Novinky
Auta lídrů parlamentních voleb: V čem jezdí Babiš, Fiala, Rakušan, Okamura, Konečná a další?
159 komentářů
Ozzman
19
Padouchove maji vzdy vice “sexy” styl… tem to pologramotni volici prominou, ale beda kdyby se Fiala projel na meeting s voliči Panamerou, Astonem, nebo opulentnim Mercedesem. To by bylo hejtu jak si nakradl… ale u Tomia, Andyho, Rajchla a dalsich to neva 😉
Přejít do diskuze
No vidis, milion od Fialy ti vadi, ale miliardy nakradene od Andyho, vytunelovány Usvit Tomia.. to je pohoda 😊 Radsi at si to koupi za urednicky plat Fiala… @Th0r
Takze lídři pravicových stran maji veskrze obyčejná auta, superb 3, octavia 3, ojetá q5. No a pak tu jsou prokomunističtí a proautoritářští zastupic, kteří se prezentují v luxusních autech a celým svym vozovym parkem. Je to ukázka přístupu, jedni jsou pragmatičtí, dokáží koukat do budoucnosti a druzí vyžerou koryto, kdyz je dostupné. Takhle to u aurotiaru bylo vždy, komunisti zničili celou ekonomiku, ruské hdp je tragické a jen díky rope se jejich ekonomika drží nad vodou. Slovensko prožírá peníze na svou budoucnost nyní a bude muset razantně škrtat, populistické a proruske strany zvyšují zadlužení rychleji nez roste hdp. Snad nas neceka stejná budoucnost, populisti vidi jen aktuální den, na zítřek nekoukají
@Ozzman
Obdivuju Tě, že máš trpělivost a žaludek se ním bavit, ale nemá to smysl. To si jen rohypnol zapomněl přepnout profil 😄
Hrát šachy s holubem je ztráta času.
Obdivuju Tě, že máš trpělivost a žaludek se ním bavit, ale nemá to smysl. To si jen rohypnol zapomněl přepnout profil 😄
Hrát šachy s holubem je ztráta času.
Jak bych ti to jen… ja nejsem volic Fialy, nebyl jsem a abi nebudu 😉 Pravda se nelíbí co ? Vždy se chytne taková potrefená husa jako ty, která si myslí, že největší konspiraci odhalila a že je to vše jinak... největší spiknutí odhalí zpravidla největší de.bil.. gratuluju 😊 A k tomu, že nám rusko nic neudělalo, no vám komoušum ne, i když pár jich z vás taky pověsili, takže chápu, kolaborante, ale nesdílím tvůj názor, ještě máme naštěstí demokracii, takovou, o které si mohli rusové nechat zdát tehdy i teď... @Th0r
@Man Ký
Co bys čekal od provychodniho a nevychovaného póvlu? Bohuzel slušnost se ze společnosti vytrácí a neslušnost je více tolerována, proto maji tihle populističtí a proruští hlupci prostor na své výkřiky. Chceme mit demokracii, tak necháváme tomuto nevychovanemu obyvatelstvu prostor, které toho pak využívá a snaží se nas dostat pod východní diktaturu.
Co bys čekal od provychodniho a nevychovaného póvlu? Bohuzel slušnost se ze společnosti vytrácí a neslušnost je více tolerována, proto maji tihle populističtí a proruští hlupci prostor na své výkřiky. Chceme mit demokracii, tak necháváme tomuto nevychovanemu obyvatelstvu prostor, které toho pak využívá a snaží se nas dostat pod východní diktaturu.
@Pepa_007 a co má být? Diagnózu jsi prave předvedl ty. Proruska nebo anti bev svoloč vzdy vytáhne nějaký nesmysl, pokoušejíce ponizit názorové oponenty bez relevantniho argumentu.
Jo, mas pravdu, slusny lidi by zalezli, proto ruska uderka po tom vsem leze do politiky, nestydi se, rozkradaci dotaci taky, nebo obchodnici se strachem 😊 Gratuluju.. odkopal ses@Th0r
@KANKUNEN to je přesně. V Rusku je svoboda ( zavírají na demonstracích za prázdné transparenty, za jiny nazor nez ma vlada) a všichni si tam můžou koupit auto i benzin kdykoliv, kdežto na zapade je tak hrozná chudoba, ze si auto nemuze dovolit nikdo, nesmí si otevřít pusu ani v diskuzi, kde by náhodou kritizoval rozhodnutí vlády.
Trochu podráždím Travella, jemu se rusácko líbí, protože mají dražší rusácký plyn než my ze zemí nevraždících. Proč má Babišova nevěsta Volvo, proč nemá Moskvič CarVrach Putin. Může se motat politika aspoň pod článkem o politicích?
@Ozzman Třeba Fiala okrádá i stát, nezavedl 2% za platbu kartou. Taťka Fico to svedl. A omezil byrokracii, zrušil proti korupční úřad.
@KANKUNEN jasne. Ale treba si uvědomuji, ze budou muset byt poslušnými pejsky ciny, az ten jejich svaz definitivně padne na hubu pod jejich vladou
@JirkaVejrazka opraveno, vloudilo se při editaci, původně jsem měl tučně všechna auta
@Th0r neřeš, kdo krade. kradou všichni. řeš, kdo je schopný manažer, který dokáže vést stát.
@Mikesus A víš že Česká televize je dezinformační? Říkala to Babišova nevěsta a pan Okamura. Ale ta media pravdu hlásající jsou tak tajná, že je nemohou prozradit. Oni by je pak zakázali.
@milous však se to taky často děje, že se zbavuje majetek. A Babiš na to vydělal, nebo to "rozkradl" po revoluci?
Včerejší debata mě utvrdila v názoru: odstěhovat se😊
spíčenej Rakušan se aspoň trochu uměl chovat, jinak se hádali jak trhovci.
spíčenej Rakušan se aspoň trochu uměl chovat, jinak se hádali jak trhovci.
@milous hele, třeba ten Ludvík. dobře, byl zkorumpovaný. ale taky to byl vzdělaný člověk a určitě velkou část svého života nadstandardně vydělával, takže se dá předpokládat, že nějaký majetek měl už předtím.
tedy řekl bych, že přijít o veškerý majetek je taková dost závistivá reakce, ne nepodobná znárodňovatelům v roce 48😞
faktem je, že korupce zmizela v USA poté, co začali motivovat udavače, tedy ehm whistleblowery. to vždycky zabere😊
tedy řekl bych, že přijít o veškerý majetek je taková dost závistivá reakce, ne nepodobná znárodňovatelům v roce 48😞
faktem je, že korupce zmizela v USA poté, co začali motivovat udavače, tedy ehm whistleblowery. to vždycky zabere😊
@Mikesus Jenže rudobolševici nevzhlíží k úspěšné Číně, oni milují zemi, která měla v roce 1950 obrovský potenciál a dotáhli to do roku 1939.
@KANKUNEN
Já si myslím, že tohle je jeden z mála článků, kde politika má své místo. Však je to článek o politicích. Takze proc by nemohlo byt v diskuzi?
A odpověď na to Volvo? Však je to čínské ne? A cina bude brzy mit Putina jako svého pejska, aby se jim to Rusko nerozpadlo. Takze vlastně smýšlející jsou dobre ne? To samé i Konečná.
Já si myslím, že tohle je jeden z mála článků, kde politika má své místo. Však je to článek o politicích. Takze proc by nemohlo byt v diskuzi?
A odpověď na to Volvo? Však je to čínské ne? A cina bude brzy mit Putina jako svého pejska, aby se jim to Rusko nerozpadlo. Takze vlastně smýšlející jsou dobre ne? To samé i Konečná.
@Th0r kdy jsem psal o rakusanovi? Pokud vi,m tady jsem o něm nepsal nic. Dej odkaz, jak o něm porad píšu. Nebo to bude zase jen lež od nejake proruske svoloče? jsem zvedavej, co dohledas. A to samé o ukrajincích. Napiš, kde je někomu tlacim.
@Ozzman jo, taky slyším samou chválu. Hlavně jak ted politici hodne makaji, musi hledat kde ušetřit a jaké dane zvýšit. Makaji tka moc, ze se takovým jejich ekonomika nejak zpomaluje a samozřejmě za to můžou všichni okolo, jak jsou na Slovensko zlí.
@Th0r a všichni o tom, ze tihle ve vlade nebyli? Ze to byl dopravní podnik Prahy? A ze to jsou podnikatelé ( aha, Babiš, okamura... ), kteří chtěli využít politiku pro svůj podnikatelský prospěch? A taky narozdil od jiných stran se STAN jejich příspěvků zbavil a jich samotných taky? Pochybuji o tom, kdyz tu takhle meleš. Ale to naprostá většina proruských filcek neví nebo záměrně ignoruje. Vždy se v politice najde někdo, kdekoliv. Ale pořád lepší, kdyz kope za sebe, nez za Rusko.
@Th0r
Mne nic nerozcililo. Proste na telefonu dělám překlepy a nemam cas ani chuť to zpětně editovat. To možná někdo, kdo se dloube v nose a nadává, jak je vše drahé, ten na to cas mit může. Spis to vypadá, ze tebe to hezky vytočit, jinak bys nemlel nic o polorusakovi. Nastesti nejsem jako ty, ktery by nejspis Rusku daroval i vlastní rodinu, hlavne aby měl o pár korun víc.
Mne nic nerozcililo. Proste na telefonu dělám překlepy a nemam cas ani chuť to zpětně editovat. To možná někdo, kdo se dloube v nose a nadává, jak je vše drahé, ten na to cas mit může. Spis to vypadá, ze tebe to hezky vytočit, jinak bys nemlel nic o polorusakovi. Nastesti nejsem jako ty, ktery by nejspis Rusku daroval i vlastní rodinu, hlavne aby měl o pár korun víc.
@KANKUNEN
Přesně, sdílejte rychle nez to smazou. Škoda, ze se v demokracii za lež nezavírá. V Rusku se zavira za pravdu, tady si kazdy může vykládat co chce a jeste mekta neco o cenzuře.
Přesně, sdílejte rychle nez to smazou. Škoda, ze se v demokracii za lež nezavírá. V Rusku se zavira za pravdu, tady si kazdy může vykládat co chce a jeste mekta neco o cenzuře.
@Th0r a co ja mam společného s rakusanem? Ano Ukrajina i Moldavsko je východ, někde jsem tvrdil opak? Nějak ti to pokulhává, klidně dej odkaz, kde jsem psal opak, nebo ze by zase cucani z prstu, kdyz nejsou protiargumenty na fakta?
@traveldrive a mas nějaký protiargument? Nebo jen zvladnes popírat realitu bez jediného důkazu? Chápu, ze podložit svůj nazor je pro nevzdelané nebo hloupe lidi těžké, ale nekdy se snad povede. Napiš v cem konkrétně nema pravdu a doloz své tvrzení o nejaka fakta, ne svoje názory vycucane z prstu, jak to zatím vždy predvedes
@Th0r no asi narozdil od tebe mám vyšší vseobecne vzdělání, protože jsem chodil na 8leté gymnázium a všech 8 let i maturitu měl s vyznamenáním. Takze o obecný přehled nemusíš mit strach. A díky tomu vím, co je rusak zač a ze v Evropě, ani v civilizované společnosti nema co delat. A take dokazu dovodit , jake jsou dusledky proruske politiky. Ale u tebe asi vzdělání moc daleko nedošlo, nebo pak nechápu to tvrzení o polorusakovi bez jediného argumentu k danému označení.
@traveldrive nějaký argument by nebyl? Ja vím, u tebe je to moc těžké, ty se vždy jen jako potrefená husa ozveš, aniž bys měl cokoliv k tématu nebo jediný argument.
@gil54 jakakoliv informace pred volbami může byt brána za ovlivňování. Takze se o politice a politicích nesmí vůbec zmiňovat, kdyz se blíží volby? Až nebudou mit lidi krátkou paměť, klidně za mne stačí jednou ročně. Ale to by zase tisíci křičeli, proc se nepiše o takove a takove kauze.
@Th0r co ja mam s Ruskem společného? Být na mne, rus je obehnanej drátem, aby neškodilo jinde.
@Ozzman máš nervy jak námořnický lana. Ja tyhle jednoduchý lidi, obnovující lháře, zloděje a tíhnoucí k Rusku, zkrátka novodobé komousě hned blokuju. Argumenty nemají, melou pořád dokola to samé bez nějaké logiky. Je to ztráta času
@Th0r masaryk, pokud mas na mysli Tomáš garique, rozhodně k Rusku netihnul. Naopak ho kritizoval pro autoritarstvi a nesvobodu. A pokud Jan, ten byl Ruskem hodne ovlivňován, chtěl si ho předcházet a ústupky Rusku mu přinesly úspěch, rusaci/prirusaci ho vyhodili z okna, jak je v Rusku velkou oblibou. Ale jsi hezky zmasirovany retezaky. Jsi aspoň uz v důchodu, aby se to dalo nejak pochopit senilitou?
@Michal Chmelař
Bohuzel ,pokud nechceme aby ten holub prekricel pravdu, jak se tomu stalo v roce 1948 a 1968, nemůžeme zůstat potichu a tolerovat to.
Bohuzel ,pokud nechceme aby ten holub prekricel pravdu, jak se tomu stalo v roce 1948 a 1968, nemůžeme zůstat potichu a tolerovat to.
@Th0r
"Ses" je hovorové a neni to nic proti neformální diskuzi. Takze toho pologramota ze sebe děláš sám víc a víc. Zde nejsi ve škole, abys musel psát vše spisovně.
Btw @Ozzman, uz jsi se naučil slovo standardně? 🤣
"Ses" je hovorové a neni to nic proti neformální diskuzi. Takze toho pologramota ze sebe děláš sám víc a víc. Zde nejsi ve škole, abys musel psát vše spisovně.
Btw @Ozzman, uz jsi se naučil slovo standardně? 🤣
@Th0r ja uz mám dnes hotovo. Ale v pohode, proto klidně budu volit strany, kteří zakázku spalovaci auta a protože nic nedělám, nic neumím, koupím si dalsi elektrické auto. A mám tak málo, ze žena musi delat na poloviční uvazek, na celý se ji nechce a byt úplně doma taky ne. A můžeš byt uplne v klidu se vzděláním. Je mi jasné, ze hodnotis podle sebe, coz je mi te lito, ze jsi nedokazal ani tu zakladni skolu jak pises, ale k tomu gymplu mám i 2 vejšky, MFF UK a FIT CVUT
@Th0r kde se plazim pred ukrajincema? Tak ubohej život jako ty nemam, abych se musel pred někým plazit. Dokonce ani zde v diskuzi ukrajince neřeším, ba dokonce ani ve svém životě. Hezky ses odkopal, takhle hloupe ukázat proruské smýšlení, to se nedaří jen tak někomu. Nikdo ti to nebere, klidně, ale rusak uz toho zde zničil tolik za 40 let okupace, ze jsi jen pro smích. Jedine co ukrajincum můžu říct, ze jsem rád, ze tu ruskou necivilizovanou sebranku drží daleko. Teď uz jen, aby se i oni mohli v poklidu vrátit domů.
@Th0r kde kopu za Ukrajinu? Koukám ze mas jeden vymysl a lež za druhou. Dokážeš napsat aspon jeden fakt? Zatím jsi tu vyblil samej nesmysl.
Zajímavý. Soudružku Konečnou bych spíš tipoval na Tatru 613. Volvo pouze v případě, že jde již o model z ČLR, ale obávám se, že to její je ještě z kapitalistického Švédska.
Asi podstatnější sdělení, než čím kdo konkrétně jezdí, by bylo, zda ta auta jsou pořízena z veřejných nebo soukromých finančních prostředků.
Pokud ze soukromých - a registrace je i na fyzickou osobu - ať si každý jezdí čím chce.
Pokud z veřejných, jisté limity by existovat asi měly a to úměrné k zastávané pozici.
Ale otvírat toto téma pár dnů před volbami pokládám za nevhodné a hnidopich by mohl hledat i skryté snahy o ovlivnění veřejného mínění.
Pokud ze soukromých - a registrace je i na fyzickou osobu - ať si každý jezdí čím chce.
Pokud z veřejných, jisté limity by existovat asi měly a to úměrné k zastávané pozici.
Ale otvírat toto téma pár dnů před volbami pokládám za nevhodné a hnidopich by mohl hledat i skryté snahy o ovlivnění veřejného mínění.
Napsal si, že nám rusko nikdy nic neudělalo, to napíše jen komanč, kolaborant, nebo uplnej imbecil...@Th0r
Jsi si jistý, že neni lepší mít demokratického premiéra, který neleze do zadku SSSR, nepřitrvzuje dohled nad občany a nebuduje si absolutní autoritářskou moc v demokratickém systému ? No já ti nevim, asi cokoliv je lepší, vyjma Kotleby 😁 Ostatní věci budou podobné, to souhlasím, ale zatím... časem se to bude zhoršovat a ty určuješ směr @traveldrive
Věděl si, že díky rusku člověk objevil i oheň, kolo, vše to objevil ruský člověk a strana !, nebo že rusové porazili dinosaury, protože jinak by vyhubili lidstvo ? @Th0r
@Th0r Teba asi niečo poštípalo... Vôbec som nereagoval na teba a už vôbec nie na túto tému. 😉
@Ozzman Máme podobný problém ako vy - nikto lepší nie je. Boli pri moci aj iní - a nebolo to o nič lepšie, naposledy Sulík, Matovič, Ódor, všetko zle. Máš taký prehľad, že by si mal pre Slovensko lepšie riešenie?
realita je, že nech by bol vo vláde ktokoľvek, nemali by sme sa lepšie. Mal iby sme možno inú zahraničnú politiku. Ale to je asi tak všetko.
realita je, že nech by bol vo vláde ktokoľvek, nemali by sme sa lepšie. Mal iby sme možno inú zahraničnú politiku. Ale to je asi tak všetko.
@traveldrive mas neco konkretniho? Stefanik se za takovy jako ty stydi. Mas vyjadrovaci schopnosti opicaka. To je realita.
@José Feliciáno
Paní Konečnou neznám. Dana Nekonečného jo. A on věděl, že bez samby by svět nebyl tak cool. 😎
Paní Konečnou neznám. Dana Nekonečného jo. A on věděl, že bez samby by svět nebyl tak cool. 😎
@KANKUNEN Argumentovať vecami vytrhnutými z kontextu... Nekomentuj veci o ktorých nič nevieš.
@KANKUNEN Niekedy ma fakt udivuje tvoja fantázia. Škoda, že nepíšeš rozprávky. Bol by si slávny.
@Mikesus Diagnóza sem, diagnóza tam. Ale tak ako ty sa vyjadruje len úplný mentálny úbožiak.
@Ozzman Jedna otázka je, koho a prečo nevoliť, ale dôležitejšia otázka je, koho a prečo voliť namiesto neho. Ja tiež nie som nadšený zo všetkých krokov našej vlády, ale za súčasnej situácie nič lepšieho skrátka nie je, žiadna prijateľná alternatíva. Ficove cesty do zahraničia, Čína, komunikácia s Putinom, to všetko je OK. Rusko aj Čína tu budú aj po vojne a polarizovať vzťahy na základe nejakej ideológie je silne krátkozraké. Ja dnešnej EÚ neverím, tak ako dnes nevyzerala v čase nášho vstupu, a s jej politikou nie som stotožnený. Je dobre, že Fico necháva pootvorené aj zadné vrátka, čo bude zajtra, dnes ešte nevieš. Každopádne slovanské národy majú k sebe navzájom podstatne bližšie, ako sú mnohí ochotní pripustiť, naopak, s anglosasmi to nefungovalo nikdy a neverím, že to niekedy fungovať bude. Mám obavu, kam sa so západom dostaneme. Izoluje sa od zbytku sveta stále viac, decimuje vlastný priemysel v mene bludu zvaného greendeal, tlačí do predlžovania vojny na Ukrajine, a pritom idú mnohí doteraz silní hráči ekonomicky aj sociálne dolu vodou - Nemecko, Francúzsko, Anglicko (ktoré dnes nie je ani čihí ani hota, bol brexit správny alebo nie?), Gréci sú na dne, Taliani skoro tiež...
Blbé je, že dnes Európe vládne ideológia, kto nenadáva na Rusko, je ihneď proruský dezolát, kto nepodporuje Ukrajinu, tak tiež. Pritom nikto o Ukrajine ani nevedel, kým tam Rusi nevpadli, mnohým sa hodila ako dobrý dôvod na protiruskú kampaň. Čo vojne na Ukrajine predchádzalo, dnes už nikto nechce počuť, pretože ukazuje niečo iné ako výhradnú agresivitu Ruska, čo sa, pravdaže, nehodí do krámu. Dnes sú Ukrajinci zrazu naši najlepší kamoši, ale v reáli len vyciciavajú každého kto sa dá, je to len diera na peniaze. Za vojnu môžu ďakovať USA aj západnej Európe, a samozrejme sami sebe, nič na svete sa nedeje bez príčiny. Ruská rozpínavosť a snaha o ukrajinské suroviny je blud vymyslený nejakým progresivistickým blbom. Je to veľmoc rovnako ako USA, môžu si podať ruky, za ušami majú obaja rovnako.
Blbé je, že dnes Európe vládne ideológia, kto nenadáva na Rusko, je ihneď proruský dezolát, kto nepodporuje Ukrajinu, tak tiež. Pritom nikto o Ukrajine ani nevedel, kým tam Rusi nevpadli, mnohým sa hodila ako dobrý dôvod na protiruskú kampaň. Čo vojne na Ukrajine predchádzalo, dnes už nikto nechce počuť, pretože ukazuje niečo iné ako výhradnú agresivitu Ruska, čo sa, pravdaže, nehodí do krámu. Dnes sú Ukrajinci zrazu naši najlepší kamoši, ale v reáli len vyciciavajú každého kto sa dá, je to len diera na peniaze. Za vojnu môžu ďakovať USA aj západnej Európe, a samozrejme sami sebe, nič na svete sa nedeje bez príčiny. Ruská rozpínavosť a snaha o ukrajinské suroviny je blud vymyslený nejakým progresivistickým blbom. Je to veľmoc rovnako ako USA, môžu si podať ruky, za ušami majú obaja rovnako.
@Th0r
To slovo „ukroessessaciniz“ vypadá jako hanlivý novotvar složený z několika částí😒br />
* „ukro-“ = narážka na Ukrajince, používaná často v ruské propagandě pejorativně („ukropy“, „ukrofašisty“).
* „ess“ nebo „SS“ = odkaz na nacistické jednotky SS, čímž se má Ukrajincům podsouvat fašismus nebo nacismus.
* „aciniz“ (možná z „nazizmus“ nebo „satanizmus“) = snaha dodat ještě silnější negativní nádech.
Podobné výrazy jsou typické pro dehumanizační jazyk v ruské 😉propagandě, kde se Ukrajincům připisují různé „umělé“ přezdívky, aby působili jako nepřátelé, fašisté nebo extrémisti.
👎👎👎👎👎👎
➡️ Cílem je vytvořit dojem, že Ukrajinci nejsou „normální lidé“, ale cosi nebezpečného, srovnatelného s nacisty.
Chceš, abych ti ukázal, odkud konkrétně se to slovo vzalo (fóra, ruské kanály, propaganda)?
To slovo „ukroessessaciniz“ vypadá jako hanlivý novotvar složený z několika částí😒br />
* „ukro-“ = narážka na Ukrajince, používaná často v ruské propagandě pejorativně („ukropy“, „ukrofašisty“).
* „ess“ nebo „SS“ = odkaz na nacistické jednotky SS, čímž se má Ukrajincům podsouvat fašismus nebo nacismus.
* „aciniz“ (možná z „nazizmus“ nebo „satanizmus“) = snaha dodat ještě silnější negativní nádech.
Podobné výrazy jsou typické pro dehumanizační jazyk v ruské 😉propagandě, kde se Ukrajincům připisují různé „umělé“ přezdívky, aby působili jako nepřátelé, fašisté nebo extrémisti.
👎👎👎👎👎👎
➡️ Cílem je vytvořit dojem, že Ukrajinci nejsou „normální lidé“, ale cosi nebezpečného, srovnatelného s nacisty.
Chceš, abych ti ukázal, odkud konkrétně se to slovo vzalo (fóra, ruské kanály, propaganda)?
@Th0r
Ne, to z Ukrajinců nedělá fašisty.
Fašismus je konkrétní ideologie – vzniklá v Itálii za Mussoliniho, později převzatá v nacistickém Německu – a znamená😒br />
* kult vůdce a státu,
* popírání demokracie,
* militarismus a e😜anzivní politika,
* pronásledování menšin.
To, že Ukrajina😒br />
* neuznala arménskou genocidu,
* neuznala Kosovo,
* nebo se systematicky neomlouvá za křivdy SSSR,
jsou politická rozhodnutí vycházející z jejich současných zájmů a citlivé geopolitické situace. To se děje u mnoha států (např. ani Česko oficiálně neuznalo arménskou genocidu a Kosovo uznalo jen část zemí EU).
👉 Neochota uznat určité historické události = politický pragmatismus, nikoliv fašismus.
Chceš, abych ti udělal přehled, které země genocidu Arménů a Kosovo uznaly, abychom měli srovnání?
Ne, to z Ukrajinců nedělá fašisty.
Fašismus je konkrétní ideologie – vzniklá v Itálii za Mussoliniho, později převzatá v nacistickém Německu – a znamená😒br />
* kult vůdce a státu,
* popírání demokracie,
* militarismus a e😜anzivní politika,
* pronásledování menšin.
To, že Ukrajina😒br />
* neuznala arménskou genocidu,
* neuznala Kosovo,
* nebo se systematicky neomlouvá za křivdy SSSR,
jsou politická rozhodnutí vycházející z jejich současných zájmů a citlivé geopolitické situace. To se děje u mnoha států (např. ani Česko oficiálně neuznalo arménskou genocidu a Kosovo uznalo jen část zemí EU).
👉 Neochota uznat určité historické události = politický pragmatismus, nikoliv fašismus.
Chceš, abych ti udělal přehled, které země genocidu Arménů a Kosovo uznaly, abychom měli srovnání?
@Th0r
Zkusím ti to rozdělit do částí😒br />
1. Arménská genocida (1915–1917)
* Ukrajina oficiálně genocidu Arménů Osmanskou říší neuznala.
* V roce 2015 byla v ukrajinském parlamentu snaha toto uznání projednat, ale k přijetí usnesení nedošlo. Jednotliví poslanci a některé regionální rady (např. Lvov) ji uznaly, ale stát jako celek nikoliv.
2. Kosovo
* Ukrajina neuznala nezávislost Kosova.
* Důvod je jasný: sama má problém s ruskou okupací Krymu, Donbasu a dalších oblastí. Přijetí jednostranné nezávislosti Kosova by bylo v rozporu s její politikou územní integrity.
3. „Kdy vrátí co ukradli“ a „kdy se omluví“
* Tohle už míří na obecné politické nebo historické křivdy, ale je potřeba být konkrétní: myslíš tím majetek Čechů na Volyni, konfiskace za SSSR, nebo něco jiného?
* Pokud jde o volyňské Čechy: většina restitucí se nikdy neřešila, majetky zabavil Sovětský svaz, nikoliv současná Ukrajina. Část rodin byla po 2. světové válce repatriována do Československa.
* Omluvy za sovětské represe se od ukrajinských představitelů objevily spíše symbolické, ale právní zodpovědnost dnes Ukrajina nepřijímá – ta by formálně připadla na Ruskou federaci jako nástupnický stát SSSR.
👉 Shrnutí😒br />
* Genocidu Arménů: neuznali.
* Kosovo: neuznali.
* Vrácení/omluvy: žádné systémové kroky vůči Čechům nebo jiným menšinám zatím neproběhly; právně to většinou spadá na SSSR/Rusko, ne na dnešní Ukrajinu.
Zkusím ti to rozdělit do částí😒br />
1. Arménská genocida (1915–1917)
* Ukrajina oficiálně genocidu Arménů Osmanskou říší neuznala.
* V roce 2015 byla v ukrajinském parlamentu snaha toto uznání projednat, ale k přijetí usnesení nedošlo. Jednotliví poslanci a některé regionální rady (např. Lvov) ji uznaly, ale stát jako celek nikoliv.
2. Kosovo
* Ukrajina neuznala nezávislost Kosova.
* Důvod je jasný: sama má problém s ruskou okupací Krymu, Donbasu a dalších oblastí. Přijetí jednostranné nezávislosti Kosova by bylo v rozporu s její politikou územní integrity.
3. „Kdy vrátí co ukradli“ a „kdy se omluví“
* Tohle už míří na obecné politické nebo historické křivdy, ale je potřeba být konkrétní: myslíš tím majetek Čechů na Volyni, konfiskace za SSSR, nebo něco jiného?
* Pokud jde o volyňské Čechy: většina restitucí se nikdy neřešila, majetky zabavil Sovětský svaz, nikoliv současná Ukrajina. Část rodin byla po 2. světové válce repatriována do Československa.
* Omluvy za sovětské represe se od ukrajinských představitelů objevily spíše symbolické, ale právní zodpovědnost dnes Ukrajina nepřijímá – ta by formálně připadla na Ruskou federaci jako nástupnický stát SSSR.
👉 Shrnutí😒br />
* Genocidu Arménů: neuznali.
* Kosovo: neuznali.
* Vrácení/omluvy: žádné systémové kroky vůči Čechům nebo jiným menšinám zatím neproběhly; právně to většinou spadá na SSSR/Rusko, ne na dnešní Ukrajinu.
@psel Keby si po sebe čítal, kým príspevok odklikneš, možno by diskutovať šlo. Ale s tebou už zväčša nie je o čom.
@DonVito a o cem mluvim ja? Ptam se te, jestli ukroessessaciniz uznali genocidu Armenu Turky, jestli uznali Kosovo a kdy vratej co ukradli, kdy se omluvej,.. Tak cekam...
@DonVito az mi odpovis jak se stavis k tomu ukradenymu uzemi Azerbajdzanem a jestli jste uz uznali Kosovo a genocidu Armenu.
@Th0r
Zkus se drzet jednoho tematu!
Ja o nicem jinym nez o Ukrajine nedebatuju, jestli sis nevsiml.
Respektuj to.
A bud slusny!!!
Nejsem tvuj kamos ani tvoje stara.
PS Sam jsi me nazval autoritou a odbornikem, tak mi tu ted nemoralizuj, zda se stydim. Nemas k tomu status, prestoze si myslis, ze absolvovani (zakladni? o ktere tu dokola pises) skoly te k tomu opravnuje.
😀
Neopravnuje. Ani kdybys byl profesor.
Zkus se drzet jednoho tematu!
Ja o nicem jinym nez o Ukrajine nedebatuju, jestli sis nevsiml.
Respektuj to.
A bud slusny!!!
Nejsem tvuj kamos ani tvoje stara.
PS Sam jsi me nazval autoritou a odbornikem, tak mi tu ted nemoralizuj, zda se stydim. Nemas k tomu status, prestoze si myslis, ze absolvovani (zakladni? o ktere tu dokola pises) skoly te k tomu opravnuje.
😀
Neopravnuje. Ani kdybys byl profesor.
@Th0r
Podle tve rady jsem zkusil AI.
👍
Můžeš prosím upřesnit, co máš na mysli pod „vyhnání Čechů z Volyně 1991–2014“?
Historicky se totiž mluví o volyňských Češích – potomcích českých osadníků, kteří se od poloviny 19. století usadili ve Volyni (dnes západní Ukrajina, tehdy carské Rusko). Po druhé světové válce (hlavně 1947) proběhla repatriace do Československa, kdy většina (asi 40 tisíc lidí) přesídlila zpět.
V letech 1991–2014 ale k žádnému „vyhnání“ oficiálně nedošlo. Spíše😒br />
* Po rozpadu SSSR (1991) se volyňští Češi ocitli v nově vzniklé Ukrajině. Řada rodin tehdy odjela do ČR, ale dobrovolně, z ekonomických a kulturních důvodů.
* V 90. letech a po roce 2000 Česko umožňovalo programy návratu krajanů – tzv. repatriace volyňských Čechů (např. v roce 1991–1993 se přistěhovalo několik set rodin).
* Po roce 2014, kdy na Ukrajině začala válka (Krym, Donbas), se část krajanů z východní Ukrajiny (ne přímo Volyň) přesunula do ČR v rámci vládního programu humanitárního přesídlení.
👉 Dá se tedy říct, že v období 1991–2014 šlo spíše o dobrovolné návraty a repatriace, nikoli o násilné „vyhnání“.
😉
Tohle mi rekla AI.
Chces to nejak doplnit?
Podle tve rady jsem zkusil AI.
👍
Můžeš prosím upřesnit, co máš na mysli pod „vyhnání Čechů z Volyně 1991–2014“?
Historicky se totiž mluví o volyňských Češích – potomcích českých osadníků, kteří se od poloviny 19. století usadili ve Volyni (dnes západní Ukrajina, tehdy carské Rusko). Po druhé světové válce (hlavně 1947) proběhla repatriace do Československa, kdy většina (asi 40 tisíc lidí) přesídlila zpět.
V letech 1991–2014 ale k žádnému „vyhnání“ oficiálně nedošlo. Spíše😒br />
* Po rozpadu SSSR (1991) se volyňští Češi ocitli v nově vzniklé Ukrajině. Řada rodin tehdy odjela do ČR, ale dobrovolně, z ekonomických a kulturních důvodů.
* V 90. letech a po roce 2000 Česko umožňovalo programy návratu krajanů – tzv. repatriace volyňských Čechů (např. v roce 1991–1993 se přistěhovalo několik set rodin).
* Po roce 2014, kdy na Ukrajině začala válka (Krym, Donbas), se část krajanů z východní Ukrajiny (ne přímo Volyň) přesunula do ČR v rámci vládního programu humanitárního přesídlení.
👉 Dá se tedy říct, že v období 1991–2014 šlo spíše o dobrovolné návraty a repatriace, nikoli o násilné „vyhnání“.
😉
Tohle mi rekla AI.
Chces to nejak doplnit?
@DonVito tak zkus AI nebo Google. Ty jako odbornik to nevis, ze je prijal Zeman? Kolik ti je? Deset, ze si to nepamatujes? 🤭 A ten znicenej Nordstream, to delaj spojenci?
A na to uznani Kosova, genocidy Armenu uz mi odpovis? A tu Podkarpatskou Rus vratite? Sam si uznal, ze je ukradena 🤭 A tvuj nazor na to ukradeny uzemi Azery???? Uz jsi to mohl mit za sebou. Jen si tady prokazal, ze neumis pocitat, ze neznas ani dejepis sedme tridy ZS a ze bezostysne kolaborujes se sabotery, lhari, vrahy nasich rodicu a prarodicu a okupanty Masarykova uzemi. Stydis se? Pochybuju, jsi absolutne bezcharakterni clovek, ktery nema k nicemu uctu a tvoje vylevy jsou plivnutim na hrob vsech brutalne zmasakrovanymi trmi tvymi tzv. Ukrajinci, hatlajicimu rusky.
A na to uznani Kosova, genocidy Armenu uz mi odpovis? A tu Podkarpatskou Rus vratite? Sam si uznal, ze je ukradena 🤭 A tvuj nazor na to ukradeny uzemi Azery???? Uz jsi to mohl mit za sebou. Jen si tady prokazal, ze neumis pocitat, ze neznas ani dejepis sedme tridy ZS a ze bezostysne kolaborujes se sabotery, lhari, vrahy nasich rodicu a prarodicu a okupanty Masarykova uzemi. Stydis se? Pochybuju, jsi absolutne bezcharakterni clovek, ktery nema k nicemu uctu a tvoje vylevy jsou plivnutim na hrob vsech brutalne zmasakrovanymi trmi tvymi tzv. Ukrajinci, hatlajicimu rusky.
@Th0r
ale vyhnali jsme vas v 91, to je 24 let a vyhnani nasich krajanu z Volyne, kde museli vse zanechat, probehlo 91 a 2014.
nejaky funkcni odkaz?
nemas, vid...
ale vyhnali jsme vas v 91, to je 24 let a vyhnani nasich krajanu z Volyne, kde museli vse zanechat, probehlo 91 a 2014.
nejaky funkcni odkaz?
nemas, vid...
@DonVito ja se ptam na Armenie/Azerbajdzan, to je tri roky. 68 taky neni 80. let, ale vyhnali jsme vas v 91, to je 24 let a vyhnani nasich krajanu z Volyne, kde museli vse zanechat, probehlo 91 a 2014. Proc v tom vasem raji nezustali? Stydis se? A odpovis mi? Asi ne, kdyz neumis ani pocitat, ty mas problem s matematikou prvni tridy, kdyz mi tvrdis, ze je to 80. let 🤭🤭🤭 A omluvili jste se alespon? Uznani Kosova nebo uznani genocidy Armenu taky neni 80. let. Uznani Banderovcu za veterany probehlo v 2018. Moc ti nejdou ani pocty 🤭🤭🤭 Odpovis mi?
@Th0r
Jako autorita a odbornik ti opakuji, ze se nehodlam bavit o historii 80 let stare ani o zverstvech SSSR (cehoz byla Ukrajina soucasti).
Ziju v soucasnosti.
Respektuj autoritu, za kterou jsi me sam prohlasil!
😉
Prestan urazet Ukrajince.
Ukrajinci maji ukrajinstinu.
Nejsou to zadny polorusaci.
wtf
Jako my nejsme Polopolaci ani Poloslovaci!
Jako autorita a odbornik ti opakuji, ze se nehodlam bavit o historii 80 let stare ani o zverstvech SSSR (cehoz byla Ukrajina soucasti).
Ziju v soucasnosti.
Respektuj autoritu, za kterou jsi me sam prohlasil!
😉
Prestan urazet Ukrajince.
Ukrajinci maji ukrajinstinu.
Nejsou to zadny polorusaci.
wtf
Jako my nejsme Polopolaci ani Poloslovaci!
@DonVito sam pises, jak se o to zajimas. Tak snad mas nejaky nazor, nemusi byt odbormy, staci mi tvuj osobni, lidsky.
Pokud hatlaj rusky, tak to jsou polorussaci, i tvuj guru Zelensskej blekota rusky, to jsi nevedel odborniku? 😵 Pokud ma nekdo v hstorii ss divizo, kteroi oslavuje, pouziva nackovsky symboly a stavi jim sochy, tak je to ukroessessak. Zkus Google - Forward - nazi symbols - Ukraine. Vypada to, ze sam budes nacek, kdyz ti to tak imponuje. A laskave mluv za sebe, moji spojenci to nejsou a nikdy nebudou. Narozdil od tebe mam uctu ke vsem, ktere zmasakrovali. Zejmena nasim rodim a prarodicum. Ktere vyhnali z Volyne, kde nechali hroby rodicu a majetek. To se ti libi vid? Ty nas malej kolaborante.
Pokud hatlaj rusky, tak to jsou polorussaci, i tvuj guru Zelensskej blekota rusky, to jsi nevedel odborniku? 😵 Pokud ma nekdo v hstorii ss divizo, kteroi oslavuje, pouziva nackovsky symboly a stavi jim sochy, tak je to ukroessessak. Zkus Google - Forward - nazi symbols - Ukraine. Vypada to, ze sam budes nacek, kdyz ti to tak imponuje. A laskave mluv za sebe, moji spojenci to nejsou a nikdy nebudou. Narozdil od tebe mam uctu ke vsem, ktere zmasakrovali. Zejmena nasim rodim a prarodicum. Ktere vyhnali z Volyne, kde nechali hroby rodicu a majetek. To se ti libi vid? Ty nas malej kolaborante.
@Th0r
Naposledy, nebudu se bavit o necem, o cem moc nevim.
Uz vubec ne od srdce.
Nemam radeji zadny nazor, nez spatny.
Takze jsme s Ukrajinou zajedno?
Odsoudime spolecne putina?
Diky za uznani v oblasti soucasne Ukrajiny.
👍
Takze jako autorita a odbornik te zadam, prestan pouzivat vyrazy "ukrofasisti, ukroesesaci, polorusaci" atp. Jsou to proste Ukrajinci.
Ukrajinci hrde se branici odporne ruske zlocinne agresi.
👍
Diky
Naposledy, nebudu se bavit o necem, o cem moc nevim.
Uz vubec ne od srdce.
Nemam radeji zadny nazor, nez spatny.
Takze jsme s Ukrajinou zajedno?
Odsoudime spolecne putina?
Diky za uznani v oblasti soucasne Ukrajiny.
👍
Takze jako autorita a odbornik te zadam, prestan pouzivat vyrazy "ukrofasisti, ukroesesaci, polorusaci" atp. Jsou to proste Ukrajinci.
Ukrajinci hrde se branici odporne ruske zlocinne agresi.
👍
Diky
@DonVito nejaky nazor na to mas ne? Psal jsi, ze jsi rad, ze to skoncilo. Ale na to nemusis byt odbornik. Ptam se te tedy na lidsky nazor, tak nejak od srdce. Souhlasis s tim, ze Azerbajdzan napadl Armenii, ukradl ji uzemi a vy se k Azerum jeste jezdite plazit? Co je na tom odborneho? A jak se stavis k tomu, ze jste vy tzv. Ukrajinci neuznali vrazdeni Armenu za genocidu a neuznali jste stale Kosovo. Na to prece odbornik jsi, vis o tzv. Ukrajine prece vse. 🤭 Libi se ti to? Souhlasis s tim nebo co si o tom myslis. Uznal jsem te jako autoritu a odbornika, to jsi chtel ne? Tak mi to vysvetli, ale jen strucne, abych to i ja pochopil 🤭
@Th0r
Nejsem odbornik ani na Kosovo ani na Armenii. Necekej ode me odpoved.
Zajimam se podrobne o Ukrajinu.
Jsem jednoznacne na strane naseho spojence Ukrajiny.
Predpokladam tedy, ze ty, jako obcan ČR take.
Jelikoz nemas zadne info proti soucasne Ukrajine.
Takze shodne odsoudime ruskou agresi a podporime Ukrajinu v jeji legitimni obrane proti rozpinavemu tyranovi putinovi?
Nejsem odbornik ani na Kosovo ani na Armenii. Necekej ode me odpoved.
Zajimam se podrobne o Ukrajinu.
Jsem jednoznacne na strane naseho spojence Ukrajiny.
Predpokladam tedy, ze ty, jako obcan ČR take.
Jelikoz nemas zadne info proti soucasne Ukrajine.
Takze shodne odsoudime ruskou agresi a podporime Ukrajinu v jeji legitimni obrane proti rozpinavemu tyranovi putinovi?
@DonVito zajima me tvuj nazor odbornika. Je to spatne? Mas s tim problem? Chci se u tebe dovzdelat, staci mi an👋ne. Nebo je to na tebe moc dlouhe? 🤭
@Th0r
Precti si znovu o whataboutismu..
Zrejme jsi tomu dal malo casu.
Je zde rec o Ukrajine.
Ne o Kosovu ani o Armenii.
Precti si znovu o whataboutismu..
Zrejme jsi tomu dal malo casu.
Je zde rec o Ukrajine.
Ne o Kosovu ani o Armenii.
@DonVito to se as sam sebe? 🤣 Je to pro tebe problem?
Tak jak se k tomu stavis? Je v poradku? A uznali jste uz vrazdeni Armenu za genocidu? Uznali jste uz Kosovo. Staci mi an👋ne. To zvladnes i ty. Snad teda 😒
Tak jak se k tomu stavis? Je v poradku? A uznali jste uz vrazdeni Armenu za genocidu? Uznali jste uz Kosovo. Staci mi an👋ne. To zvladnes i ty. Snad teda 😒
@DonVito ja se te ptam jak se k tomu stavis z hlediska naseho vztahu k Azerum? Je to v poradku, ze jim ukradli to uzemi?
Uz jste uznali vrazdeni Armenu za genocidu? Jako jine vyspele zeme? A Kosovo jste uz uznali?
Uz jste uznali vrazdeni Armenu za genocidu? Jako jine vyspele zeme? A Kosovo jste uz uznali?
@Th0r
Nagorny Karabakh?
To je lokalni konflikt.
Jak se k tomu stavim?
Jsem rad, ze skoncil.
Ukrajina vs rusko je globalni konflikt, ktery se nas primo tyka, viz Vrbetice.
Z Vrbetic jsme mohli dodavat munici Ukrajine.
Ale aby k tomu nedoslo rusko nam zpusobilo miliardovou skodu a zabilo dva lidi.
asi tak
Ukrajina je nas spojenec, ktereho podporujeme, at se ti to libi nebo ne.
Vim, ze se ti to nelibi.
Ale rad bych nejaky relevantni soucasny odkaz PROC se ti to nelibi. A ne masakr ze 40. let.
Ja zadnou relevantni soucasnou informaci, proc by melo rusko utocit na Ukrajinu nemam.
Nagorny Karabakh?
To je lokalni konflikt.
Jak se k tomu stavim?
Jsem rad, ze skoncil.
Ukrajina vs rusko je globalni konflikt, ktery se nas primo tyka, viz Vrbetice.
Z Vrbetic jsme mohli dodavat munici Ukrajine.
Ale aby k tomu nedoslo rusko nam zpusobilo miliardovou skodu a zabilo dva lidi.
asi tak
Ukrajina je nas spojenec, ktereho podporujeme, at se ti to libi nebo ne.
Vim, ze se ti to nelibi.
Ale rad bych nejaky relevantni soucasny odkaz PROC se ti to nelibi. A ne masakr ze 40. let.
Ja zadnou relevantni soucasnou informaci, proc by melo rusko utocit na Ukrajinu nemam.
@DonVito tak jak se k tomu stavis? Treba k Armenie/Azerbajdzan, at to nemas tak tezky. Kdyz jsi o vsem tak informovanej, tak mi to vysvetlis 😉 A vzdelanej 😉 Necham se od tebe poucit. Dekuju.
@Th0r
Ja nechodil na ZS po roce 2014. 😉
Ano posli odkazy na odkazy na toto
Tedy popiras masakry v Lvove, Sarny, Proskurove
po roce 2014
a posli neco k aktualnimu konfliktu
ja ti poskytnul odkaz, ze kecas, ze se Ukrajina nezabyva minulosti
nemuzes si tu jen tak vymyslet
nemas zac
Ja nechodil na ZS po roce 2014. 😉
Ano posli odkazy na odkazy na toto
Tedy popiras masakry v Lvove, Sarny, Proskurove
po roce 2014
a posli neco k aktualnimu konfliktu
ja ti poskytnul odkaz, ze kecas, ze se Ukrajina nezabyva minulosti
nemuzes si tu jen tak vymyslet
nemas zac
@DonVito mam ti posilat odkazy na ucivo zakladni skoly? 🤣🤣🤣
Tak jak se k tomu stavis? 🤣🤣🤣 Ptal jsem se te na konkretni veci. Na to potrebujes odkazy? Tak zkus treba Google pro uplny polomozky je dnes AI 🤣🤣🤣 Tupcum nepomuze nic 🤣🤣🤣 Zarad se sam 🤣🤣🤣
Tak jak se k tomu stavis? 🤣🤣🤣 Ptal jsem se te na konkretni veci. Na to potrebujes odkazy? Tak zkus treba Google pro uplny polomozky je dnes AI 🤣🤣🤣 Tupcum nepomuze nic 🤣🤣🤣 Zarad se sam 🤣🤣🤣
@Th0r
Heled, tvy odkazy nefungujou, chapes?
🙂
Nechci se tu bavit o SSSR a roce 1968 a uz vubec ne o starsi historii.
Historie je dulezita, ale soucasnost jeste dulezitejsi.
Posli odkazy na toto
Tedy popiras masakry v Lvove, Sarny, Proskurove,....Pochlub se jeste necim antisemito. Neni tedy na te tvoji Ukrajine mestonChmelnicky? Nema tam sochy, neni na mincich?
Ja zadne masakry z roku 2014 neznam.
A zkus poslat odkazy tak, aby fungovaly.
Ja jsem sice "nevzdelanej" (podle tebe, co na tom, ze mam tak jako Mikesus pomerne dobre vzdelani), ale my odkazy fungujou.
😀
Heled, tvy odkazy nefungujou, chapes?
🙂
Nechci se tu bavit o SSSR a roce 1968 a uz vubec ne o starsi historii.
Historie je dulezita, ale soucasnost jeste dulezitejsi.
Posli odkazy na toto
Tedy popiras masakry v Lvove, Sarny, Proskurove,....Pochlub se jeste necim antisemito. Neni tedy na te tvoji Ukrajine mestonChmelnicky? Nema tam sochy, neni na mincich?
Ja zadne masakry z roku 2014 neznam.
A zkus poslat odkazy tak, aby fungovaly.
Ja jsem sice "nevzdelanej" (podle tebe, co na tom, ze mam tak jako Mikesus pomerne dobre vzdelani), ale my odkazy fungujou.
😀
Th0re, predne si nastuduj toto, at se drzis lepe tematu.
😉
cs.m.wikipedia.org/…i/Whataboutismus
Whataboutismus [wot'e'bautismus] (též úhybný manévr)[1] je typ argumentačního klamu, který je založen na odvedení pozornosti k nesouvisejícím či zdánlivě významnějším problémům či skutečnostem.
😉
cs.m.wikipedia.org/…i/Whataboutismus
Whataboutismus [wot'e'bautismus] (též úhybný manévr)[1] je typ argumentačního klamu, který je založen na odvedení pozornosti k nesouvisejícím či zdánlivě významnějším problémům či skutečnostem.
@DonVito tak si to vyhledej, nejsem tvuj slouha a doucovat zadarmo te nebudu, mel si chodit do ZS. V roce 2014 byl SSSR? Obohat me jeste necim 🤭
Tedy popiras masakry v Lvove, Sarny, Proskurove,....Pochlub se jeste necim antisemito. Neni tedy na te tvoji Ukrajine mestonChmelnicky? Nema tam sochy, neni na mincich? I mezi Zidy bylo mnoho kolaborntu s nacky, ten tvuj je produkt oligarchy Kolomojskyho.
Postradam vysvetleni tvych postoju? Ptal jsem se te vesmes na veci ktere nejsou starsi 30. let. 🤭 Nejsi argumentacne moc zdatnej, ale o to vic dunis, to je vcelku obvykle 🤭
Btw k tem odkazum, to jsou veci ze ZS a nebo vseobecny rozhled, tak je takovemu chytraku jako ty, nemusim preci posilat 😉 Vypadalo by to pak, ze jsi tupec a lotvrdilo to, ze jsi nedokoncil ani tu ZS 😉 jeste se klidne vykecej 😉
Tedy popiras masakry v Lvove, Sarny, Proskurove,....Pochlub se jeste necim antisemito. Neni tedy na te tvoji Ukrajine mestonChmelnicky? Nema tam sochy, neni na mincich? I mezi Zidy bylo mnoho kolaborntu s nacky, ten tvuj je produkt oligarchy Kolomojskyho.
Postradam vysvetleni tvych postoju? Ptal jsem se te vesmes na veci ktere nejsou starsi 30. let. 🤭 Nejsi argumentacne moc zdatnej, ale o to vic dunis, to je vcelku obvykle 🤭
Btw k tem odkazum, to jsou veci ze ZS a nebo vseobecny rozhled, tak je takovemu chytraku jako ty, nemusim preci posilat 😉 Vypadalo by to pak, ze jsi tupec a lotvrdilo to, ze jsi nedokoncil ani tu ZS 😉 jeste se klidne vykecej 😉
@Th0r "Jasne prokazatelny ukroessessaci se za nic neomluvili, niceho nelituji, cenzuruji svoji minulost i pritomnost."
👎
Vazne???
ct24.ceskatelevize.cz/…eho-masakru-4166
Prezidenti hojili historické rány polsko-ukrajinských vztahů. Uctili památku obětí volyňského masakru
👍
Spravny pristup SOUCASNE Ukrajiny.
Tak tu nepis hlouposti, bariku.
ani jeden z tvych odkazu nefunguje, zkus to znovu
a znova ti vysvetluju, ze se nebudu bavit o dobe SSSR
historie je duluzita
na zlociny se nesmi zapominat
a nejdulezitejsi je poslednich 30 let
Az budes priste mluvit o Ukrajincich a vrazdeni zidu, tak si vzpomen na DNESNIHO (zidovskeho) ukrajinskeho prezidenta, ju? Ktery dela tomu tvymu "ukronacismu" pomerne vyznamnou trhlinu.
😀
👎
Vazne???
ct24.ceskatelevize.cz/…eho-masakru-4166
Prezidenti hojili historické rány polsko-ukrajinských vztahů. Uctili památku obětí volyňského masakru
👍
Spravny pristup SOUCASNE Ukrajiny.
Tak tu nepis hlouposti, bariku.
ani jeden z tvych odkazu nefunguje, zkus to znovu
a znova ti vysvetluju, ze se nebudu bavit o dobe SSSR
historie je duluzita
na zlociny se nesmi zapominat
a nejdulezitejsi je poslednich 30 let
Az budes priste mluvit o Ukrajincich a vrazdeni zidu, tak si vzpomen na DNESNIHO (zidovskeho) ukrajinskeho prezidenta, ju? Ktery dela tomu tvymu "ukronacismu" pomerne vyznamnou trhlinu.
😀
@DonVito uz jsem ti je dal. Ty si rovnou odpovidas, kdyz tvrdis, ze je neopodstatnena.
Tvoje srovnani s Nemeckem je uplne mimo. Japonsko at se s tim vyrovnava v Asii. Navic to svoji vinu uznalo, stejne jako Nemecko. Trefil jsi se do vlatni nohy. Jasne prokazatelny ukroessessaci se za nic neomluvili, niceho nelituji, cenzuruji svoji minulost i pritomnost. A jak jsem dokazal, jsou na ni hrdi, tak to je dost zasadni rozdil 😉 Moc se ti to nepovedlo. Podil tech tvych Ukrajincu rozhodne sporny neni, to jsem jasne prokazal. Viz odkazy.
Stavim se k tomu zejmena tak, ze je to jejich spor a vam do nej nic neni. Kdyz jsi tak utlocitnej a spravedlivej, jak se stavis k nedavnemu utoku na krestanskou Armenii Azerbajdzanem, ktery ji ukradl uzemi a Armeny vyhnal. Asi tak, ze se tam jezdite plazit po zemi (Pekarova) a vesele od nich nakupujete ropu a plyn. To ti nevadi? Nevadi, protoze mas indtoktrinovanou hlavu. A jak se stavis k tomu, ze jste zmasakrovali v Iraku minimalne 500 000 lidi, v Afghanistanu vice nez 100 000 lidi, provadeli jste tam valecny zlociny. Je to skvele zadokumentovany. Dalsi zlociny jste provadeli a destabilizovali jste Syrii, Lybii,.. A jak ty se stavis k tomu co dela Izrael v Gaze?
A jak se stavis k tomu co tady provadeli tvoji tzv. Ukrajinci, k tomu kdy vratej co ukradli, podle vaseho hesla, co bylo ukradeno, musi vraceno. A jak se stavis k tomu ze vyhnali pred deseti lety nase krajany. To neni zadna historie. A k tomi, ze si rozdavaj vyznamenani za 68, coz znamena schavolani. Zamet si nejdrive pred vlastnim prahem a nenazyvej prokazane nacky a vrahy nasich rodicu a prarodicu spojenci. Nikdy to zadny spojenci nebyli, nejsou a nebudou. Btw jak se stavis k tomu, ze Chmelnicky, nejvetsi vrah Zidu, je jejich narodnim hrdinou? Maji ho na mincich, ma postavene sochy a je po nem pojmenovano mesto. Drive Proskurov, kde doslo k obrimu pogromu na Zidy. Pojemnovat mesto s zidovskym pogromem po jejich vrahovi, muzou jen ti tvoji spojenci. Co tam mas dal?
Tvoje srovnani s Nemeckem je uplne mimo. Japonsko at se s tim vyrovnava v Asii. Navic to svoji vinu uznalo, stejne jako Nemecko. Trefil jsi se do vlatni nohy. Jasne prokazatelny ukroessessaci se za nic neomluvili, niceho nelituji, cenzuruji svoji minulost i pritomnost. A jak jsem dokazal, jsou na ni hrdi, tak to je dost zasadni rozdil 😉 Moc se ti to nepovedlo. Podil tech tvych Ukrajincu rozhodne sporny neni, to jsem jasne prokazal. Viz odkazy.
Stavim se k tomu zejmena tak, ze je to jejich spor a vam do nej nic neni. Kdyz jsi tak utlocitnej a spravedlivej, jak se stavis k nedavnemu utoku na krestanskou Armenii Azerbajdzanem, ktery ji ukradl uzemi a Armeny vyhnal. Asi tak, ze se tam jezdite plazit po zemi (Pekarova) a vesele od nich nakupujete ropu a plyn. To ti nevadi? Nevadi, protoze mas indtoktrinovanou hlavu. A jak se stavis k tomu, ze jste zmasakrovali v Iraku minimalne 500 000 lidi, v Afghanistanu vice nez 100 000 lidi, provadeli jste tam valecny zlociny. Je to skvele zadokumentovany. Dalsi zlociny jste provadeli a destabilizovali jste Syrii, Lybii,.. A jak ty se stavis k tomu co dela Izrael v Gaze?
A jak se stavis k tomu co tady provadeli tvoji tzv. Ukrajinci, k tomu kdy vratej co ukradli, podle vaseho hesla, co bylo ukradeno, musi vraceno. A jak se stavis k tomu ze vyhnali pred deseti lety nase krajany. To neni zadna historie. A k tomi, ze si rozdavaj vyznamenani za 68, coz znamena schavolani. Zamet si nejdrive pred vlastnim prahem a nenazyvej prokazane nacky a vrahy nasich rodicu a prarodicu spojenci. Nikdy to zadny spojenci nebyli, nejsou a nebudou. Btw jak se stavis k tomu, ze Chmelnicky, nejvetsi vrah Zidu, je jejich narodnim hrdinou? Maji ho na mincich, ma postavene sochy a je po nem pojmenovano mesto. Drive Proskurov, kde doslo k obrimu pogromu na Zidy. Pojemnovat mesto s zidovskym pogromem po jejich vrahovi, muzou jen ti tvoji spojenci. Co tam mas dal?
@Th0r
Za prve zkus vkladat odkazy bez http prvnich lomitek a dvojtecky.
Za druhe
Jak jsem psal, znas tuto cast historie jiste dobre...
I kdyz podil Ukrajincu v ramci SSSR je velmi sporny.
Ja znam dokonce i zverstva jaky pachali Nemci nebo Japonci.
A presto mam pozitivni vztah k DNESNIM Nemcum, Japoncum i Ukrajincum.
😉
Obratme list.
Zpet do soucasnosti.
Co rikas na DNESNI ruskou neopodstatnenou agresi na Ukrajine?
Das mi nejake podklady k tomuto??
Doufam, ze DNESNI ruskou agresi nebudes omlouvat jakymikoli zlociny z dob SSSR...
Oznacujes tu "moje" (neboli ceske) spojence z NATO?
To nejsou tvy spojenci???
Odkud pises, z ruska?
Za prve zkus vkladat odkazy bez http prvnich lomitek a dvojtecky.
Za druhe
Jak jsem psal, znas tuto cast historie jiste dobre...
I kdyz podil Ukrajincu v ramci SSSR je velmi sporny.
Ja znam dokonce i zverstva jaky pachali Nemci nebo Japonci.
A presto mam pozitivni vztah k DNESNIM Nemcum, Japoncum i Ukrajincum.
😉
Obratme list.
Zpet do soucasnosti.
Co rikas na DNESNI ruskou neopodstatnenou agresi na Ukrajine?
Das mi nejake podklady k tomuto??
Doufam, ze DNESNI ruskou agresi nebudes omlouvat jakymikoli zlociny z dob SSSR...
Oznacujes tu "moje" (neboli ceske) spojence z NATO?
To nejsou tvy spojenci???
Odkud pises, z ruska?
Konečníková ve Volvu? V tom Volvu, které bylo vyrobeno a navrženo na imperialistickém západě?
Vzhledem k její oblibě východních totalit je k ní monhem vhodnější nějaký VAZ či GAZ či ideálně něco od Pyeonghwa.
Vzhledem k její oblibě východních totalit je k ní monhem vhodnější nějaký VAZ či GAZ či ideálně něco od Pyeonghwa.
@DonVito ten mikseus zjevne moc vzdelanej neni, kdyz nevi obycejne veci, ktere se uci na ZS, podobne jako ty. Kde konkretne je neco proruskeho? To je obvykly narativ pulmozku. Kazdy se opavazi napsat, rict neco o tech vasich doslovnych primitivech, tak je hned proruskej. Mysleni bolsevickejch dezolek. Cerpam z mainstream medii, viz odkazy. To je prekvapko co? Podle tebe jazykovy zakon, uznani Banderovcu za veterany, vyhnani nasich krajanu z Volyne,... To je historie? To vse je max deset let stare. Pogromy na romy, vrazdeni novinaru,... Taky je o tom dost filmu, asi jste je vzdelanci nevideli. Napriklad Akce B, stiny horkeho leta, Volyn, na tvoji Ukrajine zakazana. Dokumenty jako mrtvi na nahradni dily, nemecky dokument vysilany na CT. Z archivu uz smazany. Chceme jeste zit, dokument jak je tvoje Ukrajina prolezla AIDS, Ten je cesky, Radan Sprongl a Marek Vitek.
https😐/www.idnes.cz/…2_zahranicni_aha
https😐/www.novinky.cz/…eterany-40261756
https😐/zpravy.aktualne.cz/…a580cc47ab5f122/
https😐/www.novinky.cz/…a-nutit-40385732
https😐/www.idnes.cz/…9_zahranicni_vez
To jsou ti tvoji spojenci 👆👆👆👆 tvoji jo, moji NE 👆👆👆
https😐/forward.com/…ents-in-ukraine/
Skvele zpracovano 👆👆👆👆
https://ct24.ceskatelevize.cz/…poru-azov-130844
👆👆👆
https😐/www.idnes.cz/…2_zahranicni_aha
https😐/www.novinky.cz/…eterany-40261756
https😐/zpravy.aktualne.cz/…a580cc47ab5f122/
https😐/www.novinky.cz/…a-nutit-40385732
https😐/www.idnes.cz/…9_zahranicni_vez
To jsou ti tvoji spojenci 👆👆👆👆 tvoji jo, moji NE 👆👆👆
https😐/forward.com/…ents-in-ukraine/
Skvele zpracovano 👆👆👆👆
https://ct24.ceskatelevize.cz/…poru-azov-130844
👆👆👆
@DonVito to je peknej slint.
V 68 zde byla sovetska vojska, ktera prijela z Ukrajiny, vedena a poslana Ukrajinci. Dostuduj si jmena jako Pavloskij, Cervonenko, Grecko, Selest,... Rusko se za 68 dvakrat omluvilo. Tvoji polirussacci ani jednou a jeste delaj, ze oni se toho nezacastnili. Proc si tedy rozdavali za to vyznamenenani, k vyroci operace Dunaj?
Podkarpati nam zabralo SSSR, dobre ze to priznas, ale tvoji polorussaci ho okupuji stale, podobne jako Rumunsku Bukovinu a Besarabii, vychodni Ukrajina patri Polsku, zapdni Rusku. Ta tvoje Ukrajina, je dilo Stalina.
Ta tvoje Ukrajina zadny nas spojenec neni, nenavidi vse neukrajinske. Proto je jeji hostorie jen vrazdeni. Pogromy na Zidy, vrazdeni Polaku, Cechu, Slovaku,... Co pro nas kdy ta tvoje Ukrajina udelala? Ze nam chteli ukrast Podkarpati uz pred valkou? Povstani Karpatske Sice, ktere potlacil nas hrdina general Lev Prchala? Ze ss divize Halic masakrovala Slovaky pri SNP? Ze masakrovala Polaky pri Varsavskem povstani? Ze delali ty nejhorsi dozorce v lagrech? Ze tady jeste tri roky po valce masakrovali nase prarodice? Ty jsi tomu ve skole taky moc nedal co? 🤣 Nebo myslis jazykovy zakon? Nebo ze Banderovci jsou uznani jako veterani? Nebo myslis jak vyhnali nase krajany z Volyne, posledni vlna byla nedavno, 2014. To jsou spojenci leda v tvem pulmozku. To neni urazka, to je realita. https😐/www.tyden.cz/…jine_524750.html
Tvoji spojenci 🤣🤣👆👆https😐/www.irozhlas.cz/node/5920475
Tvoji spojenci 🤣🤣👆👆https😐/cs.m.wikipedia.org/…%C3%A9_Si%C4%😁e
Tvoji spojenci 🤣🤣👆👆
To se uci na ZS, hlavne, ze si myslite, jaky jste geniove 🤭🤭🤭 a nepadaj z vas moudra 🤭🤭🤭
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…a-pobalti-138125
Taky tvoji spojenci 👆👆 Uz se za neco z toho alespon omluvili? Ti tvoji spojenci?
V 68 zde byla sovetska vojska, ktera prijela z Ukrajiny, vedena a poslana Ukrajinci. Dostuduj si jmena jako Pavloskij, Cervonenko, Grecko, Selest,... Rusko se za 68 dvakrat omluvilo. Tvoji polirussacci ani jednou a jeste delaj, ze oni se toho nezacastnili. Proc si tedy rozdavali za to vyznamenenani, k vyroci operace Dunaj?
Podkarpati nam zabralo SSSR, dobre ze to priznas, ale tvoji polorussaci ho okupuji stale, podobne jako Rumunsku Bukovinu a Besarabii, vychodni Ukrajina patri Polsku, zapdni Rusku. Ta tvoje Ukrajina, je dilo Stalina.
Ta tvoje Ukrajina zadny nas spojenec neni, nenavidi vse neukrajinske. Proto je jeji hostorie jen vrazdeni. Pogromy na Zidy, vrazdeni Polaku, Cechu, Slovaku,... Co pro nas kdy ta tvoje Ukrajina udelala? Ze nam chteli ukrast Podkarpati uz pred valkou? Povstani Karpatske Sice, ktere potlacil nas hrdina general Lev Prchala? Ze ss divize Halic masakrovala Slovaky pri SNP? Ze masakrovala Polaky pri Varsavskem povstani? Ze delali ty nejhorsi dozorce v lagrech? Ze tady jeste tri roky po valce masakrovali nase prarodice? Ty jsi tomu ve skole taky moc nedal co? 🤣 Nebo myslis jazykovy zakon? Nebo ze Banderovci jsou uznani jako veterani? Nebo myslis jak vyhnali nase krajany z Volyne, posledni vlna byla nedavno, 2014. To jsou spojenci leda v tvem pulmozku. To neni urazka, to je realita. https😐/www.tyden.cz/…jine_524750.html
Tvoji spojenci 🤣🤣👆👆https😐/www.irozhlas.cz/node/5920475
Tvoji spojenci 🤣🤣👆👆https😐/cs.m.wikipedia.org/…%C3%A9_Si%C4%😁e
Tvoji spojenci 🤣🤣👆👆
To se uci na ZS, hlavne, ze si myslite, jaky jste geniove 🤭🤭🤭 a nepadaj z vas moudra 🤭🤭🤭
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…a-pobalti-138125
Taky tvoji spojenci 👆👆 Uz se za neco z toho alespon omluvili? Ti tvoji spojenci?
@Ozzman tak rovnou napis teda co. Ne? Ty toho vazne v kedlubne moc nemas 🤣 Polorussacka dezolko 🤭 Ale o to vis dunis co? Jak te to nenecha v klidu 🤣 "Namektal" jsi toho tady kybl, ale nic konkretniho, jen przdny tlachani pulmozecka, kterej seknul se skolou v paty tride a ted netahas. To je realita. Bud rad, ze s tebou vubec komunikuju, pro tebe je to pocta 🤣
@Th0r
Jake je tve vzdelani, kdyz se tu tak vytahujes?
Mikesus je vzdelany clovek.
Blahopreju, historii mas nastudovanou vyborne.
A co soucasnost?
Napsal bys mi neco o rusko-ukrajinskem konfliktu?
A poslal mi nejake odkazy odkud cerpas?
PS Welcome back bariku. Uz dlouho tu nebyl nikdo tak moc proruskej. Jsem zvedavej predevsim na tvy zdroje k soucasnem deni...
Rad bych se dostal na tvuj level znalosti. Umoznis mi to?
Jake je tve vzdelani, kdyz se tu tak vytahujes?
Mikesus je vzdelany clovek.
Blahopreju, historii mas nastudovanou vyborne.
A co soucasnost?
Napsal bys mi neco o rusko-ukrajinskem konfliktu?
A poslal mi nejake odkazy odkud cerpas?
PS Welcome back bariku. Uz dlouho tu nebyl nikdo tak moc proruskej. Jsem zvedavej predevsim na tvy zdroje k soucasnem deni...
Rad bych se dostal na tvuj level znalosti. Umoznis mi to?
@Th0r
Predne v roce 1968 zde byla sovetska vojska, ne (jen) ukrajinska.
Podkarpatskou Rus sebral opet Sovetsky svaz, ne Ukrajina.
Ukrajina je nas spojenec.
Rusko je nas nepritel.
Bez ohledu na historii.
Predevsim s ohledem na soucasnost.
www.idnes.cz/…0_zahranicni_dtt
Zasáhneme Berlín i Prahu, hrozí opět Rusko
Podpora ruska znamena byt na strane nepritele Ceska.
Predne v roce 1968 zde byla sovetska vojska, ne (jen) ukrajinska.
Podkarpatskou Rus sebral opet Sovetsky svaz, ne Ukrajina.
Ukrajina je nas spojenec.
Rusko je nas nepritel.
Bez ohledu na historii.
Predevsim s ohledem na soucasnost.
www.idnes.cz/…0_zahranicni_dtt
Zasáhneme Berlín i Prahu, hrozí opět Rusko
Podpora ruska znamena byt na strane nepritele Ceska.
@Th0r
Co mas spolecnyhi s rusakama?
Treba, ze oznacujes Ukrajince jak podle rusacky propagandisticky prirucky.
ukroessessak
wtf?
Odpust si priste hanobeni nasich spojencu (Ukrajincu) proti nepratelskemu agresivnimu rozpinavemu tyranskemu diktatorskemu rusku.
Co mas spolecnyhi s rusakama?
Treba, ze oznacujes Ukrajince jak podle rusacky propagandisticky prirucky.
ukroessessak
wtf?
Odpust si priste hanobeni nasich spojencu (Ukrajincu) proti nepratelskemu agresivnimu rozpinavemu tyranskemu diktatorskemu rusku.
Tak nejsem Putin, abych kecal do vnitřní politiky jiné země, ale z mého pohledu a informací, které mám i od lidí, co u vás žijí, většinou inteligentních a úspěšných, to moc jako dobrý vývoj nevypadá, já bych taky takového politika nevolil. Objektivně jeho směřování na východ, ekonomické výsledky země v dusledku jeho politiky jsou za mne alarmující takového člověka nepodpořit (a to jsou objektivní měřitelná čísla), ale jak říkám, já tam nežiji a ani nechci, pokud jsi spokojený, pak je to v pořádku. Já jsem třeba spokojený, s řadou velkých výhrad k formě , ale v komplexu spokojený s nynější vládou a jak z krize ekonomicky nakonec solidně vyšla, to je pro mne hlavní ukazatel uspěšnosti vlády...né slepá víra 😊 @traveldrive
To je právě ten omyl, tenhle typ lidí si myslí, že jsou rusové v právu 😐 o ot je to horší, kdyby byl pos.anej, tak mlčí, navíc v ČR nemusíš byt podělanej strachy říct, co si myslíš, zatím... @psel
@José Feliciáno Volvo nebo Volha je jen pár písmenek rozdílu, navíc je oboje z východu takže to prošlo i kádrovým profilem soudružky.
@Ozzman bohužel na Thora pasuje v tomto případě kompletně všechno, a ani až mu shahed praští do kebule tak se mu nerozsvítí.
Nechápu jak někdo lidsky nechápe, že když někdo někoho napadne a jde o život tak se napadeným musí pomoct.
Kdyby mu někdo znásilňoval manželku nebo přítelku tak by asi taky jen koukal, protože by měl strach, že dostane přes tlamu od hranola z fitka.
Je to zbabělec konzumující rádio Jerevan naprosto neschopný pochopit realitu a diskutovat s ním vyžaduje dávku trpělivosti, kterou nemám.
Nechápu jak někdo lidsky nechápe, že když někdo někoho napadne a jde o život tak se napadeným musí pomoct.
Kdyby mu někdo znásilňoval manželku nebo přítelku tak by asi taky jen koukal, protože by měl strach, že dostane přes tlamu od hranola z fitka.
Je to zbabělec konzumující rádio Jerevan naprosto neschopný pochopit realitu a diskutovat s ním vyžaduje dávku trpělivosti, kterou nemám.
@Ozzman no nevím jestli se mu to dá vysvětlit, nějak ho sežrala ta Ficova agitka a dřív s ním diskutovat šlo. Škoda
@Ozzman To je absolúte povrchný pohľad na základe neznalosti reality, že ani nemá cenu na to reagovať.
@Ozzman uz jsi v kreci. Ani nevim proc mi to pises 🥱 Zjevne te to hodne zere, ze jsem te ponizil 🥱 Uz je to ohrany 🥱
@José Feliciáno Volha je pro řadové tajemníky. Soudružka Konečná má nárok na něco lepšího 👍👍👍 ZIS, nebo ZIL,v závislosti na tom, zda je přesvědčenou stalinistkou, nebo má mírné pochyby.
@KANKUNEN Všetko. Máš jednostranný a médiami deformovaný pohľad. Nič nie je iba čierne alebo iba biele.
@traveldrive takze to neni pravda? Nedostali jste pres rypaky od ukroessesaku pri snp? Neukradli vam Podkarpatskou Rus? Nemasakrovali vas po valce Banderovci? Neprejeli vas v 68? Vy nechodite na Slovensku do skoly? Ze to nevite 🤭
@Mikesus a kde ja kopu za Rusko pulmozecku? 🤣🤣🤣 To mas z tech tvych skol vid? 🤣🤣🤣 To mi tady podsouvate od zacatku 🤣🤣🤣 od pulmozku obvykle 🤣🤣🤣
@Mikesus proto tam stavel legie, dokonci ZS pulmozecku 🤣🤣🤣🤣 napis jeste neco 🤣🤣🤣 at me pobavis 🤣🤣🤣
https😐/www.irozhlas.cz/…i_1910271154_vtk
https😐/www.irozhlas.cz/…i_1910271154_vtk
@Mikesus pokud o nekom napises, ze je pologramot, tak nemuzes napsat ses 🤣🤣🤣 kdo chce jinym svitit, sam musi zarit. Pologramot jsi ty sam, nemas jediny fakticky argument 🤣🤣🤣 jeste mi neco napis. Netvrdil si jak nemas cas? 🤣🤣🤣🤣 Skripe ti logika, asi z gymnazia vid? 🤣🤣🤣🤣
@Mikesus tak urcite, tvoje znalosti konci v pate tride ZS 🤣🤣🤣 kde konkretne nemam pravdu? 🤣🤣🤣🤣 Konkretne polomozecku 🤣🤣🤣🤣
@Mikesus konkretne polomozecku 🤣🤣🤣 jen dunis fraze, nemas argumenty polorussacku 🤣🤣🤣 kde je neco proruskyho ty gymnazisto 🤣🤣🤣🤣
@Mikesus z ceho usuzujes neco o proruske svoloci polorussacky polomozecku? 🤭 Tonouci se stebla chyta? 🤣
@Mikesus vy kopete za polorussacko 🤣🤣🤣 to se to opet nepovedlo, ani to nedava smysl 🤣🤣🤣 Vazne mas to gymnazium? A nepsal si, jak nemas cas? 🤣🤣🤣🤣🤣 Takze omlouvas zlodejny a korupci? Kamo ty mas vzdelani a logiku ditete, cca deset let. To je realita 🤭🤭🤭
@Mikesus podle toho kolik sem pises prispevku, tak delas leda velky lejno. Skripe ti logika 🤣 Dnes udela zjevne to gymnazium i pulmozek, ty jsi toho prikladem 🤣 Od nekoho kdo se plazi pred polorussackymi vrahy nasich rodicu a prarodicu, to sedi, opet ti skripe logika. Nebo snad chces zaprit povstani Karpatske Sice? Masakry Slovaku pri SNP? Masakry Polaku pri Varsavsek povstani? Povalecne masakry Banderovci? 68? Masakry na Volyni? Pogromy na Zidy? Vazne mas gymnazium? 🤣🤣A kde jste se za to alespon omluvili? Kamo ty nemas ani ZS. To je realita.
@Mikesus to jsi pobavil 🤣🤣🤣 zjevne nemas ani dokonceny ani zakladni 🤣🤣🤣 Tak mi vysvetli, jakou ma logiku nemit rad Rusko a pak se doslova plazit pred poloruSSakem? 🤣🤣🤣 Tvoje dovozoovani je mi lhostejne, viz tvoje vyplody 🤣🤣🤣 Kdyz mas to gymnazium, tak si maturoval z cestiny ne? A vis, ze nasi politici, basnici, spisovatele, meli radi Rusko. Nebo snad ches zpochybnovat autoritu Masarky, Stefanika,... No ty jo 🤣🤣🤣 ale o zadnym polorussacku jsem od nich nikdy neslysel. Jen obligatni snuska plku, bez faktu. Kdy nam vrati tvoji ukroessessaci Podkarpatskou Rus, z ktere vyhnali nase lidi. Vazne mas gymnazium? V Kyjeve? Oni ty zlociny popiraji. Viz ukroessessacka encyklopedie.jak musim byt odporny tvor, abych podlejzal vrahum nasich rodicu a prarodicu?
@Mikesus beres si ho porad do huby. Treba to, ze diky Rusku vzniklo Ceskoslovensko. To nevis? 🤣🤣 Od vas to sedi. Vy jste v Iraku zamordovali 500 000 lidi. V Iraku 100 000. Kdo chce jinym svitit, sam musi zarit. A co ja mam spolecnyho s ukroessessakama, ze nam je porad tlacite? Snad jen ty obri zlociny, ktery tady napachali a dodnes se za ne ani neomluvili. Kolik. Mas trid ZS, ze to nevis? 🤣🤣🤣 Co tam mas dal?
@Ozzman ano pologramote 🤣 kdyz nemas ani znalosti sedmy tridy ZS 🤣🫶🤭 kdyz jsi tak chytrej a tobe podobny, mohli jste me rozsekat a zesmesnit 🤣🤭🫶 Tak do toho polorussacku 🤭🫶🤭 Napis mi treba nejakyho polorussackyho vedce nebo umelce, kteryho zna cely svet. Kdyz jsou to takovy geniove, tak to nebude problem ne? Jednoho ti napovim. Lysenko 🤣🤣🤣🤣 Nemas na to. To je realita.
@kari.laz od nekoho kdo tihne k polorussakum to vazne sedi. Vis ze treba k Rusku tihli treba Masaryk, Stefanik, Jirasek, Cech, Capek,.... Jaky mas argumenty ty? 🤣🤣🤣 Nemas zjevne dokonceny ani zakladni vzdelani, kdyz nevis nic o legiich, o jejich zasluze na vzniku Ceskoslovenska. Napis nam nejake argumenty a kdo ma rad polorussaky z kyjeva 🤣 zcela zjevna z nouze ctnost. Prazdny a nevzdelany sud nejvic duni. Vid dezolko 🤣🫶
@Ozzman nedava to vubec smysl 🤣🤣🤣 ale rad pises vid? Jaka pravda? Konkretne? Vzdyt je to jen zmet slov 🤣🤣 Takze Masaryk, Stefanik,... Kteri meli Rusko radi a zalozili tam legie jsou komousi? Tak ty mas slusne dost 🤣🤣🤣 To se uci v sedme tride ZS, kam ty jsi se zjevne nedostal 🤣🤣🤣 nejlepsi je, jak mi porad neco podsouvas. Tohle nevis? Jen recnicka, ty mas vzdelani tak petiletyho ditete. I mas takovy styl vyjadrovani 🤣
https😐/plus.rozhlas.cz/…-skvelou-7663492
https😐/plus.rozhlas.cz/…-skvelou-7663492
@JirkaVejrazka Je to z důvodu testování beta verze Chat Control. Byl jste první, kdo si všiml toho, že automobil ministra vnitra je tučně zvýrazněn. Chat Control určitě zavádět nechceme a v EU budeme jednoznačně hlasovat proti. Mgr. Horký Hrom, náměstek ministra vnitra pro sledování obyvatel.
@Pepa_007 Profesor Fiala už v mládí žil klimaticky odpovědným způsobem 👍👍👍Jeho vláda při předsednictví EU prosadila emisní povolenky pro lidi a klimaticky odpovědně budeme žít všichni👍👍👍
@Ozzman a na to si prisel jak? 🤣 Ze mi to nevadi? Kdyz nemas argument, tak to otocis a podsunes druhemu svoji vlastni pologramotnou myslenku. Nebo mi vidis do hlavy? 🤣 Kamo bez si vsadit, ty vyhrajes Eurojackpot 🤣 Ty vidis do budoucnosti, lidem do hlavy,.... Jak musim byt jednoduchy aby sel volit tohle 👇
https😐/www.idnes.cz/…1751_domaci_varg
https😐/www.idnes.cz/…1751_domaci_varg
@Man Ký ja to resit nezacal, je to uz jen reakce na zlodeje, ktery si nevidej do huby. Kdo chce jinym svitit, sam musi zarit.
@Ozzman tedy mam pravdu, dik 🫶 Mas "argumenty" jako zenska, protoze vic nedas 🤣 Tak to jen otocis. Nejvetsi agent Ruska je tvuj Fiala 🤣 Od tebe to s tim rozkradanim sedi 🤣 Pise se jsi se, ty tak muzes o nekom psat, ze je pologramotnej 🤣🫶 Btw nam Rusko nikdy nic neudelalo, narozdil od vasich polorussaku. Naopak, vdecime mu za vznik Ceskoslovenska. Dodelej si ZS. Zkus vymyslet alespon neco vlastniho, novyho, originalni. Jen papouskujes prazdny fraze dezolek. Odkopal jsi se jako pologramot. Gratuluju.
@Ozzman btw padouchem myslis vase pany Redla, Augustina, Hlubucka,.... Ten prvni je dokonce nesvepravnej vid? 🤣🫶 Nulova soudnost, sebereflexe, slusnost, zavist,... Slusny lidi by po tom vsem nekam zalezli. A drzeli zobaky. Kdyby si makal, misto psani, tak nemusis zavidet. To je realita.
@Ozzman narozdil od prizivnika Fialy, Pavla nebo Rakusana si na to vydelaj. 😉 Od vas to sedi, volit prokazatelny zlodeje nemuze ani gorili samec Richard. Uz tvuj Fiala vysvetlil ten milion v pochybny kampelicce, na ktery zapomnel? 🤭 Kdo zapomene na milion? Asi neni ani pologramotnej 🤭
@Mikesus alespon si to po sobe precti a pak zkus edit 🤣 to musi byt trauma, nakrast miliony, pak si hrat na chudaka a jezdit oktavii 🤣 Ale rozzurilo te to pekne 🤭
@Mikesus ja myslel, ze ten tvuj Rakusen se jezdi plazit do ukroessessacka a to je na vychode. Dnes mas opet slabej den 🤭 Skripe ti logika 🤭 Utechou ti muze byt, ze nejsi sam. Pozdravuj v Kisineve, taky na tom tvem zapade vid? 🤣
@Mikesus maniakalni polorussak kadruje Rusko 🤭 Ai si to pletes s polorusakam pred kterymi nasi krajane radeji uteklo. ZS jsi dokoncil u Premyslovcu ne? 🤭
Ti co si na to vydělali až si koupi co chtějí !Babiš, Okamura tu podnikají a platí tady daně !Ale zahraniční ale firmy asi moc ne !Ti co dávají a berou úplatky by měli přijít o veškerý majetek !