar - kari.laz
kari.laz
Takže asi jediná výhoda, kterou tenhle překrmený vepř oproti předchůdci mohl mít byla lepší spotřeba, ale jak se ukazuje, ani tady to nebude moc velký rozdíl (čistě po městě na el s tím asi moc lidí jezdit nebude).
Bravo BMW. Podařilo se jim vytvořit ve všem horší generaci a ten rozdíl 600kg je strašný.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Počkám si na příští generaci, co bude vážit 3.672 kg a stát lidových 8.655.360,- Kč
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pánové, já neviděl člověka, který má M5 pro radost, má ji jen pro to, že je to vrchol BMW, noví majitelé nejvíce ocení tu jízdu na elektriku. Já tomu říkám doktorské auto.
Avatar - Radovan Krejčíř
Radovan Krejčíř
@KANKUNEN
Vrcholem BMW je Rolls-Royce Spectre.
Avatar - kari.laz
kari.laz
@KANKUNEN Kdyby ocenili jízdu na elektriku, tak si koupí i5, nebo i7. eMka od BMW se odjakživa kupovala právě kvůli tomu, co uměla, rozhodně ne kvůli elektrice.
Avatar - Man Ký
Man Ký
Pro všechny nespojené zákazníky trvající na benzínovém pohonu máme pořád v konfigurátoru M8 ve verzích kupé, gran kupé, kabriolet. Za cca půl milionu navíc můžete mít plnohodnotný benzínový vůz, se zrychlením 3.3 vteřiny na stovku.
Předpokládám, že vám tato informace unikla a nyní už není žádný důvod ke stížnostem - a běžíte objednávat. Kupé váží cca 1990 kg. Koneckonců, vypadá i o dost lépe než aktuální pětka.