Testy
DeMooro
4
Další úplně zbytečný auto. Těch 2000 kusů budou mít problém prodat a pane redaktore opravdu tohle bude ceněné auto? To byl asi vtip, že? U Imofi parkuju a to auto je fakr krásný, ale kdyby tam alepson dali tu 1.4 T. Takhle to nekoupí nikdo...
Přejít do diskuze
Tam, kde se technologie mění v adrenalin – přichází Abarth 600e, nejvýkonnější Abarth všech dob 👍
Abarth, proslulý výrobce výfuků a lehoučkých, skvěle znějících přiostřených fiátků, představuje "sportovní" elektroplečku! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👎 P.S. Ještě, že se této potupy Carlo nedožil! 😧
@Othello
No to si myslim, tiez nechapem ako moze rotujuca cast s pevnym prevodom na kolesa brzdit auto, ked jeho zotrvacnost robi presny opak a auto pohana. Asi zabudol na trenie, kompresiu a objem ICE 😊
No to si myslim, tiez nechapem ako moze rotujuca cast s pevnym prevodom na kolesa brzdit auto, ked jeho zotrvacnost robi presny opak a auto pohana. Asi zabudol na trenie, kompresiu a objem ICE 😊
@Arese
Proč?
Než se všechno ve složitém spalováku roztočí, elektroauto je dávno pryč.
youtu.be/nyYukYVDeVw?feature=shared
Proč?
Než se všechno ve složitém spalováku roztočí, elektroauto je dávno pryč.
youtu.be/nyYukYVDeVw?feature=shared
Auti na pomery EV zaujimave, je fajn ze Abarth nevymekol a nepostavil odvar zo serie a dal tam zaujimavu techniku.
Otazne je ci bateria je schopna brzdy vyuzit, jedna sa o EV Crossover s relativne malou bateriou, kto by si to kupil ako track tool ? Vzhladom na komfortny povozok by to mozno slo ako daily s prilezitostnym vyuzitim.
Pan Dusil, viete ze najdalej dotiahol vlecnu napravu Nissan so svojim dobovym zavesenim Multi-link ? Debutoval v Primere P11 a myslim Maxime.
Okrem priecnej stabilizacie obsahuje clen, ktory dovoli pasivne riadenie zbiehavosti pri naprogramovanom pretazeni, tj. naprava na limite dokaze jemne zatacat. Zaroven oproti ostatnym multilinkom napr dvojitym lichobeznikom vyznacuje znizenym trenim, pretoze ma menej ramien a puzdier co dovoluje viacej prace odvadzat prave pruzinam a tlmicom. Taktiez je priestorovo efektivnejsia oproti ostatnym typom multilinku a umoznuje vacsi kufor. A najlepsie na zaver, zivotnost a servisny naklad je dramaticky nizsi oproti ostatnym multilinkom.
nissan-europe.epc-data.com/…11E/431A_002.png
Otazne je ci bateria je schopna brzdy vyuzit, jedna sa o EV Crossover s relativne malou bateriou, kto by si to kupil ako track tool ? Vzhladom na komfortny povozok by to mozno slo ako daily s prilezitostnym vyuzitim.
Pan Dusil, viete ze najdalej dotiahol vlecnu napravu Nissan so svojim dobovym zavesenim Multi-link ? Debutoval v Primere P11 a myslim Maxime.
Okrem priecnej stabilizacie obsahuje clen, ktory dovoli pasivne riadenie zbiehavosti pri naprogramovanom pretazeni, tj. naprava na limite dokaze jemne zatacat. Zaroven oproti ostatnym multilinkom napr dvojitym lichobeznikom vyznacuje znizenym trenim, pretoze ma menej ramien a puzdier co dovoluje viacej prace odvadzat prave pruzinam a tlmicom. Taktiez je priestorovo efektivnejsia oproti ostatnym typom multilinku a umoznuje vacsi kufor. A najlepsie na zaver, zivotnost a servisny naklad je dramaticky nizsi oproti ostatnym multilinkom.
nissan-europe.epc-data.com/…11E/431A_002.png
@Mr.Murphy
Jo, no nieco to stoji a servis tiez, poznam to z brémb na cliu... skus si nacenit repas strmena. Verim, ze ani desky a kotuce nebudu uplne za hubicku 😄
Jo, no nieco to stoji a servis tiez, poznam to z brémb na cliu... skus si nacenit repas strmena. Verim, ze ani desky a kotuce nebudu uplne za hubicku 😄
S tou kotvou elektromotoru která je prý dost hmotná a tedy při odstavení plynu vyvolá její setrvačnost teoreticky větší brzdnou sílu autor myslím dost zabloudil.
V každém případě je mínusem to FWD
V každém případě je mínusem to FWD