Testy
Tonito Debelito
3
hele kamo to je fakt bizar. za ctyri mega sedm set. znacka el a 4 laufy
Takže asi jediná výhoda, kterou tenhle překrmený vepř oproti předchůdci mohl mít byla lepší spotřeba, ale jak se ukazuje, ani tady to nebude moc velký rozdíl (čistě po městě na el s tím asi moc lidí jezdit nebude).
Bravo BMW. Podařilo se jim vytvořit ve všem horší generaci a ten rozdíl 600kg je strašný.
Bravo BMW. Podařilo se jim vytvořit ve všem horší generaci a ten rozdíl 600kg je strašný.
Pánové, já neviděl člověka, který má M5 pro radost, má ji jen pro to, že je to vrchol BMW, noví majitelé nejvíce ocení tu jízdu na elektriku. Já tomu říkám doktorské auto.
Pro všechny nespojené zákazníky trvající na benzínovém pohonu máme pořád v konfigurátoru M8 ve verzích kupé, gran kupé, kabriolet. Za cca půl milionu navíc můžete mít plnohodnotný benzínový vůz, se zrychlením 3.3 vteřiny na stovku.
Předpokládám, že vám tato informace unikla a nyní už není žádný důvod ke stížnostem - a běžíte objednávat. Kupé váží cca 1990 kg. Koneckonců, vypadá i o dost lépe než aktuální pětka.
Předpokládám, že vám tato informace unikla a nyní už není žádný důvod ke stížnostem - a běžíte objednávat. Kupé váží cca 1990 kg. Koneckonců, vypadá i o dost lépe než aktuální pětka.