Novinky
Mr.Murphy
8
@Rasto jj cenovku vidím jako největší problém.... auto je takové normální, navíc nízké, takže spotřeba bude fajn. A Kia to umí. Ale není ta tom nic tak speciálního, aby to stálo ty ceníkové ceny.... očekávám že to brzo shodí dolů.
Přejít do diskuze
@KANKUNEN
Ja uz si na ni zacinam zvykat.
Treba se mi jeste zacne libit.
🙂
No EV4 presto asi designem EV6 nepredci....
Ja uz si na ni zacinam zvykat.
Treba se mi jeste zacne libit.
🙂
No EV4 presto asi designem EV6 nepredci....
No, ten design se mi tedy nelíbí, ani v jedné karosářské verzi. A opravdu mne zajímá, jak by dopadla anketa líbí/nelíbí.
@Rasto
Protoze je predni pohon (vse vpredu) nejlevnejsi koncepce.
Jak u spalovaku, tak u EV.
Viz take treba Epiq nebo Polo. 😉
Mit cast elektroniky vpredu a cast vzadu proste stoji vic.
Tak jako tahat dozadu chlazeni.
Mne tato Kia naopak velmi vyhovuje. Krome designu je to takovy velmi normalni EV.
👍👍👍
PS Navic ma predni pohon vyhodu trakce pri rekuperaci... A i s prednim pohonem se obcas stava, ze rekupece kvuli nizke trakci "vypadne" (brzdi jen brzdy).
Protoze je predni pohon (vse vpredu) nejlevnejsi koncepce.
Jak u spalovaku, tak u EV.
Viz take treba Epiq nebo Polo. 😉
Mit cast elektroniky vpredu a cast vzadu proste stoji vic.
Tak jako tahat dozadu chlazeni.
Mne tato Kia naopak velmi vyhovuje. Krome designu je to takovy velmi normalni EV.
👍👍👍
PS Navic ma predni pohon vyhodu trakce pri rekuperaci... A i s prednim pohonem se obcas stava, ze rekupece kvuli nizke trakci "vypadne" (brzdi jen brzdy).
Ako nerozumiem Kii, prečo všade cpe predný náhon, neurobí kombi, na to že ide o predný pohon kufor je hrozné plytký a nabíjanie je tiež skôr podpriemer... A hlavne na cenovke kompromisy nevidno. Nechápem, čím chcú zaujať...
Mňo, jako řidič (mimo jiné) i elektrického Nira z posledního modelového roku musím zvednout obočí nad tolika drobnými výtkami.... že by to auto bylo fakt horší než staré Niro?
U Nira nemám pocit
- že řízení vyžaduje korekce i v přímém směru
- že volant se dá blbě nastavit
Nebudu řešit jízdní vlastnosti, tam je jasné že nový hatch bude jezdit jinak než starý crossover atd.
Každopádně myslím že cílová skupina sportovní vlastnosti auta naprosto ignoruje, to je fakt každému jedno. Jsou krabice na přesun A do B, nic víc....
Tak nevím jestli byl redaktor až moc přísný nebo jestli tam opravdu takto nepovedené věci jsou no.... Takovou kritiku u nově představeného auta tady nepamatuju.
U Nira nemám pocit
- že řízení vyžaduje korekce i v přímém směru
- že volant se dá blbě nastavit
Nebudu řešit jízdní vlastnosti, tam je jasné že nový hatch bude jezdit jinak než starý crossover atd.
Každopádně myslím že cílová skupina sportovní vlastnosti auta naprosto ignoruje, to je fakt každému jedno. Jsou krabice na přesun A do B, nic víc....
Tak nevím jestli byl redaktor až moc přísný nebo jestli tam opravdu takto nepovedené věci jsou no.... Takovou kritiku u nově představeného auta tady nepamatuju.
Vzhled nic moc, 400V architektura taky nic moc. Kia umí líp. Tohle je za mě prostě zklamání.
V téhle zříhanosti bych nikdy nejezdil. Zláště v porovnání s ProCeed. ProCeed vypadá lépe než CLA . Co to je za blbost si udělat designový jazyk založený na hnusu.
Mimořádně odporný přepravník - designově, i svým pohonem! 🤮
P.S. Absurdní zaříznutí skvělého a velmi oblíbeného Ceedu (vč. kombi!), aniž by Kia představila jeho novou generaci, se Kie šeredně vymstí! 👎
P.S. Absurdní zaříznutí skvělého a velmi oblíbeného Ceedu (vč. kombi!), aniž by Kia představila jeho novou generaci, se Kie šeredně vymstí! 👎
@Arese oni na to přijdou… pozdě 😂👌No uteče jin jedna generace kupců. Tenhle hnus zákazníkům Ceedu voňet nebude…
@Rasto Celkově nechápu filozofii tohoto auta. Kia má k dispozici vše potřebné, aby přišla s atraktivním eletkrickým kompaktem a ovládla s ním segment, ale přijde s touhle prapodivností? Fastback je až extrémně hnusný.
@KANKUNEN souhlas, tohle je asi aktuálně nejhnusnější auto na trhu. Obávám se, že Kia s novým designovým směrem šlápla dost vedle 🤮
Na mna to kludne neposobi, ked auto len hrabe a nevie sa pripojit z vedlajsej cesty na hlavnu 😄 Mozno u psychopatov to bude posobit kludne, lebo oni su pani ciest a vsetko je dobre len vtedy, ked je to dobre pre nich 😄
@Arese Myslim si to taky. Jsem jen zvedavej jak nastavi cenovku nove K4. Neco mi ale rika ze to cenovka Ceedu nebude.. I kdyz vyroba v Mexiku by mohla cenu poslat nize.
@traveldrive
Tvou prvni otazku asi uplne nechapu.
Proc by designovy jazyk mel byt JEN zalezitosti premie?
Design ma kazdy auto.
😉
Tvou prvni otazku asi uplne nechapu.
Proc by designovy jazyk mel byt JEN zalezitosti premie?
Design ma kazdy auto.
😉
@xxc
Problem je diferencial.
Jakmile jedno kolo klouzne, rekuperace se (treba na okamzik pri prejezdu kanalu) vypne.
Obvykle mam problemy pri naximalni rekuperaci a dobrzdovani v desti na nerovnostech (napr. pred kruhacem).
Nemyslim si, ze je to specificky problem myho auta.
Problem je diferencial.
Jakmile jedno kolo klouzne, rekuperace se (treba na okamzik pri prejezdu kanalu) vypne.
Obvykle mam problemy pri naximalni rekuperaci a dobrzdovani v desti na nerovnostech (napr. pred kruhacem).
Nemyslim si, ze je to specificky problem myho auta.
@Mr.Murphy Skoro bych řekl, až moc přísný. Snad ve všech testech chválí prostornost interiéru a (i sedačky), vzadu prý mají problémy lidé vyšší než cca 190cm. Tak nevím.
Jízdní vlastnosti budou určitě komfortní a žadné sportování, ovšem od toho bude asi verze GT ( AWD).
Toto je určené na pohodové, komfortní cestování s výbornou efektivitou a životností. Myslím, podle dosavadních testů a zkušeností i jiných modelů značky, že to nebudou mít problém splnit. U designu byl jednoznačně záměr polarizovat a také to dělá. Kia si prodejně vede globálně výborně (včetně zisku), takže odvádí výbornou práci.
Problém je cena, za mně jsou BEV stále drahé.
Je zajímavé, že z IIA mobility 2025 v Mnichově na Auto cz nebyl jediný článek o novinkách tam prezentovaných Kia i Hyundai.
Jízdní vlastnosti budou určitě komfortní a žadné sportování, ovšem od toho bude asi verze GT ( AWD).
Toto je určené na pohodové, komfortní cestování s výbornou efektivitou a životností. Myslím, podle dosavadních testů a zkušeností i jiných modelů značky, že to nebudou mít problém splnit. U designu byl jednoznačně záměr polarizovat a také to dělá. Kia si prodejně vede globálně výborně (včetně zisku), takže odvádí výbornou práci.
Problém je cena, za mně jsou BEV stále drahé.
Je zajímavé, že z IIA mobility 2025 v Mnichově na Auto cz nebyl jediný článek o novinkách tam prezentovaných Kia i Hyundai.
@xxc
sorry, ale mluvit o bezpecnosti v souvislosti s brzdenim jen na zadni naprave mne prijde usmevne.
sorry, ale mluvit o bezpecnosti v souvislosti s brzdenim jen na zadni naprave mne prijde usmevne.
@DonVito S prednym pohonom mam len Citigo a s tym som sa nikdy nestretol. Ale zase to ma slabu rekuperaciu, ale zase pocitovo silnejsiu ako auta na meb. Ale skor v tom vidim nevyhodu, vzdy som sa bal, ako to bude brzdit na lade, kedze to standardne brzdi prednymi kolesami. Asi je bezpecnejsie brzdit zadnymi kolesami a predne pridat, len ked to fakt potrebujem. Ucinnost je vtedy asi zanedbatelna, ked to moze byt na ukor bezpecnosti.
@KANKUNEN Vôbec čo je to za blbosť vytvárať dizajnový jazyk v neprémiovej tride? Nechápem, prečo musia byť (od istej doby) autá jednej značky všetky na jedno kopyto?
@DonVito Na akom aute rekuperacia vypadla s prednym pohonom? Mne sa to stalo iba raz, na zladovatenej ceste dole kopcom. Normalne EV to asi nebude, proste to neprenesie ten vykon predkom 😄