Tady to není ani tolik o barvách jako o předních světlech. Pokud jsou světla ve své výchozí stříbrné barvě a auto je v nějaké kontrastní tmavé barvě, působí to zepředu špatně... takže buď černá světla a pak raději tmavé auto, nebo základní a pak zásadně světlé.
vidím, že se nám tady rodí nový "dottore" přes barvy, a to ještě ani nedostudoval >:-[]
takže - normální Laguna (ve správné barvě) je úplně OK. Black Edition Packet jí posouvá na level PERFEKTNÍ. (vždy počítám dobrá kola)
Barvy:
1. černá
2. černá
3. černá
4. ocelově šedá (pozor neplést se stříbrnou)
5. bílá
6. částečně akceptovatelná bordó
nelíbí se mi business modrá, červenou jsem tuším ani neviděl, a stříbrnou taky moc nemusím
EDIT - úplně jsem zapoměl na tu krásnou sytě modrou která se dává na Lagunu GT, tu bych teda dal na 4.místo za černou, nebo možná i na 3. místo za černou >:-[]
Mě se naopak líbí ta stříbrná nejvíc, protože v ní splynou světla s karoserií. Ideálně GT, ale i standard vypadá dobře. Naopak vůbec nemusím tu tmavou modrou, tam vynikne jistá pidlookost.
Gordini je legenda, pojem, jméno, prostě něco jedinečného.
Nevím, jak na to trh, ale srdce každýho Gordiňáka jistě zvyšuje tepovou frekvenci.
Připravuje se Megoš GT a GT line a L.Coupe GT.
Jinak za oprášení Gorini :yes:
A co Alpine? Viděl jsem novej na prkně, ale díky eko.situaci buď pozastaveno, anebo možná vůbec. Pravdou je, že C.Ghoson o něm mluvil jako o hotové věci.
Nicméně zpět k věci. Laguna potřebuje black edition paket, čili černá světla a nárazník z GT. Barva na Grandtoure modrá, bílá a nebo černá. Totéž na lift. Nedávat červenou. Dá se polemizovat o stříbrné, ale to jedině v GT verzi, jinak tedy v žádném případě.
Každý dle svého vkusu. Sice se mi asi trochu více líbí 20th Anniversary edice, ale Gordini a 2 pruhy je prostě legenda. Samozřejmě legendární R8 a R12 to nejsou.
Kuko, měl bys dávat pozor na jazyk než na tebe spadne výtah, který tvrdí, že Volvácký motor to není, ale ty pětiválce vždy a odjakživavyráběl jen Ford >:-[] >:D
Kuko, kuko... Vysvětlení je prosté. Clio RS je neskutečně rychlé a naprosto dokonalé auto, které nemá konkurenci, takže vlastně nic rychlejšího a ostřejšího než verzi RS vyrobit nejde, proto se udělalo jen takové optické odlišení >:-[] >:D
Stejně jako Ford Cougar RS - ke karoserii kupé to sedí, v benzínu a s natáčením zadní nápravy by mě to neuráželo. Jinak... i Mondeo ST se dělalo a možná pořád dělá, tak proč ne?
ani nevím, jak jsou momentálně ceny Clia RS. Když jsem se naposledy ochomítal kolem prodejny, to bylo ještě před F/L tak to bylo holt kolem 700klacků, což mi trošku vyrazilo dech, ale myslím, že od té doby už cenový jemnocit zapracoval >:-[]
Ty fotky interiéru jsou sice z verze 20TH, ale ne z RS 20TH, takže interiér bude u RS 20TH určitě zajímavější/sportovnější...
Jinak ta barva je "ledovcově" bílá perleť... :yes:
Můj tip je, že Gordini bude držší o tu výbavu co tam je navíc. Oproti klasickému RS a možná nějakou tu tisícovku navrch. Oni si už ale nemůžou dovolit zdražovat již tak drahé auto.
Megan Gordini bude, o něčem jako je Laguna pochybuju, tam už se to moc nehodí a Koleos? No tak ten by byl! >:D
no a ten Gordini Cup tomu už vůbec nerozumím - nejdřív ohlodají RS až na kost, udělají z toho téměř natvrdo závoďák, a pak tam dají nějaké optické pakety a hezké kůžišky a potahy?
Mně pseudosportovní malé vozítka vůbec nevadí, naopak jsou mi sympatická. Kapánek silnější motor, nějaké nové plasty, hezké budíky, dobré sedačky a pod. jsou supr pro každodenní život :yes:
hmm, uvidíme. Otázka je, v jaké cenové relaci bude RS vs. Gordini. Když to bude velice vyrovnané, tak fakt nevím. Mohli pokrýt za minimum investic širší záběr trhu.
Budou i další modely řady Gordini? Megoš/Laguna, nebo rovnou Koleos >:-[]
Je to na mě trošku moc šedivé, ale jinak souhlas - naživo to bude fajn, kůží obšitá palubka ten dojem jistě zlepší a není to tak pouťové jako Gordini. Každý si vybere to svoje... a o to vlastně šlo.
Tak to prostě chodí... třeba Citroen zase klidně pustí na silnici Loeb edition C4, která je taky převážně optickým paketem. Zdá se, že se Gordini bude orientovat spíš na image, drobné designové retuše a provedení interiéru než na technické vychytávky. Není to žádný zázrak, ale na druhou stranu... proč ne.
Mimochodem, právě ten interiér mě trošku zklamal - šedivé rádio uprostřed panelu v klavírovém laku a panel navigace tu působí jako pěst na oko. Na druhou stranu, sedačky a volant jsou parádní.... proti civilnímu RS je to jednoznačně posun k originalitě.
no možná to kapánek přehnali, ale fazóna je pro mně stále ok, interiér taky. Ale Twingo Gordini se jim povedlo líp. Spíš je pro mně nejasné ta modelová řada - standardní Clio, pak dlouho nic, pak RS/Gordini RS, a pak brutální CUP. Možná mohli dát Gordini výkonově pod RS, ubrat výkon, přidat optické pakety a pod. Něco jako GT/GTI u koncernu.
Přesně jak píšeš, je to až mírné "zesměšnění"/neúcta k docela slavnému "jménu/názvu". Navíc už je nejen RS a Gordini RS, ale taky 20TH RS, které je ale mnohem vkusnější. Modrá je dobrá, ale s těmi modrobílými "serepetičkami" už to vážně přehnali a působí to zbytečně kýčovitě... :no:8-s ;-\
Hmm, nechápu celkem smysl řady Gordini. Teda krom optického odlišení, což kvituju, modrá mu sluší, doplňky OK, ale jinak technicky alespoň co jsem pochopil je to +/- normální RS. Není trošku luxus mít dvě podobné řady RS/Gordini?